FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ioan Peia este suferind
Text postat de ecsintescu virtual
Ioan Peia a facut hepatita.Dupa repetate alte crize. Sa-l ajutam. Propun un referendum pentru ridicarea nivelului la 100. Altfel..Propun ca Domnul Corbu sa-l organizeze. Imi pare rau de boala survenita. Sanatate grabnica. Hai Noroc, bunule prieten!



(Raspuns pentru Ioanela P - Bucuresti, F. As nr. 680)

Draga Ioanela, nu dispera. Desi virusul hepatitei C este un virus puternic, ce duce in cele mai multe cazuri la ciroza, mult mai rapid ca alte forme de hepatita, si acest virus se poate suprima si inactiva, uneori chiar aducand functia ficatului la un nivel foarte bun si mentinand-o astfel timp indelungat. M-am convins de lucrul asta facand tratamente naturiste complementare (acupunctura, reflexoterapie), tinand un regim alimentar adecvat. Organismul meu a raspuns rau la Interferon, ma simteam obosita, aveam greturi, imi crescusera transaminazele, de aceea am refuzat sa mai continui tratamentul cu el si am decis sa raman doar cu tratament naturist. Astfel: timp indelungat am baut ceai de sunatoare, galbenele, ceai hepatic. Benefice pacientilor cu hepatita le sunt si radacinile de obligeana. Se pune o lingurita de radacini de obligeana intr-o ceasca cu apa rece. Se lasa sa stea peste noapte, se incalzeste usor a doua zi, se strecoara si se bea cate o inghititura inainte si dupa fiecare masa (numai 6 inghitituri pe zi). Am mai folosit si alta reteta de plante: 100 g turita mare, 100 g dragaica, 100 g vinarita. Zilnic, se beau 2-3 cesti de ceai, cate putin. Dupa 2-3 saptamani, se face pauza. In acest timp, consumam zilnic 2-3 cesti de ceai de urzici sau ceai de pedicuta, care este, de asemenea, recomandat in bolile de ficat. O lingurita de planta de pedicuta se opareste cu 1/4 l de apa clocotita. Se infuzeaza 10-15 minute. Se bea dimineata, pe stomacul gol, cu 1/2 ora inainte de micul dejun, cu inghitituri mici. In timpul infloririi papadiei, e bine sa se consume zilnic 5-6 tulpini de papadie in floare proaspata. Dar o ameliorare considerabila si relativ rapida a bolii am avut dupa o cura de produse tibetane. Am fost mirata cand dupa numai 3 luni de tratament, transaminazele, care erau marite de 3-4 ori, au revenit aproape la valoarea normala. Se reglasera colesterolul si trigliceridele. Mai mult decat atat, scazuse glicemia de la 350 la 70 mg/dl. Starea mea generala s-a imbunatatit din prima luna. Am luat mai multe produse tibetane, dupa o schema propusa de doamna dr. Rodica Graur. In prima luna am luat, pe etape, Chitosan, Biocalciu, Biozinc, Veican. Apoi, in etapa a doua, mi s-au mai adaugat la tratament Cordiceps, Digest, grasime de tipar, extract de furnica salbatica (are actiune antiinflamatoare, hepatoprotectoare, sedativa, antispastica, imunostimulatoare), ulei de catina. Pentru mai multe detalii, o puteti contacta pe doamna doctor la tel. 0723/87.87.09. Ea mi-a recomandat sa combin acest tratament si cu acupunctura si reflexoterapie. Va doresc numai bine."
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE