FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Bianca Goean
Într-o bunã zi devii conºtient despre existenþa înca a unui suflet în tine, cu o uimire care îþi opreºte respiraþia... te strãdui zi de zi sã te familiarizezi cu atât de ciudata, aproape strãina relaþie dintre tine ºi sufletul tãu. Când credeai cã ai început sã înþelegi ceva, cã te-ai împrietenit sau ai ajuns la pace cu tine, te ciocneºti cu fascinaþie de un alt suflet, intrat pe nebãnuite în tine. Orice încercare de definire eºueazã, pentru cã nu îl poþi numi dor, nu poþi numi chemare, nici cunoaºtere ºi nici dragoste, toate acestea au sensuri în afara perceperii sufletului celuilalt ca pe un dat al sufletului tãu. ªi îþi priveºti teama ca în oglindã: greu lucru de acceptat cã nu eºti chiar o peºterã neºtiutã de nimeni cum ai crezut.
ªi laºi atunci fereastra deschisã pentru cã nu þi-este nici dor, nici sete, nici foame, nici teamã. Zbor. Cuibãrit lejer în tine, celãlalt îþi zâmbeºte cu fireascã luminã.
Exersãm zi de zi fericirea. Dincolo de noi suntem tot noi. Sau dincoace de noi suntem tot noi, depinde cum privim.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE