FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Reducere de nivel
Text postat de Emanuel Cristescu
Pentru încălcarea repetată a regulamentului, domnului ecsintescu virtual i-a fost redus nivelul la 10 până în data de 4 decembrie 2013.

Persoanele care au avertisment sunt atenționate cu această ocazie.

Rog editorii să invalideze fără milă texte sau comentarii care încalcă regulamentul.

Domnul Florentin Sorescu primește Avertisment. La prima încălcare a regulamentului i se va reduce nivelul la 10. (limbaj vulgar și atac la adresa domnului ecsintescu)

Domnul Ioan Peia primește Avertisment. La următoarea încălcare a regulamentului i se va reduce nivelul pentru 3 luni. (atac la adresa domnului ecsintescu)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  bunul simț cetățenesc
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-05 21:06:33
         
 
  mai întîi, băsescu la brutărie! pentru toate porcăriile pe care le-a făcut cu gașca lui de pramatii, pentru compromiterea definitvă a ideii de onestitate politică, pentru inducerea sentimentului de desnădejde absolută și lipsă de speranță în români. 7,4 milioane de oameni PREZENȚI, anti-băs, bașca cei care, scîrbiți de tot, nici nu s-au mai obosit să se ducă la vot, s-au exprimat clar împotriva ipochimenului. încercarea voastră mizerabilă de a încerca să asociați lipsa de la vot cu opțiune pentru, este cea mai mare ticăloșie care s-a petrecut în România așa-zis democratică. să mai pomenim de jmekeriile cu praguri, cu note scoase din pălăria lui zegrean, în crăpat de zori, cu „duceți-vă la vot”, „nu vă mai duceți al vot”, cu ”nu vreau să cîștig la masa verde”, cu mînăriile lui bășilă, făcute pe față, într-un dispreț inimaginabil față de bubul simț cetățenesc – cînd e albă, cînd e neagră! ... și etc etc etc, că sunt cu duiumul?
așa că a continua cu papagaliceala asta a voastră de agenți plătiți, nu e numai inutil, căci nu lămuriți pe nimeni, ci accentuează starea de scîrbă față de voi, pînă la paroxism.
cît îi privește pe ăștia noi, om vedea. pînă nu va dispărea kiorleone din peisaj – dar definitiv, cu locotenenți, cu tot – nu-i putem judeca. pentru că toată lumea știe că bășilă continuă să facă jocurile din spatele perdeluței, doar ca să-și mențină autoritatea și să-și arate mușkii. altfel, îl doare fix în ăoaz㠖 vorba lui dă antelectual rasat! – de popor. ca și pe voi, dealtfel.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-05 21:05:25
         
 
  peishor, ia fa mataluta o comparatie intre basescu, ponta si crin. Care ti se pare tie mai potrivit sa te conduca?  
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-05 18:37:21
         
 
  repet: gargară băsistă. nu păcălești decît fraierii sau pe cei dispuși a te crede cu orice preț. că-s din gașcă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-05 18:33:28
         
 
  Peishor, dar cand i-am spus ca e de o naivitate induiosatoare pana la lacrimi ce a fost?
Sau ca politica si carnea de porc e prea grele pentru domnul Elena?

Vezi, eu sunt mai bine crescut decat tine (am 1,86 m) si i-o spun mai gentlemeneste, nu ca tine bizonistic. Dar efectul e acelasi.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-05 17:18:47
         
 
  sanchi, vrăjeală!
ai făcut gargară băsistă, și atît. ceea ce au mai făcut alți vreo șase-șapte. nu te-ai legat de anume disponibilități ale lu tante, precum făcut-am eu. nici nu ai cu ce, nici nu ai tupeu pt asta.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 23:59:22
         
 
  Pai tocmai, ca nu l-am prea menajat pe boss-ul Europeei cand a fost vorba de zgubiliticii lui Ponta & Crin.

Cat despre pupat, e clar: tu nu pupi... nivel anul asta!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-04 22:58:07
         
 
  răsfugilă, e simplu: eu nu pup în bumb ca tine!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 22:18:44
         
 
  da, mă răDuleo,
tu ești mai matur decît matusalem! nu cumva ți se aplică paradoxul pisicii lui schrodinger? adică, ești, simultan, mumie și piftie?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 22:18:17
         
 
  peishor, cum iti explici ca pe un site al carui owner este un antibasist convins, tie, care esti de asemenea antibasist pana in varful unghiilor, ti-a fost redus nivelul de j'de ori pana acum, iar mie, basistului, nu?

N-asa ca democratia si normalitatea functioneaza in tara asta?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-04 21:30:57
         
 
  ioane, ludmila era pentru adulti, bancurile astea sunt de gradinita. nimic de facut, anii trec, revii la varsta inocentei.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-04 21:19:50
         
 
  nomadule,
vorbele tale nu fac nici cît o ceapă degerată.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 21:11:43
         
 
  răDuleo, ipocritule,
tu vorbești de cele sfinte?!
vrei să-ți reamintesc faimoas apoezea pe care ai plimbat-o pe colo?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 21:10:40
         
 
  "zambilică sorinel,
tu, cînd săriși gardul la vecini, tot așa, tot așa... ti-ai pierdut bilutzele?" (Ivan Peiov)

Da, mah! Statea unul al carui nume incepe cu "i" si se termina cu "oan peia" de gura casca pe acolo, asa ca... ghinionul meu!
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-04 21:01:11
         
 
  peishor, nici un banc nu stii sa povestesti ca lumea.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-04 20:59:00
         
 
  bai frate, ce bancuri grele se spun taman in topicul asta cu reducerea de nivel...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-04 20:43:54
         
 
  elemele, nu elelmele.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 20:29:41
         
 
  e, și, pandant, mai e bancul cu "elelmele", dar nu se poate spune pe post!
cică pe ea o chema "elemele". și o chema la el așa: "vino-n coa, ...!"

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 20:29:09
         
 
  zambilică sorinel,
tu, cînd săriși gardul la vecini, tot așa, tot așa...?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 20:26:28
         
 
  pe scurt: între vecini, un gard. de-o parte, vițica. de cealaltă, tăurașul. pe el îl chema zambilică. amor intens. ea, fremătînd de nerăbdare: "zambiliiică, hai încoa!". el: "cum? e gardu-nalt, nu-l pot sări".
mai trece o vreme. tăurașul se face mai bărbat. "zambiliiică, vino-ncoa!", zambilică-și face vînt, tîgîdîm, tîgîdîm, tîgîdîm, și... greu, dar sare dincolo. "zambliiiică"! "hm, doar zamb, că biluțele le-am lăsat în gard!".
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 20:24:51
         
 
  "ați inventariat și gratulațiile soriniene către mine?" (ioan peia)

Incep eu inventarul: peishor, tata...



 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-04 17:00:12
         
 
  Nu.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-04 16:40:28
         
 
  zamb...
știi bancul cu zambilică?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 16:39:07
         
 
  cam așa am pățit eu, sorescule, de fiecare dată: alții mă-njurau și pentru că le-o-ntorceam, eu eram cel vinovat, eu cel pedepsit.
de ăla, al cărui pseudonim nici nu-l pronunț, nu-ți mai povestesc. că ce făcu el cu tine, e parfum de zanbile, lirică a popoarelor. habar n-ai ce meciuri au fost, pe care mr. cistescu le-a tranșat, de fiecare dată, în favoarea lui. și le-ar fi tranșat și acum, dacă... ghici de!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 16:38:22
         
 
  Pentru că l-am făcut bou pe Ecsintescu! Dar a meritat.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-04 16:20:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  mai scrieți, totuși, o glumă din aia, hermeneutică, poate reușiți să-mi mai dați un avertisment. cu roșu. cu bucuria că nimeni nu vă va mai număra trilurile.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 16:10:44
         
 
  și cine e "egzemă"? dar "proasta din pantelimon"?
ați citit argumenztația mea?
sau nu e nevoie? ați băgat ciutura hermeneutică-n fundul fîntînii și ați scos de-acolo adevărul deridian absolut, țîrîind pe lîngă toartă?...

pdap, ați inventariat și gratulațiile soriniene către mine, care-s menționat în mod expres, cu nume, prenume și adresă? sau ăla, dacă e peste gîrlă, e inaccesibil? aveți barca pneumatică găurită-n fund și fîsîie pe lac, riscînd a vă scufunda?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 16:07:44
         
 
  Dumneavoastră, domnule Sorescu, știți pentru ce ați primit avertisment, nu-i așa?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-09-04 15:15:16
         
 
  Ați ucis o pasăre cântătoare!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-04 15:07:58
         
 
  Doar un exemplu, dintre multe altele: "și cine e, măi, egzemă, europeea aia? proasta din pantelimon care-ți cară fuduliile-n pungă?"  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-09-04 15:06:43
         
 
  făr ot, dacă-mi e permis a întreba?
căz doară nu suntem în plină eră stalinistă, să ni se comunice pedepsele, fără prezentarea motivelor.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 14:54:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE