FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Imi cer scuze public domnului avocat Florentin Sorescu
Text postat de ecsintescu virtual
Excelenta, imi cer scuze sincer! Am depasit orice limita a bunului simt. Va rog sa-mi acceptati scuzele. Am derapat, am jignit, si nu am nicio circumstanta atenuanta. M-as bucura, daca mi-ati accepta scuzele. Va rog sa ma iertati. Ceea ce am scris si spus este absolut impardonabil. Multumesc anticipat!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stimate domnule Ecsintescu,
Pe respectiva doamna nu o chema Ghinescu Elodia ci Elodia Cioaca. Si cand Mitica Cioaca spune ca domnul avocat Florentin Sorescu nu numai ca nu trebuia sa o vada dar nu avea nici un drept sa o vada pe Elodia sa stiti ca asa ramane. In definitiv domnul avocat Sorescu, om care are o casnicie fericita, era mult mai interesat in banii stransi prin mita de politistul Cioaca si nu in nurii Elodiei, sotia acestuia.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-23 04:49:34
         
 
  erata: europeeicii  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-20 17:35:37
         
 
  Stimate domnule Ecsintescu,
Dumneavoastra uitati ca noi, europeeici, suntem fete cinstite. Numai o vadana hamesita accepta ca dupa un viol sa-ti ceri scuze cu un nou viol.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-20 17:31:39
         
 
  Maestre Cioaca, ma jur (vb rommilor din Giurgiu) ca nu credeam sa fii patimas. Fenomenul Pitesti ataca in viscere, asta-i viata. Nu am facut nimic altceva prin a ingrosa jignirea mea. Mi s-a parut cea mai cretina. In acelasi timp literar de tembela. Daca imi cer scuze, e rau. Daca n-o fac, iar e rau. Prefer sa o fac. Stiu sa spun cand si cum am gresit. Nu sunt legionar sa fug de responsabilitati si sa dau vina pe Dej, Ceausescu, Iliescu. Cand spun legionar ma refer la criminalul de Horia Sima, fireste. V-am dat inca doua perechi de palme, camarade?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-20 17:13:17
         
 
 
"Ochiu Elodiu" este o imensa si necugetata tampenie pe care o regret cu maxima sinceritate.
(Ecsintescu Virtual)

Stimate domnule avocat,
Va rog sa nu acordati nici un fel de circumstante atenuante individului. Dumneavoastra nu vedeti ca el, sub pretextul ca-si cere scuze, nu face altceva decat sa repete jignirea?!
Este ca si cum unul care m-a batut mar, ar veni la mine sa-si ceara scuze cu inca doua perechi de palme!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-20 16:56:27
         
 
  Rog public sa mi sterga comentariile imberbe, infantile si absolut cretine vis a vis de Florentin. "Ochiu Elodiu" este o imensa si necugetata tampenie pe care o regret cu maxima sinceritate.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-20 14:07:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE