FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Andrei Petre
Moto:
"am înþeles ºi eu se pare în sfârºit
de ce i-aºa de zgomotoasã România mea
se cumpãrã maºini la nesfârºit
claxonu' a înlocuit cu totul mintea! "



ªi uite cum începe încã o zi de muncã, cugeta Pirpilicã Popescu urcându-se în Dacia sa. Încã o zi de trudã pentru câteva sute de mii... Ei, dar asta e, noi am vrut revoluþie, noi suportãm!
Maºina iese din garajul improvizat sub copacul bãtrân din faþa blocului gri ºi intrã în ºirul de autoturisme care se scurge încet pe strada plinã de gropi. Un Mercedes argintiu, un BMW albastru pal, un Ford roºu, toate hurducãindu-se prin gropile mari ce se cascã de ani de zile în asfaltul vechi... Doar Dacia lui Pirpilicã, iat-o, merge încet, bãtrâneºte, dar lin...
Se opreºte la semafor. Cinci copii ai strãzii nãvãlesc sã-i spele geamurile. Îi goneºte cu brutalitate. Dar unul dintre cei 5 rãmâne, încruntându-se de fiecare datã când Pirpilicã îi arunca în faþã invective...
Fascinat de acest copil, care parcã sfida timpul, Popescu îl invitã în maºinã.
- Cum te numeºti?
- Numele meu este Inþeleptia... Inþeleptia Dumitru... M-am nãscut înainte ca toate astea sã fi luat naºtere... Eºti gata sã vii cu mine într-o cãlãtorie extraordinarã?
- Da, rãspunse Pirpilicã luat prin surprindere... Dar unde, pe ce tãrâm vom ajunge?
- Doar pânã-n colþ, rãspunse candid fata... Acolo e un blocaj rutier.
Lãsând maºina în mijlocul traficului, cei doi se îndreptarã spre colþul strãzii...
- Acum te rog, vorbi fata, vezi, toþi ºoferii claxoneazã în prostie... Du-te pânã la cel de-acolo, din Mercedesul acela, ºi întreabã-l aºa: "De ce claxonezi?"!
Fãrã sã ºtie de ce, Pirpilicã se duce sã întrebe...
- Omule, de ce claxonezi?
- Pãi cum de ce, ca sã mã distrez... Hã, hã, hã...
Râsul acela îl paralizã pe Popescu...

La naiba, oamenii mor iar unii se distreazã!

Din acea zi Pirpilicã Popescu n-a mai apãsat pe butonul claxonului...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE