FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Asta e limbaj de avocat? Asta e dramaturg? Asa se face justitie in Romania?
Text postat de ecsintescu virtual

Suficient, dragă boule, este că habar nu ai avut de faptul că stilurile erau/ sunt atât de diferite, încât și un bou ca tine ar fi trebuit să se prindă că aparțin unor autori diferiți.
Cu condiția să-și dea seama că e un bou.
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-27 23:24:13


Ioan Peia, tu altceva decât să jignești nu știi?
Crede-mă, parte din oamenii ăștia de care am vorbit sunt cu multe clase de-asupra ta. Și nu se dau în bărci ca tine.
Uneori, a ști să taci e mult mai bine. E o știintță. Pe care, hotărât lucru, nu o deții.
Imi faci - realmente- silă. Și spun așa: mare bou mai ești. Și căcănar. Și e destul atât.
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-27 23:19:42


Am sa trimit aceasta abordare avocateasca la presedintie! Se poate asa ceva? Si la http://www.unbr.ro/

Este inadmisibil! Florentine, suntem pe un site literar! Asa faci tu avocatura? Ce suntem noi, Elodia, Penescu?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Pana la urma ajungem la concluzia ca singurul normal de pe aici e nea Mitica.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-30 02:25:05
         
 
  florii = Florii.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-29 22:12:53
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  A fost vin de Drăgășani. Foarte bun.
Relativ la afirmația dvs: "Cati nu au incercat sa faca si din mine un derbedeu! Dar pana nu am pus si eu osul la munca nu a iesit nimic", perfect adevărată.
Cu mulțumiri de urare. Asemenea, toate cele bune.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-28 18:35:41
         
 
  "Lucru deloc complicat, dat fiind că tocmai mă serbam de florii, cu toate cele de cuviință, iar domnul Atanasiu tocmai mă făcuse derbedeu etc, iar acum aflu că din eroare."
(Florentin Sorescu)

Stimate domnule Florentin Sorescu,
In primul rand un calduros "La multi aani! pentru ziua dumneavoastra. Si toate urarile mele de bine. Si regretele mele ca nu am putut sa pun gurita nici macar pe o singura picatura din renumita tuica de Pistesti cu aceasta ocazie.
In al doilea rand vreau sa va spun ca domnul Atanasiu chiar daca ar fi incercat cu intentie si nu din greseala sa va faca derbedeu, tot nu ar fi reusit. Va spun asta din propria mea experienta. Cati nu au incercat sa faca si din mine un derbedeu! Dar pana nu am pus si eu osul la munca nu a iesit nimic.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-28 18:16:34
         
 
  Atunci, Ioan Peia, mă interesează enorm ărerile tale.
Sunt întru totul lămurit.
P.S. Nu știu unde m-ai văzut tu spunând că sunt dramaturg.
Adevărat, alții au spus-o. Ba au și scris despre asta.
Pupici.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-28 17:26:13
         
 
  da' tu de und eștii că ești dramaturg, sorilă?
ți-au spus amicii?
ce le place unora să se legene în vise de mărire!
eu știu pentru că știu. e bine?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-04-28 12:32:40
         
 
  Am văzut azi postarea dvs și m-am lămurit, totul este ok.
Am vrut să vă spun asta dar ați blocat posibilitatea de a posta comentarii. Toate cele bune.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-28 12:04:11
         
 
  iar domnul Atanasiu tocmai mă făcuse derbedeu

Comentariile făcute de mine citează, în italice, mici și edificatoare fragmente din "comentariile" de sub ele ale lui ev. Deci nu se referă nicicum la dv.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-04-28 11:50:27
         
 
  Oi fi, Ioan Peia. Da' știi ce mă miră? De unde știi tu asta.
Mai alartăieri taman spuneai că tu nu te pricepi la deamaturgie și că, citindu-i o piesă a ta unui regizor, te-a trimis la plimbare. Și că de-atunci nici c-ai mai încercat.
Pe de altă parte, dacă tu chiar vrei să spui ceva și să fii luat în seamă, atenție și la cum spui acel ceva.
Cu exprimări de genul celor de mai jos nu cred că te poate lua cineva în serios.
"iar tu, florescule, nu ai ștaif nici de prozator, nici de dramaturg. ai nimerit cîteva "soresciene", dar numai cu atît, nici vecinul de pahar nu te ia în seamă. de dramaturg, ce să mai vorbesc? bați cîmpii. habar n-am ce a scris lefter ăla despre tine, că nu m-am obosit să-i parcurg iordăneala, dar dacă te-a lăudat, dă-i o bere și zi-i mersi! că e pe degeaba!".
A-propos! Dacă ai citit piesa de care se face vorbire -Arca lui Iona- aștept argumentele pentru care apreciezi că este post scrisă. Poate chiar ai dreptate și mă scutești de a mai pierde timpul prin deamaturgie.
Altminteri, îmi pare rău de ieșirea de-aseară, dar chiar ai reușit a mă scoate din pepeni. Lucru deloc complicat, dat fiind că tocmai mă serbam de florii, cu toate cele de cuviință, iar domnul Atanasiu tocmai mă făcuse derbedeu etc, iar acum aflu că din eroare.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-28 10:30:36
         
 
  nu-i spuneți lu sorică ce gîndiți, că se supără și face spume!
sorică, ești un ageamiu pe zona literară.
ăsta-i adevăru gol-goluț, ca evreu' de prepuț!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-04-28 10:09:51
         
 
  Iar tu, Esinctescule, vezi-ți de strachina ta.
Eu nu te-am văzut altfel decât încercând să ațâți și să bruiezi.
A! Să nu uit. Trimite-o și la Sfatul Popular.
S-ar potrivi de minune.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-28 09:58:37
         
 
  Trei dintr-un foc, Ioan Peia. Ai uitat să-l pui și p'ăl de comentează. Dacă nu mă înșel, chiar tu ești cel care a declanșat invectivele. Pe bună dreptate, de altfel, că pe unde apari, e musai să te produci. Evident, în stilul caracteristic.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-28 09:52:08
         
 
  mulți imbecili mai sunt pe lume!
aci, doi dintr-un foc: ăsta care semnează tîmpenia de mai sus și ăla care a fost citat.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-04-28 08:50:59
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE