FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Poveste despre nimic
Text postat de ecsintescu virtual

Inchid usor usa, merg in varful picioarelor, ma impiedic de prag si trag o injuratura in gand, merg din nou pe varfuri, simt in gambe o intepatura groaznica, ma gandesc de ce dracului am scrotul de culoare rosie, un rosu aprins, o fi de la alergatul pe banda, imi zic, si aterizez la laptopita mea. O pornesc si scoate un icnet ca sic and windowsul ar fi calcat in picioare. La dracu! ( Cand scriu aceste randuri constat ca nu stiu ce tampenie de corectat am, dar asta e alta poveste..speeling nu stiu ce)

Verific pe mailul de serviciu ce mesaje am primit. Inclusiv cel de la domnul professor, parola este …na14. I-am multumit din suflet, viata fara europeea e pustiu, trec peste ..sa fii un bun editor sis a nu-I superi mai ales pe P... si alte bla-blauri, sincere eram ocupat cu deschiderea unei noi sticle de vodca.. Sticle mici, celelalte mari sunt sub cheie, prietenii stiu de ce! Stiu de ce? Aiurea! Nu stiu nimic! Viata, carciuma doua usi! Dar asta e alta poveste!

Dau, fireste, un ochi pe Europeea! Mi-a lipsit. Imi caut preopinentul, e la bai, vad un text, un fel de aport al metafizicii lui gelu voican in comparatie cu erosul plagiat al Dacianei in clitoridianul glont al lui Ilie Sarbu. Daca sunt prea beat imi cer scuze, parerea mea este ca Nastase Bulau l-a claponat pe tata socru, dar nu e treaba mea, completul negru 4 isi face treaba..Probabil tine de vanatoare, iar singurul vanat al meu era o amarata de sticla de vodca.. Chiar si cu eticheta albastra, la fel ca si Europeea. Dar asta e alta poveste!

Deci! Vad textul, caut la comentarii, il ochesc pe R..., iar colportez, apropos prietene colportorul sunt eu, mereu si mereu, mneata esti chiar sahesperian in domeniu, nu stiu ce am vrut sa diminuiez, dar asta e chiar o alta poveste. In fine. Unde dracului am ramas? A da.. Apropos de curcubeul rogvaivat din celebrisimele-I versuri, o daa, mi s-a intamplat. Era atat de goala si eu atat de beat. Si printer picioarele ei goale, printer fesierul stang cel mai sus decat fesa stanga, printe chestiile care atarna sub parul pubian numite de magari fleici, ei bine, am vazut rasaritul de soare. Si dracul sa ma ia daca nu Fanta aia dumnezeiasca in chema pe W Bush sa mai vina odata! Avea un …(cubeu), asta-I adevarul! R.., cred ca lasi pumnul in pace. Dar asta e alta poveste!

Vreau sa va spun ca aici la Perla, aici unde stau, exista un tip. Un om! Fix la 4 si 20, fie ca e dimineata sau seara, dumnealui canta!” Hai baaaa! Turai si Turai…Scrieeee baaaa! Scrieeee ..oleoloooo! Probabil sufera de ceva, dracu mai stie. Sincer sa fiu, m-am interesat, asa securistic, cum ar zice prietenul meu batranul Nelu. Am aflat ca e doctor si ar fi fost director la spitalul Vasile Roaita. Habar nu am cum se numeste acum, si nici nu ma intereseaza, astept sa-mi spuna prietenul Peia. In fine..Constat ca vodcile mici au fost baute. Tigarile fumate. Vreau sa beau! E 4 si putin peste 20 si nu-l aud. “Scrieee baaa” a amutit. Dar asta e alta poveste!

Constat ca am blu jensii in dormitor. Banii in buzunarul din dreapta. Iar dreapta e sora lu ceas cum ar zice unii. Ce dracu fac. Ii vad geanta, trag un million de-acolo, ( ii pun azi la loc n-aveti grija) si plec. Asa in pijamale dar incaltat cu ciocate. Ca sa respect adevarul istoric: Sunt intr-un tricou rosu cu alb, pantaloni cu patatele luati de Ioana de la Lidle din Curtea de Arges atunci cand am fost la inmormantarea tatalui ei si in picioare am niste ciocate! Luate de la Cannes la reducere. Dar asta e alta poveste.

Trag usa incet dupa mine. Vorbesc de usa de la intrare. Il vad pe Pandele. ( Pandele e homlesul nostru de la etaj) Il trezesc si imi cer scuze. Inainte il intreb daca stie de ce nu mai canta ala, imi raspunde ca nu stie, in fine vine liftul, citesc in cabina a o miia oara telefoanele de urgenta: salvare, politie, deranjamente lift si servicii funerare, in fine, ajung in strada, ce-mi place! Non-stopul e in spate pe Hatman Arbore! Ajung. Agat din raft doua sticle de vodca si niste guma de mestecat. New Formula Cobalt seria 42182108, asta ca sa fiu mai exact, astept la rand. Ma gandesc ca se poate trezi si etc etc. Dar asta e alta poveste.

In fata mea se afla un domn. Mult mai mic decat mine, vreo 1 75. Scoate doua plase din buzunar. A cumparat 2 kg de cartofi si doi morcovi. Plus o lamiae. Ma vede. Mai bine spus ma strabate cu privirea. Asa sa-mi ajute Dumnezeu! Ma intreaba? “Scrii, scriiiii, auzi tu scriiiii?” Il masor si eu. Impecabil, palton de Dorobanti cum ar veni. Costum la fel. Zic da! “Esti prost”, imi spune, “ tu n-ai nicio poveste de spus” Il intreb daca el are de spus vreo poveste! O sa ma auzi la geam, mi-a raspuns! ( p.s acum iar canta, asa sa-mi ajute Dumnezeu) A plecat! Barba alba, cioc mai bine spus, semana cu Lenin! Ma gandesc la “Invatati, Invatati si iar invatati” Dar asta e alta poveste!

Concret. Mi-am luat vodca, parte am si baut-o. Si am scris. O poveste despre nimic!

PS 2 Asa am inceput, candva, tot aici pe Europeea! Sa scriu despre nimicurile mele. Si ii multumesc domnului professor Corbu. Fara Europeea chiar eram un Nimic!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Votez cu Veronica Pavel si cu Tea Nicolescu, whatever!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-02-02 21:40:19
         
 
  Bun text!
Vot, Vero :)))
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2013-02-02 21:11:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Nimicnicia Voastră," Cui v-ați adresat? Însă indiferent cui vă fi fost adresat nu ați procedat corect.

Se cuvin scuze!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-02-02 13:53:58
         
 
  Textul merita înstelat.

Nimicnicia Voastră, ploi de stele curgînd nu vor spăla acest nimic.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-02-01 23:34:52
         
 
  un nimic de nespus  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-02-01 20:26:53
         
 
  Fac de la inceput precizarea: sunt eu TEXTUL! Ecsintescu nici nu conteaza pentru mine. E un bosorog si trebuie sa-l schimb. De ce spui despre mine, mai colportorule, ca sunt o porcarie! De ce ma! Ce te scoate in favoare! "osul pubian"??? ia-te ma grobianule cu mine la tranta. Nu uita ca tu cazi pe mese ( asta mi-a spus autorul meu) Una peste alta, nu uita ca shahespere e mort demult. Sinucis?? Ca tu, m-ai dai din casa! Sunt eu, TEXTUL! (ps, ecsintescu, autorul meu, mi-a spus sa-mi ...trag scaunul! )  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-02-01 19:46:49
         
 
  Si eu dau*** (chiar daca nu mai sunt.
Welcome back, Exi!
Povestea asta despre "nimic" are tot ce-i trebuie sa faca "nimicul" viabil.

calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2013-02-01 15:59:59
         
 
  distinsa doamna cu nume de sfant, ca al meu, cu privire la motivele care m-au determinat sa instelez acest text, evident, n-ati priceput nimic. in schimb, ati intuit totul. fiindca, sinceri sa fim, analogia intre sinceritatea mergand pana la osul pubian a textului de mai sus si textualismul intarziat al lui Nedelciu, Ghiu si ceilalti, e aceeasi cu analogia dintre testele nucleare din coreea de nord si menstruatia la rate, asta-i clar. cu toate astea, ati subscris genialei mele initiative de a-i acorda 3 stelute. de ce? fiindca sunteti femeie, si femeile au o intuitie remarcabila. acum sa va luminez pe deplin. adevaratul motiv pentru care am instelutat porcaria asta e bucuria. bucuria ca un vechi membru europeic, aproape un membru fondator, as zice, e-n viata, si nu numai ca e-n viata, ci si pt. ca s-a intors, si, mai mult decat atat, s-a intors cu o creatie de top, si mai mult decat toate astea la un loc, fiindca pe la jumatea lui februarie peia va recapata drept de joc - rima involuntara. parerea mea.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-02-01 12:46:22
         
 
  "Nu zic, cuvintelor, nu,
pentru a ucide ci
pentru a le prinde, din zbor,
aruncate, spre inversul lor"*

Textualist întârziat -telqelismul își are începuturile prin anii 60 iar la noi mult mai târziu, (Marin Mincu, Iova, Nedelciu, Crăciun, Ene, Ghiu și alții)- ecsintescu este un autor original în special prin sinceritatea, mergând până la os, a scriiturii și prin reinventarea textului care se scrie singur. Este, în opinia mea o direcție benefică scrisului, o diferențiere o originalitate. "Scrisul" la mașina de tocat carne și umplut cârnați este o preocupare grafomană în care "scriitura" devine mesaj jurnalistic descriptivist și care poate lua forme infinite. Și chiar dacă, legal, nu putem vorbi despre un plagiarism, stilistic avem de-a face cu o plagiere, aparent inofensivă, cu o pastișare ori imitație pur și simplu fără sfârșit. Textul placid, anost, prolix și plictisitor reprezintă rezultanta acesui "stil". Textul lui exintescu, textul de mai sus, se diferențiază net de o astfel de paradigmă. (trec peste unele erori de grafie!)
Prin urmare, indiferent de resorturile care l-au îndemnat pe distinsul coleg, RȘ să însteleze acest text (comentariul mă face să cred că ar fi vorba de un ironism)în fapt a nimerit-o. Textul merita înstelat.

*Gheorghe Iova, Geniul Catren, Editura Charmides, Bistri'a, 2012.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-02-01 08:06:48
         
 
  sa nu scoateti stele de-aici, pana ma intorc eu de la unitate, ca va halesc. comentez atunci.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-02-01 07:38:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE