FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Paște fericit, pace, înțelegere, iertare și renaștere națională
Text postat de Emanuel Cristescu
Divergențele dintre generații și dintre oamni, pur și simplu, au fost și sunt eterne.

Problema este când aceste "divergențe" care țin de opțiuni, gusturi, evoluție, progres tehnic, etc. sunt manipulate astfel încât, prin exacerbare, devin conflicte și slujesc paradigmei "divide et impera"!

Ori în societatea noastră s-a ajuns la un fel de război generalizat: fiecarecu fiecare și toți împotriva tuturor.

Este acest mod de existență util României? Evident că nu! Dreptatea absolută nu se poate face. Iar guvernările sunt necesare pentru că oamenii nu sunt îngeri.

Dacă am aplica modelele care se exersează asupra României și asupra altor state, Germania, USA, etc. aceste state s-ar prăbuși! (americanii spun: nu mă întreba cum am făcut primul milion. Ce ar fi să le inventăm un DNA americanilor? Nemții cu scandalul Wolkswagen, au fraudat întreaga lume. Câți nemți va fi arestat DNA-ul german? Etc.

Solidaridatea pentru un ideal național, realizarea unui moment zero de înțelegere iertare și, să folosesc și eu un termen devenit, aproape clișeu, "restartare" a României, ar putea fi soluția redeșteptării naționale.

Spaniolii au avut inteligența să procedeze astfel și, iată, au devenit angajatori de căpșunari! În timp ce noi, am devenit furnizori de căpșunari și ne destrămăm încet, încet! Deja, 5 milioane de români nu mai trăiesc în România! De ce? Pentru că suntem pe ultimul loc dintre țările europene și suntem ținuți în sărăcie cu salarii și pensii de mizerie. De aici trebuie să plecăm.

Soluții pentru renașterea României? Investiții în infrastructură sănătate, educație, cultură, reindustrializarea României, valorificarea resurselor în interesul României, IMM-uri, invenții, inovații, ca premise pentru creșterea accelerată a salariilor și pensiilor în circa 10-12 ani. Aceasta ar putea conduce la întoarcerea românilor acasă. Și la renașterea României. Și, să nu uităm, avem un ideal național de împlinit până la 27 martie 2018! Unirea Moldovei cu România!

Prin urmare, irosirea energiilor națiunii în dispute cu mize mici slujește altor interese decât României! Poate că ar fi bine să medităm mai mult.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Oare, pentru renaștere, nu este necesar să mori mai întâi...?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-05-22 14:43:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE