FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
cum a reusit Europeea sa piarda alegerile
Text postat de Dumitru Cioaca
Inflacarat de victoria zdrobitoare a lui Victor Ponta in primul tur al alegerilor, domnul profesor Emanuel Cristescu a hotarat sa infinteze comitetul "Tara e cu Ponta!" in scopul unei victorii si mai rasunatoare a aceluiasi om politic la alegerile finale. Repartitia portofoliilor din comitet a fost facuta de domnul profesor cu grija si pertinenta care-l caracterizeaza.
Iat-o:
presdintele comitetului: profesor doctor Emanuel Crstescu
vicespresedite peste propaganda: bardul Ioan Peia
vicepresedinte peste finante: ziaristul Ecsintescu Virtual
vicepresedinte peste apararea alegerilor libere: capitanul Kosta Vianu
vicepresedinte peste politicienii straini care trebuie sa voteze cu Ponta: profesor doctor Mihail Buricea.
Dupa sedinta de constituie la care Ecsintescu Virtual, plangandu-se ca pusculita comitetului este goala, a primit 4.000.000 de lei din leafa cu truda catigata de profesor, a fost dat un comunicat de presa prin care domnul profesor anunta cu trambite si surle:
"eu voi vota pentru Ponta, ca el cel putin a mai facut cate ceva pentru tara". Acest comunicat de presa se voia a fi un exemplu demn de urmat de intregul electorat europeeic. Efectul nu putea sa fie mai catastrofal. Sa recomanzi pe cineva pentu postul de presedinte al Romaniei, numai pentru faptul ca el, de-a lungul indelugatului trecut politic a fost in stare sa faca numai "cate ceva"?! Cand toti romanii stiu ca daca il alegi pe unul care inainte de alegeri a facut doar "cate ceva" dupa ce-l alegi nu o sa mai faca nimic? Si asta in timp ce Klaus Iohannis se batea cu pumnii in piept ca el a facut pentru orasul Sibiu tot ce se putea face, dand astfel de inteles ca de soarta orasului Sibiu se va molipsi toata Romania sub o presidentie Iohhanis? Dandu-si seama de greseala facuta domnul profesor Cristescu a hotarat sa se retraga din lupta electorala de zi cu zi si sa accepte oferta domnului Victor Ponta de a fi ambasadorul lui pe langa Klaus Iohannis. Sarcina domnului Cristescu era sa-l mangaie atat de bine pe bine Iohannis dupa ce acesta va pierde alegerile, incat sa-i treaca cheful de a reclama la Angela Merkel, care avea deja un cui impotriva lui Victor Ponta. Din pacate Iohannis, ocupat pana peste cap cu alegerile, nu a gasit ragazul necesar pentru a primi scrisorile de acredidatare, asa ca domnul profesor a fost silit sa urmareasca desfasurarea luptei electorale din beciul nu prea confortabil al primariei din Sibiu.
Dupa retragerea domnului profesor din fruntea comitelului "Tara e cu Ponta!", acesta a hotarat,prin vot secret si unanim, sa fie condus de bardul Ioan Peia. O hotarare inteleapta daca ne gandim la lunpta neinfricata a lui Ioan Peia impotriva tuturor dusmanilor neamului; dar care, din pacate, s-a dovedita fi extrem de nefericita. Bardul Ioan Peia, convins suta la suta ca Iohannis este terminat, a inceput sa-si inteteasca atacurile impotriva Inalt Prea Sfintiei Sale parintele Sorin Olariu pe care l-a acuzat de basism contagios. Dupa ce parintele Sorin Olariu si-a re-postat o parte din predicile anti-basiste tinute de-a lungul anilor, toata biserca ortodoxa de pe Europeea a trecut, cu colaci cu tot, de partea luteranului Iohannis. Dar de pacatul greselilor nu a fost pascut numai bardul Ioan Peia ci si ceilalti membri ai comitetului "Tara e cu Ponta!" Pai sa-i luam pe rand.
Domnul capitan Kosta Vianu a declarat ca domnia sa decat sa voteze cu basisti mai bine voteaza cu tiganii. Ori toata lumea stie cat de urati sunt basisti. A spune "decat sa votez cu basisti mai bine votez cu tiganii" este ca si cum ai spune unei fete care iti face curte sperand sa-ti devina jumatatea ce mai buna: decat sa te iau de nevasta, mai bine ma insor cu Muma Padurii!
Dupa acesta declaratie prost inspirata a domnului capitan Kosta Vianu tot batalionul de garda care se afla in subordinea domniei sale si care trebuia sa aiba grije ca alegerile sa fie intradevar libere si in favoarea domnului Victor Ponta a dezertat. Lucru care nu trebuie sa ne mire, din moment ce era alcatuit, in vasta lui majoritate, din minoritati nationale.
Mult mai bine si-a dus la bun sfarsit sarcina incredintata domnul profesor doctor Mihail Buricea, care, in urma unor eforturi diplomtice sustinute, a reusit s-i treaca de partea domnului Ponta pe vice-cancelarul Germaniei si pe primul ministrul italian.
Insa anuntarea acestui mare succes diplomatic inainte de alegeri a demobilizat electoratul europeic PSD-ist,care a gandit ca din moment ce si nemtii si italieni voteaza cu Ponta, victoria va fi asigurata fara ca ei sa mai mearga la vot. Un alt act neinspirat al domnului profesor doctor Mihail Buriucea a fost o opera intitulata "Ponta presedintele tuturor romanilor" afista iarasi inainte ca alegerile sa aiba loc, opera care, in ciuda incarcaturii ei de un inalt patrotism, a starnit o mare nemultumire in randul regalistilor europeici; care se incapataneaza in a sustine ca singurul presedinte pe care il recunosc ei este regele Mihai. Reactia lor nu s-a lasat asteptata. Foarte priceputi in fabricarea diversiunilor ei au resusit sa convinga o parte importanta a electoratului favorabil lui Victor Ponta ca alegertile avusesera loc cu o saptamana mai devreme; deci pierzand trenul, nu mai are nici un rost sa se oboseasca.
Singurul care nu a facut nici un fel de greseala electorala a fost Ecsintescu Virtual. Nu ca nu ar fi vrut sau nu ar indemnarea necesara sa o faca, dar nu a avut timp din cuza certurilor cu bardul Peia pe comoara incredintata pe profesor comitetului. Domnul Peia vroia ca banii sa fie folositi pentru tiparirea unor pamflete antibasiste cu care alegatorii ar fi putut fi castigati de partea lui Ponta. Domnul Ecsintescu sustinea ca nimic nu poate incalzi mai rapid simpatia unui alegator pentru un candidat, decat o lada de bere rece. Dupa ore intregi de negocieri, disperat ca discutiile cu bardul Peia nu duc la nici un compromis, Ecsintescu a spus:
-Nelule, hai sa nu fie nici ca mine nici ca tine, ca am o alta idee. Cum Ponta castiga sigur, ar fi pacat ca profesorul Cristescu sa iasa dupa alegeri cu mana goala. Mai ales ca el este cel ce a dat banii pentru campnia electorala. Ia hai sa insutim noi acesti banuti pariindu-i pe castigatorul sigur care este Victor Ponta. Lucru cu care bardul Peia find instantaneu de acord nu numai ca s-a intamplat dar a si facut ca in momentul de fata toata simpatia si compasiunea Poporului Europeeic sa se indrepte catre domnul profesor Cristescu, care a iesit, in urma celor mai recente evenimente, jefuit si de victorie si de parale.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  peia, te-a facut nea Mitica varza si de data asta! De parca mai era nevoie...

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-23 18:32:08
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ai putea să-mi spui, cioacă, utilizîndu-ți logica ta de fier forjat, cum dracu a "pierdut europeea alegerile", dacă pe aici sunt o droaie de bășiști și numai vreo doi anti?
scor 10:2, în favoarea iocaniștilor bășiști, și tu-mi pomenești de pierdere?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-23 18:20:28
         
 
  cît privește obsesia pentru găinile mele - vechi reflex, de pe vremea cînd le șparleai din curtea creștinilor - te atenționez că nu accept prin preajmă negustori de piei de cloșcă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-23 16:28:16
         
 
  ciocălău,
silențium și-atențiune!...
iocănel ăsta al vostru e doar o păpușă.
mă rog, ținînd cont de dimensiune, un fel de urs nemțesc, împăiat și dotat cu un buton în spate. apeși botonu, dă drumu la banda de magnetofon, pe modul slow, ca să nu i se răsucească banda pe capul de redare, și își debitează monologu: morrr, morrr, morrr, morrr. sau cum s-o zice în nemțeleasca aia, a lui: beeerrr, beeerr, beeerrr, sunt un heeerrr, un heeerrr, un heerrr, hibernînd într-un ungher!

deci, ursu, în varianta anterioară, un fel de cal troian, pe care păpușarii colonizatori au vrut să-l li-l vîre pe gît useliștilor, ca să-i destabilizeze. doar că băss a considerat că e prea devreme. așa că pazvante a optat pentru alte păpușele de rezervă, (printre care una, fostă mai mare piste uteciștii lu ceaușescu), chitind a-l folosi pe urs într-un moment mai potrivit. ștabii merkălari au înghițit-o, că li s-a părut și lor că nu-i momentul propice pentru jucat popice pe aice. nu aveau jocurile integral făcute, ei fiind ocupați cu alte prostii. așa că găsiră momentu prilenici taman acușa, cu o vastă operațiune de prostire a feisbuciștilor, posesori de o cîtime de creier, și ăla conectat la mașina de tocat itzi-biții!
clarissimo? sau îți trebuie desene animate?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-23 16:26:09
         
 
  Auzi domnule, sa ma ia pe mine cel mai mare filosof pe care l-a produs orasul Giurgiu cu "e prea complicat pentru mintea ta de călător cu ciricliu ca să pricepi nuanța" cand pana si gainile din cotetul lui isi dau seama ca el inca nu a reusit sa gaseasca raspunsuri pana nici la cele mai mici gainarii de care este bantuita astazi filosofia!  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-23 15:10:09
         
 
  Domnule Peia,
Daca o mai intoarceti odata ca la Ploiesti, sa stiti ca nu numai ca o sa va fur gainile cu cotet cu tot, dar o sa mai fac si o omleta din ouale dumneavoastra. Intrebarile pe care vi le pun sunt in numar de doua si sunt scurte si clare ca valurile Dunari cand ajung la Giurgiu:
1)A fost sau nu a fost Traian Basescu basist atunci cand nu a vrut sa-l numeasca pe revansistul Klaus Iohannis prim-ministru?
2)Victor Ponta a avut dreptate atunci cand sustinea ca prusaco-sibianul Iohannis va fi cel mai mare prim-ministru al Romaniei daca Basescu il va numi in acea functie, atunci cand nu l-a vrut pe Iohannis nici ca loctiitor de prim-ministru pe motiv ca nu este bun de nimic, sau in ambele cazuri?

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-23 15:02:16
         
 
  e prea complicat pentru mintea ta de călător cu ciricliu ca să pricepi nuanța de caterincă din ceea ce am spus, cioculete.
limitează-te, pls, la haordeala ta conlocuitoare, că limba română nu se practică pe aiurea, pe unde și-a înțărcat mutu iapa.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-23 12:15:29
         
 
  "d-aia nici nu l-a vrut băss atunci: că l-a crezut proaspăt expulzat din vintrele materne."
(Ioan Peia)

Domnule Peia
Vreti sa spuneti ca Basescu a avut dreptate cand nu l-a vrut pe Iohannis pe postul de prim-ministru, in timp ce Ion Iliescu, Ponta, Nastase, Tariceanu si toti ceilalti oameni grei din Romania acelor ani il voiau? Dumneavoastra va dati seama ce enormitate spuneti?

p.s.
Si eu care credeam ca imi va lua ani si ani ca sa fac din dumneavoastra un basist adevarat. Dar dumneavostra ati devenit basist pana ca Basescu sa-si paraseasca postul. Numai si numai pentru a-mi rapi mie plcerea de va indoctrina, v-ati convins singur ca Basescu avea drepte cand toti ceilalti nu aveau dreptate.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-23 08:55:48
         
 
  "Cel care nu a facut nimic in viata e Ponta."
(parintele Sorin Olariu)

Sfintia Voastra,
Vreti sa suneti ca Victor Ponta nu a fost in stare sa faca nici macar un rua in viata lui?
Nu-mi vine sa cred! Fiindca a face un rau e mult mai usor decat a face un bine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-22 22:39:23
         
 
  iocanisu vostru cred că și cînd s-a născut a făcut-o cu delete, mă rog, cu delente!
întrebat dacă are vreo amintire din copilărie, a dat în cap că nu, ca o acioaie. semn că s-a născut bătrîn. poate chiar cu cîteva luni înainte de a fi plimbat de către antonescu, de mînă, prin bucurești. d-aia nici nu l-a vrut băss atunci: că l-a crezut proaspăt expulzat din vintrele materne. "ce jmekerii să știe a face țîncu crescut în vrie?", ar fi zis băss. păi, îmi trebuie un secol ca să-l învăț ce știu. lasă-l să mai crească. și, între timp, a cresut, avînd șanse să-și întreacă mentoru kior, dacă e să judecăm dupe cum i-a tras preșu de supt picere lu antonescu. adică, a devenit un ticălos sadea, în timp record! poate și d-aia au dat ordin americano-merkălarii să fie uns păpușă de serviciu la servicii! că, altfel, ar fi cîștigat alegerile la calendele grecești!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-22 22:38:58
         
 
  Cel care nu a facut nimic in viata e Ponta.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-22 22:26:15
         
 
  Domnule Peia,
Eu atunci cand sunt prins cu nadragii jos in mijlocul potecii, mi-i ridic imediat si ma duc in padure.
Ca asa sunt eu, recunoscator celor care ma prind.
Numai dumneavoastra nu vreti sa recunoasteti ca fara sprijinul dumneavoastra dezastruos Ponta ar fi castigat alegerile. Multumesc inca odata pentru semnalarea minunii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-22 21:20:51
         
 
  "Sa recomanzi ca cineva sa fie ales presedintele Romaniei, numai pentru faptul ca el, de-a lungul indelugatului trecut politic a fost in stare sa faca numai "cate ceva"?! "

da, da' să recomanzi ka-cineva (respect ortografia feisbucistului cioakă kă el știe românește!) să fie ales președintele româniei, fără să fi făcut nimica-nimicuța, ba, mai rău, să fi apărut din senin, ka kometa haley, să haleyască postul de neogubernator al merkălarilor, în locul băssului, apăi asta ce mai e? tocătură românească cu sparanghel nemțesc!

în rest, sporovăială ciocălăiască, făcută la marginea ceaunului, pus pe pirostrii, pentru mămăliga cotidiană a celor ce mănîncă găina cu fulgi, cu tot!




 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-22 19:27:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE