FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnule Peia
Text postat de Emanuel Cristescu
V-am ridicat nivelul.

Insist să respectați regulamentul. Susțineți-vă orice idei doriți însă respectați regulamentul. Pentru că eu țin la acest site și nu pot asista pasiv să fie degradat. De exemplu, astă seară, iar s-a sărit clul. Poate și cu toleranța mea.

Să păstrăm un nivel ridicat al textelor, comentariilor și dezbaterilor de aici.

Mulțumesc!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Domnule peia" suna cam ca "Bah, gingasule..."
Dar invers.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-21 18:58:03
         
 
  dom'le, nu-mi trebuia niciun nivel. nu am cerșit și nu o să cerșesc, în veci, dreptul de a mă exprima. poate să existe oponență cît încape, să mi se pună cu forța ivăr la gură, să fiu amenințat cu toate grozăviile posibile, tot nu o să tac. așa cum nu am capitulat definitiv, tăcînd ca o rîmă, pe vremea lui ceaușescu sau iliescu. nu am fost un antelectual rasat, de, vai, statura arhitectonică a pleșilor – lingăi scorțoși ai tuturor regimurilor – dar, în anonimia mea insignifiantă, mi-am păstrat statutul de ființă demnă. și, în pofida tuturor ofticaților, nu o să tac. cel puțin în forul meu interior, dacă mi se ia cuvîntul. căci adevărul meu, modelat după modele istorice exemplare – adevăr relativ valid, să zicem, dar cît mai onest posibil – este suprema mea valoare existențială. nu am fost și nu voi fi, în veci, o tîrîtură care-și schimbă părul după modă și necesități; nu am pactizat niciodată cu nemernicii, cu declasații, cu jivinele rîioase, convins fiind că numai cu puterea pumnului și a cuvîntului nestrunit poți ține piept ticăloșiei. nu voi fi niciodată un diplomat cu zîmbet fals. nu cred o iotă în genul de luptă... pacifistă. e plină istoria de cadavrele naivilor de acest soi. ai în față un șacal? scoți arma & cartușele din bandulieră și te aperi. altfel, sfîrșești în colții jivinei. hotărîrile ferme și rapide sunt certitudinea siguranței și reușitei. ezitările de orice fel trag circumstanțele înspre groapa comună a fatalității.
prin urmare, generozitatea dv. mă lasă rece. e un drept pe care mi l-ați suspendat abuziv, în timp ce propagandiști infiltrați, plătiți pt asta din banii noștri, își fac mendrele pe zonă. e un atentat social la ideea de verticalitate morală faptul de a sugruma vocea care susține datoria de a ține piept reptilelor flămînde. sunteți, inevitabil, complice al acestor caricaturi humanoide, în clipa în care acționați în sensul celor spuse mai sus. sau, mă rog, poate că sunteți „beat”, așa cum afirma aseară copilașul dv. de suflet, pe care l-ați încălzit la sîn și care este un model de ticăloșie absolută, în infinitele ei variante reptiliene.

ps: nu eu trebuie să fiu atenționat pt nu știu ce încălcări de regulament. ci protejații de orice culoare, care au căpătat tupeul de a crede că-și pot permite să ne jignească fără să fie puși la respect măcar cu vorba. fie ea oricît de acidă. dealtfel, comparativ cu verbul meu incisiv, încadarat perfect în regulile satirei, gîngăvelile insultătoare ale preopineților ar fi trebuit demult aruncate la ghenă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-18 10:43:06
         
 
  Idee: va este frica de REFERENDUM? Domnule profesor, avetio comunitate literara pe care o pastoriti. Si va comportati cu ea ca un dictator analfabet in ale legii DEMOCRATIEI.

Argument: Peia era la pascut vreo 3 luni. Am indus subliminal ideea milei in creierii dumneavoastra si ati marsat.

Intrebari: Cand va contraziceti? Si de ce nu o sa raspundeti? Si daca o s-o faceti, veti batea campii?



 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-18 01:19:43
         
 
  Va multumesc domnule profesor! Stiam clar ca nu veti marsa pe ideea "referendumului". Pierdeati la capitolul cvorum. Si mai stiam ca ii validati mai varsticului coleg,nivelul. Sunteti atat de ludic si de inteligent si de oau, incat nu va dati seama. Aveti verb, cultura si civilizatie. Si obiectul jocului. Si poate ca ma imbat cronic si ma trezesc patologic, si poate ca uneori uit de bun simtul normalitatii, dar niciodata, absolut niciodata, nu uit sa apreciez valoarea. Iar domnul profesor Ion Corbu are valoare. Si nu numai ca are valoare. Dar invat de la domnia sa. Si ii multumesc pentru asta. Notre respect!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-18 01:09:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE