FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
cazul Elenei Udrea
Text postat de Dumitru Cioaca
Domnilor,
Am urmarit si eu interviul dat de Elena Udrea. Data dracului muierea! Si desteapta si frumoasa!
Pai era cu doua capete, ca inteligenta, peste hantalaii care-i luau interviul. Mi-a placut in mod special raspusul:
-Nu am stiut ca sotul meu a furat. Dar, presupunand ca as fi stiut, trebuia sa merg sa-l torn la SRI? E impotriva legii!
Bineinteles ca asa ceva e impotriva legii. Si nu numai in Romania ci in toate statele civilizate. In America, imediat dupa asasinarea presedintelui Kennedy, dar inainte ca Oswald sa fie arestat pentru crima, FBI-ul a primit peste o suta de mii de denunturi de la peste o suta de mii de sotii si credincioase si americane care erau ferm convinse ca asasinul nu putea fi altul decat partenerul lor de viata.
Si eu o cred pe Elena Udrea cand sustine ca Dorin Cocos nu i-a spus ca e hot. Nici o sotie care se respecta nu accepta sa-si duca viata alaturi de un hot. O femeie care se respecta mai bine iubeste zece talhari decat sa iubeasca un singur hot.
Si pentru a-i convinge si pe pontisti de adevarul spuselor mele le pun aceasta intrebare.
Crede vreunul din voi ca Victor Ponta , dupa ce si-a sustinun teza de doctorat, a alergat imediat la Daciana, si primul lucru pe care i l-a spus, dupa ce a dat cu scufita de doctoras de pamant a fost:
-Iubita mea, azi am reusit sa fur o teza de doctorat pe care as dori sa ti-o druiesc cu dedicatie. Pai daca nici eu care sunt un traienisto-udrist infocat nu pot crede chestia asta despre doctorul Ponta cum puteti voi crede ca un cocos de talia domnului Dorin Cocos ar fii putut sa-i faca doamnei Elena Udrea astfel de marturisiri rusinoase?! Daca pe domnul Dorin Cocos nu l-ar fi chemat Dorin Cocos ci Dorin Gascan probabil ca acest lucru ar fi fost posibil deoarece se stie cat de sinceri sunt gascanii cu gastele lor. Pe cand cocosii cu gainile lor? Dumnezeu cu mila!
Singurul argument pe care acuzarea l-ar putea folosi cu suces impotriva doamnei Udrea este acesta: atunci cand frumoasa Helena si-a dat seama ca alesul inimii ei este un bot de rand si nu bandit de talie a divortat de el. Dar procuratura nu va fii dispusa niciodata sa foloseasca o astfel de dovada care nu ar face decat sa ridice prestigiul moral al fostei candidate la presidentia Romaniei.
Dupa ce am vazut interviul am ajuns la urmatoarea concluzie: din toata tarasenia, doamna Elena nu numai ca va iesii basma curata dar si... chiloti imaculati.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
"cioclovină, dacă n-ai ce face prin amerika aia a ta, în care te-ai pripășit, cu cort, pirostrii, ceaun și toate accesoriile din dotarea etniei migratoare, îți trimit eu, par-avion, niște găini moarte, să le plantezi ici-colo, prin bălării."
(domnul bard Ioan Peia)

Domnule bard Peia
Pe mine a vrut sa ma mai jigneasca unul cu o gaina congelata si numai goliciune s- ales de cotetul lui. Pentru un rrom domnule bard Peia este o insulta sa-i oferi marfa neinsufletita mai ales atunci cand stii ca tradiitiile milenare ale neamului lui ii interzic categoric sa manance altceva decat ce e viu si furat de el.
Daca nu va retrageti imediat gainile moarte v-ati lins pe bot si de vila si de terenul de tenis. Ca de gainile si cocoseii dumneavoastra vi, imi voi linge eu, de placere, buzele.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-01-31 19:14:57
         
 
  băi frate, sunt unii indivizi pe lumea asta care o tooot lălăie aiurea-n tramvai - vorbește și guță că are și el rimă!
cioclovină, dacă n-ai ce face prin amerika aia a ta, în care te-ai pripășit, cu cort, pirostrii, ceaun și toate accesoriile din dotarea etniei migratoare, îți trimit eu, par-avion, niște găini moarte, să le plantezi ici-colo, prin bălării. după care, să le cauți, ca și cum le-ai fura, să le arunci în ceaun, să le fierbi și să le mănînci, cu fulgi cu tot. asta ca să-ți aduci aminte de vremile gloarioase, de odiniară, cînd cutreierai prin românia văioagele și curțile creștinilor, în căutare de haleală.
acu te-ai ajuns. ești captalist prosper, te aia grija de soarta româniei. vezi, dacă-ți fată mintea pui de grijă, să-i păstrezi, că nu se știe. stați, tu și amerika ta, pe un vulcan, yellowstone îi zice, care, dacă-i vin damblalale, s-ar putea să vă transforme – pe tine-n special – în avioane de croazieră.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-31 13:14:28
         
 
  Felicitari Mitica, bine spus!
Dar, sexoasa doamna, va ajunge la BULAU si i se vor impaienjeni multe goluri!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2015-01-31 12:42:33
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE