FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Propuneri pentru legile Justiției
Text postat de Emanuel Cristescu
Pentru recredibilizarea Justiției, proiectele de legi ale ministrului Tudorel Toader ar trebui completate cu următoarele măsuri, formulate astfel încât să devină articole de lege.

1. Splitarea CSM în CSM care să cuprindă doar judecători CSP Consiliul Superior al Procurorilor și CSA, Consiliul Superior al Avocaților. Acordarea statutului de magistrați exclusiv judecătorilor.

2. Introducerea verificării prin sondaj a modului în care se întocmesc dosarele de către procurori și înființarea Registrului Național al dosarelor Penale. În care orice dosar să fie înregistrat și făcut public.Ca număr de dosar, Denumirea dosarului. Pentru a nu se mai putea ascunde ori mușamaliza dosare. Un dosar neînregistarat este un dosar nul.

3. Introducerea verificării prin sondaj a modului în care sunt judecate dosarele în Justiția din România. Verificarea se va face de către o Înaltă Curte de Verificare a Judecării.

4. Introducerea răspunderii judecătorilor pentru sentințele eronate pe care le dau. Din incompetență, premeditat sau din culpă.

5. Introducerea răspunderii procurorilor pentru instrumentarea eronată a dosarelor. Din incompetență, premeditat sau din culpă. La a treia achitare să fie scoși din corpul procurorilor.

6. Introducerea unei căi de atac suplimentare pentru dosarele judecate în deceniul negru în care Justiția afost aservită și nu s-a putut judeca în mod corect.

7. Înființarea unor zone rurale păzite în care condamnații să-și ispășească pedeaps prin muncă. Sunt multe localități, sate, comune părăsite. Statul să asigure paza acelor zone. Cei care doresc să muncească să aibă posibilitatea să se organizeze și să se întrețină singuri, cu un sprijin minim din partea penitenciarelor. Cu scăderea corespunzătoare a cuantumului pedepselor.

8. Apoi, pentru abuzurile din perioada 2004 - 2017 trebuie să se prevadă posibilitatea unui recurs excepțional. Pentru repararea nedreptăților evidente săvârșite în deceniul turmentat și abuziv. De fapt 13 ani.

9. În plus, pentru toate persoanele care au comis abuzuri în acea perioadă să se prelungească termenul de prescripție. Pentru a putea răspunde pentru faptele abominabile pe care le-au săvârșit.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  buna credință?Ooo, sancta simplicitas! de ce nu băgăm BOR-ul în ecuția asta, s-avem întradevăr un stat paralel, ca-n țara lui Erdogan așa cum tînjește vătaful de deliorman?!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-23 11:17:09
         
 
  Amakgamați nepermis. Buna credință face situațiile mult mai simple. parlamentul legiferează. Justiția pune în aplicare legile. Tanti Aglaie ar spune: fiecare cu treaba lui.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-23 10:54:42
         
 
  au contraire, monsieur LeCorbeaux! vă jucați pro bono de-a avocatu lui ms diable.lăsîndu-i pe dalde dracnia și priapescu-harem să-și vîre mufarina în treburile justiției, că vezi-doamne sunt curat constituționali se nasc micii dictatori!
iar intervenția lui pedofileanu la CCR are exact acest scop de a le netezi calea furăciunilor fără să-i împiedice niciun procurăraș zelos!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-23 10:50:51
         
 
  Și acum procurorii pot ancheta infracțiuni guvernamentale. Ce-și doresc ei și ce oamenii normali resping este că procurorii nu au voie să ancheteze oportunități guvernamentale. Pentru aceia care reușesc să facă diferența!

”orice intervenție a numerelor 2 și trei din stat să fie amendate și clasificate ca acte anticonstituționale de amestec al puterii legislative în treburile justiției” Așa se nasc...ismele! Extre, fasci, comun, etc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-23 10:17:49
         
 
  am o propunere, dle Corbu:

Procurorii să fie abilitați să investigheze hotărîri de guvern(vezi cazul puturos al bălții Belina)și să intervină în procesele de contencios administrativ dacă pot proba existența unor fapte de corupție și instituirea unui grup infracțional organizat!mai mult, orice intervenție a numerelor 2 și trei din stat să fie amendate și clasificate ca acte anticonstituționale de amestec al puterii legislative în treburile justiției! ce ziceți, e-n topic???
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-23 09:36:51
         
 
  cum nimic concret, domnule Cristescu? mai limpede, onest și aplicat nu există.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-11-22 15:42:51
         
 
  asta e antologică dle Cristescu :"un cetățean, fie el și fost ministru, aflat în misiune! " îmi permiteți s-o utilizez în viitorul pamflet???
mă-ntreb ce misie are cetățeanul Tudorel, cel cu patalama de tufă de veneția...nu cumva, nomina odiosa, are misia de-a ascunde consecințele raportului OLAF?fi're'ar mama lor a dreak dă vikinji! )))
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-22 13:23:28
         
 
  Bla, bla, blabologie. Nimic la obiect, nimic concret. Din proiectele de legi ale justiției. Părerologie de la un alt acoperit-descoperit. Parcă pe vremuri serviciile recrutau oameni inteligenți!

Am mai pierdut și timpul frunzărind atâta maculatură.

Domnule coleg, dacă vreți să fiți conjvingător luați așa. Cu copy paste. Și puneți aici articolul care face ceva sau permite ceva ce nu vă convine. Și pe acela dezbatem. Știu, este mai dificil să iei legea, să o citești și apoi să vorbim. Dar, domnule coleg, m-ați convins, Nu ați citit proiectele de legi. A propos, știți unde se află?

Da, este mult mai ușor să iei după ureche sau după ce spune un cetățean, fie el și fost ministru, aflat în misiune!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-22 12:41:06
         
 
  "Concret, articolul sau articolele care ar permite așa ceva!" (Emanuel Cristescu)

vedeți mai jos, mai la obiect:

http://www.ziare.com/stiri/justitie/marele-risc-pentru-romania-iohannis-ar-trebui-sa-sesizeze-el-comisia-de-la-venetia-interviu-1490179
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-11-22 11:24:55
         
 
  Ți-l trimit pe e-mail (sper să mai am adresa), chiar nu este de postat. Și vei înțelege că am vorbit de lucruri diferite.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-22 10:55:45
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  P.S. Nu-mu plac discuțiile politice pe dite-urile literare. Dar, ca să-ți răspund: Din punctul meu de vedere este evident că politicul încearcă să subordoneze juridicul, iar acest lucru se întâmplă de ani buni. Cunosc bine acest lucru întrucât am făcut și fac parte dintr-o familie de magistrați.
Ingerințele în lumea justiției și încercările de a o controla au ținut în mod special de guvernarea PSD și au încetat odată cu crearea Consiliului Superior al Magistraturii ßi preluarea de către acesta a prerogativelor de la Ministerul de Justiție, instituție prin care se exercita controlul asupra instanțelor judecătorești. "Telefonul de la minister" era instrumentul cel mai vehiculat, iar când lucrurile nu funcționau, era trimisă repejor-repejor câteo mică inspecție.
Când au pierdut controlul asupra corpului judecătoresc, au încercat să-l mențină la nivel de parchete ținând cont de raportul de subordonare. Cine punea "șefii" avea controlul. Interesul urmărit nu consta în ce dosare să fie trimise, ci în ce dosare să NU fie trimise. Lucru care explică multitudinea cauzelor rămase în nelucrare înainte de venirea la conducere a lui Băsescu.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-22 10:54:00
         
 
  repostează-l ce atîta secretomanie?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-22 10:53:46
         
 
  Aseară am postat un comentariu cu rugămintea către musiu Cornul de a îl șterge după ce îl va fi citit. Aici. Presupun că nu ai apucat să-l citești, nu?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-22 10:36:01
         
 
  p.s. si daca e oportuna o lege care sa interzica accesul condamnatilor la primele functii in stat(fiindca Tudorica aprod la curtea dracneasca zice ca o astfel de lege e un moft iar dl Corbu il aproba ca pe un inestimabil specialist care este iel, tudorelu, cu patalama de tufa venetiana)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-22 10:29:22
         
 
  are soresculatule,mai mult decît are raportul OLAF cu mînăriile vătafului dracnea;cît despre putirință vezi că eu mă refeream la textulețele tale ,,impotente" nu la virila ta persoană...dar lasă tertipurile astea de barou și dă-ți cu opinia:e dracnea sau nu e condamnat?raportul ăla viking are vreo bază reală și legală.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-22 10:23:24
         
 
  Nu are nicio legătură una cu alta. De fapt nu pricepi o iotă, doar crezi că știi. Ceea ce te face nespus de caraghios, iar prin asta, simpatic. Ca moșii ăia care cred că mai pot, dar nu au cu ce.
P.S. "Poezeaua" o fi scremută, posibil, dar mi-e limpede că ai citit-o pe diagonală. Dovadă că ai vorbit de un typo inexistent.
Știi care este paradoxul? Mi s-a părut nedrept și absurd să te văd jignit aiurea, dar nu faci altceva decât să arăți că asta meriți. Pentru că și tu faci la fel.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-21 23:40:37
         
 
  interesant, măi, Florică,este faptul că ori de cîte ori îți critic vreo poezea scremută trudnic pe telefon în pauza dintre două cauze, devii brusc suspicios, arțăgos și al naibii de protocolar dar, m-am obișnuit cu toanele astea de fată bătrînă...mai ales cînd au și-un iz de vinars de jidvei!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-21 23:17:19
         
 
  Nu-mi plac  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-21 23:12:19
         
 
  Nu era vorba de mine, ci de tine. Dar pun punct aici discuției pentru că nu-mi place nici atitudinea, nici tonul tău.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-21 23:06:20
         
 
  dle Corbu, sunteți urmărit de obsesiile unui deceniu. depășiți-le, pt. că a-l apăra pe dracnea este la fel de nociv ca atunci cînd săreați din barca p.n.lului în cea a social-democrației ca să vă răfuiți cu băse.chiar nu realizați că vătaful de deliorman este gata să împingă România înapoi în anii 90 numai ca să-și scape pielea de pîrnaie?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-21 23:03:12
         
 
  Florică, nu ești la bară, lasă pledoariile astea pt fraierii care plătesc onorariul și spune clar ce convingeri ți-am contestat sau cînd te vedeam certamente un „ce”!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-21 22:59:36
         
 
  Gheorghe Recheșan, nu cred că ai înțeles prea multe din "pălăvrăgeala" mea și mai bine că este așa. Fără a intra în detalii, caut să spun că nu poți aprecia sau dezavua pe cineva în funcție de propriile convingeri politice. Cu atât mai puțin să-l jignești sau/si să-i contești calități pe care înainte le vedeai ca certe, pentru simplul motiv că împricinatul a început să aibă alte păreri decât tine. Personal, mi se pare impardonabil. Pe scurt, asta am avut de spus.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-21 22:51:46
         
 
  Nu, nu este în topic. Să vă definesc ce înțeleg eu prin topic: tot ce am scris în postarea de mai sus. Adică de la titlu până unde scrie Text următor. În topic eu am făcut niște propuneri cu referire la cele trei proiecte de legi ale Justiției.

Sigur, puteți veni cu o propunere sau mai multe. Formulați. De exemplu, după mine, aș lustra pe toți judecătorii ale căror dosare au fost sancționate de către CEDO. Și pe toți procurorii care au instrumentat dosare și instanța adat achitare.

Sigur și penalii trebuie lustrați. Dar penalii adevărați nu aceia fabricați. De aceea am propus punctele 8 și 9. Pentru că în deceniul rejectatului național, am avut orice dar nicidecum justiție. Iar a lua de bune sentințele aceste injustiții depășește ipocrizia!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-21 20:20:31
         
 
  o nouă lege a lustratiei nu e in topic? domnule Corbu, vă spun sincer, mă uimiți...și eu care credeam că le văzusem pe toate pe europeea!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-21 20:04:40
         
 
  Fermitatea mea nu înseamnă ezitare. V-am spus inițiați un alt topic. Spuneți despre ce este vorba. Nu deturnați topicul meu.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-21 19:58:42
         
 
  sunteti ezitant ori de cite ori vine vorba de o lege a lustratiei(nici asta nu e in topic stimabile domn profesor?) de ce m-as mira ca sustineti ideea ca penalii pot ocupa functii de prim rang in stat.sau OLAF fantazeaza?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-21 19:55:15
         
 
  Nu mă interesează aici. Inițiați un alt topic, expuneți pe scurt ideea și, dacă mă va interesa aș putea reacționa. De mult evid infecțiile cu amprenta genetic㠔Gândul”? A propos, mai scrie acolo mușchiul vorbitor?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-21 19:37:24
         
 
  `numiti o sentinta definitiva cu suspendare ipocrizie? dragnea e nevinovat? de ce nu a facut plingere la c.e.d.o...dupa raportul OLAF ar fi cam dificil sa-l mai ia cineva inm serios!
apropos de Bruxelles, nu toata lumea e sluga lui dracnea, barbierului neantului
https://www.activenews.ro/stiri-politic/Demisie-la-varful-PSD.-Europarlamentarul-Sorin-Moisa-pleaca-din-partid-si-cere-demisia-lui-Liviu-Dragnea.-Replica-PSD-%E2%80%9ESecurist-mititel-si-%E2%80%9Eargatul-lui-Ciolos-147574
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-11-21 19:36:38
         
 
  exact ceea ce spuneam la celalalt topic despre complicitate. da, am o propunere, este cea careia statul bivalent perpendicular i-a dat astazi cu tifla in senat.
http://www.gandul.info/politica/condamnatii-definitiv-pot-sa-candideze-la-functia-de-presedinte-al-romaniei-legea-care-le-ar-fi-interzis-acest-lucru-respinsa-in-senat-16826191
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-11-21 19:31:58
         
 
  PS. S-a reactivat ”sufrageria” GDS pentru blocarea legilor Justiției

Probabil, via, noul binom, lui Orban i s-a ordonat să se facă preș. Pentru că numai astfel se explică de ce un nedreptățit, căruia i s-a fabricat un dosar, în loc să lupte împotriva nedreptății și să o denunțe, se face preș în fața celei care coordonează instrumentarea dosarelor. Inclusiv al lui! O supoziție. Așa se duce PNL la 10%!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-21 19:20:10
         
 
  ”Dragnea, chiar condamnat pt încălcarea legii electora” - ipocrizie. Toată lumea știe că a fost o comandă politică a rejectatului național. Tocmai de aceea este necesară schimbarea legilor Justiției. Ca să nu se mai poată face astfel de înscenări.

”parlamentul este organul legislativ abilitat să promulge legi” Mă bucur să constat că sunteți conștient de aceasta. Atunci ce caută procurorii și judecătorii aici?

”musiu Toader” Cel mai bun ministru de Justiție postdecembrist. Tobă de carte, calm, sfătos, neimpresionabil de bâzâitul muștelor, (aquila non capit muscas, rector, profesor universitar, membru titular al Comisiei de la Veneția. A elaborat niște proiecte de legi excelente. Pentru orice democrație. Pentru cunoscători!

”respingerea unei legi” Nu știu despre ce vorbiți, nu sunt pregătit pe această speță care NU FACE OBIECTUL TOPICULUI MEU. Această abordare dovedește că nu ați citit cele trei proiecte de legi. Și vă dați cu părerea.

Dacă, totuși, față de ce am scris eu mai sus aveți o opinie este OK. Tot OK este și dacă nu.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-21 19:11:28
         
 
  nu e în topic? palavrageala dlui Florescu, e-n topic? în parlament s-a făcut o propunere legislativă onestă(anemică și tardivă)căreia majoritatea i-a dat cu tifla.
din cîte știu eu parlamentul este organul legislativ abilitat să promulge legi și să facă propuneri legislative.nu știu ce afinități aveți cu musiu Toader dar pînă și comisia din parlament în care p.s.d.ul e majoritar mustăcește.concret: Dragnea, chiar condamnat pt încălcarea legii electorale și inculpat în încă două dosare de corupție și dirijarea unui grup infracțional organizat poate accede, prin respingerea unei legi care ar reforma oleacă clasa politică,la funcții de prim rang în vîrful piramidei.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-21 18:54:13
         
 
  Nu am nicio problemă cu opiniile contra. Am însă o problemă cu expresiile neecoliterare. De acea am invalidat un comentariu.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-21 18:52:48
         
 
  Ce spuneți dvs domnule Recheșan este concret și la obiectul topicului? M-aș mira!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-21 15:40:29
         
 
  concret:azi a fost respinsa votarea unei legi propusă de anemica opoziție(penelistă, adică foștii dvoastră tovarăși de idei și idealuri)prin care se interzice candidatura la presedentie a unui condamnat definitiv.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-21 15:28:58
         
 
  Supoziții și teamă nejustificată. Doar trăim în ȚDS adică, în Țara Drobului de Sare!

Concret, articolul sau articolele care ar permite așa ceva!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-21 15:22:20
         
 
  domnule Cristescu, nu știu dacă există guverne și universuri paralele, dar retorici paralele gen "bună ziua, nea Istrate, doi boboci de rață, frate", cu siguranță.

ziceți "De la Montesquieu știm că dacă nu există separația puterilor în stat colții hâzi ai dictaturii își fac apariția."

păi, fix asta face parlamentul, excelență. o lege prin care poate intra când vrea mușchiul lui în ograda lui coana Justițica, da o raită prin hambar și cămara cu șunci, servi pe-ndelete o țuică-două, urmând ca pe înserat s-o pună capră și să se bucure în tihnă de toate farmecele ei până la primul cântat de dorin cocoș. nu-i vorbă, se mai zbenguia ea și cu alții, dar mai cu fereală, nu chiar așa, în văzul satului.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-11-21 15:07:00
         
 
  Magistrații nu vor să răspundă pentru ce fac, vor să-și conserve privilegiile și posibilitatea de a face abuzuri și de a judeca arbitrar. Iar cei care-i folosesc au văzut că este ușor să-ți elimini orice adversar cu aparență legală!

De aceea procurorii și judecătorii, în lumea civiliztă, nu fac, nu trebuie să facă și nu trebuie lăsați să facă legi. Ei trebuie să le aplice. Dacă le fac, atinci sigur le vor perverti.

De la Montesquieu știm că dacă nu există separația puterilor în stat colții hâzi ai dictaturii își fac apariția.

Orice om care are convingeri democratice știe că tot ce am spus eu mai sus este corect democratic.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-21 14:32:09
         
 
  De unde atâta ardoare, Radule, să se pună slugă la stăpân? Magistrații s-au opus și se opun în continuarea pachetului de legi așa-zis ale justiției. Ce face PSD - ul acum este un fel de alba-neagra.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-21 14:17:26
         
 
  curat reforma a justitiei:
http://www.gandul.info/politica/condamnatii-definitiv-pot-sa-candideze-la-functia-de-presedinte-al-romaniei-legea-care-le-ar-fi-interzis-acest-lucru-respinsa-in-senat-16826191
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-21 12:46:13
         
 
  În regulă. Intrasem la idei. Am citit de câteva ori și nu am observat niciun defect de conjugare a verbului!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-21 07:16:50
         
 
  ok, scuze! am vrut să mă delimitez... :)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-11-20 23:48:19
         
 
  Ce s-a întâmplat, domnule Ștefănescu? Ați avut un puseu de tahigramatie?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-20 23:29:48
         
 
  Este formula de politețe, Radule, nu de plural! "Dvs, domnule Sorescu, nu-l mai vorbiți de rău...". Am luat notă!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-20 23:27:09
         
 
  domnule Cristescu, ati scris "Eu insist, aici, nu-l mai vorbiți de rău". Corectați forma la plural a verbului, vă rog. Despre personajul pe care îl considerați un om de onoare, cu principii, n-am vorbit nici de bine, nici de rău. Insist.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-11-20 23:23:11
         
 
  Cu siguranță nu o să-l mai vorbesc de rău. Cred că am exagerat eu puțin, nu sunt chiar înjurături. Ioan Peia nu ar putea face așa ceva. Un salut tovărășesc, domnilor!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-20 23:05:35
         
 
  Cu excepția punctului 1, care nu se poate face acum, pentru că presupune revizuirea Constituției, celelate puncte, în opinia mea ar aduce un plus de corectitudine, rigoare și responsabilitate în actul justițiar.

Depășind stadiul de etichetări otova, luați un punct și spuneți de ce nu ar fi bun?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-20 22:59:11
         
 
  Are el păcatele limbajului dar este un om de onoare și cu principii. De ce să mă înjure? Poate să nu fie de acord cu mine dar la ce i-ar folosi să mă înjure?

Eu insist, aici, nu-l mai vorbiți de rău. Să spunem că am depășit stadiul de rugăminte. Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-20 22:54:54
         
 
  Florentine, e clar că ești mult mai în măsură să comentezi pachetul ăsta de legi. e reală ardoarea cu care e așteptat de judecători, procurori, avocați, grefieri, etc?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-11-20 22:54:26
         
 
  Da, Radule, chiar asta voi face. De altfel nu înjurăturile lui m-au deranjat, ci meschinăria. Atacul sub centură. Înțelegi la ce mă refer.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-20 22:53:33
         
 
  Păi nu este în lipsă, domnule Cristescu, nu auziți că urmărește aceste discuții și vă înjură de zor? Ăsta e un nou mod de comunicare: înjuratul peste gard.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-20 22:51:23
         
 
  nu agreez un procent anume, domnule Cristescu. mi-am permis doar să citez rezultatele unui sondaj diferit de cel agreat de dvs. în ce privește truismul cu rolul de legiuitor al parlamentului, v-aș întreba cine îl împiedică să legifereze? e normal și necesar și frumos să legifereze, problema e că ușor-ușor se apropie de punctul în care va încălca, de data asta formal, separația puterilor în stat, iar CC, care are aceeași culoare politică, tare mă tem că nu va zice nici pâs.

Florentine, lasă-l în durerea lui.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-11-20 22:50:27
         
 
  Domnule Cristescu, reformele propuse de PSD sunt catastrofale pentru independența justiției. Nu urmăresc altceva decât s-o aservească. Probabil nu mă credeți, nici nu voi căuta să vă conving. Dar asta este cruntă realitate.
Scuze pentru intervențiile de mai jos, deosebirea dintre dvs și alții cu care împărtășiți aceleași convingeri este că cu dumneavoastră se mai poate discuta, lucru care este de apreciat. O seară bună!
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-20 22:49:03
         
 
  Nu-i frumos domnule Sorescu să vorbiți de rău pe cineva în lipsă. Pentru că nu se poate apăra. Eu l-am adus în discuție, ca referință, pentru ceva ce tot sugera ori spunea de-a dreptul. Iar eu respingeam.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-20 22:45:41
         
 
  Citește tot ce scrie pe-aici și se ceartă cu voi pe FB. Chit că nu-l bagă în seamă nimeni. S-a dus rău cu capul, săracul.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-20 22:36:58
         
 
  Domnule Ștefănescu, care este procentul pe care îl agreați dumneavoastră?

Domnule Sorescu, serviciul public de administrare a dreptății trebuie să funcționeze autonom și independent. În baz legii pe care o face PARLAMENTUL. Procurorii și judecătorii nu au voie să facă legi și nu trebuie lăsați să facă legi. Parlamentul ține seama, la modul consultativ, de părerea lor. Restul este rest!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-20 22:32:51
         
 
  Mai exact, am fost curios să văd atitudinea lui la cele susținute de bunul și vechiul său prieten, Recheșan. Și m-am lămurit.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-20 22:30:53
         
 
  Ioan Peia, firește.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-20 22:28:05
         
 
  Care altul decât cel pe care îl știm cu toți? Cosmin al nostru. Rareș. Stă, citește tot ce se comentează pe-aici și-au bagă unghia în gât. Dacă vezi ce scrie pe pagina lui de FB îți stă mintea în loc. M-a apucat curiozitatea și m-am uitat ieri.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-20 22:27:23
         
 
  cu cine vorbești, Florentine? care Ion?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-11-20 22:21:28
         
 
  De altfel, domnii mei - acum mă adresez celor de aici, nu celor duși - acest lucru mă uimește din cale-afară: Cum s-a putut ajunge la această învrăjbire, la atâta venin? Oameni care înainte se respectau au ajuns să se înjure ca la ușa cortului, din oameni au devenit ne-oameni.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-20 22:19:39
         
 
  cine v-a zis, domnule Cristescu, că 80% dintre români nu au încredere în justiție? conform IMAS, 60% au (oct. 2017). firește, Antena 3 a comandat și ea un sondaj la institutul ei de casă, și rezultatele au ieșit cum trebuie...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-11-20 22:17:28
         
 
  (...) m-aș fi așteptat de la tine (...)
Scriu de pe telefon și tastatura îmi joacă feste.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-20 22:14:20
         
 
  Mi-ai făcut o imensă silă, nu sumă. Că de acest lucru nu ești în stare. Ura te-a transformat dintr-un poet, într-un abject. Mare păcat!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-20 22:11:58
         
 
  Ioane, mare dobitoc ești! La multe m-as fi așteptat la tine, dar să ajungi să te dezici de un vechi prieten pentru simplul motiv că are alte vederi decât ale tale, mergând până într-acolo încât să-i negi valoarea literară pe care într-atât o apreciai și o proslăveai până acum - chiar nu m-am așteptat. Mi-ai făcut o sumă imensă silă  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-20 22:09:38
         
 
  Trebuie să înțelegem odată că procurorii e răi și judecătorii e răi oamenii din popor știu mai bine cum stă treaba cu dosarele. Și dacă nu era Băsescu țara avea autostrăzi și nu mai era nici binoame, nici poligoane, nici nu venea UE peste noi cu sirienii ăia pe care i-a chemat Merkel ca să vină la noi.
Și sigur sasu le-a dat foc la ăia de la Colectiv ca să îl dea pe Ponta la o parte care ăia de la Colectiv oricum se dase cu satana care este sataniști și acum statul paralel vrea să ne taie pensiile si salariile și să puie p'ăia care vrea ei.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-20 21:57:59
         
 
  Patima, orbirea, intoleranța și lipsa convingerilor democratice conduc la a vedea roșu în fața ochilor. Eventual ciumă roșie. Ignorând sau obnubilând ciumele de altă culoare.

Legile justiției sunt necesare pentru că 80% dintre români nu au încredere în ”Justiția” actuală. Pentru că oamenii au aflat îngroziți cum funcționează aceast㠔Justiție!” Care are culoare de procurori, de media, de judecători și cohorte de mancurtizați.

Oamenii raționali cunosc standardele democratice. Și pornesc de la corecta și generoasa premisă: decât să fie condamnat un nevinovat mai bine să scape 100 de vinovați.

Majoritatea românilor a fost oripilată de modul în care ”Justiția” actuală a distrus vieți și destine. Fără să aibă mustrări de conștiință, fără să răspundă.

Ne aflăm într-un punct de inflexiune. De la care poate porni recredibilizarea justiției. Forțele care se opun acestui proces firesc de igienă social-juridică fac orice pentru a bloca aceste legi. Vor încerca și încearcă să destabilizeze țara, vor încerca să dărâme Guvernul. Nu le pasă de nimic. Numai să rămână la butoane și cu privilegiile intacte. Numai să poată beneficia de arbitrariul și posibiltatea de a abuza pe care legislația actuală le asigură.

Sigur, este facil și comod să etichetezi, să preiei slogane, clișee, aprecieri otova, să contești, etc. În loc să analizezi, să gândești, să vezi implicațiile, să cauți și să găsești soluții.

România fracturată. Divide et impera. Și, încet, încet, România poate fi redusă la tăcere, sărăcie și extincție.

Ce o fi așa greu să iei un punct din propunerile mele și să argumentezi de ce nu ar fi bun? Încep să mă gândesc la fostul nostru coleg Ioan Peia!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-20 21:49:37
         
 
  Da, dar și Partidul este tot al poporului și poporul al partidului. Nu el l-a votat? Și partidul nu le-a dat? Păi ce facem noi aici!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-20 21:45:29
         
 
  ”Când un tablou cade pe un cap și sună a gol, de cele mai multe ori, nu tabloul este de vin㔠 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-20 21:31:26
         
 
  nu sunt bune tribunalele poporului, eu propun să judece direct Partidul, ce mare chestie.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-11-20 21:28:54
         
 
  ”patru picioare-bine, doua picioare-rau.”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-20 21:27:05
         
 
  Aș mai introduce un punct pe această listă:

Înființarea unor tribunale ale poporului care să judece pe noile stadioane ale poporului în pauzele de la meciurile de fotbal.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-11-20 21:12:27
         
 
  Am vorbit și vorbesc mult despre economie în alt spațiu.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-19 22:22:23
         
 
  În calitate de cetățean sunt bine pregătit. Am și predat ani buni, Instituții publice.

Învățământ se află cam în tot ce postez eu. Poate faceți efort și decelați.

În plus, sunt fapte și evenimente care presează. Eu sincer, voiam să văd niște păreri, propuneri sau critici. Pentru că voi trimite aceste propuneri Comisiei speciale. Nu știu dacă pe toate și nu știu forma finală.

Oricum, vă mulțumesc pentru modul, excelent, în care mi-ați fost, explicit, nefolositor!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-19 22:21:30
         
 
  Ce-ar fi dacă ați avansa propuneri în domeniile pemtru care v-ați pregătit? De ce nu ne vorbiți despre economie sau învățământ?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-11-19 22:12:28
         
 
  Ce credeți, domnule Ștefănescu R. că v-ar legitima ca trebăluitor panseisticii?

Oare nu ar fi mai practic să rămâneți în hlamida de cetățean și să vă adecvați topicului? Fără amprenta personal-münchhausiană pe care o etalați, cu ușoară ostentație?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-19 22:06:36
         
 
  p.s. chiar dacă pare imposibil, eu sunt sigur că în curând veți reuși să trimiteți o ghiulea spre Lună.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-11-19 21:49:01
         
 
  corect, vorba aia: "Reacțiunea a prins iar limbă. Ca un strigoi în întuneric, ea stă la pândă ascuțindu-și ghearele. Națiune, fii deșteaptă".

domnule Cristescu, iar ați produs un panseu de geniu. ceva între 1984 și Peripețiile bravului soldat Svejk.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-11-19 21:45:51
         
 
  Trec peste silogismul plat ca asistam la o dictatura a mediocritatii si comentez felul in care se desfasoara amnistia si gratierea, ezact dupa modelul Tudorel Toader.dupa datele furnizate chiar de ministerul legatei la ochi urmeaza ca circa 8000 de detinuti sa fie pusi in libertate, fara un program clar de reintegrare sociala. de `reeducarea` lor,termen iubit de comunisti nici nu mai amintesc.si nici de faptul ca li se spala dosarele tuturor pesedeilor din virful puterii executive si legislative.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-19 19:25:58
         
 
  Chiar nu vă amintiți lupta mea pentru un buletin de vot care să nu mai permită, ca acum, fraudarea alegerilor? Am inițiat și un proiect de lege în acest sens. Pe care l-a depus domnul senator Ioan Ghișe. Proiect care a trecut prin aprobare tacită de Senat. Dar care a fost hăcuit la CD.

Lăsând la o parte viziunile și opțiunile politice și rezumându-ne la calitatea noastră de cetățeni, nu trebuie să fim interesați de legile Justiției? Nu trebuie să facem tot ce putem să-i împiedicăm pe judecători și procurori să facă legi? Ei trebuie doar să aplice legile, nu să le facă.

Nu trebuie să facem tot ce putem să avem un serviciu public de administrare a dreptății în care să avem încredere?

Față de propunerile de mai sus aveți ceva de completat, de propus, de criticat?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-19 19:02:44
         
 
  interesant, dle Cristescu nu vă știam pasionat și de jurisdicție.bineînțeles, în toate acele comiții și comitete controlul parlamentar va fi stipulat prin OUG euri date la fix, de preferință după lăsarea întunericului!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2017-11-19 17:18:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE