FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Situația Antologiei
Text postat de Emanuel Cristescu
Am selectat și am primit suficiente texte pentru Antologie.
Căutând prin paginile Europeii am găsit multe texte foarte bune.

Am deja 55 de fisiere cu texte aparținând unui număr de 55 de autori. Prin urmare cred că va trebui să mai reduc din acest prim volum. Spun, prim volum, pentru că se profilează posibilitatea editării mai multor volume. Am identificat, ca fiind antologabili, peste 250 de autori.

În măsura în care doriți să sprijiniți acest proiect, și mă refer acum doar la redactarea primului volum, vă rog să-mi trimiteți un e-mail la adresa:

[email protected].

Sau mă puteți contacta la noul meu număr de telefon 0747162024. Vă rog să nu vă oferiți disponibilitatea aici, ci, exclusiv, pe e-mail sau telefon.

Ca să evit inflamarea spiritelor, selecția textelor rămâne confidențială până la apariția volumului. De aceea, cei care știți că nu puteți păstra confidențialitatea, nu vă implicați în proiect.

Ce ar trebui să facă aceia care doresc să mă sprijine?

1. Să le trimit pagini de text brut pe care să le citească atent, să le corecteze și să le scrie pe pagină format B5 pe două coloane cu Times New Roman font 10 sau 12 rămâne să hotărâm. (Aștept sugestii) Primul rând al fiecărui text va începe cu o literă mare rondă (similar scrisului de mână.)

2. Să le dau numele unor autori și să descarce de pe site, după o procedură simplă, pe care o vor primi, textele unor membri. Nu este grea operațiunea însă este migăloasă. De exemplu, duminică noaptea, mi-au trebuit cca 4 ore să descarc textele, și nu toate, ale unui coleg. Prolific, este adevărat.

3. Dopă ce redactează textele în formatul respectiv mi le vor retrimite.

Mulțumesc anticipat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
   
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-20 21:44:05
         
 
  dar ți-e
de ce ți-e frică să te plimbi prin centrul Timișoarei? să nu te făgărească vreunul cu tomate coapte? (s-a sculat mai an/gheorghe rechesan)

Mah, cred ca aia din Timisoara au pastrat rosiile pentru tine. Ca eu unul am umblat linistit prin oras si nimic. Nu tu un ou de rata, nu tu o rosie…


 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-20 21:41:27
         
 
  rechesane, afla ca am mai multe zile de vacanta decat ai tu de scoala.
Nu esti tu in masura, de acolo, de la Jebel, sa spui cata cultura are cineva.
Zici ca te-ai plictisit? Nu, tata. Esti varza, patrunjelule! N-ai argumente si atunci injuri ca la usa cortului, aratandu-ti spoilareala de cultura.
Si apropo, Idiotul de Rechesan?
Su de Dostoievski?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-20 21:05:58
         
 
  și pot pune pariu pe parohia în care n-ai fost hirotonisit că de citi nu poți citi mai mult de patru rînduri, ai dovedit-o deja.chestie nu de percepție, ci de intelect lipsă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-20 21:00:26
         
 
  Amigo, nu intelegi romaneste? Poate ca altora le place cum scrii. Mie insa nu mi-au placut niciodata povestioarele alea ale tale. Sunt previzibile, fade, insipide, incolore si inodore.
Lucru de care se pare ca esti constient si tu din moment ce iti dardaie chilotii de frica sa apari in antologie alaturi de scriitori cu texte adevarate.
Fii barbat, ce naiba! Uite, o sa vorbesc eu cu criticii sa se faka ka nu te vad.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-20 20:43:44
         
 
  părereri dint-astea ca a tale fac măsura celor care le emit. ofuscare cît cuprinde.voma e doar în capul tău, de cînd te-am arătat celor de aici cîte parale face un patriot și un sfertodoct gonflat în autoadmirație, ca tine. nu le citești dar le pricepi, ciudat, n-am pomenit de astfel de anormalități critice, dar tu fiind unic, te pot studia ca pe o bacterie rară, fără prea mari eforturi sau timp utilizat.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-20 20:34:30
         
 
  exact, mi-e să nu fiu citit de refulațí seminariști ce scriu 4 versuri și se cred literațí, de judecata unor semidocți circumsciși la părțile eutherpice!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-20 20:15:52
         
 
  Si cum spuneam, toate textele pentru antologie sunt la dl. Corbu. Eu nu am niciunul.
Iar ofticatul care o sa inghita paginile antologiei (daca va iesi) vei fi tu, nicidecum eu. Pentru ca eu sunt unul dintre aceia care o sustine si vrea sa o vada tiparita. Tu nu. Pentru ca ti-e frica sa apari in ea stiind ca textele iti vor fi citite de oameni care se pricep la literatura.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-20 20:12:24
         
 
  rechesane, stai linistit. Nu mi-e frica sa ma plimb prin centrul Timisoarei mai ales cand pe tine te stiu in siguranta. La Jebel.
De altfel am si facut-o chiar de doua ori, anul trecut. In primavara-vara si in toamna.
Si anul acesta voi veni in tara unde o sa am lansari de carte si mai multe prezente in direct la radio si TV (Timisoara, Resita, Lugoj, etc).
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-20 20:09:11
         
 
  er. ție  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-20 19:50:24
         
 
  citește mai jos, ți-am spus, seminarist reșapat. dar ți-e de ce ți-e frică să te plimbi prin centrul Timișoarei? să nu te făgărească vreunul cu tomate coapte?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-20 19:42:42
         
 
  Da zi-i asa, rechesane, de ce ti-e frica sa dai texte pentru antologie?  
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-20 19:37:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  textele sunt în posesia domnului Corbu, dar dacă se tipărește antologia(printr-o minune nesperat)mi-e teamă că te-apuci ai să rupi paginile respective, o să le să le înghiți într-un acces de furie, și, doamne-ferește te îneci cu ele.să spun drept mi-e silă c-o să pui deștele tale de catrenist ofuscat pe ele.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-20 19:37:08
         
 
  rechesane, chiar daca m-am retras din proiect asta nu inseamna ca nu il sustin pe d-l Corbu in realizarea lui.
Stiu ca nu ai curajul sa participi cu texte in antologie, dar atunci lasa-i in pace pe ceilalti.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-20 18:46:13
         
 
  Rugaminte celor care, din varii motive, nu doresc sa participe la antologie:

Va inteleg frustrarile, dar daca tot nu vreti sa fiti inclusi in carte, va rog sa nu mai bagati strambe si sa ii lasati in pace pe cei care doresc sa faca ceva constructiv pentru Europeea. Multam fain.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-20 16:33:07
         
 
  "lasa-ne, lasa-ne, emigrantuleeeee" (Kosta Vianu)

Pai v-am lasat acum vreo cativa ani si tot prost o duceti. Ba chiar cu mult mai prost. Pe vremea aia Romania tocmai intra in Uniunea Europeana, lucrurile incepusera sa se miste cat de cat, nivelul de trai crescuse si nu aveam chiar atatia interlopi, puscariabili si traseisti politic in parlament.
Pentru ca peste numai cativa ani sa iasa lumea in strada, sa sparga si sa dea foc la magazine sau sa se bata cu politia ca in tarile din lumea a treia.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-20 16:28:07
         
 
  Astept scaderea nivelului de postare, urmat de plecarea mea definitiva de pe Europeea, daca asta era bolovanul de care se mai impiedica aparitia antologiei. La revedere si bonjour, dar nu inteleg de ce unii sunt mai europeici decat altii, mai cu mot in frunte si mai de cultivat decat mine, un nefrecventabil, cum aud ca as fi fost catalogat.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-02-20 05:37:23
         
 
  Ei, da, subscriu ideii ca daca Olariu s-ar ocupa de oricat de putin din acest proiect, pe mine nu contati. Dezacordul dintre mine si felul lui de a fi si de a se exprima este unul total si definitiv si m-ar irascibiliza si mai mult. Nu suport tupeul cu care strainii, fie ei si fosti romani, se amesteca in saracia noastra, in neputinta noastra, pledand pentru ideea ca noi, de prosti ce suntem, n-am fi in stare sa ne gospodarim fara ei. Slugarnicia fata de straini ne va aduce, pana la urma, intr-o stare si mai jalnica decat cea de acum. Acesta nu este un text denigrator la adresa antologiei sau a Europeei, este un strigat disperat: lasa-ne, lasa-ne, emigrantuleeeee  
Postat de catre sters sters la data de 2013-02-20 05:33:22
         
 
  Prietenie cu Kosta nu esista. Exista insa respect reciproc, acela insa nu este obligatoriu, numai posibil. Dar intr-un climat de mistocareala ieftina, in care oameni care nu mai au de-a face cu viata noastra, pentru ca o au pe a lor, mai bogata si mai interesanta, dar se amesteca aici numai ca sa provoace si sa tulbure apele si asa zbuciumate, eu nu mai pot respecta pe multi. Si-apoi, DE CE M-ATI ALES pe mine? Vreti sa ma provocati? Ei bine, eu nu marsez la asemenea replici, j'en ai assez, vorba neamtului, de replici pe langa texte, de jigniri, de referiri la posibile boli ale mele sau ale lui Peia, fapte cu care imberbii si neavenitii au reusit sa-l radicalizeze definitiv. Asta in timp ce proprietarul se chinuie din rasputeri sa impace capra cu varza. Prietenie, nu, cum ziceam, dar o bruma de bun simt, zau ca ar trebui...Kosta, mai irascibil ca niciodata.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-02-20 05:10:55
         
 
  E chiar adevărat. Soluțiile constructive ar fi mult mai potrivite decât ciorovăiala asta. Căreia, personal, nu-i văd sensul.
Nu înțeleg, bunăoară, de ce aș pune mai mult accentul pe gâlceava cu Olariu, decât pe prietenia cu... Kosta. Asta cu titlu de exemplu.
Vorba ceea: Pe mine m-ai omorât, dar cu iapa ce-ai avut?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-02-20 02:10:26
         
 
  Stimate domnule Rechesan, m-am retras demult din acest proiect. Asa ca nu mai ai niciun motiv sa iti retragi textele.
Sau o fi altceva la mijloc?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-19 21:46:27
         
 
  unul din motivele pt care îmi retrag participarea sunt mizeriile postate la adresa mea, olariule.să fiu antologat sub directa ta participare e ultimul lucru pe care mi l-aș dori. restul ține de lucruri cărora nu le pricepi sensul, gen literatura rusă, plagiat. literatura versus veleitarism fără conținut. bun de tipar ccontra unor stipendii, broșurele scoase la tiparnița proprie.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-19 21:04:14
         
 
  Antologia trebuie sa mearga inainte, chit ca unii domni de pe aici nu doresc aparitia ei.
Sincer, nu le inteleg motivele.
Carcotim, carcotim, dar...
De ce nu vin domnii respectivi cu unele solutii constructive? Mai ales ca trebuie demarata cat mai repede.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-19 19:39:17
         
 
  p.s. acu n-am vorbele la mine  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-02-19 15:41:40
         
 
  daca n-am sa uit pana atunci, despre raidul de azi al onorabilului gh rechesan intru denigrarea repetata omagierea saitului europeea, am sa comentez pe indelete dupa 28 febr, cand imi expira si mie cartonasul galben (si dupa cum scrie la catastif, al domniei sale, poimaine). onoare munci. sic.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-02-19 15:40:20
         
 
  Văd cu ochii minții cum unii își doresc să nu se realizeaze Antologia! Cu ură și resentimente. Incredibil. Iar vârful de lance este distinsul domn Peia. Nemaiavând ce să scrie a spus că Europeea este un site de socializare. Nu de literatură!

Stau și mă întreb: în afră de celebra capră a vecinului, care să fie motivarea distinsului domn Ioan Peia, pe care îl găzduiesc aici cu simpatie și o ușoară înțelegere, ca să nu spun mai mult, de a urâ atât acest site? Iar dacă-l urăște așa cum îl urăște, de ce va fi venind aici? De ce atât efort? De ce atâta patimă. Pentru un pom fără roade! Pentru un site de socializare!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-02-19 15:05:22
         
 
  vă doresc succes,dar repet,în condițiile prezentate, fără textele pe care vi le-am trimis anul trecut.sper ca barem tîrgul gaudeamus să vă găsească pe tarabe ca editor independent cu un tiraj cît mai ridicat.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-19 14:44:59
         
 
  Era, și speram că finețea observației care vă caracterizează va sesiza nuanța, vorba de un șantaj sentimental.

Inițial, și cu toate bunele intenții, așa am pornit. Optimist și de cea mai bună credință într-o transparență totală. Ce a urmat? Eu mă retrag. Eu nu vreau cu ălă. Eu nu vreau cu ălălalt. Etc. În stilul acesta și la eterogenitatea culturală, comportamentală, de înțelegere, de valoare, de viziune, de idei, de talente, de orgolii, de antitalente, de cinism, de răutate, de invidie și câte altele, am schimbat strategia. Pentru că, altfel, nu mai apărea în veci Antologia. Prin urmare am primit suficiente texte și, în baza regulamentului am selectat eu autori antologabili. Iar cuprinsul va fi confidențial până la apariția lucrării.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-02-19 14:41:30
         
 
  șantaj? de data asta vă permiteți dumneavoastră etichetări vag jignitoare. oricum, am susținut întotdeauna că în selecții și evaluării trebuie să conteze textul, nu considerente de ordin personal su numele autorului. acum ceva vreme ați admis că apariția unui text ca InfoEuropeea e un atac imund, care nu are ce căuta într-un cenaclu literar virtual. textul este încă în pagină, iar dumneavoastră mă îndemnați să public și să particip la proiectul antologiei. mi se pare bizar, dar obiecția nu are nimic de a face cu șantajul.nu m-ar deranja să știu că alături de numele meu ar sta sonetelele lui Rădulescu/Ștefănescu, textele luiA.A.Agheorghesei sau cele ale lui Liviu Bordaș, de pildă.șadar e o problemă de transparență a poiectului și nu de evaluare strictă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-19 14:23:31
         
 
  Nu, nu v-am considerat demolator. Însă celălalt comentariu, pe care l-am invalidat, nu avea ce căuta aici. Am luat notă, mai demult, de dorința dumneavoastră. Prin urmare, prezența dumneavoastră pe acest topic nu se justifică decât dacă vă răzgândiți. Eu vă adresez în continuare invitația. Mai este timp. Și, din păcate, raționamentul domniei voastre, nu mi se pare corect. Textele domniei voastre sunt autonome. Ele, prin lectura lor de către cineva, pot interrelaționa cu alte texte indiferent dacă sunt incluse în într-o antologie ori nu.

Vorbeați în comentari de orgolii. Nu credeți că exagerați totuși cu orgoliul dumneavoastră? Și procedați la un ușor șantaj asupra mea știind că vă apreciez textele? Dar decizia vă aparține.

Zâmbiți, domnule coleg, viața bate, uneori, literatura.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-02-19 13:17:32
         
 
  P.S. dacă m-ați catalogat cumva ”demolator” , vă rog să reflectați la numărul de texte publicate aici de-a lungul a șase ani, aproape fără întrerupere!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-19 13:04:10
         
 
  Evident că selecția va fi făcută după valoarea textelor și va ține seama de apartenența membrilor la comunitate.

Prin urmare, nu mai tulburați apele cei cărora vă pasă de volum și site, cât îmi pasă mie de al 47-lea miliard de miliarde de grăunte de nisip din Sahara! Ori cei care v-ați făcut un obiectiv din tulburarea apelor pe site, hărțuirea mea și a membrilor site-ului. Și care mai aveți și personalități accentuate cu eu exacerbat.

Antologia este un proiect comun al celor care au lăsat cu adevărat urme în cadrul site-ului și, sper eu, și în literatura acestor ani.

Aici vor fi acceptate toate iddeile și sugestiile acelora care vor contribui, fie și critic, LA REALIZAREA VOLUMULUI. Demolatorii au internetul la dispoziție. Însă nu acest site!

Așadar, în sensul concentrării energiilor și ideilor pentru realizarea acestei antologii, voi invalida comentariile acelora care vor încerca să-l saboteze.

Vă mulțumesc pentru sprijin. Și sunt sigur că mulți veți dori apariția acestui prim volum.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-02-19 03:28:40
         
 
  Dacă aveți idei cu privire la finanțarea volumului vă rog să le spuneți, fie aici, fie pe e-mail: Business Angel, fundații culturale, asociații, programe de sprijinirea culturii, donații, etc. Poate nu atât pentru volum cât pentru traducerea lui în engleză, franceză, spaniolă italiană. Evident, traducere literară care costă.

Volumul va fi difuzat contra cost. De aceea vă invit să vă înscrieți cu numărul de exemplare pe care doriți să-l achiziționați.

Orice alte sugestii care să sprijine proiectul sunt bine venite.

PS. Subiectul este realizarea volumului nu discuții centripete care să împiedice acest proiect.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-02-19 01:06:07
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE