FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pleșu sare la Puric*
Text postat de Emanuel Cristescu
Discursul domnului Puric este prolix și incoerent. Sare nonșalant de la una la alta, uită ce voia să spună, revine, spune un banc, face o acoladă, apoi o paranteză etc.

Fără a fi convingător ideatic, are știința actoricească a seducției publicului. Un Florin Piersic fanatizat de componenta creștină.

Vorbește însă nu ca un prelat ci ca un propagandist. A devenit un narcisist și îi place să se audă vorbind.

Componenta actoricească prevalează cu mult raționalul.

Cu toate acestea, pledoaria lui pentru creștinism și un naționalism luminat poate prinde și poate constitui un punct de plecare pentru renașterea națională.

Domnul Pleșu păcătuiește și domnia sa de exact ceea ce acuză, adică de sindromul guru, pare că suferă și de o gelozie mediatică.

Nu a asimilat lecția lui Alecsandri la apariția lui Eminescu.

Acestea comportamental. Pe fond, din păcate, domnul Pleșu și-a riscat întreaga carieră când s-a pus cu arme și bagaje la dispoziția lui Băsescu. Omul care l-a exploatat cu un cinism și un dispreț pe care, la valoarea domnului Pleșu mă așteptam șă le anticipeze sau măcar să le sesizeze și să încerce să se delimiteze. N-a făcut-o. O adiere, o încercare de verticalizare și Marele Prădător i-a fluturat dosarul soției și l-a cumințit.

De aceea domnul Pleșu nu mai are niciun fel de credibilitate. Prin urmare, în opinia mea, avem de-a face cu un fel de cântec de lebădă al unui domn care putea fi un filosof dar care s-a plafonat într-un Sorin Toma mai școlit.

Și o observație. Imediat după ce DP a populat ecranele mai tuturor televiziunilor a apărut pe net informația, documentată, că ar fi fost informator al fostei securități. De mult timp o astfel de informație circulă și la adresa domnului Pleșu.

Ca o concluze s-ar putea spune că este un fel de bătălie între facțiunile aceleiași instituții. Dacă nu admiteți că aceste informații sunt de notorietate voi face efortul și vă voi da link-urile.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  PS. A nu se înțelege că Marele Prădător are pedigreee. E un maidanze nebăgat în semă la timp de hingheri!
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Intre un maidanez si un lup de mare este o diferenta ca de la cer la pamant. Si hingherii stiu asta instinctiv. Sau de ce credeti dumneavoastra ca nu se leaga de el nici acum cand nu mai este la puterte?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-12-30 05:47:41
         
 
  Dpmnul Tăriceanu nu mi-a făcut invitația. Domnul Fehechiu da. După două runde de siscuții a agreat strategie cu mici modificări de priorități. Și la Conresul din 14 decembrie am prezentat-o în fața celor 1000 de participanți. A trezit un viu intees și au fost nenumărate întrebări. În mai, probabil, vom organiza un nou Congres cu 5000 de participanți.

Mie îmi place construcția, implicarea. Să vedem. Important este ca din strategie măcar o parte din propuneri să fie implementate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-12-29 15:30:04
         
 
  dupa parerea mea, iar pariati pe cai morti. din moment ce se trage din partidul lui Dan Diaconescu, e clar. chiar nu pricep de ce n-ati mers la Tariceanu, pareati foarte entuziasmat la congres. Tariceanu e maestrul care cade totdeauna in picioare.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-12-29 15:17:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Am primit mai multe invitați pe care le-am refuzat. Mai mult am elaborat o strategie care a fost însușită de mai multe partide. Am dat curs invitației PND.

PS. În viziunea mea politica este sau ar trebui să fie știința binelui public. Mai știu că noi, oamenii, nu suntem îngeri. Și din această cauză este necesară guvernarea. De asemenea politica poate fi acceptată și ca știința compromisului care nu compromite. Pentru că nu există oameni perfecți.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-12-29 14:12:33
         
 
  bun, ati demisionat din PNL dupa cununia cu PDL, am inteles, dar de ce nu v-ati dus la Tariceanu, unde s-a decantat liberalismul pur? erati amici. sau chiar la PSD, din moment ce in 2012 nu v-a-ngretosat USL-ul. n-or fi nici astia tocmai ingerasi (ba chiar dimpotriva), dar fiindca jumate sunt deja la mititica sau pe drum, inseamna c-au ispasit.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-12-29 13:53:48
         
 
  "Maaare curva e politica, domnilor, dar, sa fim seriosi, exista destui barbati care merg la curve, de nevoie, de placere, dracu sa-i ia!"
(Kosta Vianu)

Domnule Kosta,
Aici nu pot sa nu fiu de acord cu dumneavoastra deoarece aveti dreptate: vasta majoritate a barbatilor merg la fete impinsi de nevoia de a avea o placere.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-12-29 12:01:43
         
 
  Vremea latifundiarilor care faceau politica din pasiune a trecut, e apusa odata cu legendele politice Maniu, Bratianu etc. azi, in politica intra multi, dar numai adevaratele secaturi reusesc. Sa ce? Pai, sa ajunga! Ce? Ministri, prim-ministri, secretari de stat, consilieri sau chiar presedinti.
Tristetea mea este ca in politica romaneasca de azi nu intra decat vandutii strinilor, lichelele patentate, sacalii fara mila dar si naivi, care ard ca lumanarile, pentru crezurile lor, dar care se murdaresc degeaba, iesind terfeliti si adesea neintelegand macar ce li s-a intamplat. Maaare curva e politica, domnilor, dar, sa fim seriosi, exista destui barbati care merg la curve, de nevoie, de placere, dracu sa-i ia!
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-12-29 11:55:01
         
 
  Asa cum am mai spus, pare-mi-se, orice idee, fie ea si una politica, va sfarsi prin a fi confiscata in beneficiul unor hiene murdare la bot de sange, asa numitele grupuri (sau grupuscule, mai grav!) de interese. Niciun partid nu poate fi scutit de asta.
Cine face pe pudicul si nu recunoaste ca in politica nu intra si nu reusesc decat persoanele care nu sunt in stare de nimic altceva in viatza, acela e un naiv, care a intrat in politica din convingere, dar care va fi iute mestecat, cu fulgi cu tot, intre falcile adevaratilor rapitori. Ce cauta oamenii de arta in politica? Pe dracu sa-i ia, asta cauta, ei sunt incapabili (cei mai multi dintre ei) de marsavie, de golanii, de furt, sau cel putin asa se crede. E adevarat ca nu-ti poti gasi adevarata vocatie decat atunci cand ti se ofera ocazia. Si da, si mie mi se pare ca Plesu s-a decredibilizat din momentul in care s-a dat cu chiozlaul, iar Puric are de platit politele credintelor sale anti-globaliste si pro-crestine, cel putin declarate, daca nu si insusite. Dumnezeu sa ne ierte, daca si asa-zisele elite pun botul, suntem pierduti, noi, cei naivi. Noi, adica cei care nu suntem in stare de mantzocarii, nu suntem artizanii spagii, ai raptului pe fatza, fara nicio rusine, al retrocedarilor, al...Capite?
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-12-29 11:49:41
         
 
  Nu că s-au băgat în politică este rușine. Ci pentru că s-au comportat nevertebrat.

Mutatis mutandis, și eu m-am înscris în PNL. Dar când am simțit duhoarea înhăitării cu PNL, am vorbit în Congres și am spus explicit că, atunci când am intrat în sală și am văzut pe primul rând Blaga, Boagiu, MRU și alții mie mi-a crescut tensiunea. Am sperat că nu se va ajunge la coabitare. Când am văzut că nu mai este nimic de făcut AM DEMISIONAT.

Și acum am fost rugat să revin. Mi s-a cerut și CV pentru un post în administrație. Am refuzat. Lipsa moralității a valorilor și principiilor pe care le clamează în cărți și media și le încalcă în plan individual practic este ceea ce îi face necredibili.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-12-29 11:04:42
         
 
  domnule Cristescu, de ce va enervati? nu stiu daca ati observat, istoria literaturii retine operele si relativizeaza erorile autorilor, iar pe masura ce trec anii, le priveste cu tot mai multa simpatie...

oricum, pana la judecata postuma, rusine ca s-au bagat in politica, mai ales de partea cui nu trebuie, rusine ca au stat deoparte, scobindu-se-n nas, de 3 ori rusine. corect.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-12-29 09:53:46
         
 
  Domnule Hurmuzace, facem, facem bine diferența.

PS. Am pus o întrebare într-un com referitoare la gentila dumneavoastră interelaționare cu distinsul nistrean, un fel de critic recunoscut al siteului? Poate dați un răspuns. Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-12-29 06:58:14
         
 
  Distinse domnule Jiidac,

Sunteți sigur că nu ați fost născut la Ploiești? Că prea le dați clasă ploieștenilor în a o întoarce.

Apreciez efortul domnie voastre de a trage spuza pe țăstul din dotare însă remarc faptul că nu prea ați înțeles de ce și-a pierdut domnul Pleșu credibilitatea. Recitiți, vă rog, pasajul referitor la feblețea domniei voastre cu accent pe "O adiere, o încercare de verticalizare și Marele Prădător i-a fluturat dosarul soției și l-a cumințit." Vă mai amintiți cum sunt comandate tiristoarele? Ei bine, mutatis mutandis, electrodașul acela, în cazul nostru se poate chema dosărel. Cum naiba să crezi pe cineva care poate fi comandat astfel? Dacă mai aveți nelămuriri, dați-o la întors. Sunt aici!

PS. A nu se înțelege că Marele Prădător are pedigreee. E un maidanze nebăgat în semă la timp de hingheri!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-12-29 06:55:27
         
 
  Domnule profesor, oare cine l-a exclus pe d-l Ilieșiu din GDS (Grupul Special Antiromânesc?), d-l Pipă singur?
Chiar dacă ambii ar fi fost informatori, cred că ar trebui să facem o delimitare clară intre maidanezii dresați și câinele de curte. Și este mult prea evident cine este acesta.


 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2015-12-29 05:44:43
         
 
  "De aceea domnul Pleșu nu mai are niciun fel de credibilitate. Prin urmare, în opinia mea, avem de-a face cu un fel de cântec de lebădă al unui domn care putea fi un filosof dar care s-a plafonat într-un Sorin Toma mai școlit."
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Sa intelegem ca domnul Plesu nu mai are credibilitate ca filozof de " când s-a pus cu arme și bagaje la dispoziția lui Băsescu "? Credeti ca ar fi fost un mai bun filozof daca se punea cu arme si bahaje la dispozitia lui Ion Iliescu, Adrian Nastase sau Victor Ponta? In istoria moderna a Romaniei au mai fost filozofi care au trecut cu arme si bagaje la cine nu trebuia; ma refer la Nae Ionescu, Emil Cioran, Constantin Noica, Mircea Eliade. Eu nu cred ca opera lor filozofica a suferit din aceasta cauza. Si nu cred ca ar fi fost mai buna daca treceau cu arme si bagaje de partea clasei muncitoare. Si inca un caz celebru: Eminescu cand era redactor la Timpul era cu trup si suflet de partea Partidului Consevator si infiera cat putea de tare Partidul Liberal al lui Ion Bratianu. Istoria a arata ca in politica nu marele poet a avut dreptate ci Ion Bratianu sub al carui guvern s-a castigat independenta Romaniei. Eu nu cred ca Eminescu ar fi fost un si mai mare poet daca in loc de a tine cu Petre Carp ar fi tinut cu Ion Bratianu.

p.s.
Si atunci cand il comparati pe Andrei Plesu cu Sorin Toma vreti sa sugerati ca Dan Puric este de talia lui Tudor Arghezi? Fiindca fara Tudoror Arghezi nu ar fi existat un Sorin Toma in Istoria Literaturi Romane.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-12-29 04:56:10
         
 
  * Pleșu sare la Puric  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-12-28 19:09:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE