FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Oprire curent
Text postat de Emanuel Cristescu
Am fost anunțați că astazi, intre orele 9 - 19, în zona în care locuiesc și unde se află serverul care găzduiește Europeea va fi întrerupt curentul.

Prin urmare, în perioada menționată nici www.europeea.ro nu va funcționa.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  In cazul colegului (cum, altfel?) CTA, se manifesta un fenomen ciudat: cu cat e mai virulent in criticile sale fata de Ioropeea si apropitarele ei, cu atat mai dependent devine de drogul nmumit "Europeea". Asadar, tot raul, spre bine, nu? E adevarat, europeea nu mai este ce era, nu mai este in duduiala si valvora de al'data, dar ramane Europeea, notre amour, di ce sa nu fim drepti?  
Postat de catre sters sters la data de 2016-04-20 13:22:11
         
 
  Întreruperile accidentale nu am cum să le anunț că nu sunt paranormal. De ex. ultima întrerupere a fost din cauza anulării unor paramtri informatici la un site. M-a sunat domnul Vlăduț și mi-a spus să resetez parola de la ROTLD și să i-o trimit pentru că va schimba niște DNS. Și-a exprimat părerea că mulți nici nu vor simți schimbarea și că până se vor propaga noile DNS vor merge pe cache dacă am înțeles bine. Cum va fi fost în realitate nu știu.

Dar, cu siguranță, vă voi ține la curent domnule coleg. Mă înduioșează grija domniei voastre pentru Europeea. Mă emoționează chiar!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-04-20 12:48:39
         
 
  Vă mulțumim. Asta compensează cît de cît faptul că întreruperile de cîte o săptămînă nu le băgați în seamă. Se vede că nu sînteți anunțat.

Țineți-ne la curent!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-04-20 11:31:15
         
 
  Da, am fost informați cu hârtie oficială și ștampilată de această întrerupere de zece ore. Care, mi-a spus soția, a fost doar de o oră! O fi fost vreo strategie de tipul sfatului lui Rabi cu băgatul animalelor în casă pe care, dacă le scoți, spațiul ți se pare extrem de generos. Iată, și noi am ajuns să ne bucurăm că a fost întrerupt curentul "doar o oră"  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-04-19 22:55:55
         
 
  La serverul meu vad ca functioneshte inca,creca am protectie astrala pe ziulica de azi.Da' numa' Nostradamus stie ce-o mai hi.O hi fost vorba de frun curent de aer polar.Mai ales ca o zi fara Euro(peea)e ca o ceasca plina cu cafea,dar fara tzigara aferenta.  
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2016-04-19 14:32:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE