FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Poeți cu mâini, dar fără limbă...
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Cândva, în paharul acesta de apă se nășteau adevărate furtuni. Piranha cu pretenții de rechin se sfâșiau pentru orice text anemic aruncat de poeții dornici de afirmare. Astăzi, o simt în aer, dorința de afirmare este la fel de abrubtă și colțuroasă, dar piranha au murit sau au găsit vreo cale să alunece în... vreo chiuvetă? Au rămas doar poeți care sigur au mâini, că scriu, și scriu, și scriu... chiar dacă valurile au devenit vălurele, vălușoare și vălurici. Dar, mă uit la comenturi și abia se zărește, ici și colo, câte unul rătăcit. Fraților, chiar de am fi rămas doar doi, chiar de ”titanii” au plecat la vreo luptă cu zeii ce încă nu au murit, tot ar trebui să facem muncă de calitate. Da, să ne comportăm de parcă toată România și lumea întreagă citesc Europeea! Și atunci rezultatele nu vor întârzia să apară iar, de vor întârzia, să avem răbdare să le așteptăm că sigur vor apărea! Da, comentați, comentați și comentați. Fiți scriitori cu mâini, dar și cu limbă. Lăsați Everestul propriu și împingeți-i spre înainte pe ceilalți, lăsând ca voi înșivă să fiți împinși de cei care îi împingeți voi. Pentru că nu este nevoie decât de doi să ne dăm seama dacă ce scrie celălalt are mesaj și este scris bine, adică de valoare. Și laude valoroase ne putem face și singuri, dar critici valoroase nu putem aștepta decât de la celălalt.
Și amu mă opresc, că deja încep să fac ciorbă lungă. Mesajul însă sper că a fost destul de clar, nu? Și, după cum vedeți, înainte de a îndemna, am făcut practic acest lucru. Pentru că mi-e sete de opere de valoare contemporane. M-am săturat de opere criptice si supracriptice parcă scrise doar pentru ”genii pustii”. Dar pentru oamenii obișnuiți cine vreți să scrie? Doar maneliștii ...?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cenaclu...? Mă bate gândul, dar mai tare îmi bate... inima. Și când încetează să-mi bată apare întrebarea: ”bă, cine te crezi?!”. Și atunci mă bate gândul... să stau în banca mea. Îmi lipsește o motivație puternică, un tras de mână, un împins de la spate, ideal un șut în fund. Sper să nimeresc ceva din toate acestea!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-06-12 23:40:02
         
 
  Pe Europeea intră cine vrea. Rămâne însă cine rezistă. Adică doar aceia care pot. Și, mai ales, care pot scrie liber, asumat și necenzurat.

Din păcate, mentalitatea de necesitate a unui "tătuc" adică de a fi ținuți în frâul vreunui "dictator culturnic" îi face pe unii să nu poată evolua în deplină libertate (aici doar limbajul ecoliterar și atacul grobian la persoană nu sunt permise) și preferă lanțul culturnicilor care disprețuiesc libertatea de exprimare și una, două le trimite comentariile la "off topic" sau în pagina personală.

Aici, indiferent cine a spus și indiferent ce a spus, dacă a făcut-o ecoliterar, a fost, necondiționat, acceptat.

Dar nu vă impacientați. Sunt, iată, autori excelenți care scriu aici. Și mă voi bucura să-i aud pe cât mai mulți citind, din septembrie, și în Cenaclul Europeea.

Comentarii? Non multa sed multum!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2016-06-12 22:09:52
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE