FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Probabil,
Text postat de Emanuel Cristescu
Din cauza abjecției și nesimțirii exprimate în multe comentarii, dintre cei cinci editori, astăzi doar unul a intrat pe site. Ceilalți or fi intrat în grevă sau și-au luat lumea în cap.

Editura este plină de comentarii și nu are cine să le valideze-invalideze.

Nu am încă soluția dar, pentru viitor, după reduceri de nivel, va urma banarea pentru o perioadă. Așa, încet încet, democrația își creează propriile limite.

Așa că, domnilor, respectați editorii sau așteptați. Din păcate, eu mi-am consumattimpul pentru Europeea pe ziua de astăzi. Iar editorii ori au intrat în grevă (dar trebuia să mă anunțe) ori au și ei problemele lor.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  da', mai bine, afanase, ai fi arătat că nu doar o fredonezi și tu cu vorbele altora, iar dacă tot te-ai dat mai cult decît servitoarea lu huxley, arată că știi să expui teoria economică a lui adam smith. altfel, ești și tu o slujnică, doar că oleacă mai fițoasă.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-01 22:45:18
         
 
  Domnule Peia, mintea dv. s-a rătăcit, mă tem, fără întoarcere. De bunul simț nici nu poate fi vorba, știți că v-a sărit Domnul, nu?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-06-01 22:35:35
         
 
  deci, în ceea ce mă privește, lucrurile-s clare: mîna lu afanase s-a rătăcit printre vajnicii editori!
el are voie să ne ghiolbănească, noi nu.
brava, mă vitejilor, o fredonați den botoane și s'teți mari cîștigătoi la triluitu dîn trombon.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-01 18:04:07
         
 
  Domnule EC, m-ați auzit vreodată spunînd vreo vorbă despre editori, văitîndu-mă că aș fi cenzurat? Este un comportament de milogi revanșarzi pe care-l dezavuez.

Că site-ul e cum e vede toată lumea și nu-s ei de vină.

În ce privește ceea ce numiți dv. înjurături ar trebui să puneți cuvîntul în ghilimele. Ele sînt doar palme morale date cu mănuși de protecție. Să nu te mînjești atingînd toate murdăriile de aici.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-06-01 07:12:26
         
 
  Nici înjurăturile nonghiolbanilor, chiar dacă mai subtile, nu sunt de lepădat! Nu-i așa?

Nu s-ar putea fără înjurături? Ba da. Însă unora acest site le stă în gât.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-06-01 04:16:07
         
 
  editorii au intrat în grevă

Cu îndreptățire, bănuiesc. S-au săturat să fie înjurați de ghiolbanii care sînt lăsați de capul lor. Have fun!


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-05-31 15:05:04
         
 
  banează, teteo, banează!
așa îți faci și matale un renume, pui de-o coabitare cu tante udrea, ceva.
păi, cum să rămîi fără coledzi, neicusorule, puisorule?!...
bine, scuzele de mai sus sunt supppțiri rău, atinge penibilul-esență!




 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-30 22:58:12
         
 
  Sa moara fifi da nu ma bag io editore.Ii rup pa genunchi pa aia da vorbeste nashpa si incalica regulamentu' da sex in grup.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-05-30 22:15:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE