FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ingrijorare post-electorala
Text postat de Dumitru Cioaca
Si eu sunt destul de suparat ca a pierdut Ponta. Desi, daca m-as straduii nitel, as putea sa fiu enorm de suparat. Dar nu-mi permit deoarece asa ceva nu este de nasul meu ci numai de nasul sefului, un tip enorm de capabil atunci cand este vorba de suparare si si mai enorm de suspicios atunci cand vrei sa faci ce face el, adica sa fi suparat. Daca as fi la fel de suparat ca el ar crede ca vreau sa-i iau locul si m-ar da afara. Asa ca eu prefer lasitatea, lasand somajul in grija unor colegi mai viteji. Singura mea consolare este ca Victor Ponta, baiat tanar si plin de posibilitati, va fi sigur presedintele Romaniei peste cinci ani. Si ce sunt cinci ani suplimentari de lupta cand sti ca lupta este pentru o cauza dreapta? Sa nu uitam ca Romania a luptat 400 de ani ca sa scape de jugul turcilor. Asa ca mie cinci ani de inclestari sangeroase ca sa scapam de neamt nu mi se pare o eternitate. Insa exista pericolul ca Ponta cel Viteaz sa fie asasinat de ai lui. Deoarece, cum tradatori se gasesc peste tot, nici PSD-ul nu este scutit de aceasta plaga a umanitatii. Un prieten care a intrat, din greseala, in armoreria PSD-ului, a dat cu ochii de niste activitati extrem de dubiose: Ion Iliescu isi ascutea iataganul iar Mircea Geoana isi cantarea praful de pusca. Pentru a preveni un asasinat marsav care-l va impiedica pe Victor Ponta sa-si ia revansa binemeritata, Klaus Iohhanis vrea sa organizeze o manifestie la care opozitia sa-si poata exprima dorinta ca Victor Ponta sa ramana presedintele PSD-ului pe timp nelimitat. Va fi o manifestatie cum nu a mai vazut Piata Universitatii, deoarece la ea vor veni si toti pesdistii; sau aproape toti.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE