FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnișoarelor, doamnelor și domnilor
Text postat de Emanuel Cristescu
Păcat. Mare păcat! Nu ne-am luat în serios până acum. Deloc. Mulți, dacă nu cumva toți, probabil, am considerat scrisul, un fel de violon d'Ingres! Și atât. Nu știu dacă mai sunt și alte grupuri la fel de risipitoare de inteligență ca grupul nostru. Adică, grupuri care să scrie atât de bine și care să nu iasă în față și să facă scandal. Să nu ”cotcodăceasc㔠voind a spune că, iată, ce ouă de aur am făcut noi!.

Modestie? Dezinteres? Simplă bucurie de a scrie?

Multe păcate, generate, în primul rând, de lipsa de timp mi le asum.

Neîntâmplător, am intrat mai mult în Euroeea. Fabuloasă comoară. Nu exagerez. Fabuloasă. Multe texte mi-au scăpat. Multora, revăzându-le, le descopăr noi și noi sensuri, valențe, semnificații!

Vă propun să ne luăm în serios. Să ne sprijinim și să ne promovăm reciproc.


Am selectat texte, aproape de la toți cei din primele pagini! Vă rog, pe fiecare, să-mi trimiteți câte o fotografie. Indiferent formatul. Le voi prelucra eu.

Mulțumesc.
PS. Am văzut că, iată, se poate dezbate și civilizat. sau aproape civilizat. Suntem divizați. Din păcate. Fiecare are dreptatea sa. Pentru că, fiecare vede dreptatea din perspectiva sa. Cu toții avem dreptate. Nu totală. Parțială. Dar divizarea face bine unora. Cunoașteți. Divide et impera.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ”Mulțumesc.
PS. Am văzut că, iată, se poate dezbate și civilizat. sau aproape civilizat. Suntem divizați. Din păcate. Fiecare are dreptatea sa. Pentru că, fiecare vede dreptatea din perspectiva sa. Cu toții avem dreptate. Nu totală. Parțială.”
Revin și zic ( nu eu, unul mult mai deștept):
” ...interacțiunea umană într-una din formele sale fundamentale este mai degrabă "comunicativă" decât "strategică" în natură, în măsura în care vizează înțelegerea și înțelegerea reciprocă, mai degrabă decât realizarea obiectivelor auto-interesate ale indivizilor. O asemenea înțelegere și înțelegere, totuși, este posibilă numai în măsura în care interacțiunea comunicativă în care participă indivizii rezistă tuturor formelor de constrângere nerezonabilă. Noțiunea de "comunitate ideală de comunicare" funcționează ca un ghid care poate fi aplicat formal atât pentru a reglementa, cât și pentru a critica situații concrete de vorbire. Folosind acest ideal regulator și critic, indivizii ar putea să își ridice, să accepte sau să-și respingă reciproc pretențiile față de adevăr, dreptate și sinceritate numai pe baza "forței forțate" a argumentului mai bun - adică pe baza rațiunii și dovezi - și toți participanții ar fi motivați numai de dorința de a obține înțelegere reciprocă.”
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-02-24 15:49:00
         
 
  nu te-ai insinuat bre, peiuță-pielicic, ți s-a dat drumu-n lavră fiindcă apropritarul avea nevoie de un zăvod, unul care să latre și să muște din oponenții săi. ceea ce ai și făcut prompt, căci nevorbit fiind de 3 ani și plin de balele urii la gură, te-ai achitat la fix de misie. dacă ai gîndi barem un minuțel ai fi observat că i-am atras atenția dlui Cristescu de 2-3 ori, să renunțe la orice discuție pe probleme politice din moment ce pe firma saitului scrie atelier literar nu atelier de demagogie politică!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-24 14:06:53
         
 
  (subtilă) err : specifică vouă  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 13:17:50
         
 
  Că asta mă determină și pe mine să mă reinsinuez pe-aci! Nu vă mai suportam băloșenia haștagistă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 13:16:36
         
 
  Păi, măi zbiereșane, transformarea aia de care vorbești, cu minunată ipocrizie, subtilă vouă, o ați întreținut-o cu propiile voastre zeloșenii haștagiste! Cum poți avea tupeul să-i învinuiești pe alții? (80% din comurile din postările voastre au fost retorici rivoluționere. Chiar nu vă e un pic așa, pe la șorici?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 13:15:40
         
 
  pentru mine refuzul de a fi publicat pe revista europeea e clar.transformarea, cu bună știință a atelierului într-un blog de opinii politice pe care proprietarul îl folosește să-și combată adversarii și să-și expună o platformă electorală(anunțată în mod expres)menită să-l propulseze în viața publică, constituie un motiv suficient ca să refuz orice participare.problema „colegialității” cu buricea și cu peia este doar moțul din grămadă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-24 13:01:22
         
 
  Asta te doare pe tine, șterădulescule sau vițăvercea? Că am eu nivel 100? Suferi, știu, dar asta e: nu doar haștagiștii au permis de revărsare a propriilor convingeri pe aici. Mai sunt și alții, culmea!, de alte convingeri. Ia ceva de fiere sau bea un țoi de sunătoare, ca să nu te apuce stresul că ai devenit abstinent din pricina mea!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 12:44:25
         
 
  Am citit, dle Cristescu! Și aprcă eu sunt cel agresta d ellimbajul "drăgălaș" al numitului cutare!
Care-i problema?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 12:36:55
         
 
  Mă interesa cum se numește procesul în sine, nu teoria chibritului, pe carem i-o faci. Las' c-am aflat, între timpd e la fi-miu, englezule! Se numește "refresh"! Eu lucrez acum cu 16 plăci NVIDIA 1080 TI - 11Ghz, deci cum dracului să nu știu ce sunt alea memorii? Sunt miner, tăticu, scot la lumină criptomonede. Vezi, tot la târnăcop am ajuns, dacă n-am învățat carte! O să descind în piața victoriei capitalismului să vă plantez flori în cap! Chestia aia a țigăncii, par ex!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 12:35:13
         
 
  Gigele, m[ interesa cums e num;et procesul ]n sine.  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 12:30:55
         
 
  " După 1 martie voi invalida la greu. "

v-am mai spus-o, nu cred. altfel, ați fi făcut-o încă de azi. atâta vreme cât Peia va avea nivel 100 și singurul editor va fi prietenul său ideologic, pe nume Emanuel Cristescu, nu se va schimba nimic.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-24 12:15:04
         
 
  Domnului Ioan Peia,

Renunțați la ofense, jigniri, imprecații sudalme. Nu sunt bine-venite în acest spațiu public.

Și poate citiți și ce i-am scris domnului Ștefănescu. Și țineți seama.

Mulțumesc.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2018-02-24 12:12:50
         
 
  ”măi amețitule” Ce duios și drăgălaș!

dacă vreți ceva mai dur, mai aproape de hai sictir, mai am.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-24 12:11:42
         
 
  ”măi amețitule” Ce duios și drăgălaș!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2018-02-24 12:09:44
         
 
  Domnului Ștefănescu,

”Sincer, nu cred că v-a plăcut vreodată cum scriu.”

Greșiți total. Nu numai că mi-a plăcut dar am și comentat și am susținut, fără rezerve, atunci când alții nu credeau, sonetele. Când nu mi-a plăcut am spus-o. Cum îi spun și acum domnului Peia. Kilometrii de ciorap textual, versificați, ar fi mers pe vremea lui Cârlova. Acum versul clasic are cu totul alte exigențe.

”Resping categoric și cu toată modestia orice apariție a unui text semnat de mine, în orice formă de volum colectiv, alături de creații semnate Ioan P. și Buricea M.” O fi ură de persoană? Ură de stil? De localitate?

O posibilă revistă, asumată, va putea fi realizată numai pe bază de texte selectate valoric.

Că în subsolul textelor apar, încă mai apar calomnii, etc. nu mie ar trebui să-mi reproșați. Ci, parțial, și domniei voastre. Pentru că nu sunteți așa Lacrima Cristi cum ați dori să pozați. Deși, de nenumărate ori v-am rugat să mă sprijiniți.

Am încercat multiple soluții, am tot sperat că exemplul personal, că etc. etc. vor conduce la o atmosferă salubră aici. Știu, formatul (intră cine vrea, diferențe de instrucție poetică și multe altele) dreptul la libera exprimare, diversitatea de pregătire, diversitatea universurilor culturale, mediul proxim al fiecăruia sunt dificil de armonizat. Dar, mai sper eu, nu imposibil. Am anticipat această situație și am instituit acest regim tranzitoriu. După 1 martie voi invalida la greu. Tot ce înseamn㠔ura de rasă, calomnia, xenofobia, insulta, precum și alte chestii ușor penale” Iar celor care nu vor înțelege și vor continua, le voi reduce nivelul.

Prin urmare, vă cer sprijinul dumneavoastră, domnule Ștefănescu și, de asemenea, tuturor membrilor site-ului ca, după 1 martie, să nu mai avem astfel de manifestări în pagina europeică.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2018-02-24 12:08:04
         
 
  măi amețitule, zi ce te frământă, zi în cuvinte simple care e problema, zi cu cuvintele tale, barză, viezure, mânz.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-24 12:00:15
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cred, totuși, că depre "regenerare" e vorba!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 11:57:55
         
 
  Ăi vrea acum întreaga teorie a RAMuli. Că ROMul e și el un RAM, și e de mai multe feluri, și tara-RAM, și taraRAM, vai, ce dăștepți noi mai eram!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 11:56:47
         
 
  Eiii, asta-i bună! Taman că ROMul nu se șterge. Doar se scrie, și basta! Ai că m-ai lămuri buștean! Știi și tu ce-au uitat alții!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 11:54:39
         
 
  Poate "regenerare"!!.. Nu știu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 11:53:01
         
 
  Memoria RAM e volatilă, deșteptule, se scrie și se șterge așa cum îți ștergi tu textele din europeea, când se termină damigeana și ți se taie filmul. poate vrei să spui ROM-ul (nu romul, ăla se bea) de BIOS. Sau CMOS-ul. Ăla se resetează dacă îi scoți un pic bateria.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-24 11:52:44
         
 
  Ceva de genul "rescriere" (la cea dinamică, evident), dar altfel se numea.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 11:39:50
         
 
  Aiurea! nici tu nu ai habar. Se numea altfel.
Cât privește poșirca, cred că eu am băut într-un sfert de veac cam cât ai dat tu pe beregată într-o zi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 11:32:38
         
 
  Se cheamă upgrade, dacă placa de bază are sloturi libere și permite trecerea la DDR3.

Împrospătare s-ar putea chema în cazul memoriei tale, în cazul în care ai mai pune ceva sifon în poșirca aia pe care o sugi la masă, deși mă tem că nici asta n-ar ajuta prea mult.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-24 11:17:26
         
 
  Șterge-le tu, ce treabă ai cu mine? Tu, căci văd că te-a apucat patima corctitudinii, a falsei corectitudini.

Până atunci, poate mă ajuți să-mi reamintesc cum mama dracului se numea procesul ăla de reîmprospătare a memoriilor RAM. Că memoria mea e pe ram, adică-n pom! Mă chinui de două zile cu tâmpenia asta
.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 10:58:59
         
 
  Atunci hai să le ștergem.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-24 10:12:53
         
 
  Ce chestie! Ca și cum atâta vreme cât sunt încă neșterse, e un fel de armistițiu drăguțel.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 10:10:00
         
 
  Ptiu! Ai dreptate! Diferența e că, totuși, le putem șterge din când în când.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-24 09:56:20
         
 
  Și nu știu dacă ai observat, dar în această publicație on line continui să apari alături de odioasele nume! Sau mai... este și excepții?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 09:43:40
         
 
  Și eu m-aș simți complet dezonorat...  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 09:41:50
         
 
  "Mai cred că regulamentul acestui site care tolerează ura de rasă, calomnia, xenofobia, insulta, precum și alte chestii ușor penale, nu este un contract. "

Oare când colportezi articolașele makaviste și ale ciracilor ei, nu se cheamă ură de țară? Și nu pare și foarte penal? Sau asta e stipulat expres în contract?

Cât privește alăturările de nume, gând la gând! Și ei m-aș simți complet de zonorat să apar alături de nume ca r. ștefănescu sau vițăvercea, atanasiu, florescu, recheșan, cioacă etc. Căci m-aș cutremura de scârbă! Deci, suntem chit!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-24 09:41:08
         
 
  domnule Cristescu,

Sincer, nu cred că v-a plăcut vreodată cum scriu. Sau nu cine știe ce.
La fel de sincer, nu cred că nobila dvs intenție de a scoate o revistă, antologie, colecție, etc se va materializa mai devreme de victoria Marii Revoluții Socialiste în Statele Unite ale Americii.
Mai cred că regulamentul acestui site care tolerează ura de rasă, calomnia, xenofobia, insulta, precum și alte chestii ușor penale, nu este un contract. Dacă ar fi, el ar trebui respectat, ceea ce, evident, nu se întâmplă. Ca specie literară, eu cred că acest regulament este o caterincă și trebuie luat ca atare.

Pe de altă parte, de la Heisenberg încoace, fizica a demonstrat că orice e posibil, așa că subsemnatul (mă voi semna la final, pentru a întări cele spuse) declară, pentru orice eventualitate:

Resping categoric și cu toată modestia orice apariție a unui text semnat de mine, în orice formă de volum colectiv, alături de creații semnate Ioan P. și Buricea M. în orice fel de publicație online sau tipărită. Prezența mea alături de acești titani ai literaturii contemporane m-ar tulbura peste măsură.

Cu nesmintit respect,

Radu Ștefănescu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-24 09:35:41
         
 
  Pentru toți membrii Europeea

Reiterez rugămintea de a-mi trimite fotografii actualizate. Presupun că timpul a mai produs ceva modificări asupra înfățișărilor domniilor voastre. Iar fotografiile pe care le am sunt de peste 10 ani.

Este bine să-mi trimiteți și o mai scurtă sau mai lungă prezentare.

Adresa la care vă rog să-mi trimiteți: [email protected]
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-24 05:14:57
         
 
  Citií aici, domnule Recheșan,

Q. Cine detine drepturile de proprietate intelectuala ale textelor publicate pe site ?


A: Toate textele publicate în cadrul sectiunilor atelierului apartin autorilor textelor care îsi asuma si responsabilitatea paternitatii lor si a posibilelor eventuale consecinte în situatia unui eventual plagiat. Proprietarii atelierului au dreptul de a publica in forma electronica sau tiparita, in numele atelierului orice text sau comentariu publicat in acest site cu notificarea autorului si precizarea, în situatia publicarii, a numelui autorului. Eventualele drepturi patrimoniale obtinute în urma publicarii vor reveni autorilor în conformitate cu legea dreptului de autor.
Proprietarul sitului nu îsi asuma nici o responsabilitatea pentru textele postate de catre autori în site. Responsabilitatea pentru orice atingere pe care textele postate o poate aduce unor terti revine în totalitate autorilor. Va rugam sa semnalati orice încalcare a dreptului de autor precum si orice lezare a intereselor legale ale tertilor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-24 05:09:45
         
 
  domnule Corbu nu numai că nu vă voi trimite o fotografie(din față, profil-stînga, profil-dreapta, n-ați precizat)dar nu-mi dau acordul(cred eu, necesar) să publicați vreunul din textele pe care le-am postat pe europeea atelir literar,într-una din publicațiile și antologiile virtuale sau reale pe care intenționați să le supervizați.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-23 22:57:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE