FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Perseverare...Sau scrisoare deschisă adresată domnului Ioan Peia
Text postat de Emanuel Cristescu
Domnule Peia,

Scrieți texte și comentarii la texte. Și respectați regulamentul. Nu mai scrieți atacuri la persoană și nu mai denigrarți site-ul. Acestea vă vor fi invalidate fără niciun fel de explicații.

Insistența cu care postați un comentariu prin care spuneți că ați fost cenzurat, pentru a vă victimiza și a aduce deserevicii site-ului, ar putea fi convertită în scrierea de texte și comentarii serioase, umoristice, în proză, în versuri, etc. Însă cu referire la siuații de viață, reale sau imaginare, la teme literare, mai mult ori mai puțin importante, etc. Ori comentarii la textele postate pe site.

Nu texte ori comentarii referitoare la mine. Ori la alți membri. Pentru că imparțialitatea pe care o practic aici,de ani de zile, se referă la texte și comentarii care respectă regulamentul. Cu textele sau comentariile care nu respectă regulamentul nu numai că sunt "parțial" însă merg, evident, până la partinic. Nu voi mai tolera, ca prin aastfel de texte ori comentarii, să fie atacați oameni. Condițiile necesare și suficiente, pentru a publica aici, au fost două: limbaj ecoliterar și "nu" atacului la persoană. La care, prin amendamentele la regulament, am adăugat și "nu" denigrării site-ului.

Conceptul de funcționare a acestui site este unul generos, în care prevalează libertatea de exprimare. Însă această libertate, când nu se manifestă responsabil și atinge libertatea altora, iată, trebuie restricționată. Iar aceasta nu înseamnă cenzură. Cenzură ar fi dacă vi s-ar invalida textele pe considerente de ideologie, de opinii contrare cu ale altor membri ori cu politica site-ului, etc. Dar nu aceasta este situația. Când scrii "așa, doamnă, fii intrasingentã, fii bãrbatã, nu te lãsa, jartește-i la bumb pã ageamii, fã dezbateri dã idei, da', mai alea, dezbate-te matale singurã, cu matale însevã. în faþa oglinzii. cu mîna dreaptã ridicatã-n bagdadie și cu stînga... mã rog... tot pe-acolo!... declamã, proclamã, reclamã, siclamã, aclamã, umple ecranu, aratã-ne ce știi!" la ce să te aștepți altceva decât la invalidare! Până când eleganța și politețea să tolereze astfel de insanități, în fapt, mitocânisme? Gata. De la momentul T ZERO am pus punct unor astfel de "drăgălășenii"! Ori când te victimizezi scriind “am fost cenzurat a 11-a oarã!
o, cîtã imparþialitate, cîtã obiectivitate, cîtã ipocrizie!”

Nu mai pot accepta ca, în numele acestei libertăți de exprimare, pe care o prețuiesc, o cultiv și o promovez, domnia voastră, și oricine altcineva, să aducă atingere altora, inclusive mie și să alunge oameni de pe site. Ați făcut-o suficient până acum. Nici acum nu pot să concep cum a fost posibil, de fapt fără să știu, să alungați o mare poetă de pe acest site: Loredana Cristea. Și câți ori câte vor mai fi fost. IBG, este un alt exemlu.

Nu am nicio rezervă în a discuta polemic, în a vă găzdui textele sau comentariile, în care, în respectul regulamentului, vă exprimați opinii contrare, chiar greșite, ca de exemplu, printre ultimele, comentariul la textul "Adevăr și validitate". Care este un text bun, chiar foarte bun, îmi place să cred. Și, din care, nici domnia voastră, nici domnul Atanasiu nu ați reușit, cu argumente, să clintiți, nici măcar o frază. Cu toate eforturile depuse. Cum, de altfel, nici din alte texte nu ați reușit să faceți acest lucru. A, afirmații, opinii, impresionisme, că nu vă place, etc. Nicio problemă. Este dreptul domniei vostre să vă exprimați astfel de idei. Care țin de celebrul "de gustibus..." Însă de la de gustibus la argumente este o cale extrem de lungă. Cale care niciodată nu va putea fi străbătută cu aria calomniei, insultei, bârfei sau insinuării prezente în metoda interjecționist-onomatopeică de a "analiza", în fapt, de a încerca măcelărirea de texte!

Prin urmare, nu mai însistați să vă victimizați încălcând regulamentul!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mah, io tre' sa recunosc: fara peia, site-ul asta e ca nunta fara lautari.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-14 17:08:01
         
 
  Iote aici: numai pt că a apărut numele meu - care e un brand, indiscutabil - ați colectat cele mai multe vizite.
deci?
(Ioan Peia)

Mult stimate si iubite tovarase general,
Aicea ati brodit-o bine, fiindca pana si eu, care nu mai sunt chiar asa de tanar, prefer sa merg la o fata care are frumuseti ascunse si isi pune fustele in cap decat sa ma delectez cu chelia unui profesor universitar.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-02-14 16:17:18
         
 
  Iote aici: numai pt că a apărut numele meu - care e un brand, indiscutabil - ați colectat cele mai multe vizite.
deci?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-14 10:10:13
         
 
  "Mă întreb, totuși, care să fie explicația faptului că, după acel moment T ZERO, adică de când am abolit, sper eu definitiv, încălcarea regulamentului, numărul vizitatorilor unici pe zi a crescut de la o medie de 150 la cca 200 cu un maxim de 260?" (doamna-doamna)

Deci nu e pt că v-ați apucat să împestrițați saitu cu hărmănăutica voastră, doamna, dovadă că aveți, ici-colo, cîteva vizite, și alea întîmplătoare. ci pentru că vi le potențez eu, cînd am chef. lumea citește ce e interesant, nu bîiguieli intertextualiste.
așa că ar trebui să-mi mulțumiți.
ia să sting eu lumina, cum am mai făcut-o, să vedeți cum vă pricopsiți cu fro 7-8 vizitatori, și ăia plictisiți dă moarte.
reveniți-vă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-14 10:08:25
         
 
  Domnule coleg Cioacă,

În principiu, nu contest caracterul curativ al înjurăturii. Mai ales pentru cel care înjură. Dacă nu cumva exclusiv pentru acesta. Dar cred că sunt niște spații mai bine utilate și cu specialiști care pot face mai mult bine și mai de durată decât înjurătura.

Mă întreb, totuși, care să fie explicația faptului că, după acel moment T ZERO, adică de când am abolit, sper eu definitiv, încălcarea regulamentului, numărul vizitatorilor unici pe zi a crescut de la o medie de 150 la cca 200 cu un maxim de 260?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-02-13 23:20:46
         
 
  Stimate domnule profesor,
Americanii au adoptatat acum doua sute de ani un amendament la constitutia lor care le garanteaza dreptul sa posede si sa poarte arme. Acest amendament a jucat un rol extrem de important in istoria Poporului America. Vestu salbatec a fost cucerit cu aceste arme, datorita acestor arme americanii se poarta extrem de civilizat si politicosi cu toti necunoscutii pe care ii intalnesc indiferent de jerpeleala de care dau dovada, fiindca niciodata nu pot sti ce se ascunde prin buzunarele lor iar politicienii sunt siliti sa fure, nu dupa pofta inimii, ci mult mai putin.
Eu cred ca un amendament care sa protejeze dreptul la injuraturi ar trebuii introdus in constitutia Romaniei. Injuratura este arma preferata de atac si de aparare a romanilor din cele mai stravechi timpuri. In afara de faptul ca este o arma mostenita de la stramosii nostri, fiindca nu stiu daca ati aflat ca ultimile sapaturi arhelogice au scos la iveala atat injuraturi dacice contra roamnilor cat si injuraturi inverse. Cum dacii nu stiau prea bine latina literara iar romanii se incapatanau sa nu invete daca veche, gasisera acest mijloc de comunicare extrem de eficient care a si dus pana la urma la aparitia Poporului Roman. Injuratura la romani a avut si are, asa cum bine ne invata profesorul Peia, un rol educativ exceptional. Romanul, pentru a-si aduce odrasla pe calea cea dreapta nu si-o bate ci doar o injura. Soldatul roman, si asta o stiu tot de la generalul Peia, da dovada de o vitejie si mai mare atunci cand e injurat de mama. Fiindca asta ii trezeste mania care apoi este canalizata impotriva dusmanului. Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca Poporul Roman are un tezaur de injuraturi poetice cum nu au alte popoare. In afara de faptul ca uni romani nu se simt bine cand nu sunt injurati. Sa va dau un singur exemplu: in ultimul timp generalul Peia refuza sa ma mai injure! Daca domnul Peia face acest lucru de bunavoie si nesilit de mine, trebuie sa merg la medic, fiindca-mi este foarte clar ca ceva nu este in ordine cu mine. (Singura mea speranta este ca aceasta comportare neprietenoasa la adresa mea se datoreste numai masurilor dumneavoastra represive si inhibitoare.)
Si dumneavoastra vreti sa ne scapati cu forta de de efectele curative ale renumitei injuraturi romanesti?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-02-13 22:11:30
         
 
  Știu, situațiile acestea sunt jignitoare  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-02-13 10:18:33
         
 
  Domnule Ștefănescu,

Știu, situațiile acestea jignitoare. Și cronofage.

Însă Cassius Clay, când a intrat în ring, știa ce-l așteaptă. Mutatis mutandis, spuneam odată, cândva, că în momentul în care intru, dimineața, pe site, deși ar trebui să fie o bucurie, sunt pregătit de ce-i mai rău. Adică, să înghit o broască râioasă pe stomacul gol!

Toate acestea sunt totuși fleacuri. Peste care trec cu serenitate și -de ce nu?- cu toleranță. Uneori chiar și cu umilință. Pentru că, iată, dacă veți clicka pe dreptunghiul cu trafic ranking, din josul paginii, veți putea observa că, pentru un site, nu prea performant tehnic și având ca obiectiv literatura, în medie, peste 200 de vizitatori unici pe zi nu este chiar ceva neînsemnat. Mai ales dacă avem în vedere și faptul că, împotriva tendinței generale de vulgarizare, aici, se practică ecoliteratura.

În plus, cu cât lecturez mai mult, din urmă, cu atât mai bucuros sunt de calitatea multora dintre textele postate aici.

Aș mai aduce în discuție și repartiția geografică a membrilor. România, Moldova, Germania, Marea Britanie, USA, Africa (este cineva în Golful Guineii care ne vizitează zilnic!) Belgia, Italia, Spania, etc. etc. Se vede ]n trafic ranking dacă veți da click pe "Acum"

Ceea ce este important este faptul că, împotriva vocilor casandrice, (de la apariție i s-a prevestit pieirea!) iată, Europeea rezistă. Cu toată toleranța mea exagerată. De care s-a profitat. Ca în cazul distinsului coleg. Îmi fac mea culpa și prezint scuze tuturor acelora care au fost afectați, injuriați, insultați și care, probabil, exasperați, au părăsit site-ul. Însă, de la Momentul T ZERO, mi-am propus să pun piciorul în prag.

Scrisul are nenumărate motivații. Nu le reiau. Apoi faptul că unii sunt mai talentați, alții mai puțin talentați, nu ar trebui să ne separe. Ci să ne unească. Cei mai talentați sunt citiți de mai mulți oameni, cei mai puțin talentați sau în formare pot învăța, se pot perfecționa. Și, cu siguranță. am ajuns aici, în aceste condiții, la performanțe. Și vom putea atinge și alte performanțe. Printr-o implicare și printr-un efort comun.

Eu mulțumesc tuturor acelora care fie postează, fie, numai, citesc ceea ce se scrie aici, pentru fidelitatea lor. Și îi rog pe toți să disemineze, să facă cunoscut acest spațiu și în rândul altora. Și să mă ajute în păstrarea direcției ecoliterare a site-ului.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-02-13 10:17:45
         
 
  d-le Cristescu, spuneti:

"Scrieți texte și comentarii la texte. Și respectați regulamentul. Nu mai scrieți atacuri la persoană și nu mai denigrarți site-ul. Acestea vă vor fi invalidate fără niciun fel de explicații".

d-le Cristescu, apelul dvs tocmai asta face, explica. eu unul, mi l-as mai fi scris. nu exista user mai liber decat cel cu nivel 10, d-le Cristescu, stiti bine. si asta dintr-un motiv foarte simplu: n-are nimic de pierdut. in vremuri de mult apuse, cand eram editor, un anumit coleg (al carui nume, cu voia dvs, nu-l mai pomenesc) se trezea, se spala pe dinti si, probabil, isi bea cafeaua, apoi ma facea albie de porci in 4-5 comentarii, pe temele cele mai diverse, in general, ale zilei. sigur, ii invalidam comentariile, dar succesul domniei sale era deplin, fiindca stia ca o sa le citesc, mai mult decat atat, fiindca eram OBLIGAT sa le citesc.
solutii? nu exista. nu stiu, poate relaxarea, meditatia yoghina, ceaiul de tei, inotul... sau, de ce nu, rugaciunile pentru iertarea pacatosului.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-02-13 09:41:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE