FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nu acceptăm distrugerea PNL prin fuziunea cu PDL
Text postat de Emanuel Cristescu
În conformitate cu prevederile art.13 alin. b din Statut, noi semnatarii prezentei petiții milităm pentru păstrarea identității PNL și respingem fuziunea cu PDL. O asemenea decizie se poate, eventual, lua numai în cadrul unui Congres ori de jos în sus, într-o largă dezbatere în rândul membrilor partidului.

PNL nu trebuie să-și asume dezastruoasa guvernare PDL pentru care a inițiat moțiune de cenzură și a răsturnat guvernul falimentar pedelist. Fuziunea cu PDL ne-ar face complici la guvernarea dezastruoasă a acestuia.

PNL și-a păstrat linia politică și promisiunile făcute față de alegători în probleme de maxim interes public și trebuie să continue consecvent această linie. Ca de exemplu păstrarea cotei unice de impozitare, respingerea pactului de coabitare, blocarea proiectului imoral și antinațional RMGC, respingerea exploatării gazelor de șist, blocarea Legii amnistiei, etc.

Nu putem accepta ca aceia care au denigrat România și au considerat acțiunile noastre democratice drept lovitură de stat, acum să ne devină colegi.

Nu putem accepta ca PNL să fie pus la dispoziția unor forțe politice pe care până acum le-a respins și împotriva cărora a luptat.

Nu putem accepta ca, printr-o decizie arbitrară, fără consultarea membrilor săi și a alegătorilor, PNL să-și schimbe orientarea politică europeană punându-se în slujba acelora care au încălcat voința populară a românilor, în cadrul Referendumului de demitere a președintelui.

Nu putem accepta ideea de a abandona principiul dreptății până la capăt prin fuziunea, de fapt, fraternizarea, cu aceia împotriva cărora am luptat și pe care i-am înlăturat de la guvernare. Ne vom compromite definitiv în fața electoratului dacă vom proceda astfel.

Nu putem accepta ideea de a pune PNL la dispoziția acelora care, de mult timp, doresc distrugerea PNL. Și care, iată, prin această mult prea precipitată și nejustificată încercare de fuziune, sunt pe cale de a-și atinge scopul.

Apreciem realizările PNL sub conducerea domnului președinte Crin Antonescu însă, prin demisia sa și prin decizia de fuziune cu PDL pe care a luat-o, a lăsat, pentru partidul nostru, o adevărată bombă cu efect întârziat care va duce la distrugerea partidului, punerea membrilor săi la dispoziția forțelor politice care de mult timp îi doresc răul și dispariția de pe scena politică și compromiterea sa iremediabilă în fața electoratului.

Ne exprimăm speranța că toți membrii, cu adevărat liberali, ai PNL vor respinge această propunere de fuziune.

În privința unor posibile alianțe, acestea pot fi făcute potrivit principiilor noastre de luptă împotriva celor care, prin acțiunile lor politice, au făcut și fac rău României.

SEmnați Petiția la link:

http://www.petitieonline.com/nu_acceptm_distrugerea_pnl_prin_fuziunea_cu_pdl
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Un imbecil este o persoana care cauzeaza pierderi unui alt individ sau grup de indivizi fara a castiga nimic in schimb, uneori chiar suferind pierderi de pe urma actiunilor sale"

Legea nr 3.

Carlo M Cipolla "Legile fundamentale ale imbecilitatii umane"
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-06-15 23:39:12
         
 
  Peia, atentie la limbaj!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-06-15 19:59:00
         
 
  măi popo, măi lătrău americănesc, dacă ești așa de suferind pentru că nu mai poți să faci propagandă antiromânească pe aici, de ce nu-ți expui tu perlele mediatice în foița ta propagandistă "răcccnetu anterneșnăl"?
pentru că nu te citește nici dreacu?
păi, atunci dă-i o utilizare mai lumească hîrtiei ăleia creponate: pune-o la toaletă, pe post de ștergătoare. și nu mai plînge, nu plîngea, ia-ți, colea, o lopețea și fugi la nisip cu ea!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-15 10:42:00
         
 
  cu ce muhaiele vă pierdeți timpul, dle cristescu!
doamne, ia uite un analfabet...agramat (sună bine conjuncția noțională!) cum se agită el, în disprețul limbii române:

"intradevar a-ti luptat pina la"
"pina unde puteti sa duce-ti stupiditatea?"
"daca carnetul""
"singurul loc unde intradevar a-ti luptat
a-ti uitat ca cei"

ca să nu mai pomenesc de agitatori mărunți, mișcotei poastaci, gen alin ionescu, caraiani tania, aurelia anicai - clone perfecte ale bășismului aflat în dezagregare.
dom'le, dacă dai în drum de astfel de exemplare, singurul mod eficient și lăudabil de a-i anihila e să le tragi o înjurătură zdravănă și un bombeu în fese, așa cum îi făcui eu lu popa micigăneanu, de l-am lăsat paf!... nu să pierzi timpul cu așa carcalaci politici.
naiv, dom'le cristescu, naiv mai sunteți! să încercați a schimba setările bășiste din creierii jivinelor ăstora este o operațiune echivalentă cu inversiunea timpului!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-15 10:37:20
         
 
  Astăzi a depășit orice limită. A început cu jigniri și insulte. Drept pentru care l-am blocat!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-06-15 09:41:40
         
 
  scuze pt tipo. făcînd, ușa cortului, etc.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-06-15 09:26:49
         
 
  din parcurgerea acestor linkuri și commuri se desprinde o imagine de tot rîsul:un anume olariu suduind ca la uaș cortului pe feisbiuka lui, pe bloguri, amenințînd, pîrîndu-și adevrsarii, fîcnd caz de probitate(e tare chestia cu ”liberalismul ”lui de trei parale)și în final milogindu-se să îi fie redat nivelul! are nevoie europeea atelier literar de un asemenea exemplar? nici măcar din pdv literar cred că nu!și-atunci? cred că e vb doar de a-l păstra pt exeplificare, insectarizare, studiii de caz!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-06-15 09:25:58
         
 
  Și iată ce spune domnul Olariu!

"
Ion Corbu
7 ore • editat •
Culmea prostiei și a lașității: când nu mai au argumente te banează ori șterg topicele. Puteți să le ștergeți. Puteți să mă banați. Ideile când sunt morale rămân. Și nu le veți putea ucide. Sunt unii oameni încarcerați deși sunt liberi și oameni liberi deși se află i în pușcării. Depinde de crez. Și de care parte a binelui te afli!
Îmi placeÎmi place • • Distribuie
Lui Gheorghe Ardelean, Luminitei Tudora, lui Aslau Dorina și altor 12 le place asta.
2 distribuiri

Gabriela Mocanu Stiu si la ce va referiti si la cine va referiti sa cel putin asa cred! Exista multi dezradacinati ca sa folosesc un eufemism desi as putea sa le spun si mercenari, pe aici ca si in viata reala!
7 ore • Editat • Îmi place

Ion Corbu Am avut o dezbatere pe un topic. Și când nu au mai avut argumente au cedat nervos și m-au banat. Eu am un site al meu. Niciodată, dar niciodata nu mi-am banat un adversar.
7 ore • Îmi place • 1

Gabriela Mocanu Asa procedeaza oamenii slabi atunci cand nu mai au argumente! Unii te iau la bataie in viata reala!
7 ore • Îmi place

Ion Corbu Jalnici. M-au jignit. Am continuat să zâmbesc și să le demontez una câte una prostiile. Au cedat nervos!
7 ore • Îmi place • 2

Ion Corbu Sunt și liberali consecvenți și care rezistă comandoului desantat în inima PNL-ului

Liberal înseamnă să nu te faci niciodat preș la voința ori ordinul cuiva. Liberalul moare dar nu se predă...Vezi mai mult

Nu acceptăm distrugerea PNL prin fuziunea cu PDL
www.petitieonline.com
În conformitate cu prevederile art.13 alin. b din Statut, noi semnatarii prezentei petiții milităm pentru păstrarea identității PNL și respingem fuziunea cu PDL. O asemenea decizie se poate, eventual, lua numai în cadrul unui Congres ori de jos în sus, într-o largă dezbatere în rândul membrilor par…
7 ore • Îmi place • 1 • Șterge previzualizarea

Gabriela Mocanu Este posibil sa o faca si intentionat unii tocmai ca sa indeparteze sustinatorii PNL de a mai vota partidul! Folosesc o psihilogie inversa!
7 ore • Îmi place

Ion Corbu Știu. Cunosc tehnicile de manipulare. Însă nu mi-ii imaginam așa de mici și de jalnici. Practic au aruncat prosopul și și-au recunoscut neputința!
7 ore • Îmi place

Gabriela Mocanu Partea rea este insa din punctul meu de vedere ca si cei care sun impotriva fuziunii cu PD,sunt divizati!
7 ore • Îmi place

Gabriela Mocanu Eu zic sa u puneti la inima totusi ceea ce se intampla aici pe FB! Nu ati vazut ca oamenii civilizati nu mai intra sa comenteze?
7 ore • Editat • Îmi place

Ion Corbu Este posibil. Liberalismul este cea mai liberală doctrină și posibilitate de exprimare. De aceea o iubesc și de aceea am aderat la ea. Nu pot acum să asist cum un grup pucist vrea să o confiște. Eu sunt un liberal convins. https://www.youtube.com/watch?v=wV8mS-mnt64

Ion Corbu - Discurs la Congresul ordinar PNL 2013
CONGRES ORDINAR PNL - 23 februarie 2013, Palatul Parlamentului
7 ore • Îmi place • 1 • Șterge previzualizarea

Gabriela Mocanu Nu pot decat sa va doresc succes la Congresul care urmeaza si multa minte si patriotism celor care vor participa la intrunire!
7 ore • Îmi place • 1

Sorin Olariu D-le Corbu, dvs. nu aveti nicio treaba cu liberalismul. Va depaseste...
5 ore • Îmi place

Ion Corbu La abecedar domnule Olariu. La abecesar. Și mult după aceea puteți emite pretenții să fiți luat în seamă!
5 ore • Îmi place

Sorin Olariu Si apropo, nu-i asa ca sunt prosti si lasi cei care baneaza? Sau pe site-ul dvs. m-ati banat din greseala?
5 ore • Îmi place

Sorin Olariu Nu mai dau demult medidatii,. Incercati sa pricepeti abecedarul si singur. Poate il luati si pe Ponta cu dvs. Precis a fraudat si clasa I-a.
5 ore • Îmi place

Ion Corbu Slab și jalnic. Eu nu v-am banat. v-am redus nivelul pentru că ați scris, citând, vulgarități. Adică ați încălcat regulamentul.
5 ore • Îmi place

Sorin Olariu Este acelasi lucru. Reducerea de nivel inseamna banare. Si nu mai mintiti. Nu m-ati banat pentru vulgaritati, ci pentru ca sunteti un las, Va faceam praf cu argumente, incat radea toata lumea de dvs. Erati pacaliciul site-ului.
5 ore • Editat • Îmi place

Sorin Olariu Si nu am incalcat niciun regulament. Regulamentul l-ati incalcat dvs. din lasitate.
5 ore • Editat • Îmi place

Ion Corbu Iar vreți să vă pun lin-uri? Iar vreți să vă dovedesc de mincinos? Nu-mi pierd timpul cu oameni care sunt giruete!
5 ore • Îmi place

Sorin Olariu N-ati pus niciodata linkuri si nici nu vet pune fiindca nu aveti de unde. Sunteti un mincinos si un las.
5 ore • Editat • Îmi place

Sorin Olariu Ati fugit dintotdeauna din fata mea, m-ati banat mi-ati redus nivelul, etc, etc. Nu sunteti barbat.
5 ore • Îmi place

Ion Corbu http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php...

Atelier Literar
www.europeea.ro
5 ore • Îmi place • Șterge previzualizarea

Ion Corbu http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php...
Atelier Literar
www.europeea.ro
5 ore • Îmi place • Șterge previzualizarea

Sorin Olariu Asta e o noua idiotenie marca Ion Corbu. Pai asta e tocmai dovada ca sunteti mincinos si las. De ce nu dati topicul in care ioan peia m-a injurat de mama ca la usa cortului timp de doua zile sub obladuirea dvs?
5 ore • Editat • Îmi place

Ion Corbu http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php...

Atelier Literar
www.europeea.ro
5 ore • Îmi place • Șterge previzualizarea

Sorin Olariu Si de ce schimbati regulamentul dupa bunul dvs. plac? De ce dupa ce ati schimbat regulamentul si m-ati banat nu il banati si pe rechesan care inca injura pe acolo ca la usa cortului?
5 ore • Editat • Îmi place

Ion Corbu Lui Ioan Peia i-am redus nivelul. Pentru că ați citat cuvântul vulgar folosit de Peia ați încălcat și dumneavoastră regulamentul. De aceea v-am redus nivelul!
5 ore • Îmi place

Sorin Olariu Nu a existat niciodata un asemenea regulament. Nu mai mintiti ca sunteti deja penibil.
5 ore • Editat • Îmi place

Ion Corbu Iată prevederile regulamentare. Cine minte? Amendamente

1. Sunt interzise în cadrul site-ului:...Vezi mai mult

Atelier Literar
www.europeea.ro
- Atelier Literar este un spatiu virtual gratuit pus la dispozitia creatorilor si iubitorilor de literatura. Atelierul este online, interactiv si necenzurat în spiritul art. 19 din “Declaratia universala a drepturilor omului”: „.” - De altfel Constitutia României prevede la art. 30 urmatoarele: (1)…
5 ore • Îmi place • Șterge previzualizarea

Ion Corbu 1.3. utilizarea cuvintelor si expresiilor vulgare. Ați scris, citâmd, cuvinte vulgare? Ați scris. Deci cine minte?
5 ore • Îmi place

Sorin Olariu Ati schimbat ca un LAS ce sunteti regulamentul din mers, dupa ce m-ti banat. Sunteti un infractor.
5 ore • Îmi place

Ion Corbu De peste doi ani sunt amendamentele. Și au fost puse pe site. Și nu pot fi modoficate decât de către informatician. Dar cum incapacitatea este calitatea dumneavoasr'ă nu am ce să mai spun!
5 ore • Editat • Îmi place

Sorin Olariu Drept dovada ca rechesan e bine mersi pe site desi injura si urineaza pe toti acolo.
5 ore • Îmi place

Sorin Olariu Nu mai mintiti, d-le Corbu, nu va mai umpleti de penibil. Credeti ca daca cei care ne citesc acuma nu au vazut chestiile de pe europeea, puteti minti in continuare? Lumea s-a lamurit deja ca sunteti un pacalici.
5 ore • Îmi place

Ion Corbu Diversiuni, arborescență. Tipic Sorin Olariu. Când nu o mai poate da la întors schimbă subiectul!
5 ore • Editat • Îmi place

Ion Corbu M-aș cutremura dacă m-ați lăuda dumneavostră.
5 ore • Editat • Îmi place

Sorin Olariu Uite ce spune un user de pe europeea, A. N.: "N-am inteles cu ce a gresit Sorin Olariu, am observat ca in multe comentarii s-a abtinut sa raspunda cu aceeasi masura lui Ioan Peia si lui Gheorghe Rechesan. Cred ca lui Sorin Olariu nu trebuie sa ii reduceti nivelul de postare.

In schimb, cred ca Gheorghe Rechesan trebuie sanctionat pentru instigarea permanenta a autorilor Ioan Peia si Sorin Olariu si nu numai. Trei exemple clare mai jos:

du-te, unde te trimise Peia, în origini, că n-ai nevoie nici de pașaport americănesc, nici de viză de tranzit, manipulantule! vrei să-ți dau un link?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-13 07:25:27

glumache, te făcu mat, peia! geaba te dai tu vameș la porțile beletristicii că unde te trimise poți s-ajungi lesnea, fără viză sau pașaport american!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-13 14:48:44

bre, parodie, ești fleașcă, aici nu e vb de eleganță, cultură sau inteligență, pur-și-simplu e vb de curaj, iar tu n-ai sînge în instalație să i-o zici ”ba pe-a mă-tii” fiindcă ești un laș cu ifose!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-13 18:39:36

Desi cred ca s-a ajuns intr-un moment in care reducerea nivelului e apa de ploaie.
Pe alte ateliere literare useri ca Ioan Peia si Gheorghe Rechesan erau extirpati din
start."
5 ore • Îmi place

Sorin Olariu Sunteti un mincinos si un las de o penibilitate rar intalnita, d-le Corbu. Un pacalici demn de mila. Le luati direct in bot de la toata lumea si tot mai vreti. Sigur n-ati participat la parada maso?
5 ore • Îmi place

Ion Corbu De când Regulamentul Europeea s-ar maneliza? Dura lex sed lex.
5 ore • Editat • Îmi place

Ion Corbu Vă iert și vă compătimesc domnule Olariu.
5 ore • Îmi place

Sorin Olariu Europeea e o troaca de porci in care regulamentul il face Ion Corbu dupa bunul lui plac.
5 ore • Îmi place

Sorin Olariu Un pacalici nu are cum sa compatimeasca un barbat. Un las si un mincinos lipsit de talent nu are cum sa compatimeasca un om de o probitate morala exemplara.
5 ore • Îmi place

Sorin Olariu In fond, nu eu v-am banat, ci dvs. m-ati banat din lasitate si inferioritate.
5 ore • Îmi place

Ion Corbu Haideți domnule Olariu, nu vă mai hiperbolizați. Mă împiedic eu de o scamă?
5 ore • Îmi place

Sorin Olariu Da, va impiedicati singur. Adica de o scama. Dati cu stangul in dreptul. Scama e Ion Corbu. Daca scama era Olariu, nu ati fi banat o scama, nu ati fi facut pe dvs. de frica...
5 ore • Editat • Îmi place

Sorin Olariu Demonstrati ca sunteti barbat si redati nivelul userului Olariu de pe Europeea. Daca nu o faceti inseamna ca sunteti un las de ultima speta.
5 ore • Îmi place

Sorin Olariu Si daca mai aveti o farama de bun simt, dati topicul acela in care ioan peia m-a injurat ca la usa cortului, nu idioteniile dvs. in care anuntati sentinta cu banarea.
5 ore • Editat • Îmi place

Sorin Olariu PS: Acum ma uit la meciuri ca toti barbatii. Vorbim dupa. Pana atunci poate gatati de aspirat, spalat vasele, etc.
5 ore • Îmi place

Ion Corbu Maximă probabilitate și minimă rezistență. Și ați vrea să vă iau în serios!
5 ore • Editat • Îmi place

Sorin Olariu D-le Corbu, uitati-va cata lume va citeste ineptiile si dati-va doua palme. Postati cate 10 topice pe zi si nu va baga nimeni in seama. In afara de mine, cateodata. Atunci cand va spun in fata ca sunteti un mincinos si un pacalici.
4 ore • Editat • Îmi place

Ion Corbu Domnule Olariu. Dumneavoastră mai mult srieți decât înțelegeți. Continuați!
4 ore • Îmi place

Sorin Olariu Ce sa inteleg, din minciunile pe care le debitati? Pe asta de ce nu il banati? Legea nu e aceeasi pentru toti?
2 ore • Îmi place

Sorin Olariu Uite ce zice protejajul dvs., rechesan, pe care il pupati in spate toata ziua: "iar o țață de la munte
d'ai cu sumneturi multe:
”foaie verde de măcriș
io pă catreniști mă p..ș!"

”foaie blio cu chichirez
eu pre cioacă urinez!”
2 ore • Editat • Îmi place"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-06-15 02:04:29
         
 
  Domnule Ștefănescu, reproșurile dumneavoastră din recentul topic par simple confetii pe lângă replicile pe care le am într-un alt spațiu internautic cu unii dintre liberali.

Iată mai jos câteva astfel de replici. Așa că, de aceea replica mea de acolo. Aș fi pus și acest com acolo dar știu că obișnuiți să vă ștergeți periodic topicele!

"Aurora Doina Dan a distribuit o postare publicată de Gabriel Mihaila.
6 ore
Subscriu in totalitate!
Gabriel Mihaila
Niciun om nu m-ar dezamăgi mai tare în meteorica mea viață decît Crin Antonescu, dacă va ieși acum din bătălia pentru prezidențiale din proprie voință și nu va da curs cerinței membrilor liberali curați care și-au pus mari speranțe în el și în simbolul ce-l reprezintă.
Chiar dacă în final românii vor fi prostiți de securiștii din presă, el tot trebuie să-și ducă într-un fel la capăt ceea ce a început...
Chiar și ca independent!

Gabriel Mihaila‎SAGEATA LIBERALA
Niciun om nu m-ar dezamăgi mai tare în meteorica mea viață decît Crin Antonescu, dacă va ieși acum din bătălia pentru prezidențiale din proprie voință și nu va da curs cerinței membrilor liberali curați care și-au pus mari speranțe în elși în simbolul ce-l reprezintă.
Chiar dacă în final românii vor fi prostiți de securiștii din presă, el tot trebuie să-și ducă într-un fel la capăt ceea ce a început...
Chiar și ca independent!

Îmi placeÎmi place • • Distribuie
2 persoane apreciază asta.

Ion Corbu Din păcate a părăsit câmpul de luptă. Când avea totul. Singura explicație Porumbelu, Porumbacu invocate cândva de către demis! Un general nu fuge b'niciodată de pe câmpul de luptă. Dar dacă o face nu o poate face decât o singură dată. dacă oștile nu sunt duse cu capul!
6 ore • Îmi place

Aurelia Anicai Noi suntem de vina ca ii lasam pe securisti sa-si faca de cap.De ce nu protesteaza lumea cp Bolsevicul Ponta le da securistilor bani si pe gura si pe fund.Ati vazut ce pretentiosi sunt in privinta hartiei igienice desi poate la ma-sa se stergeau cu coceanul.Isi iau oamenii si viagra ca doar au bordele de lux.Intrebati-0 pe Udrea.
5 ore • Îmi place • 1

Ion Corbu Lumea a votat. Și datoria aleșilor este să respecte votul. Nu îl respectă este cel puțin imoral. Orice discuție trebuie să pornească de la respectul electoratului. Restul înseamnă deturnarea voinței electoratului sau încălcarea voinței acestuia.
5 ore • Îmi place

Titi Serban L-a avut base la mana cu ceva grav!!! ...altfel , doar un psihopat renunta la sansa de a deveni presedinte , mai ales ca sansele erau peste 90%!!!!
5 ore • Îmi place

Ion Corbu Unii spun că și-ar fi cumpărat libertatea legată de speța UIoreanu!
5 ore • Îmi place

Titi Serban Poate UIOREANU, cel din cluj...
5 ore • Îmi place

Titi Serban e prea putin....
5 ore • Îmi place

Aurelia Anicai Cred ca tu ai o gandire de psihopat.Mai exista pe lume si oameni cu bun simt,care se retrag cand de aproape trein ani securistul Ghita il face in toate felurile si electoratul nu ia atitudine.Pentru asa un electorat sa lupte?Daca ar fi existat ceva grav sareau securistii de la Antena 3 pe el ca hienele.Am auzit asa-zisi comentatori ca-i reproseaza faptul ca e cinstit,n-a facut avere si nu e santajabil.Dar probabil ca si tu esti un securist nenorocit de lansezi asemenea ineptii.Sa-ti fie rusine.
5 ore • Îmi place • 1

Caraiani Tania Daniela Daca si profesorii au ajuns sa se preteze la atacuri, de cea mai joasa factura, la adresa colegilor de breasla sau de partid,nu mai avem ce astepta de la Invatamantul Romanesc.Ce educatie sa-i dea un astfel de profesor copilului meu?D-le,pensionati-va ,urgent!Pana nu va faceti de kko definitiv si iremediabil.
5 ore • Îmi place

Ion Corbu Doamna Caraiini, sunteți, nu-i așa o doamnă! Unde aveți probșleme de înțelegere? Vă ajut cu multă plăcere!
5 ore • Îmi place

Caraiani Tania Daniela Dati-va demisia din PNL si inscrieti-va in PSD,acolo este locul dvs.Partidul ortacilor rosii va primeste cu bratele deschise.Noi nu avem nevoie nici de oameni,nici de profesori ca dvs.Drum bun!Nu sunteti demn de PNL.
5 ore • Îmi place

Ion Corbu Sunteți impusivă și impulsivitatea vă face să greșiți. Putem, după ce ne camăm,. să vorbim despre idei?
5 ore • Îmi place

Fagarasanu Costi Ion Corbu pina unde puteti sa duce-ti stupiditatea ? ...ce legatura este intre demisia lui Antonescu si cazul Uioreanu aparut mult m-ai tarziu ...pe viitor incercati sa va intoxicati singur ,cei care inca m-ai gandesc nu au nevoie de fantasmele Dv.
5 ore • Editat • Îmi place

Ion Corbu Gândiți cu capul propriu.
5 ore • Îmi place

Aurora Doina Dan Oare unii oameni sufera iremediabil de scenarita?
5 ore • Îmi place

Alin Ionescu simpla mentionare a zvonului securist "Porumbacu" ma lamureste, domnule Corbu. Aveti informatii din interior ca se va activa iarasi aceasta manipulare? Sau sunteti primul?
5 ore • Editat • Îmi place • 1

Fagarasanu Costi Ion Corbu ...2 variante : ori sunte-ti rau intentionat ori inca m-ai aveti carnetul de membru PCR pus la odihna intre albituri.
5 ore • Îmi place • 1

Alin Ionescu ...este doar primul care reactiveaza manipularea, probabil din interior, ca altfel nu ar avea logica...
5 ore • Îmi place • 1

Alin Ionescu stai sa ma gandesc ce urmeaza dupa "Porumbacu"....a, stiu! Cacarau, nu, domnule Corbu? Hai, sa nu ne mai ascundem, de ce sa nu zicem tot?:)
5 ore • Îmi place • 1

Ion Corbu Jigniți. Jigniți. Eu m-am bătut până la ultima clipă. Și l-am susținut pe Antonescu. Și nici în cele mai negre visuri nu-mi imaginam că va ceda. A făcut-o! Dezamăgitor. De ce?
5 ore • Îmi place

Ion Corbu Un om drept nu se pleacă. Liberalul moare dar nu se predă!
5 ore • Îmi place

Alin Ionescu pai spuneti dumneavoastra de ce, ca vad explicatia scrisa mai sus, Porumbacu ati scris...
5 ore • Editat • Îmi place

Alin Ionescu explicati-ne si noua, domnule Corbu...
4 ore • Îmi place

Ion Corbu Nu știu. Și îmi vine să plâng. I-a făcut jocul lui Băsescu și singura ipoteză rațională este că monstrul îl are și pe el cu ceva la mână.
4 ore • Editat • Îmi place

Fagarasanu Costi Ion Corbu daca carnetul de membru PCR este jignire , Dv. intinati memoria liberalilor cu argumentele jignitoare si fara suport sau probe la adresa lui Antonescu ...iar singurul loc unde intradevar a-ti luptat pina la capat a fost la munca de lamurire pina-n '90 .
4 ore • Îmi place

Alin Ionescu tocmai asta este o jignire, domnule Corbu.
4 ore • Îmi place

Titi Serban Din pacate aici in loc sa vorbim cu membrii pnl sau cu simpatizantii singurului partid istoric ramas pe baricade, ne contram cu ortacii lui Basecu, Udrea si ceata lor care au nenorocit Romania....si nu se lasa pana nu ne conving ce benefic va fi cand pnl-ul va disparea in burta PDL!.....vorbesc de comunisti , securisti....parca mai este cineva prost sa le inghita minciunile
4 ore • Îmi place

Fagarasanu Costi Ion Corbu ...iar Antonescu este la fel de partipiu cu Basescu ca laptele cu otetul ...observ ca D.v. folositi argumentele Antena 3
4 ore • Îmi place

Ion Corbu Aș fi bucuros să fiu eu acela care greșește. Dar nu eu am încălcat voința electoratului și am rupt USL. Nu cu mine a dat electoratul de pământ la europarlamentare. Nu eu am fugit de pe câmpul de luptă. Nu eu am lăsat bombe cu ceas în PNL (afilierea la PPE și Monstruoasa fuziune) Vina mea este să constat fapte și atât.
4 ore • Îmi place • 1

Alin Ionescu noi nu plangem, domnule Corbu. Stiti de ce? Pt ca avem un crez, avem creier si inima, indeajuns cat sa nu acceptam manipularea securistica.... Daca aveti asemenea uratenii de spus, gen "porumbacu", nu aveti cum sa intelegeti... Mai bine plangeti. Dar fara lacrimi de crocodil.
4 ore • Editat • Îmi place

Titi Serban Ca intotdeauna vorbesc de securisti , manipulare , cei ce habar nu au cu ce se mananca!
4 ore • Îmi place

Aurelia Anicai Pai corbu este securistul de serviciu cu dezinformarea.
4 ore • Îmi place

Fagarasanu Costi Ion Corbu si care a fost ma rog vointa electoratului , sa fie fortat PNL-ul sa iasa de la guvernare , sa fie tradat inca de la primele ore dupa castigarea alegerilor ,sa fie populatia manipulata de ,,politruci si colonei'' cu minciunile promovate de antene ?...a parasit pe cine ca nu v-am vazut nici la manifestatiile impotriva lui Basescu nici dupa ?
4 ore • Îmi place

Alin Ionescu mizeriile lui Basescu scrise de un asa-zis liberal inlacrimat ma revolta, dar m-am obisnuit, din 90 incoace tot incearca....
4 ore • Îmi place

Ion Corbu Gândul precede fapta. Unii întâi taie și apoi numără. Alâii procedeză taman invers. Culmea este că și unii și alții pretind că gândesc. Însă adevărul așteaptă. Doar minciuna se grăbește!
4 ore • Îmi place

Alin Ionescu Asa e. Va cam grabiti, domnule Corbu...
4 ore • Îmi place

Ion Corbu Nu. Voința elecoratului a fost ca PNL să guverneze împeună cu PSD și să facă dreptate până la calît. În niciun caz să aducă pe ușa din dos ciuma portocalie la huvernare!
4 ore • Îmi place

Alin Ionescu si a facut ceva PSD in acest sens? Nu. Atunci?
4 ore • Editat • Îmi place

Alin Ionescu aaaa, trebuia sa faca PNL singur, am inteles! Cum?
4 ore • Îmi place • 1

Alin Ionescu nu prea explicati nimic si va cam grabiti, ca minciuna din postarea dvs anterioara, domnule Corbu!
4 ore • Îmi place • 1

Ion Corbu Gândiți. Gânditul este gratis!
4 ore • Îmi place

Fagarasanu Costi Ion Corbu a-ti uitat ca cei care au adus CIUMA PORTOCALIE la guvernare a fost PSD_ul imediat dupa castigarea alegerilor prin cooptarea la guvernare a UNPR-ului
4 ore • Îmi place • 1

Alin Ionescu gandesc si chiar mai mult, eu interpretez corect "graba" dumneavoastra, ca minciuna data de exemplu mai sus si, mai ales de ce ati scris minunatia cu Porumbacu....
4 ore • Îmi place • 1

Aurora Doina Dan Gândim, domnule Ion Corbu, cu siguranță că fiecare dintre noi gândim.
4 ore • Îmi place • 1

Ion Corbu Niciodată. Băsescu a venit la putere din cauza lui Năstase. Care, vă mai amintiți, spunea că până și Dumnezeu este pesedist. De aceea își merită soartă. Și ar face bine să nu mai încece să dea lecții. Dar cât ar fi fost de odios regimul Năstase, regimul portocaliu a fot de 10 ori mai odios. Eu din disperarea care mă cuprindea văzându-l pe Boc și toată camarila cum distrugeau românia. Și acum să devin coleg cu această ciumă portocalie? Niciodată. Niciodată. Mi-ar fi rușine de mine însumi.
4 ore • Îmi place

Alin Ionescu fii coleg cu cine vrei tu, ai Ponta la dispozitie, Vanghelie, Mazare... numai lume buna.
4 ore • Îmi place

Caraiani Tania Daniela Electoratul nu a dat de pamant cu PNL,ci chiar acea parte stangista a PNL, ca d-l Corbu .Noi ,cei 15%,suntem anti-USL,ati inteles D-l Corbu?Suntem LIBERALI ,suntem de dreapta,nu de stanga.Si nu acceptam tradarea lui Tariceanu &co.
4 ore • Îmi place • 2

Ion Corbu Liberalii au onoare și nu-și încalcă propriul Statut.
4 ore • Îmi place

Ion Corbu Sunt și liberali consecvenți și care rezistă comandoului desantat în inima PNL-ului

Liberal înseamnă să nu te faci niciodat preș la voința ori ordinul cuiva. Liberalul moare dar nu se predă...Vezi mai mult

Nu acceptăm distrugerea PNL prin fuziunea cu PDL
www.petitieonline.com
În conformitate cu prevederile art.13 alin. b din Statut, noi semnatarii prezentei petiții milităm pentru păstrarea identității PNL și respingem fuziunea cu PDL. O asemenea decizie se poate, eventual, lua numai în cadrul unui Congres ori de jos în sus, într-o largă dezbatere în rândul membrilor par…
4 ore • Îmi place • Șterge previzualizarea

Alin Ionescu nu, nu incalca statut, vorbesc despre Porumbacu...stim.
4 ore • Îmi place

Aurora Doina Dan Domnule Ion Corbu, cu totii aici suntem simpatizanti liberali, unii chiar mmbrii si chiar cu functii. Deja ceea ce spuneti incepe sa ne atinga, sa ne atace, sa ne jigneasca. Da, "Liberalii au onoare". PNL va avea un congres care va lua decizii majore pentru partid. Atat. Ce se va decide, vom vedea.
4 ore • Îmi place

Ion Corbu Scrie în Statut că PNL este membru ALDE. Scie. Toți cei care știu măcar a citi pot constata acesta. Unde au fost duși europarlamentarii noștri? În PPE. S-a încălcat ori nu Statutul? S-a încălcat. Până și oamenii cu dizabilități de pecepție înțeleg asta. Atunci cine minte? Cine se înșeală? La fel și cu Monstruoasa fuziune! Cine dă dreptul uni președinte interimar cu derogare, în fapt viceptreședinte demisdionar să decidă o fuziune care este apanajul exclusiv al Congresului? Aud? ori ne-a luat Dumnezeu mințile?
4 ore • Îmi place

Ion Corbu Eu iubesc PNL. Și sunt membru PNL. Și nu suport ca acest partid să fie târât în mocirla imorală a unei Monstuoase Fuziuni. Aveți argumente statutare pentru această nedemnă acțiune? Aveți acoperire statutară?
4 ore • Îmi place

Alin Ionescu o fi fost o lovitura de stat, Ion Corbu...sau de partid, pardon!:)
4 ore • Îmi place

Ion Corbu Da. Puci de partid. În disprețul total al principiilor și valorilor partidului și al membrilor săi!
4 ore • Îmi place

Alin Ionescu aha. Si s-au furat doua milioane de voturi? Cum de vorbiti exact ca Basescu si Macovei?
4 ore • Îmi place • 1

Titi Serban Cei anti -USL sunt pro-PDL?
4 ore • Îmi place

Ion Corbu Domnule Ionescu, sunteți atent la ce se discută aici? Puci este intenția de a fuziona cu partidul lui Băsescu PDL: dacă nu dați dovadă că înțelegeți despre ce vorbim sunteți neeligibil pentru această discuție și vă voi ignora!
4 ore • Îmi place

Alin Ionescu bine. Ca tot nu explicati nimic, vorbiti exact ca Monica Macovei
4 ore • Îmi place • 1

Caraiani Tania Daniela Nu stiu,poate ati ramas in urma evenimentelor.PDL este acum un partid liber de Basescu,Wudrea,EBA,etc.,altii au pact de coabitare cu el.
4 ore • Îmi place

Ion Corbu Corect. Am stricat orzul pe gâște. Eu îi spun că nu pot suporta ca membii PNL să devină colegi cu Macovei și toată ciuma portocalie și el îmi spune că vorbesc precum Macovei. Ilogică perfectă. Vă preziznt scuze că am intrat aici.
4 ore • Îmi place

Caraiani Tania Daniela Si tot altii sunt "ortacii" Basescului.
4 ore • Îmi place

Aurelia Anicai Partidul lui Basescu este cel al Udrei,daca n-ai inteles pana acum.Membru PNL?Adica securist infiltrat in PNL.Du-te la Tradiceanu,doar sunteti de aceeasi teapa.
4 ore • Îmi place • 1

Alin Ionescu dnul Corbu este un fel de Curtea Constitutionala altoita cu Monica Macovei, ne spune de puciuri si cum trebuie sa nu incalcam statutul, ca e lovitura, ca nu e bine si sa ramanem asa, exact cum a ramas Basescu, sa nu mergem in PPE, sa ramanem in ALDE, ca e statut si nu e voie, indiferent daca liberalii vor...ce conteaza!
4 ore • Îmi place • 1

Ion Corbu Și Aspazia Cojocaru era independentă și libetră. Tot ce a atins Băsescu a spurcat. Caporalul va face cum îi va comnda șeful. Numai naivii nu-și dau seama de asta. Băsescu nu a numit ori suținut pe nimeni dacă nu a avut un dosar ori un schelet!
4 ore • Îmi place

Alin Ionescu a, ok. Sunteti Aspazia Cojocaru. Bine.
4 ore • Îmi place • 1

Ion Corbu Ha, ha, ha. De unde nu e nici Dumnezeu nu cere!
4 ore • Îmi place

Alin Ionescu ma bucur ca v-ati impacat cu domnul Gadia:))))
4 ore • Îmi place • 1

Aurelia Anicai Normal,de aia il sustine pesecuristul bolsevic Ponta.Dar nu vrei sa pricepi sau doar te prefaci.Spui ca pe o poezie ce ti-au comandat sefii tai in frunte cu Ponta.
4 ore • Îmi place • 1

Titi Serban Ce gluma buna! PDL- liber de Basescu! PDL-ul ii face doar jocul......Basescu l-a impartit in3 ca la toamna sa-l adune din nou....si in plus , bobonica de pe tortul coroanei....adica PNL!.....si asa ajunge cel mai tare premier....sau vedeti in rechin , un resemnat?
3 ore • Îmi place

Alin Ionescu asta este obsesia ta, Titi... adica toti sunt niste nevolnici, doar Basescu este puternic, si scaparea este in bratele PSD-ului.... hahahaha! Chiar ca e o gluma buna...daca nu ar fi propaganda.
3 ore • Editat • Îmi place • 1

Titi Serban Nu-i o obsesie, este doar adevarul pur, vecine!....si cine a spus ca ,scaparea-i in bratele PSD?.... Eu , doar imi doresc ca PNL-ul sa ramana PNL...si nu PDLL, sau PMPL, etc...adica sa nu fie doar un ,,L,, la unul dintre partidele marinarului!
3 ore • Editat • Îmi place

Alin Ionescu a schimbat cineva numele partidului? Nu. A zis cineva ca intentioneaza asta? Nu. Poti dovedi ca este vreo legatura cu Basescu? Nu. Atunci este doar propaganda. Cam atat.
3 ore • Îmi place • 3

Alin Ionescu ...propaganda eficienta, de altfel, trebuie sa recunosc. Se isterizeaza multi...ma uitam adineauri la antena3 si urla Ciuvica isteric la Petre Roman care, spre mirarea mea, a fost foarte clar, categoric, a tinut piept dementei revarsate de Ciuvica...m-a surprins placut, spre deosebire de alti liberali...
3 ore • Îmi place • 3

Alin Ionescu Daniel Barbu, pe care l-am votat (deh, uninominalul), a mormait iarasi ca o omida unsuroasa, foarte veninos impotriva partidului... Exact omul de la care ma asteptam la lucruri minunate, ce dezamagire...iar omul la care m-am uitat chioras intotdeauna (Roman) sa fie la inaltime, de parca ar fi fost un liberal de cand lumea...nu ma asteptam.
3 ore • Îmi place • 3

Anca Simona Vlasiu http://www.cotidianul.ro/iohannis-despre-retragerea-lui.../

Iohannis despre retragerea lui Antonescu: Nu l-a trădat nimeni
www.cotidianul.ro
Președintele interimar al PNL, Klaus Iohannis, a vorbit, vineri, la Realitatea TV despre retragerea lui Crin Antonescu, spunând că există posibilitatea ca fostul lider al partidului să candideze la alegerile prezidențiale dacă baza PNL dorește acest lucru, însă din discuțiile personale avute cu aces…
1 or㠕 Îmi place • 1"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-06-15 01:47:08
         
 
  Ce-mi plac mie "neutrii" acoperiți! Și cum ies ei la iveală în momentele cheie!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-06-14 09:46:40
         
 
  trebuie să fii de o perfidie fără seamăn ca să poți susține, cu atîta tupeu, că tu, măi popo, cît și restul clopotarilor bășiști, de pe aici, nu au fost, cît era rost de ros, locotenenți bășiști (alde afereii morăriști, spre pildă). nimeni nu e chiar atît de idiot să nu sesizeze evidența. acuș vă dați toți neutri, sau pe-acolea, cînd văzurăți că începe să-i pălească steaua căpcăunului și să se cam risipească clanul mafioților. regruparea penelisto-bășistă încearcă o manevră de resuscitare a manevrelor securiste, sub bagheta nemțălăului, ridicat la rang de mare sculă, dar, chiar și cu sprijinul masiv și al intriganților bruselezi, e o problemă dacă vor mai reuși să jmekerească voturile românilor, așa cum au făcut de atîtea ori. inclusiv modul parșiv în care plecară cu voturi, cu tot, la pipieul mahărilor merkălari.
ați băgat voi capul la cutie, locotenenților bășiști, da’ vi se cam vede smocul din creștet cum se agită zelos prin spatele cortinei.
oricum, reorientările voastre politice și joaca de-a leapșa pe ouate n-o să vă mai aducă beneficiile de care ați profitat din plin pînă acum.
iar tu, lătrăule răspopit, ar cam fi timpul să-ți duci la retopit hîrtia creponată, numit㠄răcccnetu anterneșnăl”, în care te dădeai mare ziarist mare, mîncînd din castronul de linte al iudei.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-14 09:30:29
         
 
  Singurul inregimentat politic e chiar ownerul, dar face o munca de propaganda de toata jena.  
Postat de catre General Motors la data de 2014-06-13 22:53:08
         
 
  Trebuie sa fii demn de mila sa crezi ca cineva de pe europeea e platit sa ii faca propaganda lui basescu, udrea, antonescu, ponta, etc.  
Postat de catre General Motors la data de 2014-06-13 22:51:50
         
 
  "Se vede treaba ca nu ma cunoasteti chiar deloc. Nu sunt taliban Basescu si nici al PDL."
Andrei Florian, tu stii ce este aceea rusine? Dar jena, stii la ce foloseste? Cat ai fo' platit de Basei (si de Udreii de labeunu) faceai spume la gura laudandu-l pe marinelul chiomb, iti tocisesi limba de atata manevra admirativa iar acum ce faci? Te dezici de crezul intim? De nashul din suflet? Cum va rabda pe voi pamantul, in general, iar pe tine in special? Mai sunt ca voi? Oameni cu carte, zici? Cand ai devenit asa de liber, de cand nu mai scrii cu lingura cu care mananci? Sunt simple intrebari retorice, dar uimirea mea fatza de faptul ca asemenea specimene ca tine pot sa existe, ramane intreaga. Dumnezeu sa te ierte. A propos, cred ca nici tu nu te cunosti asa de bine, iar oglinda amintirii ti-ar fi de folos, de n-ai fi chiar amnezic.
 
Postat de catre sters sters la data de 2014-06-10 14:03:47
         
 
  Se vede treaba ca nu ma cunoasteti chiar deloc. Nu sunt taliban Basescu si nici al PDL. Stiu, e greu sa va inchipuiti ca exista si oameni liberi, dar va asigur eu ca exista, majoritatea cu studii superioare. Pentru ca, da, cartea te elibereaza si te pune deasupra tuturor organizatiilor infractionale numite si partide politice.
Numai cartea elbereaza, sa fie clar, si nu neaparat pe toti cititirii de carte. Sunt pe aici cativa studiosi ai antenelor care tin numarul cartilor citite precum ar tine socoteala culturii. Uneori, o mai si scutura :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2014-06-10 02:27:22
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  De ce "NU" fuziunii cu PDL? Iată doar câteva motive: Pentru că împotriva PDL am inițiat o Moțiune de cenzură și l-am dat jos de la guvernare, pentru că PDL a taxat acțiunea de demitere a lui Băsescu drept lovitură de stat, pentru că PDL este partidul lui Băsescu, pentru că PDL a tăiat salariile, pentru că PDL a adus România în dezastru, pentru că împotriva PDL au ieșit zeci de mii de oameni să protesteze în peste 60 de orașe din țară, pentru că PDL a denigrat România la Bruxelles, pentru că în PDL există Monica Macovei, Anastasiu, Blaga, Boc, Preda și alții care au făcut mult rău României. Și câte altele. De ce să se răsfrângă asupra PNL tot acest dezastru? Pentru că orice asociere cu acest partid asta înseamnă! Să-ți asumi dezastrul lor. Merită PNL asta? Cu PSD înseamnă să ne respectăm promisiunile electorale și să-l forțăm și pe PSD să le respecte. Și am văzut că se poate. Am împiedicat proiectul ticălos RMGC, amnistia, am păstrat cota unică și multe altele. Iar România are nevoie de guvernare nu să-i facă jocurile lui Băsescu.

Printr-un sofism, ni se spune: trebuie fuziune că electoratul ne-a sancționat. Nu pentu lipsa fuziunii cu PDL ne-a sancționat electoratul. Tot lipsă de fuziune cu PDL am avut și când electoratul ne-a votat, ca USL, oferindu-ne o majoritate de neimaginat. Electoratul ne-a sancționat PENTRU IEȘIREA DE LA GUVERNARE ȘI RUPEREA USL. Acuma, corect, pentru ce a făcut Ponta, ieșirea a fost justificată. Cum, în calitate de partener, să refuzi, fie și o toană dacă ar fi fost a PNL, adică numirea unui vicepriministru PNL. Însă, raportat la interesul național, această "toană" a fost un simplu orgoliu. Trebuia trecut peste el. Și, oricum, situația poate fi reparată. Cred că ar fi utilă o inițiativă PNL, informală, de reluarea negocierilor cu PSD în vederea negocierii unui nou acoed USL ținând seama și de experiența de cooperare de până acum. Și prezentată Congresului și această posibilitate. Nu numai fuziunea cu PDL.

Sigur că am dreptate. Și o știu mulți. Numai că oportunismul, lipsa de curaj, lipsa de viziune și de ce nu, lipsa de moralitate îi fac pe unii poate pe mulți, poate majoritatea, să se alieze aceste idei: adică să fuzionezi cu partidul care a făcut atâta rău Românie și pe care NOI împreună cu PSD l-am criticat și de care ne-am solidarizat. Și l-am scos de la guvernare printr-o necesară, dreaptă și morală Moțiune de cenzură! Fuzionând cu ei, ne anulăm toate acțiunile noastre de atunci, spunem că de fapt noi am greșit, ne asumăm tot dezastrul produs de PDL și ne situăm în zona imoralității. Prin urmare, chiar dacă voi fi singur ori în minoritate, cauza pe care o apăr eu este una bună. Ați văzut poziția Președintelui de onoare, domnul Ionescu Quintus? "Dacă aș fi fost președinte aactiv, găsesm o soluție și nu ieșeam de la guvernare" Eu am acționat pe internet foarte mult și înainte de 25 mai și mi-am pus obrazul și prestigiul în joc. Am susținut până în ultima clipă poziția domnului Antonescu. Însă acum nu pot asista impasibil cum un partid, PNL, cu o comportare IREPROȘABILĂ până acum, poate așa, peste noapte, încălcând Statutul, să se predea în mâna unui președinte cu derogare și apoi în mâna aceluia despre care propusesem electoratului că vom face "dreptate până la capăt". Ce credibilitate mai putem avea noi oare? Nu credeți că vom fi aspru sancționați de electorat? Eu îmi învăț studeții că în viață, credibilitatea este TOTUL. Acum, dacă această fuziune se va face, ne anulăm toate acțiunile făcute împotriva PDL și toate acțiunile făcute împreună cu PSD. Și ne vom situa pe un fel de centură a politicii românești. Ei bine, eu nu accept o asemenea situație! Pentru că, parafrazând un celebru evanghelist, dacă morală nu e, nimic nu e!

Calomniați domnule Florian. Calomniați. Sutele de mii de români care au protestat în peste 60 de orașe din țară și care au condus la căderea partidului de îngeri PDL precum și cei 7,4 milioane de români vă dau drepatte, nu-i așa?

Sigur, dacă se va face Monstruoasa fuziune, o să-i reevaluați. Ce ți-e și cu principiile asta!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-06-09 23:30:16
         
 
  Prin componenta lui, PNL-ul de astazi nu are nimic comun cu filonul liberal de odinioara. Liberalii de astazi sunt comunisi vopsiti. Niste nulitati criminale, adica. Faptul ca au sarit din poala popularilor in poala socialistilor, apoi iar in poala popularilor, spune totul despre moralitatea si orientarea lor politica.
Ca dumneavostra vreti ca liberalii sa ramana in plasa criminalilor socialisti si nu in cea a hotilor populari este irelevant. Liberalii de astazi se simt bine in ambele situatii.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2014-06-08 23:54:53
         
 
  Acu, ce să zic?

Dacă ați apucat a accepta scăderea gradului de simpatie pentru PNL prin desprinderea lui de USL, pasul al doilea e mult mai ușor de trecut.

Noroc cu Epi, care, ne mai luminează el ce și cum. Singurul, de altfel, noi ceilalți fiind de la mama natură și surzi și orbi și cam îngrămădiți la intelect.

Ce mai remarc? Un anume gen de cameleonism politic practicat de exi. >b>Cameleonism fiind, desigur, un eufemism.

Zic și eu, urbi et orbii

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2014-06-07 16:08:44
         
 
  N-ati explicat nimic, d-le Corbu! Lasati vrajelile!
Singurul care v-a explicat pe aici cum merg treburile am fost eu. Am incercat sa va deschid ochii, dar nu aveam cui. Cine e orb, e orb.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-06-05 06:09:10
         
 
  Ba s-a implicat și a explicat necesitatea USL. Care consta în salvarea a ceea ce se mai putea din democrația călcată în picioare de către regimul ticălos Băsescu-Boc-MRU. Și pentru că acest regim a avut consecințe dezastruoase asupra României și poporului român în principal prin tăierea ilegală și imorală a salariilor și alungarea românilor din țară. Și pentru că a luptat și luptă împotriva acelui regim și acelor descreierați care au făcut victime umane. Și împotriva cărora au protestat milioane de români în peste 60 de orașe din țară. Iar a fuziona cu aceștia acum este o greșeală a PNL și o mare ticăloșie. Știu, e posibil ca această ticăloșie să se facă. Dar, atâta cât pot, eu o denunț. Și mă desolidarizez cu ea. Ba, mai mult, susțin că refacerea USL, fără alt trădător, Tăriceanu, este "mai morală" dacă mă pot exprima așa, decât această fuziune.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-06-04 11:01:50
         
 
  Curios este ca dl. Corbu nu s-a impacientat deloc atunci cand PNL a facut alianta cu PSD, nici cand in PNL a fost cooptat Gigi Becali, caruia i s-a acordat postul de senator al Romaniei,acolo unde isi aveau loc Bratienii. Cand i-am reprosat asta, mi-a taiat-o scurt: esti basist. Pune burta pe carte.  
Postat de catre General Motors la data de 2014-06-04 02:51:16
         
 
  Intreresant este ca in 2004, a mai existat o uniune PNL+ PDL, sub numele Alianța DA, creata pentru a stopa intr-un fel marsul trimufal al stangii romanesti care zdrobea totul in cale. Acea alianta PNL + PD a obtinut atunci 31,71% la Senat si 31,26% la Camera Deputatilor reusind sa contracareze cat de cat Uniunea PSD + PUR care a luat 37,16% la Senat, respectiv 36,64% la Camera. Tot în primul tur de scrutin la prezidențialele din 2004, Adrian Nastase obținea 40,97%, iar Traian Basescu 33,92%, pentru ca in turul doi, Basescu sa il spulbere pe Nastase si sa devina presedinte cu ajutorul liberalilor care i-au dat voturile. Acestea sunt niste adevaruri care nu trebuiesc uitate si nici neglijate. Mai mult ca sigur ca liderii PNL si PDL le-au luat deja in calcul atunci cand au decis aceasta fuziune. Care fuziune va dura mai mult sau mai putin in functie de rezultatele alegerilor.  
Postat de catre General Motors la data de 2014-06-04 02:50:55
         
 
  "PNL nu trebuie să-și asume dezastruoasa guvernare PDL pentru care a inițiat moțiune de cenzură și a răsturnat guvernul falimentar pedelist. Fuziunea cu PDL ne-ar face complici la guvernarea dezastruoasă a acestuia."
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Mie unirea dintre partea nationala a liberalilor si partea democrata tot a liberalilor mi se pare a fi cel mai normal lucru din lume. Ce aveti dumneavoastra impotriva "Partidului National Democrat Liberal" (PNDL)? Sa nu-mi spuneti ca nu-i puteti suferii de liberalii care sunt si democrati ca nu va cred!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-06-04 02:09:13
         
 
  Petitia nu exista la acest link. V-ati speriat, domnule profesor?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-06-03 17:31:26
         
 
  Remarc verticalitatea domnului profesor Ion Corbu! Camera Deputaților a respins marți proiectul de lege privind unele măsuri aferente exploatării minereurilor auro-argentifere din perimetrul Roșia Montană.

Deputații au adoptat raportul de respingere al proiectului de lege cu 302 voturi 'pentru', trei abțineri și un vot 'împotrivă'.

Comisia specială pentru Roșia Montană a respins proiectul pe 12 noiembrie 2013.

Potrivit raportului, Comisia considera, la momentul respectiv, că proiectul de lege supus examinării nu acoperă în mod satisfăcător toate cerințele complexe privind cadrul desfășurării activității de exploatare a resurselor minerale în România.

'Având în vedere carențele legislației actuale, care nu ține cont de specificul unor proiecte de anvergura proiectului minier în discuție, Comisia recomandă completarea cadrului legislativ cu măsuri care să stimuleze implementarea unor proiecte miniere de asemenea amploare. Comisia consideră necesară stabilirea unor condiții de parteneriat corect între acționarul majoritar și compania de stat românească, cu respectarea normelor comunitare obligatorii și a principiilor dezvoltării durabile a zonelor în care va fi realizat proiectul. Comisia apreciază modificările condițiilor Acordului inițial (licența) propuse de Guvernul României, considerând ca acestea reprezintă o îmbunătățire reală față de licența în vigoare și pot aduce beneficii economice pentru statul român. Comisia propune, prin prezentul raport, o serie de acțiuni pentru stabilirea unui cadru legislativ coerent, care să sprijine poziția de negociere a statului român și în alte proiecte de asemenea anvergură', se arăta în documentul Comisiei.

Comisia aprecia că este necesară analizarea unor scenarii alternative de stabilire a redevențelor și a participației statului în cazul exploatărilor miniere, având în vedere exemplul altor state.

'Comisia atrage atenția asupra unor posibile încălcări ale legislației în vigoare pe parcursul derulării proiectului de exploatare minieră de la Roșia Montană. De aceea, Comisia va înainta prezentul raport autorităților competente cu scopul asigurării legalității integrale a proiectului Roșia Montană și investigării, acolo unde este cazul, a faptelor presupus ilegale. Comisia recomandă desecretizarea licenței și a documentelor clasificate aferente prezentului proiect minier (mai puțin a hărților și a documentelor referitoare la zăcământ)', se mai preciza, în acel moment, în raport.

Proiectul de lege a fost respins de Senat în noiembrie 2013. Camera Deputaților este for decizional în cazul acestui proiect de lege. AGERPRES

Este si meritul lui Crin Antonescu!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-06-03 17:30:11
         
 
  Era sa zic "traiasca Crin" da mi-am revenit la timp. Onoare muncii!  
Postat de catre sters sters la data de 2014-06-03 12:35:11
         
 
  Asta deoarece tot o daduram pe politica, mai da-o dreac' de literatura-vura, ce atata arta? Mie unul, cand aud de politica, imi vine sa scot...pistolul. Nuuu, nu ca sa impusc pe altcineva! Pe mine m-as impusca, sa nu mai sufar. Dar n-am s-o fac, numai asa, ca sa moara dujmanii mei si dujmanii la dujmanii mei,. in veacul veacului, amin!  
Postat de catre sters sters la data de 2014-06-03 12:34:39
         
 
  Domnule Cristescu,
Atatea intamplari stranii pe metrul patrat din politica romaneasca demonstreaza cu asupra de masura un adevar evident ca paiul din ochiul propriu si barna din ochiul altuia, anume ca Romania nu este condusa de la Bucuresti! Primul semn a fost ignorarea brutala a referendum-ului, atat in plan intern cat si extern. Al doilea este aceasta cacialma, inceputa cu infectarea lui Crin cu ideea ca n-ar fi reala sustinerea lui, apoi dubla razgandire si in final aceasta retragere fara tortze, in fapt o rusinoasa capitulare. Ca observator de pe margine nu poci sa nu ma amuz a radere despre acestea, simultan cu plansul in barba de mila destinului meu, intr-o tzara unde atza e legata de indicibilele mele, dar capatul e undeva la dracu-cu-carti, taman in Germania sau Austria, sau cine-stie-unde, sa poata smuci de ea cine vrea si cine nu vrea.iar eu sa ma aleg cu durerea si celelalte, nu mai detaliez. Ce e de facut? Neamestecul in politica, lasarea trebilor in voia sortii, nu e demult o solutie. Ramane sa-i bagam undeva, la propriu si la figurat, sa renuntzam la Europa si sa ne mutam in America, cu tzara cu tot. Sau sa ne impuscam in buric, precum Lenin. Dumneavoastra, in calitate de liberal dezamagit, ce va vine (urata expresie!) sa faceti?
 
Postat de catre sters sters la data de 2014-06-03 12:31:14
         
 
  "Farfuridi: Da, așa, dacă e trădare, adică dacă o cer interesele partidului, fie!"

retoric, firește, dle Cristescu-Corbu, mă-ntreb de ce nu vă respectați promisiunea: fără articole, polemici, comentarii politice și politizante pe atelier literar!!! europeea?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-06-03 10:30:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE