FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Reduceri de nivel
Text postat de Emanuel Cristescu
28 aprilie 2013

Pentru atitudine scandaloasă pe site și limbaj incalificabil, domnilor:

Ioan Peia,
Gheorghe Recheșan,
Florentin Sorescu (La mulți ani!)
Radu Ștefănescu
ecsintescu virtual

li se reduce nivelul până în 24 mai 2013.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  cu mai multe mariaje

Credeți că MM are harul de a uni între dînșii persoane cu o personalitate sexuală atît de pronunțată? Atunci să bată clopotele!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-04-30 16:07:33
         
 
  Erată, cu scuze:
sărăborilor = sărbătorilor
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-04-30 15:46:25
         
 
  @C. T. Atanasiu

Știu că sună utopic, dar sper că o amnistie făcută în spiritul sărăborilor i-ar face mai reținuți pe unii dintre beligeranți.
Nu aș spune că e chiar Much Ado About Nothing, pentru că în lista de mai sus sunt autori de valoare, păcat că nu se rezumă doar la scris pt. că la capitolul "relații umane" stau ceva mai prost. Pe de altă parte, dvs. ați pomenit de acea piesă deoarece credeți într-un final shakespearian, fără victime și cu mai multe mariaje? Între cine și cine?
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-04-30 15:45:39
         
 
  Pe adresa lui Calameo se poate?

Doar dacă e dosit în formatul carte care poate fi răsfoită. Spasiba.

sună a pustiu

Asta am spus și eu. Numai că e un pustiu mai decent, mai autentic. Acum depinde de gust, dacă preferați doar Much Ado About Nothing, poate că Marele Maestru va decreta o amnistie.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-04-30 15:06:42
         
 
  "Eu cred însă că v-ați cam jucat cu focul atunci cînd ați semănat pe pajiște vîntul voluptuos al înverșunatelor dispute politice." (Corneliu Traian Atanasiu)
Neprețuite și nestemate cialavek, pentru aceste mult prea adevărate vorbe, să-mi spui unde pot să-ți trimit un bidon de samagon natural, transnistran (din sfeclă clasa prima), distilat în alambic de cupru.
Pe adresa lui Calameo se poate?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-04-30 14:01:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  cînd permțiți, în calitate de editor șef-proprietar-promotor de curent ecoliterar publicarea unor astfel de mizerii

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=44888

trebuie să îți asumi și reacțiile normale!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-30 13:33:10
         
 
  Domnule Atanasiu, aveți multă dreptate în primele două paragrafe. Din păcate, măsura propusă de dvs. nu cred că ar fi eficace, ar duce doar la apariția a noi și noi clone.

Nu vi se pare că europeea, fără cei cinci magnifici, sună a pustiu?
Vin sărbătorile, domnul Corbu ar putea oferi iertarea greșiților, măcar acum, în săptămîna patimilor, chiar dacă vom pătimi din nou din prea multă patimă pusă de unii în conversații (nu trageți, repetițiile au fost intenționate).
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-04-30 12:35:29
         
 
  Se vor simți frustrați, domnule Atanasiu. Parol.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-30 09:34:02
         
 
  uite, îmi permit să constat și eu:
pentru managerierea dezastruoasă a atelierului literar europeea, indiferență, absențe nemotivate de la servici și limbaj duplicitar, cer, în numele sindicatului userilor europeici, sancționarea domnului Emanuil Cristescu! :D
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-30 09:27:26
         
 
  Sigur că lucrurile au ajuns într-un stadiu în care corecțiile trebuie aplicate. Totuși prevenția este mult mai dezirabilă și, uneori, chiar mai eficace.

Eu cred însă că v-ați cam jucat cu focul atunci cînd ați semănat pe pajiște vîntul voluptuos al înverșunatelor dispute politice. Și o să vă fie extrem de greu să stîrpiți gustul perpetuu pentru înfruntările belicos-injurioase. Este singurul cîștig al campaniilor agitatorice pe care le-ați orchestrat aici.

V-aș propune o măsură care ar putea responsabiliza pe toată lumea în ce privește calitatea comentariilor. Fiecare membru are dreptul la 5 comentarii pe zi și numai 2 pe același text. Înjurăturile, amînate de pe o zi pe alta, ori se vor potoli, ori vor căpăta o alură mai elaborat literară.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-04-30 08:50:01
         
 
  peia si cu rechesan sunt la a enshpea reducere de nivel si tot degeaba, de aceea propun ca mai bine sa le mariti nivelul tuturor celorlalti useri ai Europeii, numai lor nu. Poate ca asa se invata minte!

PS: De vreo 10 ani de cand misun pe aici nu am fost pedepsit cu nicio reducere de nivel, semn ca cineva acolo sus iubeste gentlemenii. :)


 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-30 05:17:12
         
 
  dle Kosta, cu tot respectul datorat unuia care îmi citește și îmi apreciază încercările literare aș zice că n-are rost, nici să explicați gîrbaciul lansat de onorabilul apropritar pe spinarea recalcitranților. ațîțători și ațîțați(apropos de provocare ca gest infantil)nici apriorismul năuc al gestului. nu o făcu cînd, de atîtea ori din ianuarie 2012 încoace,un fălos hlizitor băga bîta în viespi deturnînd atenția de la mica literatura amatoristă de aici și împroșcînd cu zoaie și bale în stînga și în dreapta, o făcu acum de Florii.am spus-o: un bănuț pt regretele dumnealui, pe mine n mă mai prinde degrabă pe pajiștea bleu.nu din pricina pedepsei ci fiindcă n-are nici haz nici rost.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-29 17:34:51
         
 
  "...domnilor:
Ioan Peia,
Gheorghe Recheșan,
Florentin Sorescu (La mulți ani!)
Radu Ștefănescu
ecsintescu virtual
li se reduce nivelul până în 24 mai 2013"

cum 13 e cunoscut a fi număr aducător de ghinion, propun modificarea de urgență a datei: 24 mai 2014.
am zis!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-29 09:29:10
         
 
  Atrag atenția că aceste comentarii ale mele sunt extrem de previzibile, deci, nu este nevoie să fie comentate de cunoscutul lansator de baloane umflate cu flatulentze, doar-doar m-oi simți și eu și voi provovca la rândul meu. N-o fac din eleganță, iară nu de frica sancțiunii, știut este că și eu mi-s la fel de scârbos la gură când e vorba să o iau pe arătură. Dar mi se pare mai mișto să stau și să admir sublimele oale cu lături și alte dejecții vărsate reciproc de peropinenți, unii în capul celorlalți, spre deliciul asistenței. Nu e minunat?  
Postat de catre sters sters la data de 2013-04-29 09:16:55
         
 
  În afară de incompatibilitatea marcata Exintescu-Peia, s-a nascut una la fel de viguroasă si de groasă, Stefanescu-Rechesan. Aceste... spirite încinse, fiecare din motive diferite, nu stau acum să le mai fac inventarul, își dau la gioale constant, provocând coagularea în jurul ideii de scandal și a altor spectatori, unii din ei chiar neștiutori despre "ce-și-cum", ca să zic ashea. Iar dumneavoastră, care nu vedeți decât rezultatul (pe dinafara-i vospit gardul, dar înăuntru e chiar leopardul!) "puneți botul", ca să folosesc o expresie din domeniul politicii (ce legatură o fi, Doamne, între "politică" si "a fi politicos"?) și deschideți robinetul sancțiunilor, aproape instant. O fi bine, o fi rău, știe numai Dumnezeu, vorba cântecului. Păcat de sângele vărsat. Stiți bancul, nu vi-l mai spun. Kostanie, aproape de predanie.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-04-29 09:09:15
         
 
  De ce ziceam că e rezultatul garantat? Vă las plăcerea să ghiciți, deși nu e chiar așa de greu!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-04-29 08:58:48
         
 
  "Cu dulci ipocrizii mascate-n scuze si cu surasul veninos pe buze", cum ar zice manelistul din mine (care, al dreak, io-l imping in jos iar el se opune cu o forta egala dar de sens contrar, daca e sa-mi amintesc bruma de fizică mecanică pre care bunii mei profesori s-au străduit în van să mi-o vâre-n devlă) aș zice și eu că nu se poate încropi nici măcar o primăvară vopsită. Știți, onorate domnule Cristescu, ce e mai rău? Că postatorii-autorii cunoscuți ca având, oare cum ziceați dumneavoastră, aaa, "potențial conflictogen", aștia sunt așteptați la cotitură de echipa de zgomote și provocați constant. Rezultatul este garantat! Acest joc de copii mici, simplă miuță de maidan, cu dat la gioale și înjurături nasoale mi se pare cel mai josnic mod de a te răzbuna pe cineva. În rest, s-auzim de lumi mai bune, că aceasta nu se pune.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-04-29 08:56:41
         
 
  Și domnul latunski primește un avertisment. Doar avertisment pentru că nu are antecedente. Pentru "du-te dreak de ipocrit și sicofant!!!
să se pronunțe domnul Cristescu asupra nivelului meu de postare!
capisci?
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-04-20 15:50:40"

Dacă au mai fost și alte încălcări ale regulamentului semnalați-le.

Am recurs la acest procedeu pentru că altfel situația risca să iasă de sub control. Celor cărora le-am redus nivelul am făcut-o pentru că au încălcat regulamentul. Și i-aș ruga să aibă tăria să recunoască acest fapt și să nu-mi mai facă procese de intenție. V-am mai spus; nu pot să stau pasiv și să văd cum unii vor să transforme Europeea în Mahaleea.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-04-28 16:05:18
         
 
  Aurea mediocritas

Nici întoarcerea celuilalt obraz, dar nici argumentul ghioagei.

Floreta.

Nu i-am mai văzut de multă vreme sclipirea pe aici. Excepțiile nu ar putea reprezenta mai mult decît acele floricele cu care nu prea se poate face primăvară nici măcar într-un colț de lavră.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2013-04-28 12:01:31
         
 
  curat parafrază, stimate domnule profesor, dar umflați-l!
scuze pt sinceritate și implicarea în bălăcăreli.

un sou pour vos remords!
a bientôt.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-28 11:10:24
         
 
  mă așteptam întâi la un avertisment, dar se pare că am comis-o rău.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-28 11:06:59
         
 
  d-le Cristescu, n-am nimic împotriva pedepsei, recunosc și regret fapta oricare ar fi ea, dacă e, și dacă e incalificabilă, dar vreau link la textul/commul incriminat, ca să știu, să trag învățăminte, să mă delimitez!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-28 11:04:24
         
 
  Domnule Corbu, eu tocmai mi-am cerut scuze.
Spun asta nu pentru redarea nivelului - prefer să rămână așa, că m-am obișnuit - ci pentru că nu îmi stă în fire să folosesc un atare limbaj. Așadar, scuze.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-28 10:57:13
         
 
  "Honi soit qui mal y pense"

Și domnia voastră, domnule Recheșan, dispuneți de parafrază, perifrază, conotație, sugestie, subiacență, parabolă, etc. etc.

Vă spuneam că, în literatură, în principiu, se poate vorbi despre orice, cu talent și limbaj elevat.

Pentru tipul de limbaj pe care l-ați folosit, domnia voastră, domnule Recheșan, ați greșit site-ul. Și nu numai dumneavoastră.

Este păcat. Eu am investit suflet, pasiune și chiar bani aici. Și nu pot asista pasiv, cum niște domni, eu îi numesc prieteni ai mei, își bat joc de toate acestea.

Cu durere, cu mare durere, m-ați obligat ca astăzi, în zi de sărbătoare, să vă reduc nivelul.

Mai ofer o șansă acelora care în scris pe site, se delimitează de tipul de limbaj care a condus la sancționare și promit că de acum încolo vor respecta regulamentul. Le voi reda nivelul însă sub condiția ca dacă îl vor încălca sancțiunea va fi reducerea nivelului pentru 3 luni.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-04-28 10:47:31
         
 
  Amin!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-28 10:46:10
         
 
  ehee, mr. Corbu, florilegiu nu ar fi complet daca nu aí inclus si aceasta capodopera mitic/cioacaniana!

cand il vad cu cat elan
ii da-n cap c-o alauta,
ma intreb, pe Rechesan,
Radu Ste. chiar vrea sa-l... iubeasca?!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-28 10:36:00
         
 
  Mulțumesc, domnule Corbu. De urare.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-28 10:32:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE