FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
to bat, or not to bat?
Text postat de Dumitru Cioaca
"Ai dreptul să spui prostii și să stai ca un scai în blana mea."
(domnul profesor Cristescu adresandu-se domnului bard Peia)

ma intreaba o lichea:
-bardul Peia, inteleptul,
de ce are zilnic dreptul
de-a fii prost de-a binelea?

p.s.
cand l-aud pe venetic
cum da-n bard: sa-i dau vreo doua,
sau, cum el e mai voinic,
sa ne facem, noi, ca ploua?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Suzana,
Nu as vre sa ma intelegi gresit. Eu sunt un mare dmirator si aparator al bardului Peia inca din milieniul trecut. De asta am si infierat dupa puterile mele pe acel nemernic care a indraznit sa dea cu noroi in icoana bardului nostru. Si daca ar fi fost mai pe dimensiunile mele, praf l-as fii facut. Cum insa huiduma ma depasea de patru ori la volum, de doua ori la diametru si odta si jumatate la inaltime, ce rost ar fi avut sa-i imbogatesc palmaresul cu inca o victorie? De-ai stii cat de mandru sunt ca am reusit sa-i dejoc planul! Ca nenorocitul atata astepta: to bat!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-02-02 00:15:31
         
 
  Rog din suflet cenzorii sa nu se mai puna de-a curmezisul poftei de a-mi lauda opera a admiratoarelor si admiratorilor mei. Pai eu vad ca m-au cautat 37 de comentatori, si cand intru sa stau omeneste de vorba cu ei dau numai de trei dintre care doi sunt reprezentati de Suzana Deac iar unul de propria mea personalitate. Eu stiu ca sunteti gelosi pe succesul meu la public, dar nici chiar asa...  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-02-01 23:16:58
         
 
  Lasă Mitică, că tu oricum te alimentezi din tensiuni, iar Marele Înțelept din slăbiciunea noastră.  
Postat de catre Suzana Deac la data de 2015-02-01 17:22:19
         
 
  Suzana,
Ma bucur ca ti-a placut. Dar de ce vrei sa-mi pui viata in pericol? Ca acum, dupa ce tu ai venit cu o stea, mai mult ca sigur ca domnul Peia va venii cu un calup de dinamita care nu duce lipsa de fitil.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-02-01 17:06:27
         
 
  to bat, or not to bat? - bună întrebare dar e dificil să răspunzi.
* pentru problematizare:)

Mă rog, când și dușmanii te iubesc trebuie să cauți alți dușmani. Iar cei care iau decizii radicale, sunt convinsă, că, au alternative viabile.
 
Postat de catre Suzana Deac la data de 2015-02-01 16:55:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE