FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
O dimineata cazuta ca o linie de telefon
Text postat de ecsintescu virtual
Acum o ora… Stai ma ca vin. Nu pot chiar acum. Da-l in mare de telefon. Nu intelegi ca nu pot..Cum de ce. Inca stau pe Europeea. Cum ce este Europeea. Este ca o mare pentru mine. Da, ma, o mare. Nu mai tipa. Cand o sa ajungi judecatoare atunci sa tipi. Inca esti procuroare. Inca putin. Sunt treaz ma.. uite asa.. M-am jucat cu Peia. Nu ma, ai luat-o razna, e doar un batran. Ma joc..Ok, cobor. Este 5 :35. Nu am bani si am un tricou rosu rupt in spate. Dau sa ies. Ups. Nu am cheie. Sunt incuiat. Ii replic scurt. N-am o a dracului de cheie si nici fizic de alpinist utilitar. Adica cum? Adica de aia care freaca geamuri. Daca stiam ce sa fac, faceam si iti raspundeam personal. Cum sa ma joc cu Peia? Lasa ma, ca-ti explic. Mai stai acolo. Cat? Ai impresia ca stiu. Dau cu aspiratorul, sparg o icoana, se trezeste. Aflu de cheie. Al dracului loc de ascuns. Gata, mai, vin. Da-I in ma-sa, sunt boschetarii locului. Cine ma, Manuta. Unul negru si slab. Taci.
Intru in dus. Ce faci? Ma curat, iubirea mea. Si in dus mi-e rusine. Asa sa-mi ajute Dumnezeu. Adoarme iar. Si zbor pe scara. Sar gardul. Lumea este in statie. Unde dracului esti? Intrebare absolut retorica. Telefonul ei suna in gol. Manuta: A plecat acum doua ore. Unde ma, il intreb. A zis ca stii tu. Ii dau 50 de lei si imi trag sufletul. Ma bag intr-un bar si beau un Jack Daniels. Vomit. O sun. Raspunde. “ Acum ma joc cu Peia” ! Asa sa-mi ajute Dumnezeu daca mint vreo litera.

Fumez o tigara si postez acest text. Si ma jur ca nu-mi mai trebuie Referendumuri.

-------------------------------------------------------------------------------- Cu cateva zile in urma


Era mare si era bine. Un Iphone l-am aruncat. Suna lumea si nu-I era bine. Era mare. Si valul batea. Si era noapte. Si ma duc la ea. La Mare. Si nimic. Ii spun cateva cuvinte si nu ma aude, cumva nu ma aud nici eu. Marea vorbeste si n-o aud. Sunt cu gandurile la mine, cu viata la mine, cu picioarele pe pamant. “Maine se va schimba totul” Si simt marea lovindu-mi picioarele. Si era ea si era uda. Si lumea in spate canta. Era chestia aia, refrenul ala tampit al lui Chirila” La mare”..
Si am stat acolo. Si nu era nimeni. Eu si marea. Eu si marea fara telefon. Si ma clatinam. Bausem ceva, niste votca, multa, si niste ..dracu mai stie ce bausesm. Si ma vroiam acasa, ma vroiam la ea. Si ma batea marea in picioare. Si eu vroiam acasa. Si marea mi-a spus: stai ma, ce esti atat de prost, vino la mine, daca ai probleme intra pana la genunchi. Si eu priveam la luna. Si luna era in capul meu. Era 11 dimineata pe data de 17-07-2013.
Mi-a venit sa fac pipi si am facut pe mine. Intampator am vazut ca eram dezbracat. Se face un V, un semn al victoriei, si simti cum curge, si iti place si te gandesti la mare. Si marea te cheama la ea. Eram imbracat. Am vrut sa-mi cer scuze. Midiilor si meduzelor. Si lumii intregi. Si ma arunc in mare. Asa imbracat. Inot si imi place. Alerg undeva. Si da, am sa mor la dracu. Constient ca nu am chef sa fac asta.Si s-a descoperit. Si a venit dupa mine. Alerga ca o tampita. Si imi spune de pe mal, tragandu-si picioarele, si lumea o vedea, si ii dadea, la dracu dreptate, Hai in …. Fericirea mea,, hai in…Fericirea mea…nu poti sa ma faci de ras.
Si am iesit. Vomasem in mare wisky, vodka, pipi, chestii fecale.Varsasem tot. Si-mi placea. M-a luat in brate. Era terminat de beata. De-abia mai mergea. Si a venit plaja. Si au venit norii. Si a venit ploaia. Si eram pe sezlong. Cu ea acolo. Cu mana varata in corpul ei si ea facandu-mi parte din corp asa ca sa se scoale, sa se ridice. Si brusc nu am mai auzit marea, nici ce-mi spunea, nici ce faceam, nimic. Am adormit. Vreau ca sa bem, i-am spus, cand ne-am trezit. Dormea.
Nu stiu ce s-a intamplat cu adevarat. I-am vazut chilotii la picioarele mele adusi de valuri. Si niste fecale. Cred ca imi apartineau. Am sunat-o peste 3 zile. M-a luat la injuraturi. M-a intrebat daca i-am facut poze si celelalte, daca o dau in vileag. Nu. Eu imi aduc aminte marea si atat tot. Si despre telefonul pe care l-am aruncat in mare. Pierdut. Nu l-ai pierdut, spune, e la mine. Ok, da-mi adresa. Am niste numerele de telefon importante.

M-am intalnit si mi-a dat telefonul. Si DOAMNE…nu pot face asa ceva…Si cat poate fi de frumoasa, ce valuri are. Furtuna!

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Fumez o tigara si postez acest text. Si ma jur ca nu-mi mai trebuie Referendumuri.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  CTA. Ai vrea sa fii si tu copil, nu-i asa? Cu toate ca scrii ca un copil, nu ai vrea sa fii iar in clasa a IIII-a de la geam?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-20 11:27:16
         
 
  Copilului i se iartă faptul că se joacă cu propriile excremente și nimănui nu-i trece prin cap că acest lucru este una din valorile copilăriei care ar merita perpetuată și canonizată. Și totuși... sînt unii, cronologic adulți, care se rezumă la atît. Ba chiar se împăunează cu asta.

Iartă-l, Doamne, c-o avea pedepsie.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-08-20 10:33:44
         
 
  uite vezi.. ai retinut ceva din text. perfect. bravo tie! atelierul literal de angajeaza detectiv. Literatura insasi face cheta, I love. m.a. ai invatat cratima?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-20 10:01:51
         
 
  Mi-a venit sa fac pipi si am facut pe mine.
......
Vomasem in mare wisky, vodka, pipi, chestii fecale.Varsasem tot. Si-mi placea.
.......
..am vazut ...Si niste fecale. Cred ca imi apartineau.
Text postat de ecsintescu virtual

felicitări, bosquitto!


 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-20 09:56:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE