FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Rechesan, pe Europeea ne-am format
Text postat de ecsintescu virtual
Habar nu am de scoli si scolastice. De isme si definitii. Stiu insa ca daca un mediu ne ajuta sa progresam, atunci el este bun si fecund. Daca cineva ne ajutam sa ne lansam, intr-un fel sau altul. Europeea nu o pot defini, nu o pot intercala in isme, ar fi ingrat din partea mea. Subiectiv pot spune ca iubesc Europeea. Pentru mine este mai mult decat un concept. Pentru mine Europeea este un mod de viata, si cand spun asta nu glumesc catusi de putin. Si am impresia ca asta este si pentru majoritatea celor care scriu aici de ani si ani de zile. Un mod de viata literar, caci la asta ma refer. Ne simtim si noi Dumnezei, creeam ce ma-sa. Mai mult ne aratam creatia. Si cum se intampla in lumea nenorocita ne atacam intre noi, ne rupem in idei, ba mai mult, ca niste clule canceroase ne atacam si gazda. Uitand ca fara gazda, noi, nu vom mai exista.

Domnule Rechesan, daca nu exista Europeea habar nu aveam ca cineva poate spune o poveste atat de frumoasa. Cartier Bresson ar intreba unde ati fost format. Si chiar daca dumneavoastra ati fi plin de ecrivain, eu i-as spune. Aici, unde si eu m-am format. Pe Europeea!

P.S Cum m-am format eu, de ce am spus asta, astept intrebari. Si sa nu uitam. Europeea este atelier literar. Ne formam aici. Multumim, domnule Ion Corbu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  de cînd și pînă cînd adevărul, rostit tranșant, este definit drept ură?
de cînd și pînă cînd indivizi fără coloană vertebrală, făr caracter, fără firișor de principii, duplicitari, șulfe, profitori, decăzuți moral pînă la nivel de boschet, sunt ăi putincioși, în timp ce aceea care nu se lasă corupți și compromiși în nicio împrejurare se pot defini, dimpotrivă, ca neputincioși? cîtă voință și curaj îți trebuie pentru a nu abdica de la regulile majestății, chiar împotriva propriilor interese! asta-i gloria solitară a intransigenței. dacă măcar un sfert dintre indivizii unei comunități ar fi așa, lumea ar arăta complet schimbată. dar promiscuitatea sentimentelor, agresivitatea primitivă a instinctelor, hidoșenia acaparatoare a egoismului, rînjetul superior al brutei incisive, agitați fanfaronardă a prostiei - toate acestea sunt adevăruri care trebuiesc spuse. și, pentru asta, repet, trebuie curaj și intransigență.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-01 00:20:50
         
 
  Nelu, eu m-am format pe Europeea. M-au ajutat si banii domnului Corbu. A investit stiind. De ce atata ura? Si atata neputinta. De ce?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-03-31 23:37:31
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  e clar! iar e păduche tipu' și are nevoie de ceva biștari! îi arde gîtu'! dacă a ajuns la bărdacă, nu mai are mult și vine smurdu cu vin, să-l scoată din sevraj!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-31 22:51:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE