FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ninge cald
Text postat de iuri iulian Lorincz


Ninge cald
peste aleea pașilor morți
nisipul clepsidrei cerne cărări
călăuzelor cu tâmplele reci
noi
avem aceeași vârstă
mamă
doar că tu
rămâi tânără
iar eu
îmbătrânesc aici
lângă crucea asta
înnegrită de ploi
strigându-te
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  atentie la genitive. in rest, fiecare cu tristetile lui. nasol cu adevarat este altceva: faptul ca noi, baietii de mame imbatranim dar ramanem copii, intr-un fel pe care nimeni nu ni-l poate motiva indeajuns de credibil. banala treaba cu "tamplele reci". S-auzim de lucruri fine si din ce in ce mai bine. Nu obisnuiesc sa dau lectii, dar, cum nu ne-am luat niciodata de gat sau de alte alea, indraznesc doua reformulari (doua): "aleea plina de pasi", "nisipul din clepsidre". genitivele sunt de evitat, chiar daca mama in latineste se mai zicea si "genitrix", de unde ni se trage si "genitiv". E adevarat, in zilele noastre oameni de spetze din ce in ce mai joase au denaturat cuvantul coborandu-l la ipostaze de-a dreptul vulgare, dupa cum am auzit eu pe unul, citez din memorie:" fă, umbați-aș la genetică!". Incolo, genitivele in sine nu-s ne-poetice, dar trebuie evitate pe cat posibil. Scuze de deranj, iar in caz ca vrei, din intamplare, sa ma injuri, bogdaproste, sa fie primit. Kostanie.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-16 09:31:07
         
 
  adanca respirare!  
Postat de catre Liviu Mataoanu la data de 2013-05-15 10:35:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE