FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mi-e teamă
Text postat de Ioan Grigoras
- Mi-e teamă uneori că vei apune
La fel de iute cum ai răsărit,
Că vei pleca, în zori, fără a-mi spune
Să rătăcești prin spațiul infinit.

Mi-e teamă, poate, că nu ești reală,
Că ești un vis și am să mă trezesc,
C-am fost și voi rămâne doar o pală
Cu amintiri care mă desfrunzesc.

Mi-e teamă uneori că te voi pierde
Și-ai să pleci, iubire, supărată,
Că doar Orfeu va ști cum să-ți dezmierde
Pe lira lui, frumosul chip de fată.

- Mi-e teamă când privesc pe geam tăcută
Și văd cireșul scuturându-și floarea
Că primăvara nu mă mai ascultă
Iar tu, din depărtări, n-auzi chemarea.

Mi-e teamă că în lumea de cerneală
O lacrimă-ți va spune despre noi,
Că am crezut mereu într-o greșeală
Care împarte visele la doi.

Dar nu mă tem deloc când îmi șoptești:
“Iubita mea ești totul pentru mine”,
În fiecare zi îmi amintești
Că ne-am găsit pe geana unei rime.

Ioan Grigoraș & Lili Trif
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  er previzibil, predictibil  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-19 18:55:37
         
 
  previbil, săr ștefănescu, de altfel dumneata scrii doar cu stînga și te iubești cu dreapta.

dle Grigoraș, eu nu v-am etichetat, v-am criticat pentru banalitatea procedeelor lirice și intimismul siropos al serenadei...pe urmă nicio clipă nu am apetențe de nivelator, dar ce să vă fac dacă puneți dinaintea compactorului suspine galeșe și oftaturi duioase...ză șou mast gău on...problema dumneavoastră e:încotro?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-19 14:23:02
         
 
  Domnule Stefănescu eu nu mă supăr, nici nu mă dau bătut și chiar ador critica constructivă. Ați văzut și dvs unde mi-ați făcut observații, la altă postare, am remediat neajunsurile. Mă enervează doar etichetările, ca cele făcute de domnul Rechesan, în opinia căruia, toți trebuie să fim o apă și-un pământ, să gândim la fel, să ne îmbrăcăm la fel și să avem un singur conducător. E nevoie și de maneliști și de folkiști și de fotbaliști...Este loc sun soare pentru toată lumea...  
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2013-04-19 12:19:28
         
 
  nu vă fie teamă, domnule Grigoraș, continuați să scrieți și în europeea, viața-i mult mai lungă decât crizele de personalitate, iar iubirea, indiferent de formula poetică aleasă, e un lucru demn de luat în seamă, poate singurul.

în ce privește autoretrospectiva erotică a colegului recheșan, părerea mea e că exagerează, numărul iubitelor domniei sale nu poate fi mai mare decât numărul degetelor de la mîna dreaptă, vă asigur...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-19 12:12:20
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  fiindcă, dragă poetule înamorat, amor se poate face și în bibliotecă...ba chiar uimitor de spectaculos și nu cu volumele, ci cu o bibliotecară! :))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-19 10:56:26
         
 
  și nu, nu e chestie de gust, e chestia de percepție corectă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-19 10:55:11
         
 
  vezi, domn grigoraș, nici că v-am criticat și tuflit cușmulița de amorez finuț și ați și sărit la persoană. acu tre să recunosc am avut o iubită, două-nouă, cine naiba îs eu să le număr, dar de recitat nu le-am recitat nimic, eram preocupat de concretețea actului poetic numit amor. și nici dacă i-am închinat versuri sensibile nu le-a arătat altcuiva decît ei.
pe de altă parte, vulgul europeic v-ar putea invidia dacă nu pt protocronism, măcar pt anacronism,iaca trăiți în alt veac cînd romantismul era în floare și versurile albe ceva de neconceput.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-19 10:53:21
         
 
  Nu mă deranjează. Pe dvs vă deranjează ce scriu eu și întotdeauna ați făcut apel la alții să interzică postarea a ceea ce nu vă convine. Dar din câte am văzut eu la Tv...au trecut 24 de ani de la revoluție nu mai este cenzură...iar dreptul la liberă exprimare este liber...Și apoi toți prietenii mei ar vrea să fie maneliști iar fetele și-ar dori să aibă prieten un manelist...fiindcă sunt buni...și au cu ce se lăuda...:)  
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2013-04-19 10:19:34
         
 
  oricum, dacă vă deranjează commul și vă irită opinia mea, că asta e(fără a pretinde că e vezi-doamne una de specialist)nu uitați că suntem pe un atelier literar. de iubiri, chestii intime ar trebui să vb doar prin alte cotloane.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-19 10:15:04
         
 
  E un dialog în doi, domnul meu. Poate și dvs. ați avut cândva o iubită...și presupun că vă recitați cu ea din Minulescu...și nu trei cuvinte încrucișate gen integramă botezată vers alb...:)  
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2013-04-19 10:14:02
         
 
  Chestie de gust domnule Rechesan. Ce scriu eu se citește lângă patul iubitei, ce scrieți dvs. se citește în bibliotecă.Eu încă mai staru în iatac, nyu mi-a venit timpul să mă retrag în bibliotecă.  
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2013-04-19 10:11:28
         
 
  de fapt toată poezica mi se pare un text de muzică lejeră...nu chiar manea, dar nici departe nu-i de gen cu cireșii scuturați,chemări din depărtări, lacrimile ce spune despre noi ori "iubita mea ești totul pt mine"!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-19 10:10:23
         
 
  titlul mă duce cu gîndul la un banc:
maricica și jean într-o pădure, seara.jean:je t'aime!maricica:nu ti temi brie, că iești cu mini!

acu serios, dle Grigoraș cum vi se pare imaginea:
"Că doar Orfeu va ști cum să-ți dezmierde
Pe lira lui, frumosul chip de fată."

mie , unuia, după ce m-am oprit din rîs, mi s-a părut scîrțîitoare, mai ceva decît o manea cîntată la stradivarius!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-19 10:07:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE