FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cross Eyed Jack
Text postat de Dragos Burlan


Era a cincea zi a anului 'zero-doi.Parea a fi o zi plicticoasa inca de la inceput,dar poate ca am dat-o eu in bara,cine stie.
Am ajuns acasa de la munca cam pe la miezul noptii.In mod normal trebuia sa ies pe la douazeci si doua,dar am mai stat pe acolo,caci si asa,acasa ce sa fac?Am intrat in casa si m-am dus sa imi pregatesc ceva de mancare.Zabovesc eu pe acolo prin casa pana aud telefonul taraind.
Ma intreb cine ar putea fi la ora asta,dar nu imi trece nimeni prin minte.Ma duc sa raspund.Ridic receptorul.Nimic.Nu vorbeste nimeni,dar se aude doar un tarait,mai apoi un zumzet si la sfarsit niste tipete sau injuraturi.Nu imi dau seama prea bine.In fine,inchid.
Ma duc sa imi fac un dus si incerc sa uit chestia asta,cine stie,poate niste neispraviti mici incearca sa rada pe seama batranilor.Dar stai,pe cine pacalesc eu?Am trecut doar prin douazeci si noua de veri.Anul asta,treizeci,dar na mai este destul de multicel,dar poate ei ma cred mosulica.
****
Dupa ce ies din baie,iar aud telefonul ca suna.Dar de data asta e un amic.Ma mai linistesc,caci daca mai suna iar cineva si nu vorbea,ii injuram de toti dracii.
-Jacky,baiate,ce faci?
-Ce crezi ca as putea face?Imi fac de cap cu prietena mea dreapta.Acum am iesit de la baie,omule!
-Amuzant ca intotdeauna.Bai,te-am sunat sa vad daca vrei sa vii la o bere,la niste fete,treburi de adulti.
-Si te-ai gandit exact acum?La unu noapte sau doua cand mama ma-sii e?
-Pai daca pana acum nu ai raspuns.Ce vrei sa fac eu?
-Cum sa raspund,omule daca imi faceam un dus?Gandeste asa putin.
-Bine,deci vii sau...?
-Da,hai vii la mine sa ma iei.Pa.
Si ii inchid telefonul in nas.Sigur ca ies,uite acum ca sunt batut in cap.Ma duc inspre usa si o inchid cu cheia si ma bag in pat.Aud cam peste treij'de minute niste bocanituri,dar nu ma duc sa raspund nici batut ca doar stiu cine este.
Adorm.
*****

E ora noua si treizeci de minute.Hopa,am intarziat la munca,dar pe cine pacalesc,oare chiar ma intereseaza?Ma ridic din pat,ma duc sa imi fac ceva de mancare si intre timp,pana se prajesc ouale,cartofii si sunca ma duc sa imi fac un dus.Dar cand sa intru in baie,suna din nou telefonu.Ma duc sa raspund,dar din nou ca in noaptea precedenta galgaieturi si toate cele.
-Ce dracu,cine esti acolo?De ce naiba nu vorbesti si faci toate astea?
Nimic.Inchid din nou telefonul si ma enervez.Inchisul asta de telefon nu a fost prea normal,am dat cu receptorul de a sarit de pe masa.Ma duc la dus.Ies cam peste douazeci de minute,uitand complet de mancarea mea.Meh,lasa ca ma duc la fast-food,motoul lor fiind ca de obicei *mancare nesanatoasa numai la noi,sariti pana e calda*.Dupa ce sting toate astea prin casa,plec.
Mananc o portie de cartofi si un burger si ma duc la serviciu.
Din nou rutina zilnica....M-am saturat
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  sau poate o fi vorba de Cross Eyed Băss & Cross Eyed
Zegrean, reuniți într-unul singur? adică viziunile amîndorura, făcute grămadă? primul mangă, iar al doilea manglitor de erate, al 5 dimineața?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-22 18:35:21
         
 
  burlane,
un text mai fad nu am citit de mult.
e dat pe goarnă, ca o bulă de aer care s-a materializat în nimika cu moț, după ce-a ieșit pe partea ailaltă.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-22 18:30:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE