FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Măsură
Text postat de Emanuel Cristescu
Cine mai postează foto, videoclipuri sau link-uri care vor strica pagina europeică își vor pierde dreptul de a posta direct. Adică vor avea nivel 10.

Vă consult: cum să procedăm cu aceia care scot steluțele acordate?

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nene pușcă, lasă-ți angoasele să dospească pe marginea monumentelor funerare, ori în cușca dulăilor lui Ylderim. ți-am semnalat o eroare grosolană de redactare îndreapt-o și îți cos la loc steluțele pe epoelții tăi de plutonier de ață!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-02 22:12:35
         
 
  "dupa aia poti sa iti faci insulina" (gheorghe rechespan)

Pentru Romania
Asta-i handicapul:
Eu cu glicemia,
Iara tu... cu capul!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-02 14:46:13
         
 
  "dle Cristescu nu veti lua nicio masura, EU ASA CRED,"

Pana la urma cum se procedeaza cu cei care scot stelutele? :))

Dle Cristescu, EU CRED ca nu asa veti obtine creedibilitate pentru miscare literara initiata de dvs. A propos unde putem citi manifestul si programul miscarii literare infiintate de dvs? Sau macar articolele prin care va sustin scriitorii apropiati de miscare?

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-08-02 07:39:25
         
 
  Nu fii mos batran si aport la idee.
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-01 18:50:03

zi ZĂU cu limba scoasă, virtualule! îți scăpă și ție mâna-n ăle tastaturi, ca sorescului? ce-mi plac mie scuzele astea de doi bani...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-02 00:32:04
         
 
  ...Adrian Mihai, foloses de obicei punctul în locul somnului exclamării atunci când vreau să marchez o stare de plictis celui cu care vorbesc. Este o chestiune de ton.
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-01 12:39:27

în ritmul ăsta, mr s, veți ajunge, certamente, să vorbiți în somn! sau să și țipați!

eu voi pune semnele la locul lor, indiferent daca am pe cineva sau nu la stomac...

oricum,
mister s, tu dormi în pace,
țara dramaturg te face!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-02 00:01:15
         
 
  Auzi, pot sa schimb ordinea? Sa il pun pe Jack London primul? Dupa care poti sa iti iei rudotelul sau sa il chemi pe parintele de la Tanacu. :)  
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-01 22:02:56
         
 
  bingo, epiglumiță, ai aflat acum secretul nașterii tale!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 21:24:01
         
 
  după aia poți să-ți faci insulina!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 21:23:21
         
 
  răzvin cu vadra  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 21:23:00
         
 
  cioburele,repetă după mine: să mă bată marx, engels și jack london, dacă răzvsan cu vadra e clona mea!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 21:22:44
         
 
  Ehehe, ce misto! :)

La primul Google:

Clinica Prof. Dr. Ioan Munteanuwww.fiv-munteanu.ro/‎Cached
SimilarTranslate this page
logo Clinica Prof. Dr. Ioan Munteanu. Prima pagina · Harta site · Contact · Despre noi Tratat de Obstetrica Fertilizare in vitro Servicii. Clinica Dr. Munteanu
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-01 21:22:41
         
 
  Rechespane, se pare ca iar esti in delirium tremens ca de obicei. :)
Inventezi poezii plagiate, inventezi doctori, inventezi boli...
E clar, mai ai putin si o sa iti cante popa din Mehala o melodie cu dedicatie.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-01 21:19:37
         
 
  nu, alt tău ”diabeticule”, dar refuză să dea detalii, cică nu i-ai plătit ultimul onorariu cînd ai ușchit-o din
țară!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 21:13:56
         
 
  Cine-i docorul Muntean, recheshpane? Psihiatrul tau?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-01 21:08:26
         
 
  exintescule, mi-e milă de consecințele gestului tău vb la anu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 21:05:18
         
 
  Mă întreb cam ce poți tu, Ecsintescule. Că, în afară de gargare, nu văd nimic.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-01 21:04:59
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  er. știe de ce darnu=i dă voie deontologia să divulge diagnosticul tău  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 21:02:40
         
 
  PS: Singura sansa a lui recheshpan de a fi citit de public era sa apara in antologia Europeea.
Dar pe langa toate (diabet, hepatita - din cate am citit pe aici) mai e si ghinionist!
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-01 21:01:27
         
 
  Florentin, atat poti? O palarie ceva..ca tot stii cum imi place sa fiu frecat. Ai uitat?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-01 21:00:21
         
 
  @Florentin: degeaba scrie daca nu il citeste nimeni. Daca dai un search pe Google vei vedea ca Valeriu Cercel este de 100 de ori mai citit decat recheshpan care s-a nascut si va muri speranta.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-01 20:59:26
         
 
  florentine, șăzi ghinișor, nu e reglare de conturi, e @documentare@ pe teren.da, d-na ștefan (exisntescule ești inutil grobian, o cunosc pe distinsa, firește, nu biblic cum suferează libidoul tău de adolescent bi)europeea este un fertil teren de documentare. miriciim foxuserii și alte lighioane, toate merit㔠insectarizate” nu dintr-o sadică pornire de entomolog amator, ci pt fixarea valorilor și nonvalorilor europeice.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 20:58:48
         
 
  @Radu: Asta inseamna sa iei pozele de pe un site oarecare fara comzintza... consmnitza... aprobarea cuiva, sa le micsorezi, sa le pui pe photobucketul tau si apoi sa le postezi pe Evropeea.
No, thanks! Pechinezul e prin zona.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-01 20:58:12
         
 
  Florentin, atat poti? O palarie ceva..ca tot stii cum imi place sa fiu frecat. Ai uitat?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-01 20:56:41
         
 
  Dan Gheorg Recheșan este unul dintre puținii care chiar scriu și are toate argumentele să fie citit. A nu se confunda acest lucru cu unele derapaje pe care le are.
Ecsintescu Virtual este unul dintre mulții care o freacă.
Fiecare cum și cu ce poate.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-01 20:52:10
         
 
  Pune ma Reche un link cu viata ta literara, o poza, se primesc si pozele cand erai adolescent la 59 de ani. Intre tine si Elena Stefan...cine stie...  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-01 20:49:31
         
 
  Reche, literar vorbind, ce vrei sa spui?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-01 20:46:41
         
 
  ”diabetic” mic, tre să mărturisesc că mă simt excelent,am spus de ce o fac, fiindcă individul e o bășică umflată de importanța pe care nu i-o acordă decît portarul din parcarea Biblliotecii Naționale, motive care transced un ”lup circumcis care urlă la lună. pușcă o merită, și de fapt îi fac reclamă, fiindcă înafară de faptul că sunt singurul care-i comentez afișele îi fac și reclamă gratuită. tu cum te simți cu ”glicemia” cînd ștergi stelele de sub textele mele, fără altă justificare decît sîc?oare, necrofagia literară va salva europeea? pe cînd o antologie cu furăciunile lui Olaru din epigramiști morți și vii?
dl Corbu te suportă cu stoicism, poate din masochism social, poate din motive de ITT învechit. de ce nu ai curajul, verticalitatea să recunoști pt ce te plimbi pe europeea?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 20:44:12
         
 
  Domnule Recheșan, nu puneți la inimă. "Acreala" din textele dumeavoastră aparține foxuserilor!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-08-01 20:43:58
         
 
  Rechesan este un autor fara cititori. El insusi nu se citeste. Hormonii ii arata viata fara orizont. Ii urmareste. Nu-i prinde. Devine vulgar. Un autor de...agonia.ro.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-01 20:40:17
         
 
  ba îl poți redimensiona, sorine, cu irfanview (soft free pe net).

apoi cu image / resize / resample, până îl aduci sub 100k. site-ul n-are nicio vină.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-01 20:38:42
         
 
  PS: recheshpane, este de toata jena felul cum il pupi la subsol pe owner, citez: "magistrală parabola d-le Corbu".
Nu, nu te gandi la prostii, ma refer la subsolul topicului.

PS: Cine e Musina?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-01 20:35:37
         
 
  @gheorghe rechesan: mai bine golan decat comunist!

Ghita, ia spune-ne si noua ce simti cand stergi stelutele de pe invitatiile la cenaclu ale lui Ion Gabriel Pusca? Nasha ca te simti important, nasha ca iti zici in gand: bah, ce i-am tras-o lu' asta! Nu o sa ii mai vina nimeni la ciunaclu, mancatzash, ca asa vreau eu!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-01 20:31:57
         
 
  @Sabina: am vazut si eu asta. Din pacate e un link de-al evz.ro, asa ca nu il pot redimensiona. Am testat doar sa vad ce iese.
Este clar ca site-ul are nevoie de ceva imbunatatiri in ceea ce priveste softul, adica sa redimensioneze direct pozele.
Nu costa mai nimic.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-01 20:27:54
         
 
  Ghita, nu te uiti la serialul ala corean?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-01 20:24:02
         
 
 
totuși pt a lămuri un pic tabloul general:
EPIGLUMIȚĂ:fanfaron,magistrală parabola d/le Corbu,, merită dezvoltată(dacă-mi permiteți să vă dezvolt ideea într-o scenetă satirică) ”atacat” pt glumele infantile din repertoriu și ifosele lirice la imita ridicolului (părerea mea, citiți autobiografica sa un poem de tot rîsul)inițial. calomniator de duzină, șovin (împăunîndu-se cu o colaborare din trecut cu tribunul Vadim)plagiator al lui Aureliian Păunescu(vezi consistentele similitudini din epigrame, dezvăluite excelent de către Anda Andrieș)”necrofil” marcant plagiator al lui Mușina (la o zi de la deces). agitator antitimișorean, vezi episodul revoltelor din ianuarie, etc.
RĂDULESCU, zis barcelona, alias maritimofunchal, fost asteroidul...hmmm, complicat, fost tovarîăș de haită în epoca hăituirii nemiloase a Lenuței Toma, vorbeam frecvent la telefon,pînă la o criză neașteptate de personalitate lirică. rebarbativ, ipocrit, ascuns, translator din Shakespeare-Tomozei-N.Chirică et comp, scatolog imprudent, editor submediocru, n-aș bea o bere cu el.
aghiotant al celui dintîi.sau invers.
PUȘCĂ, i.g.p., necrofag, șef al lui Liviu Rebreanu, grataragiu, maestru de agape afișonard șifonat de osînza virtuală, ”poet” penibil, veleitar agresiv, filantrop marmitagiu.semnificativă fronda cu cel dintîi, mediocritatea și îngîmfarea se atrag internautic și nu numai.
îl puteți adăuga pe tavi blăjan(o.ciurtin), alensis de nobilis :)) și bineînțeles pe marea speranță a lirismului europeic. hurmuzache. toți prezenți în modestele mele însăilări pamfletistice.

ps. exitensule, care-i problema ta? n-ai ce bea? scrie și vei avea!

pps.te mai iubește bebeloaia?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 20:20:17
         
 
  gheorghiță, vorbele astea "gorobeți, bîrfitori, clevetaci și calomniatori" în gura ta, sună ca un psalm în (pardon) gura Ciciolinei. de ce nu te dedici tu unui studiu privind viața maicii Tereza?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-01 20:19:31
         
 
  Ghita, un scriitor de amploarea ta s-ar simti bine in orice ipostaza. Ce te aricesti asa? Exista pastile.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-01 20:01:47
         
 
  iar ati stricat pagina. pe timpuri erau afise cu Campeanu: Scuipati aici. Nimic nu s-a schimbat. Poate doar geometria simpla a procentelor: Campeanu nu a trecut in viata lui de 2 la suta pe cand plagiatorul Ponta are 27%.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-01 19:59:34
         
 
  Epi glumist, te rog sa redimensionezi poza. E prea mare si labarteaza pagina. Mersi.  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2013-08-01 19:59:22
         
 
  sincer mi-e scîrbă! știu, nu-i pasă nimănui, dar cam ăsta e sentimentul trecînd cu privirea în subsolul, la propriu,de aici. prea mare densitate de gorobeți, bîrfitori, clevetaci și calomniatori pe metrul pătrat de pagină!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 19:58:18
         
 
  DIN TOATEEE FLORILEEE DIN LUMEEE...
(sau celui ce se crede Ierbicid)

Totul fuse minunat,
Nimeni nu ne-a pus la zid
Pana nu ne-a (eva)dat
Ierbicid!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-01 19:54:27
         
 
  "Sa-i acordam stele lui Ponta? "
(Ecsintescu Virtual)

Daca stelele sunt verzi, eu zic sa i le acordam!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-01 19:49:37
         
 
  Am pus si un scut text intitulat test. Si nimic...
Ponta asta strica tot!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-01 19:44:41
         
 
  fara link si fara poza

cate locuri de munca a creat Ponta si guvernul USL decand guverneaza?

Sa-i acordam stele lui Ponta?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-01 19:35:39
         
 
  aveți dreptate, domnule Cristescu, trebuia să fie îngroșat, nu știu ce naiba am făcut :(

exintescu: da, e un cod între mine și domnul Cristescu :)
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-08-01 19:19:09
         
 
  Aici ați zbârcit-o! Sintagma "v-ați fi adus aportul" nu a ajuns să aibă propria sa autonomie ci este chiar un pleonasm de manual.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-01 19:11:13
         
 
  Jupp, ce inseamna autonomie proprie? Doom e mort si ingropat de prin 2001. Scrii metaforic?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-01 19:11:05
         
 
  Ați înțeles total greșit. Nu sunt împotriva postării, foto, video, link. etc. Ci sunt împotriva acelor postări care strică pagina. Pentru că distinșii noștri colegi nu scriu nimic înaintea lincului respectiv.

Prin urmare, scrieți câteva cuvinte pe primul rând din casetă și după aceea postați link-uri.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-01 19:08:02
         
 
  Domnule Cristescu, vă admir consecvența cu care încercați să duceți contorul Google dincolo de cifra 10.000, la căutări cu autonomie proprie. Ooops, na, că v-am ajutat și eu. Involuntar, desigur :)

Deși sunt perfect de acord cu dvs. că fără "opoziție" poate guverna oricine, trebuie să remarcăm că uneori, totuși, opoziția strică. Păi vă dați seama cu cîte noi cuvinte v-ați fi adus aportul la viitorul Doom, dacă nu exista, în europeea, o mînă de cîrcotași?
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-08-01 19:07:40
         
 
  ontologic vorbind, eu cred că lucrurile sunt destul de simple. cine n-a avut până azi un conflict cât de mic cu gheorghiță, măcar un schimb reciproc dezavantajos de obiele, nu există. iar axiologic, și mai banal: gheorghiță nu te-a porcăit chiar niciodată? mai rău, te-a ignorat? lasă-te. iată, deci, două perspective destul de optimiste din care poate fi privită situațiunea.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-01 19:05:05
         
 
  Domnule profesor Cristescu,
Nici postarea unor poze cu caracter religios nu este permisa?! Intentionam sa afisez niste poze dupa icoanele care apar in Playboy, sperand astfel sa-i aduc pe toti razvratitii europeeici pe calea adevarului.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-01 19:04:29
         
 
  Nu postez foto, nici video, si nici linkuri. Amintesc doar ca Europeea este o rampa de lansare. Un Atelier literar serios. Polemica si libertatea de expresie a polemicii la greu. Domnul Rechesan e copia fidela a domnului Peia, atacat de o hepatita din cate am inteles,domnia sa ataca si ataca evolutia si involutia, marota securitatii fiind pe dansul atat de circumscrisa ca si o aureola. Dar nu asta vroiam sa spun. Europeea este o rampa de lansare. Pentru acest lucru am sa-i multumesc domnului Corbu pana cand voi intinde copita. Fara Europeea, pentru multi serile si zi;lele ar fi pustiu. Rechesan: hai sa facem pace. Ii speriem pe copiii, care la fel ca si mine, s-ar putea lansa de aici. Nu fii mos batran si aport la idee.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-01 18:50:03
         
 
  Domnilor, fără "opoziție" poate guverna oricine. Dar sigur va avea soarta lui Ieremia. Adversarii, dacă nu există trebuie inventați! Valabil pentru toate taberele!

Adversarii ne ajută să nu săvârșim păcatul trufiei, să lăsăm encomiastica la intrare, să ne vedem lungul nasului și, mai ales, să nu ne considerăm unitate de măsură pentru Univers.

Puțintică modestie nu strică. Evident nu am nimic împotriva fermității de a ne apăra ideile atunci când credem că au valoare și când își câștigă propria lor autonomie!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-01 18:49:04
         
 
  Domnule Epi glumist,

Mergeți la o cofetărie și oferiți-vă cel puțin 7 cataifuri, mai multe baclavale, câteva sarailii și un tort cu frișcă. Dar să fie mare, mare. Gura domniei voastre care a vorbit așa frumos despre dumneavoastră (iată avem și un om perfect pe site) merită astfel de prăjituri.

Cu invidie amicală!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-01 18:39:02
         
 
  Doamna Sabina Datcu a pus punctul pe i:

Una din marile probleme ale Europeei este dl. Rechesan, acest taliban ofticat al lavrei bleu care ataca si jigneste pe oricine, de la noii inmuguriti la fosilele Olariu, Cioaca, Jorz, Cercel, etc, folosind un limbaj suburban.
Chiar daca incepand de azi toti cei aflati in cauza ar disparea definitiv de pe site, acest domn Recheshan si-ar gasi alte tinte pentru a-si refula frustrarile, lucru dovedit de nenumarate ori pana acum.
De altfel, cum va explicati ca pana la aparitia pe site a acestui domn care le stie pe toate, eu, personal, (nota: pleonasm de intarire) nu am avut nici cea mai mica cearta cu vreun membru de pe aici? Cum va explicati ca acelasi Epiglumist frecventeaza nenumarate alte site-uri literare si de socializare unde e prieten cu toata lumea?
Sa nu mai zic de viata personala, reala, unde cei care ma cunosc nu pot spune nimic negativ despre mine. Nici cat negru sub unghie.
Poate doar faptul ca nu sunt deloc ipocrit, ci sunt prea direct si spun lucrurilor pe nume de pe o pozitie neutra.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-01 18:18:32
         
 
  foloses = folosesc
somnului = semnului
treana = trena
P.S. Multe "scăpări" sunt produse de computerul-telefon, care de multe ori introduce cuvinte predefinite, pe care nu totdeauna le depistez la timp. Ca, bunăoară, "somnului", în loc de "semnului".
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-01 12:44:13
         
 
  Domnule Adrian Mihai, foloses de obicei punctul în locul somnului exclamării atunci când vreau să marchez o stare de plictis celui cu care vorbesc. Este o chestiune de ton.
Pe scurt, căutam a vă face să înțelegeți că mă plictisiți.
Cu un ton sec, egal, neafectat.
Și știți de ce? (aici aș fi putut la fel de bine să punct semnul de exclamație sau, și mai bine, punct).
Pentru că nu v-am văzut altfel decât autobăgându-vă în seamă, de obicei din vecinătatea d-lui Recheșan, căruia vă face o plăcere deosebită să-i țineți treana.
Altfel, nu se explică cum nu operați cu aceeși măsură și față de distinsul domn, ale cărui comentarii sunt presărate cu mici scăpări ortografice și de punctuație. Care, cu certitudine, nu vin din necunoaștere.
Dacă ați fi cu adevărat onest și neafectat, nu ați face atâta paradă.
Cum nu îmi spuneți absolut nimic ca persoană, necum ca literat și, dat fiind că, așa cum v-am spus, mă plictisiți, dați-mi voie să pun punct conversațiilor noastre, prezentă și viitoare.
Desigur, voi citi producțiile dvs literare, atunci când veți înțelege să le postați. Și bucuros aș fi să-mi smulgeți cât mai multe semne de...
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-01 12:39:27
         
 
  mr flo, ar trebui să te ascunzi în spatele acelor semne ale exclamării care -ce să vezi? - lipsesc din replica de mai jos.

dar, cum ele se evaporară ca prin farmec, cu desăvârșire, iată-te în toată splendoarea ta!

hevan ais dei!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-01 10:26:12
         
 
  Ce să spun, Adrian Mihai, m-ai dat gata. Nici nu știu pe unde să mă ascund, că tare fioros mai ești. Ai și ceva din elanul muncitoresc, parcă te și văd fluierând în pas de marș, cu barosul la spinare.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-01 01:12:33
         
 
  Da' mai bine le lași așa, că ar fi și mai aiurea să le scoți.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-01 01:06:44
         
 
  ...Adrian Mihai, eu zic s-o lași mai moale... nu e cazul să dai cu barda...
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-07-31 23:29:24

nenea flo, ești în eroare de greșeală! am folosit doar penseta! dacă ți se făcu de bardă, zi-i, frate, așa!

da', p-ormă, să nu te vaiți că doare!...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-01 00:54:35
         
 
  În orice caz, dacâ ți se pare că am procedat aiurea, te rog să le scoți tu. Ai girul meu, cel care le-am acordat, astfel încât nimeni nu îți poate reproșa acest lucru. Îmi cer scuze dacă am reușit să supăr pe cineva cu gestul meu.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-01 00:46:39
         
 
  Și cum aș putea face, atunci, cu un comentariu f. bun?!
Mai cu seamă când constă într-un catren reușit.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-01 00:41:20
         
 
  Florentine, amice,n-are a face gestul tău, deși usualy, nimeni nu pune stele în subsol.nici măcar cioacă!
deh, somnul europicii naște catreniști!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 00:20:22
         
 
  Dane, dacă te referi la cele trei stele pe care le-am pus la textul d-lui Cioacă, te afli în eroare. Eu niciodată nu pun steluțe fără să spun și de ce. Sunt acordate d-lui Jupp pentru replica suculentă și enormul bun simț de care dă dovadă, așa cum am și învederat în comentariul de la acel text. Citește și te vei lămuri.
Pe de altă parte, cred că puțină odihnă ne-ar prinde bine tuturor. Noaptea este un sfetnic bun. Pentru cine doarme.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-01 00:14:59
         
 
  o ultimă remarcă la topic:SĂ SE SCOATĂ STELUȚELE ACORDATE FĂRĂ COMENTARII LA TEXT!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 00:06:34
         
 
  nu știi nimic, florentine! atunci cînd am acceptat să fiu editor(sub pseudonim, că așa a sugerat șefu)am devenit brusc cel mai detestat și controversat user europeic deși nu am făcut altceva decît să șterg înjurăturile, să-i calmez pe agitați(în principal catreniștii cu sexu-n gură, dar și pe fane r. cînd venea tîriu de la caru cu bere și se apuca să demoleze ușa de la intrarea în lavră))și să rad toate comentariile oftopic.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 00:04:57
         
 
  Păi vedeți? Știu eu ce știu. Numai că, veți crede au ba, recitind la repezeală propriul comentariu, l-am citit trunchiat: anume, am văzut doar: "muierile astea, te răscolesc cu vopselile lor când nici gândești .", situație în care "muierile" ar fi fost clar subiect. Și m-am reprezit să scot virgula.
Adrian Mihai, eu zic s-o lași mai moale. Scăpările pe care le mai am țin de grabă și, uneori, de memorie. Nu e cazul să dai cu barda, eu am văzut multe scăpări de acest gen la case mai mari, și nu i-am atins cu un pai. Intrat-am la Drept printre primii
- se dădea examen și la limba română - ceea ce nu-i de colea.
Mi-am dat seama de confuzie întrucât nu am înțeles de unde ați scos vocativul... Parol.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-07-31 23:29:24
         
 
  punct ochit, punct lovit, dle CTA! aveti nu doar dreptate, ci și rezon! :)))

ce-mi plac situațiile astea în care, încercând să te autocorectezi, nu faci altceva decât să o comiți și mai abitir...

așa că afirmația dlui sorescu (aserțiune conform căreia nu prea crede că ar fi potrivit pentru postura de editore europeic) capătă o valoare de adevăr indiscutabilă!

gura păcătosului...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-07-31 23:01:34
         
 
  cercele, tu vezi-ți de sciatica aia ta scabroasă.demult n-am citit pe europeea o porcărie mai mare ca asta...pur și simplu nici la Urzica de pe vremea lui Dej nu-ți publicau asemenea idioțenie de ”poezie”  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-31 22:52:43
         
 
  flambele, vezi-țí de arterele tale, sclerozatule îs pline de nitrați, ți-am spus să nu mai bei heineken, nea dudă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-31 22:50:07
         
 
  parol, propoziția are subiect, dar e subînțeles.

"Dan Recheșan, (tu) pari cam afectat pentru o așa mincinoasă...

propozițiile fără subiect sunt mai rare decît ăi care știu, cu adevărat, gramatică: plouă, ninge... etc.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-07-31 22:41:20
         
 
  Parol, e bine, după un vocativ merge, propoziția e fără subiect.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-07-31 22:34:54
         
 
  Autocritică: virgula între subiect și predicat nu merge neam. Parol.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-07-31 21:05:44
         
 
  ghita, guzgan batran, nu te enerva, ai vene fragile, odata face una poc, si treci forever la nivel zero, doamne fereste. iar sansele de a fi avansat, la exceptional, editor post mortem, din cate se pare, sunt minime.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 20:37:04
         
 
  Cata mitocanie! Cata lipsa de respect pentru o femeie! cata lipsa de maniere si calsa!

Domnulle, Cristescu, acum am aflat ca acest marlan, de care nu a scapat nimeni de pe acest site, nejignit si neofensat, a mai fost si editor pe-aici! Bravo, domnule!
Ati avut dreptate, cu cateva saptamani in urma cand ati spus ca nu se poate face nimic cu educatia ci numai cu regulamentul.
Pai, dumneavoastra nu vreti poze si linkuri postate pe site, dar cum ramane cu insultele la persoana, nu mai zic, injuriile?!
Auzi la el "amărîto!"...madam datcu...
Bravo Gheo!

"europeea are nevoie de editori, nu de mame, gospodine și indispoziții ciclice, lunare!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-31 19:58:39

Asta comentariu ecoliterar!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-31 20:29:31
         
 
  Dan Recheșan, pari cam afectat pentru o așa mincinoasă... Da' așa e cu muierile astea, te răscolesc cu vopselile lor când nici gândești . Se bagă la pipotă și zgârmă cu gheruțele...  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-07-31 20:18:42
         
 
  PPS ”să așternem!”. dar ce mama naibii ăi fi vreun vlăstar princiar de vb cu plural nobiliar,amărîto!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-31 20:01:19
         
 
  er în loc să se exhibeze pe un sait sau o rețea de socializare!

PS dar ultimul comentariu invalidat, care este, mincionoaso?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-31 19:59:55
         
 
  minți, sabina datcu, asta e cert și știi foarte bine că eu știu că minți. scriitori deja remarcați? boje moi, că doar nu v-au educat cărtărescu sau Ioan S Pop! sau vă refereați la remarcatul de cioacă?
repet, suntem pe un sait literar și unii, cu aere de literați vb despre viața lor personală cu o nonșalanță dezarmantă, în loc să se exhibeye pe un sait literar
Începuturile la care faci dumneata referire sunt mai consistente decît opera matale de maturitate. dacă există, între schimbatul scutecelor și invalidarea cîte unui comentariu pe lună.
așa, cît despre ireverențiozitatea dumneatale, semn de suferință hormonală, refulare ischemic/umorală tratează-le unde e nimerit, nu pe europeea. europeea are nevoie de editori, nu de mame, gospodine și indispoyiții ciclice, lunare!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-31 19:58:39
         
 
  Domnule Rechesan,
se pare ca dvs, pe cand ati fost editor ati facut exact ce precizati in comentariul de mai jos: ratoit, sters comentarii, mintit. Dar, cum va spuneam... nu toti sunt ca domnia voastra.
Ca nu exist dpdv personal pt domnia voastra este ultimul lucru pentru care mi-as face probleme. V-am mitit eu vreodata ca acesta ar fi scopul meu in viata asta?
Sau ca astept vreo educatie literara de la dvs? Educatia literara mi-au facut-o cei in masura sa o faca, profesori cu studii, scriitori deja remarcati, edituri valoroase. Va flatati cand credeti ca ati putea face cuiva o minima educatie literara, indiferent cine ar fi acea persoana.
Cat despre expunerea anumitor stari pe siteuri literare, cam asta ar fi esenta literaturii - transmiterea, intr-un fel sau altul, a starilor.
Ca uneori am facut-o prin scriituri,alteori drept comentarii in discutii cu proprietarul siteului (ca raspuns la niste intrebari de-ale domniei sale), asta conteaza mai putin.Reactia domniei voastre este un fel de auto-bagare in seama. Ignorarea este cea mai grea lovitura pe care o puteti primi (apropo, va mai aduceti aminte cand ati postat pentru prima data pe acest site? niste poezici pe care nimeni nu le citea/comenta, apoi ati comentat la un alt topic, in care erau discutii aprinse, ca in loc ca oamenii sa isi piarda vremea polemizand la acel topic, mai bine ar citi si comenta poezicile domniei voastre?)
Dupa cum spuneam, atacati oamenii cu comentarii lipsite de bun simt, doar ca acestia sa va raspunda si sa fiti bagat in seama. Daca toata lumea v-ar ignora, probabil ca ati cauta alt loc de racait useri.
Din punctul meu de vedere acesta este ultimul comentariu pe care vi-l mai adresez. Veti putea urla ca va cenzurez comentarii imaculate, dar o veti face degeaba. Sa asternem linistea si nebagarea in seama, atat de dureroase pentru domnia voastra.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2013-07-31 19:30:42
         
 
  domnilor, că tot nu mă-ntrebarăți ce cred despre asta, mă bag și eu în seamă.
păi, în primul rând, cred că literatura nu e vizată decât parțial de declarația universală a drepturilor omului.
mai precis, fiecare cetățean știutor de carte al planetei are dreptul să scrie, dar nu și pe-acela de a fi citit.
apoi, că există o aristocrație a scrisului, în care nu e nevoie să fii acceptat prin vot popular. exiști în ea, pur și simplu, te legitimezi în mod natural, cu nuanța sângelui din instalație.
în fine, că deși bugetul e expresia financiară a agorei, că democrația se oprește la porțile editurilor finanțate de la buget.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 18:57:38
         
 
  erata: catrene scabroase și agramate  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-31 18:47:37
         
 
  madam datcu, (nimic peiorativ în formularea aceasta de adresare, dar fiindcă habar de starea civilă a lu matale și nici nu m-ar interesa, dar prefer adresarea asta din motive literare(dumneata ca editor(bîrrr ce gomos sună, deși ești un pseudoeditor, un biet scrib de nișă, un cenzor sporadic pe-acilea...din motive care, din nou, nu mă interesează)niciun editor care are un minim de decență, nu se rățoiește, nu șterge comentariile ce nu-i convin ș nu minte cu nerușinare fără un motiv care ține de aprecierea unui text scris de un amic. din aceste motive, din pdv personal nici nu exiști. mai grav, sau semnificativ e faptul că apreciezi catrenele scabroase ale lui cioacă, iar eu n-o să-mi pierd vremea încercînd să-ți face educația literară. despre celălalt tip de educație să te judece cei care te cunosc, eu habar n-am ce hram porți, deși o persoană ce-și expune umorile hormonale, starea familială, grijile de părinte și problemele personale pe un sait literar nu merită nicio considerație. așadar din nou, concdiu maternal ușor, pamperși ieftini, alte alea!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-31 18:45:06
         
 
  Colega, dar de tehnica altoiului ați auzit cumva? Vă știu cunoscător în ce privește uneltele de gradina ergonomice tratate termic in camp de inalta frecventa. Iată:

se plantează un puiet zdravăn, viguros, rezistent,
după o vreme este altoit cu un soi roditor,
mai încolo este lăsat să trăiască doar altoiul, celelalte crengi fiind tăiate.

Succes.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-07-31 18:39:32
         
 
  "Pun o întrebare foarte simplă: de ce nu trăim frățește alături de gîndaci, pureci, păduchi, muște și țînțari? De ce ne creăm un mediu igienizat în loc să ne arătăm vigoarea conviețuind alături de micile făpturi ale domnului? Ce avem împotriva bacteriilor, microbilor, virușilor? De ce atentăm la această minunată diversitate?" CTA

Pentru că este o mare diferență între oameni și ceea ce ați nominalizat dumneavoastră domnule coleg. Pentru că oamenii, toți, se bucură de Declarația Universală a Drepturilor Omului iar incercările de discriminare pe orice alte criterii, decât acelea de condamnate de către justiție sau nu, au fost condamnate de mult timp de istorie. Și de procese precum acela de la Nuremberg. Nu le și nominalizaez ca să nu credeți că vă fac vreun proces de intenție. Însă, domnule CTA, ați făcut cea mai nefericită analogie posibilă. Ca să mă exprim elegant!

Nu domnule coleg, nu este nici normal, nici pragmatic să asemeni oamenii cu gângăniile pe care le-ați enumerat. Este suficient ca fiecare să dăm dovadă de seriozitate, inclusiv în plan umoristic, și să respectăm regulamentul, și să dăm exemple. Și să scriem bine. Apartheid-ul literar pe care îl sugerați nu poate fi adoptat ca ideologie. Când vom avea bani vom reproiecta site-ul și vom putea face evaluări mai obiective. O soluție a prezentat mai jos colegul nostru Jupp.

Elegant ar fi să vă prezentați scuze sau măcar să căutați în bibliotecă și să citiți pentru dumneavoastră poemul acela celebru al lui Arghezi.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-31 18:26:41
         
 
  "Mulțumesc de recomandare, Radule, dar, fără falsă modestie, nu sunt potrivit pentru a fi editor, întrucât nu am datele necesare."
(Florentin Sorescu)

Nici eu nu cred ca domnul Florentin Sorescu este bun de editor. De ce? Pe motiv de deformatie profesionala. Dumnealui, fiind avocat, va apara tot timpul numai versurile care-l platesc cel mai bine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-07-31 17:52:47
         
 
  Textul de mai jos este postat aici în 2008 și rămîne actual:

Literatura, stimbabile cu aere de guru și logică ortogonală, este o formă a culturii. Cultura înseamnă cultivare, îngrijire, creștere, asigurarea unor condiții prielnice altei dezvoltări decît cea din sălbăticie unor lucruri altfel inexistente în natură. De la agricultură pînă la cultura spirituală, totul s-a făcut creînd spații (de cultură) separate de natura brută care-și este suficientă sieși. Tocmai pentru ca această natură, viguroasă, dar rudimentară să nu poată invada țarina pe care omul cultivă ce este doar al său cu alte năzuințe și exigențe, sub alte auspicii.

Chiar și cei care îndeamnă la reîntoarcerea la natură nu au în vedere abolirea valorilor cîștigate cultural, ei doresc doar o revigorare a moleșelii produse de excesele civilizației. Or, literatura junglei, pe care o promovați fără rezerve și pentru care ați decretat pîrloaga din Corbeanca atelier literar, este o dovadă crasă a incapacității dv. de a pricepe cu ce vă faceți că vă ocupați.

Este genul de gîndire a activistului care se află în treabă și care are o singură trăsătură viguroasă prin naturelul ei. Știu că vă place să vă împăunați cu tot felul de virtuți eufemistice, dar ea, trăsătura dv. caracteristică, are un nume adevărat, chiar dacă nu e unul bun: încăpățînarea. Țineți-o tot așa și nu veți rămîne singur, veți trona de-a pururi printre bălăriile literare care cresc în voie în serele dv., la SRL Corbeanca.

*

Pun o întrebare foarte simplă: de ce nu trăim frățește alături de gîndaci, pureci, păduchi, muște și țînțari? De ce ne creăm un mediu igienizat în loc să ne arătăm vigoarea conviețuind alături de micile făpturi ale domnului? Ce avem împotriva bacteriilor, microbilor, virușilor? De ce atentăm la această minunată diversitate?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-07-31 17:47:21
         
 
  nu de altceva, dar cu excepția adresei d-lui Cristescu, pe care o spun pe nerăsuflate, chiar dacă-mi torni în cap o găleată cu apă rece la miezul nopții, alta nu-mi amintesc.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 16:20:56
         
 
  Jupp, firește, eu mă aflu încă în luna de miere , așa că o petrec pe unde pot, la o bere, la pescuit, pe ghencea, pe europeea...:)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 16:16:45
         
 
  ok, fellows, noua mea adresă de mail este

[email protected]

ccea ce aș dori să transmit yahoo, cu această ocazie, depășește puterea mea de evocare, așa că mă abțin. Jupp, Sabina, Florentin, și care vă mai considerați prietenii mei, dați-mi un mesaj, de control. promit să vă răspund...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 16:13:32
         
 
  Domnule Jupp, nu ați greșit cu nimic. Mi-a dat senzatia că ați postat, din eroare, comentariile relative la problemele de cont ale lui Radu într-un alt loc decât textul lui Radu. Mie mi mai întâmplă.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-07-31 16:08:34
         
 
  stai ca mă prinsei, greu dar mă...
lui Radu i se trage totul de la "Învățăturile... " alea. păi cînd a aflat doamna Ștefănescu că Radu mai are un băiat, pe unu' Adobe Reader, făcut pe cînd se documenta probabil din opera lui Will, normal că a luat măsuri și i-a blocat emailurile.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-07-31 16:03:38
         
 
  Radule, si spune-ne si nou adresele alea de mail - principala si alternativa, poate stim noi unde fusesi in luna de miere. Zau ca nu iti citim mailurile daca aflam pe unde te-ai perindat cu multi ani in urma. :D
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2013-07-31 15:58:50
         
 
  si asa are si Radu subiect de discutie cu sotia: cand vine acasa, ii pune masa si ii spune:"Draga mea, sa vorbim despre luna noastra de miere. Iti mai aduci aminte ce frumos a fost?"  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2013-07-31 15:51:03
         
 
  nu e de la hackeri, domnule Mihai, ăia sun un pic mai isteți decît amicii de la yahoo.

dar ar putea fi un test de verificare din partea soției, să vadă dacă măcar cu memoria stă bine ;)

domnule Cristescu, mii de scuze pentru invadarea paginii dvs. cu aceste mesaje off-topic.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-07-31 15:46:23
         
 
  da la frun hecheraș te gândiși, maistre?

vezi ca nu care cumva ca, în loc să te întrebe de luna de miere, să-ți pună în față un chestionar în care să-ți ceară să le furnizezi pin-ul de la card...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-07-31 15:41:59
         
 
  Dacă nu merge și nu merge, ultima soluție e domnul Florentin: îl rogi frumos să îți recomande vreun hacker, să îți spargă contul ;)
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-07-31 15:38:24
         
 
  Radu, încă ceva, dacă ai apucat să resetezi parola pe contul 1, atunci e normal să nu mai poți accesa nici mess-ul acolo, pt că foloseste parola anulată.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-07-31 15:35:23
         
 
  Radu, aia e data în care ai făcut ultima modificare în cont. probabil că ai făcut modificări în ambele conturi în aceeași zi.

Ciudată treaba cu mess-ul, ieși de obicei prin proxy și acum nu, sau invers?
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-07-31 15:32:47
         
 
  Sabina, eu am mai multe conturi pe yahoo și mai știu și pe alții care au avut probleme; de cînd yahoo se chinuie să forțeze lumea să le dea numărul de telefon "pentru maximă securitate a contului", li se tot resetează nu-știu-ce în sistem și apelează la întrebările de securitate, așa că e bine ca tu și toți cei care au conturi la ei să vă revedeți întrebările de securitate și adresa de email alternativă... sau să vă dați numărul de telefon, că e curios unchiul Sam.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-07-31 15:30:57
         
 
  cumea ridicolului e că mă întreabă aceeași chestie pe ambele conturi, și data e aceeași, 9 iunie 2009. eu cred că le-a înnebunit sistemul, l-a mușcat bondarul mutant de giurgiu.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 15:27:29
         
 
  Jupp, Sabina, am încercat să intru pe mess, pe ambele conturi, și nu mă lasă, zice că n-am conexiune la internet, ceva de genul ăsta... dacă vreți vă fac un printscreen, o tâmpenie.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 15:25:45
         
 
  Jupp, eu zau ca nu am patit asa ceva cu contul de yahoo pana acum, asa ca vorbesc teoretic.

Eu ii dau sansa lui Radu, dar mi-e ca isi ia adio definitiv de la adresa aceea. Iar daca afla si sotia, ii taie de tot internetu'. Sau ii schimba parola si va trebui sa verse multa sudoare ca sa o afle :D
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2013-07-31 15:22:50
         
 
  Sabina, soluția ta e bună, dar nu rezolvă complet problema. Am folosit-o și eu ceva vreme, îmi trimiteam singur emailuri ca să îmi apară plicul în messenger și să accesez poșta, dar dacă încerci să intri în profile, să schimbi parola și celelalte date de securitate, iar te blochează cu întrebările.
Eu am avut norocul să nimeresc răspunsul după vreo 2 săptămîni de chin. Dă-i o șansă și lui Radu să își aducă aminte cu cine a fost în luna de miere.

 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-07-31 15:18:32
         
 
  Radule, dar pe mess nu poti intra? Daca poti intra (acolo nu te intreaba decat parola), dupa ce ai intrat dai click pe plic si accesezi de acolo posta. Asa ai incercat?  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2013-07-31 15:10:36
         
 
  Si mai jalnic, domnule Rechesan, este ca judecati actiunile celorlalti dupa propriile dvs actiuni.

Habar nu aveam despre ce vorbiti, asa ca am intrat sa vad ce comentariu pertinent si mirobolant v-a fost invalidat de catre un editor vigilent.

Deci eu sunt total neobiectiva cand vine vorba despre persoana dvs imaculata, cu foarte mult bun simt si 7 ani de acasa - care sunt, de fapt, 14 ani- si cu un spirit literaro-estetic iesit din comun, iar domnia voastra este definitia de manual pentru obiectivitate in ceea ce ii priveste pe ceilalti.
Acesta fiind punctul de plecare, va permiteti judecati si comentarii de o mitocanie iesita din comun, apoi va plangeti ca v-au fost cenzurate. Si acuzati ca va sunt cenzurate, in completa necunostinta de cauza.

Eu zic sa nu va pierdeti timpul pretios in discutii despre puericultura. Il puteti folosi in folosul dvs, participand la niste cursuri de bune maniere.

Iar daca aveti ceva impotriva alaptatului, puteti sa va exprimati public - pe 1 august incepe Saptamana Internationala a Alaptarii.

Va doresc succes in scaldarea in propriile dvs minciuni!
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2013-07-31 15:08:57
         
 
  florentin, în consecință nu mai am mail
poți găsi poezia aici

http://www.poezie.ro/index.php/poetry/14018990/odaia_cea_alb%C4%83
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 14:59:24
         
 
  jupp, dezastru. am furnizat o adresă alternativă de mail, mi/am adus aminte, dar nici acolo nu pot intra, pt. că mă întreabă aceeași tâmpenie, unde mi-am petrecut luna de miere :(  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 14:50:22
         
 
  jalnic, sabina datcu, așa cenzurezi pe-oricine îți spune că minți?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-31 14:38:54
         
 
  ce-am greșit, nene Florentin?!

io recunosc deja că am greșit (nu ca alții!), dar ar fi bine să știu măcar despre ce este vorba.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-07-31 14:19:26
         
 
  eu am înțeles că vreți s-o aruncați, și ar fi fost păcat  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 14:05:16
         
 
  Da, alt dr + v merge. Mulțumesc. Și am descoperit și <>  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-31 13:57:57
         
 
  Dom'le ești fenomenal. Ai luat-o la propriu. Când am spus "schimb tastatura" din "shift + alt" am spus că schimb funcțiunea tastaturii care nu are autonomie proprie ci este integrată într-un laptop.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-31 13:54:42
         
 
  și tastatura veche, puteți să mi-o donați mie :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 13:48:23
         
 
  pe tastatură imperialistă, poziția diacritice, alt dreapta + v  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 13:47:41
         
 
  Ba e bine, voi, Radule și Mister Jupp l-ați greșit. Aici rulează alt film.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-07-31 13:19:00
         
 
  Am încercat nu merge. Când sunt pe RO dacă apăs shift2 apare " Dacă apăs shift@ pre Ț. Prin urmare sunt nevoit să schimb tastatura și...uit să revin la loc după ce scriu ce am de scris.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-31 13:18:58
         
 
  oricum, boss, honni soit qui mal y pense  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 13:17:38
         
 
  Greșit adrisantul  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-07-31 13:16:47
         
 
  Mie redactorii existenți mi se par absolut ok.
Cred că problema reală este alta, una pe care Dvs deja ați intuit-o, d-le Cristescu. Anume, postarea de articole/comentarii cu caracter politic, acest lucru fiind de natură să încingă spiritele. Cred, de fapt, că aici trebuie umblat... Cum apar infiltrate nume de cod gen băsescu, ponta, crin, agenturi, harș!, le luăm de moț și le radem. Și pe deasupra rămânem și satisfăcuți...
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-07-31 13:16:18
         
 
  pe barba Ludmilei dacă-mi amintesc despre ce cuvânt e vorba!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 13:15:09
         
 
  Nici măcar cotită nu ați dat-o, domnule coleg! Știți bine la ce cuvânt mă refer. Cuvânt pe care l-ați scris și nu o dată și pe care eu nu am vrut să-l scriu. Nu v-am solicitat să scrieți cuvinte care încep cu a și se termină cu s.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-31 13:13:51
         
 
  țineți shift apăsat și tastați 2  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 13:12:13
         
 
  a-nana-s, a-nxio-s, a-mbițio-s, etc  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 13:09:06
         
 
  Și cunântului care începe cu a și se termină cu s?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-31 13:05:57
         
 
  În momentul de față sunt activi următorii editori:

1. Atropa Belladona
2. Emanuel Cristescu
3. Sabina Datcu
4. Val Navara
5. Traian Vianu

Mai sunt câțva dar nu i-am mai văzut intervenind.

Evident că mai aștept oferte la: [email protected]

PS. Help. Eu utilizez Shift+alt penru schimba tastatura. Când sunt pe poziția în care utilizez diacritice nu am @ < > ;i trebuie s[ schimb pentru al le avea. De regulă, după ce schimb, uit să revin în tastatura cu diacritice. Știe cineva, în tastatura cu diacritice cum aș putea să scriu @ < > fără a mai schimba tastatura.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-31 13:03:59
         
 
  avertisment: Am fost avertizat cu privire la ce înseamnă "SMS" urile și cuvintele întoarse pe care domnii Peia și Ștefănescu și le transmit reciproc. Cu scuze că și eu am validat comentarii care conțineau astfel de SMS-uri vă averizez că încălcați regulamentul. Prin urmare știți ce urmează după avertisment.

Eu nu voi mai valida comentarii sau texte care conțin astfel de "SMS"-uri și îi rog și pe ceilalți editori să procedeze la fel.

Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-31 09:31:09



d-le Cristescu, sunt foarte curios ce sensuri ascunse a decriptat binevoitorul coleg în schimbul meu de SMS-uri cu peia. oricum, decizia dvs de a ne (mă) avertiza, scuze, este cu totul excesivă. nu scrie nicăieri în regulament așa ceva. altfel spus, e neconstituțional. la o bere, pot da un sens licențios oricărui acronim, dacă am chef. de exemplu, CFR, SLIM, ARO, etc. asta nu dovedește nimic. și invers, vă pot oferi sensuri poetice oricărei porcării.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 13:03:53
         
 
  Mulțumesc de recomandare, Radule, dar, fără falsă modestie, nu sunt potrivit pentru a fi editor, întrucât nu am datele necesare. Eu mă regăsesc cel mai bine în poziția de chibiț.
Mai degrabă Ioan Peia, să nu mai rămână nici fulgii din regimul băsist.
Lăsând gluma de o parte, comentariile de la Duda ta dovedesc că se poate, când micile orgolii și ranchiuna sunt date la o parte.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-07-31 13:01:13
         
 
  typo - contraspionaj  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 12:52:04
         
 
  eu cred că Florentin Sorescu ar putea fi un editor foarte bun. din păcate, serviciile de contraspionah conduse de maestrul peia l-au demascat deja ca agent băsist plătit, astfel încât, dacă acceptă, va trebui să evolueze incognito. lucru pe care și eu trebuia să-l fac la vremea mea, dar nu l-am făcut. și s-a ales praful.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 12:51:05
         
 
  Din p[cate, sper eu pentru moment, nu dispun de aceste fonduri. Poate la toamnă, domnul Jupp  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-31 12:44:54
         
 
  @Sabina Datcu
Cine este in masura sa judece creatiile si sa le imparta in "bune" sau "mai putin bune"? Si daca o creatie mie mi se pare "de incepator" iar Dvs (sau domnului Sorescu) vi se pare de "expert in ale literaturii"?

Ideea unui Atelier e bună. Împărțirea în texte "bune" și "mai puțin bune" ar trebui făcută nu la modul absolut, raportat la nivelul literaturii române ci raportat la valoarea de ansamblu a site-ului. Cu cât site-ul va crește în valoare, cu atât textele rămase în pagina principală vor fi mai bune.
Cum se poate realiza acest lucru fără să trebuiască să îl aducem pe Mircea Cărtărescu printre editori? O soluție simplă ar fi ca noi cu toții să stabilim valoarea unui text. De exemplu:
- se extinde actualul sistem de votare simplă la: vot pozitiv, vot neutru, vot negativ.
- fiecare vot să aibă o pondere în funcție de nivelul comentatorului; de ex. 1p pt nivelul 10, 3 pentru nivel 100, 5 pt nivel 200 etc.; votul va fi unic pe user și text, dar să poată fi modificat (de ex., după ce autorul își corectează un text cu greșeli, să poți trece din vot negativ în neutru sau pozitiv)
- un text cu suma totala a puctelor sub -x (de ex. < -20) să fie retrogradat la Atelier și invers, dacă este în atelier și crește la nivelul y (de ex. > -20 sau >-10 sau > 0) atunci să fie reinstaurat în pagina principală.
- autorii care își retrag și republică textele pentru a scăpa de notele proaste să fie retrogradați.

Pentru un astfel de proiect, relativ simplu de implementat, este, însă, nevoie de cîteva condiții:
- domnul Cristescu să aibă fondurile și voința necesare schimbării;
- să existe o motivație a votării, pentru a putea strînge cît mai multe voturi pe texte;
- să avem puterea să votăm textele și nu oamenii, cum se întîmplă acum, cînd tot ce scrie "adversarul" e maculatură ordinară și tot ce scrie "colegul" e de 7 stele (la 40 de grade), păcat că nu se pot da decît 3.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-07-31 12:39:45
         
 
  Europeea poate oricând să organizeaze întâlniri literare. Problemele asupra cărora trebuie să convenim sunt:

frecvența: bilunar, lunar, săptămânal.

locația: am în vedere Muzeul Literaturii Române, o Bibliotecă, Complexul de la Mogoșoaia, altele.

Însă trebuie să avem cel puțin 20 - 25 de doritori să participe. Iar participarea se va face pe bază de invitație. (propunere)

Cu această ocazie chiar deschidem o listă de înscriere. Aici sau pe e-mail: [email protected]

Nu știu dacă este bine ori rău însă eu am considerat că publicitatea culturală nu deranjează Europeea și face bine culturii (Cu toate că au fost persoane care au atras membri Europeea și le-au tipărit cărți, contra cost, fără măcar să le asigure ISBN!)
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-31 12:39:32
         
 
  Iar referitor la anunturile domnului Pusca (instelate sau nu), eu as spune asa:
- in primul rand este de remarcat faptul ca Atelierul Literar europeeic permite postarea acestor anunturi. Din punctul meu de vedere este un lucru benefic, atata timp cat Europeea nu organizeaza intalniri literare, nu mi se pare ca cele doua (anuntul si europeea) ar intra in contradictie. Poate ca o persoana atrasa de literatura, care poposeste aici, este mare amatoare de astfel de intalniri- acolo cunoaste alti oameni pasionati de literatura, socializeaza, se simte bine.
- in al doilea rand, nu imi par deloc a fi reclama in adevaratul sens al cuvantului. Ar fi asa daca domnul organizator ar avea ceva foloase materiale din publicarea anuntului aici. Dar ma indoiesc sincer ca cineva de pe europeea, vazand un astfel de anunt recomandat (a se citi instelutat) plateste bani grei domnului Pusca pentru a participa la intalnirea literara.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2013-07-31 12:24:49
         
 
  Știți ce, domnă Sabina Datcu? Și dvs. aveți dreptate.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-07-31 12:04:53
         
 
  Bun. Cei neinstruiți se pot instrui. Problema este că sunt membri care activează de mult aici și totuși blochează site-ul. Pe aceștia i-am avut în principal în vedere. Noaptea trecută a trebuit să invalidez mai multe com. pentru a se putea reveni la normal. Știu de vulnerabilitățile site-ului, le-a semnalat și Radu Ștefănescu dar, cum am spus, nu dispun acum de fonduri pentru reproiectare.

Mulțumesc pentru sprijin. Și, ca editor, ai dreptul să invalidezi cu sau fără explicații textele sau comentariile acelora care încalcă regulamentul. Cum am ținut atâta timp sub control respectarea regulamentului, nu cred că ne împiedică acum ceva ori cineva să o facem în continuare.

Putem reîncepe chiar de azi!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-31 12:03:27
         
 
  Da, stiu ca userii ar trebui sa scrie un rand-doua inainte de a posta linkul si mai stiu ca intotdeauna vor exista asa-numitii "neinstruiti". Nu cred ca posteaza cu rea intentie, ci pur si simplu nu stiu ca postarea lor va bloca site-ul. Sau, daca stiu, luati de valul postarii, uita pentru un moment de aceasta regula. De aceea raman la ideea ca nu e rea vointa, e doar repezeala si/sau nestiinta.

Si da, puteti conta pe mine, acum voi avea putin mai mult timp (si) pentru Europeea, domnisorul meu a inceput deja "universitatea"... Ca repede trece timpul si se fac mari astia mici.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2013-07-31 11:52:53
         
 
  Sabina,

Mai întâi mulțumiri pentru că printre picături îți găsești timp să sprijini voluntar acest site.

Apoi, cu postarea de fotografii, videoclipuri sau link-uri, userii trebuie să știe că înainte de a pune link-urile, trebuie sa scrie ceva în caseta, pe primul rând al casetei. Abia apoi să pună link-ul. Știu, site-ul are și alte vulnerabilități. Mi-aș dori o reproiectare dar nu pot acum. Poate voi depune un proiect în cadrul vreunui program.

Cât privește evaluaea textelor, desigur, orice evaluare are o mare doză de subiectivism și depinde de universul cultural al evaluatorului, de criteriile avute în vedere, de context și de multe altele. Oricum valoarea se impune în urma unor evaluări individuale pe un trend apreciativ în care un rol esențial îl are critica literară.

Mai aștept și alte păreri cu privire la steluțe.

Să înțeleg că pot conta în continuare pe sprijinul tău, nu-i așa?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-31 11:46:33
         
 
  Domnule Cristescu,

referitor la videoclipurile/linkurile care strica aspectul paginilor spun si eu, precum Radu Stefanescu - este o problema de soft, acolo ar trebui umblat, si nu la nivelul celor ce le posteaza. Pentru ca userul habar nu are ca va strica "aspectul paginii" cu postarea lui. E e o chestiune pur tehnica, nu tine de reaua sau de buna credinta a postatorului.

Apoi am citit si comentariile celor ce deja v-au raspuns la "masura". Domnul Rechesan spune "prezența unor "buruieni" internautice de genul lui pușcă, olaru, cercel, cioacă, niște "epiglumiști" care postează aici doar că să-și lustruiască veleitar imaginea de literați găunoși sau la "bîză", să se "distreze" așa cum au afirmat nu face decît să maculeze imaginea "lavrei bleu", fara a lua in considerare ca poate cei enumerati au scris aici cu mult inainte de a-si incepe domnia sa activitatea pe acest site (din cate imi amintesc eu). Si nu intrau in conflict cu nimeni. Activau atunci si Cristian Vasiliu si Adrian Munteanu si multi altii...
(Am inca in minte memorabilele "dialoguri" intre Nenea Genu si Josephina Sageata. Chiar si eu asteptam cu nerabdare sa mai publice Nenea Genu o replica rapida in 4 versuri pentru a-i raspunde.)
Cei care au plecat de pe site s-au maturizat (dpdv literar, etc), au apucat-o pe alte poteci literare sau nu, au lasat loc altora sa vina si sa se exprime aici. Este o evolutie fireasca a lucrurilor sa se mai si schimbe.

Cat priveste o rubrica "Atelier" nu as spune ca sunt intru totul de acord cu ea. Cine este in masura sa judece creatiile si sa le imparta in "bune" sau "mai putin bune"? Si daca o creatie mie mi se pare "de incepator" iar Dvs (sau domnului Sorescu) vi se pare de "expert in ale literaturii"?
Cu totii suntem incepatori cand e vorba de literatura, iar daca ar veni dl Cartarescu, de exemplu, sa ne judece creatiile, ar spune -probabil- "de atelier". Asa cum si un alt critic ar putea citi o poezie cartaresciana si sa o trimita tot la "locul incepatorilor". Pentru ca literatura e un pic cam subiectiva, nu?

Scoaterea stelutelor tine de bunul simt si de respectul pe care si-l poarta userii intre ei. De exemplu, eu judec ca textul domnului Rechesan de pe aceasta pagina nu-si merita nici pe departe cele 3 stelute pe care le poarta. Dar nu ma apuc sa le scot, din respect pentru cei care le-au acordat. Pentru ca Domniile lor au crezut ca acest text merita sa fie citit si de altii si au semnalat acest lucru. Iar daca, in urma recomandarii lor, un numar de X useri au mai citit textul, si numai unul singur l-a apreciat, atunci efortul lor de a recomanda scriitura nu a fost in zadar.
Dar daca cei ce retrag stelutele nu inteleg ca aceasta este o chestiune de respect fata de colegul de site (care a recomandat textul), se poate rezolva tot din soft, cum preciza si Radu (o steluta acordata sa nu mai poata fi retrasa).

 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2013-07-31 11:05:16
         
 
  mi se pare că răul este iremediabil, organismul mitocului cu atîta mitocănie-n el e bolnav pe moarte(în paranteză fie spus agonia, poluată și ea destul de frecvent de catreniști, pică în mania bisericuțelor)și lucrurile nu mai pot fi întoarse de la groapă. chiar dacă ați elimina, reteza, smulge,eradica nu cred în ireversibilitatea fenomenului; în general toate blogurile literare se năruie, unele din plictis, altele din prostie.sugestia cu publicitatea ați primit-o acum 5-6 ani)mi se pare că și eu am făcut-o, pe cînd eram editor )cînd raitingul era unul sănătos, real, nu găunos ca acum cînd pușcă și epiglumiștii își vizitează pagina de o sută de ori pe oră ca să-și înjure oponenții.
cooperare, colaborare? da, postez, citesc, încerc să ignor paraziții, atît. poate pe nova europeea, un sait mic, vioi, fără bîzoi și inutila siglă a drapelului u.e.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-31 10:51:44
         
 
  Nu este vorba de scoaterea unor domni de pe site, ci de introducerea unui filtru valioric. Ceva gen rubrica Atelier de pe site-ul Agonia, unde sunt publicate textele de începător.
În egală măsură, invalidarea comentariilor care încalcă regulile stabilite, cu arătarea motivelor.
Dan Recheșan exagerează, în mod evident, cu aprecierile critice, însă nu într-un sens rău și, mai ales, fără a fi răuvoitor.
Poate coabita, o dovadă evidentă fiind modul în care relaționează pe FDL, site pe care, spre exemplu, opreliștile sunt mult, mult mai mici decât aici, dar limbajul, unul ecoliterar, cum năzuiți Dvs. Afară de textele literare, unde nimeni nu vrea să ecologizeze nimic, altminteri (asta am băgat-o special pentru domnul Jupp) decât din punct de vedere valoric.
Oare de ce?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-07-31 10:27:51
         
 
  Putem gândi orice măsuri pentru a impune ținuta ecoliterară a site-ului și a stimula valoarea. (m-am gândit inclusiv să nu mai public nici eu și să nu mai acceptăm texte strict politice; deși mă doare sufletul când văd ce văd; este adevărat acum există site-uri de socializare. Însă aceste sunt extrem de superficisle)

Cu o singură condiție. Să nu-mi cereți să exclud pe cineva de pe site. Indiferent ce a făcut. Indiferent cum este perceput. Avem mijloace informatice să impunem regulamentul.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-31 10:21:56
         
 
  Dan Gheorghe Recheșan are dreptate, domnule Cristescu. Îmi pare rău să o spun, dar site-ul europeic nu arată deloc bine.
În mod paradoxal, este singurul care vorbește de ecologizarea limbii (fundamentată pe principii îndoielnice), dar eu nu am văzut în nicio parte un limbaj ecologizat ca aici.
Ceva e putred în Europeea, astfel încât trebuie luate cât mai grabnic măsuri, cele recomandate de mai sus-numitul Recheșan fiind pertinente și utile.
Ceea ce trebuie să urmăriți dvs este promovarea valorii, nu chestiuni nesemnificative și incidentale.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-07-31 10:15:15
         
 
  Domnule Recheșan,

Aproape sunt în stare să pun pariu că dacă o lună cei incriminați de domnia voastră nu vor mai posta, vor fi luați alții în vizorul dumneavoastră.

Direcția cu scoaterea unora de pe site este total greșită. Iar crearea unui astfel de precedent ar genera alte și alte solicitări de acest fel.

Și în fond, cine sunt eu sau cine sunteți dumneavoastră sau cine ar fi oricine să aibă dreptul de a lua dreptul fundamental a l omului la liberă exprimare?

Trebuie respectat regulamentul și aici îmi asum excesiva toleranță în speranța că totuși oamenii se pot adapta.

În plus chiar domnia voastră sunteți unul dintre cei care provoacă și atacă. Uneori pe drept alteori pe nedrept. Ce ar fi să-mi promiteți și să vă țineți de cuvânt ca, experimental, o lună sau două luni, să respectați regulamentul, să nu mai provocați să nu mai răspundeți la provocări, să nu mai atacați, să nu mai dezgropați morții? Respectiv să scrieți numai texte și comentarii literare. Vă prindeți? De ceilalți mă voi ocupa eu împreună cu editorii. Adică le vom invalida textele și comentariile care încalcă regulamentul și dacă vor continua le vom reduce nivelul.

"angajarea unei echipe de editori obiectivi(recompensați într-un fel oarecare, chiar plătiți direct și interesați de obiectivul propus," Mi-ar plăcea să pot proceda astfel. Însă nu dispun de fondurile necesare. Mă gândesc (voi iniția un sondaj în acest sens) să accept publicitate pe spațiile din stânga și din dreapta ale paginii pentru a face rost de fonduri în vederea dezvoltării site-ului.

Însă eu cred în valoarea voluntariatului generat de pasiune. Una peste alta, iată, s-au realizat aici opere literare adevărate.

Vă mulțumesc pentru intervenție și contez pe cooperarea domniei voastre.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-31 09:53:19
         
 
  er. recomandați ignorarea "oponenților"  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-31 09:31:10
         
 
  Avertisment: Am fost avertizat cu privire la ce înseamnă "SMS" urile și cuvintele întoarse pe care domnii Peia și Ștefănescu și le transmit reciproc. Cu scuze că și eu am validat comentarii care conțineau astfel de SMS-uri vă averizez că încălcați regulamentul. Prin urmare știți ce urmează după avertisment.

Eu nu voi mai valida comentarii sau texte care conțin astfel de "SMS"-uri și îi rog și pe ceilalți editori să procedeze la fel.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-31 09:31:09
         
 
  prima măsură, stimabile proprietar de sait literar ar trebui să fie ecologizarea țarinii cu pretenții ecoliterare, angajarea unei echipe de editori obiectivi(recompensați într-un fel oarecare, chiar plătiți direct și interesați de obiectivul propus, voluntariatul s-a dovedit neproductiv); prezența unor "buruieni" internautice de genul lui pușcă, olaru, cercel, cioacă, niște "epiglumiști" care postează aici doar că să-și lustruiască veleitar imaginea de literați găunoși sau la "bîză", să se "distreze" așa cum au afirmat nu face decît să maculeze imaginea "lavrei bleu". repet, plecarea unor useri de certă valoare cum ar fi Adrian Agheorghesei, Liviu Nanu, Vasile Munteanu, Cristi Vasiliu, Leonard Ancuța, Liviu Bordaș, Adriana Popovici,Al Trepp, ș.a. este efectul "toleranței" excesive manifestate față de proliferarea "scaieților", "ciulinilor" și afinilor lor.
Ați afirmat că ați creat o școală, dar oricine accesează pagina principală se convinge de contrariul; numai cu declarații demoagogice nu puteți gestiona pe mai departe nișa aceasta literară sufocată de sudalme, injurii, gesturi rebarbative. recomandați mereu, în loc să aplicați drastic o regulă de bun simț, nu doar prevederile regulamentului, ignorarea "interlocutorilor". probabil că vă amuză replicile din subsolul paginilor, vă dvedesc că europeea este un organism viu, dar "gazda" e tot mai năpădită de paraziți.
ps. am motivat gestul meu sub textele lui i.g.p, ca semn de protest față de tupeul insului care-și face reclamă gratuită icnelilor sale cu pretenții culturale; afișele și anunțurile sale bîlbîite și adesea agramate, înstelate la bîză, nu pot fi încadrate la niciuna din categoriile literare din caseta tehnică și-n mod normal nici nu ar trebui validate, mai ales că sunt de o banalitate evidentă, cu un impact asupra peisajului literar nul, iar locul autorului e pe-un sait de socilaizare, nu într-o nișă de amatori într-ale scrisului.
sunt convins că nu veți face niciun gest de dezburuienire, deși în cursul ultimilor doi ani atitudinea dumneavoastră relaxată a dus la degradarea accelerată a profilului literar și a intențiilor anunțate, la fel de sigur cum sunt de faptul că rădulescu, de pildă, nu va recunoaște niciodată "apropierea" de ceata veleitarilor mediocri, îngîmfați și găunoși care poluează "chiliile"!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-31 09:30:02
         
 
  după cum am tot menționat în propunerile adresate onor conducerii în perioada 2008-2013, ambele probleme țin de software.

în primul caz, trebuie rezolvată vulnerabilitatea care duce la blocarea comentariilor anterioare.

în al doilea caz, softul nu trebuie să permită scoaterea unei steluțe deja acordate.

în caz că, totuși, în urma unui efort supraomenesc, micul hercules gh. rec. reușește să smulgă o steluță, să fie înaintat în grad!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-31 06:45:08
         
 
  dle Cristescu nu veti lua nicio masura, EU ASA CRED, pentru ca acela care a inceput sa stearga stelutele este Gheorghe Rechesan, Uitati-va la Sorin Olariu, la dl Stefanescu si pe articolele mele sa vedeti la cate a sters stelutele.

iata dovada ca el a facut acest lucru:


" ești prost...informat, pușcă! nu sunt editor pe europeea demultișor.dacă eram, anunțul tău era trimis acolo unde e locul la coș.de altfel, europeea are doar editori somnolenți, care desfășoară un voluntariat păgubos și pt ei și pt userii năbădăioși. îți agăț steau la loc pe chieptu-ți adsumat dacă spui:”domnule Constantinescu, îmi cer scuze că v-am calificat drept cîrtiță!”
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-04 23:09:09 "

" chestia cu steaua e simplă. e dreptul meu, exprimîndu-mi libertatea de a considera anunțul tău publicitate gratuită și nu text literar, să o scot.dar, așa cum am promis, pușcoci, bade, o pun la loc dacă îți ceri scuze!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-04 23:17:26 "

OARE comentariul de mai sus nu este un fel de SANTAJ? Dvs ce parere aveti, dle Cristescu?

SAU

"onor. prim-ministru Cristescu E București

Editoru prefecturi locale Recheșan Ghe insultat grav scos steluțe 2 buc acilea unde a fost 3 buc

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=45106"

sau:

" mare potlogar ești, o știe toată europeea ș dacă nu talci mîlc pe tema asta, o să o afle toată aura Bibliotecii naționale, să știe publicul tău cine e moderatorul , promotorul și poetul pușcă:un necrofag cultural, asta e!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-04 23:54:23 "

Cam asa a reactionat individul cand i-am spus ca o sa va anunt ca sterge stelutele!! Nu o fi tot un fel de santaj?

Acesta este modelul de oameni pe care ii tineti la piept, dle Cristescu..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-31 02:58:32
         
 
  "cum să procedăm cu aceia care scot steluțele acordate?" (E.C.)


Ce sa zic?... Intrebati-l pe rechesan. El este expertul in scoaterea stelutelor acordate. Eu nu am facut decat sa il plagiez putin.

Nu stiu daca asta o sa va ajute cu ceva, mai ales ca vine de la un tradator de neam si de tara ca mine. Tin sa va spun insa ca pe un alt site literar, unde ownerul nu face politica, acordarea unei stelute trebuie intotdeauna justificata in cateva cuvinte. Altfel nu se pune.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-07-31 02:54:06
         
 
  Luati-le dreptul de a mai da stelute.  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-31 01:30:07
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE