FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Și doare..
Text postat de Andreea Rusu
Am știut la ce să mă aștept încă de la început, mi-a spus ca așa va fi și totuși nu mi-am închipuit că doare atât de mult..
Se pare că această frumoasă relație a început prea târziu, mult prea târziu.. Nu am avut timp să ne apropiem suficient de mult încât să fiu sigură că distanța nu va pune capăt iubirii noastre.
Știam că nu va dura la nesfârșit dar nu credeam totuși că sfârșitul e așa aproape. Știam că atunci când fiecare va pleca pe drumul lui pentru ași urma visul e posibil să nu ne mai revedem dar se pare că el va pleca mai devreme decât credeam. Vara asta trebuia să fie vara noastră, să facem tot felul de nebunii, să petrecem cât mai mult timp împreună știind că la finalul verii totul se va termina deoarece distanța ne va împiedica să ne petrecem toate momentele unul alături de celălalt dar gândeam că vara aceasta ne vom apropia suficient de mult încât să rezistăm distanței, iar momentele în care ne întâlneam să fie magice deoarece ne-ar fi fost teribil de dor să petrecem timpul împreună.
Când am aflat că el va pleca mult mai devreme decât îmi închipuiam o durere cumplită mi-a inundat sufletul, simțeam o suferință în inimă de nedescris. Cum se poate ca totul să ia sfârșit înainte de a începe în adevăratul sens al cuvântului? Și nu se termină pentru că relația nu merge bine, pentru că nu ne înțelegem, ci pentru că soarta a decis că trebuie să ne urmăm propria cale fără a ne da răgaz măcar să simțim pe deplin cât de mult ne iubim.
E greu.. și doare!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Absolut corecte observatiile, de bun simt, pana la urma e si greu si mai ales doare. Dar de ce n-ati incercat sa fiti unul langa altul, ba, chiar si mai aproape de-atat? E adevarat, si atunci ar fi durut un pic, dar trecea repede si pe urma ar fi fost "di granda", crede un om patit. Mai nasol mi se pare ca nici n-a inceput bine si s-a si terminat, asta e caz medical, musai sa investigati chestiunea. Asa nu mai merge. Incolo, toate bune, din orice rateu se alege omul cu un fleac de experientza, care, mai tarziu, prinde bine. Tine-o tot asa si nu vei regreta.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-07-02 10:49:38
         
 
  jurnal, oracol, ai dat bacu?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-07-02 07:42:13
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE