FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Oana Niculescu Mizil despre Secui si nu numai
Text postat de ecsintescu virtual
“Juram, juram, juram pentru Ardeal”

Constitutia Romaniei stipuleaza fara drept de apel la articolul 1: “Romania este stat national, suveran si indivizibil”. Cu aceasta Constitutie, Romania a intrat in marea familie europeana alaturi de Ungaria, Austria, Germania, alaturi de Franta, Grecia si de celelalte tari din Uniune.

Steagul national al Romaniei este drapelul ros’-galben-albastru. El a fost fluturat de romani in batalia de la Selimbar, in timpul revolutiei de la 1821, a fost simbolul national in lupta de pe Dealul Spirii, a fluturat la Alba Iulia in anul propasirii nationale, 1918. Ostasii romani au dus acest drapel si la Budapesta. Atunci in ‘919 am eliberat capitala Ungariei. Am fost, am eliberat si am plecat! Drapelul national a fost pana la Sevastopol, a fost ingenunchiat la Cotul Donului, dar nu a murit. Drapelul ros’-galben-albastru nu moare si nici nu se preda. El ne-a fost simbol si drept si ideal, vorba poetului nostru national Adrian Paunescu.

Ii inteleg pe maghiari. Incearca si ei marea cu degetul, cum se spune. Poate, poate, Romania adoarme, in virtutea drepturilor minoritatilor. Poate, poate, ca Statul National Unitar Roman isi va lasa romanii din Harghita si Covasna prada lui Tokes si ai lui, extremistii de serviciu. Il scriam lui Tokes sa ne lase in pace, inca din 2011.

Am tot respectul pentru cetatenii romani de etnie maghiara. Am multi prieteni maghiari care respecta drapelul romanesc si legile Statului Roman, Independent, Unitar si Indivizibil. Am trait in buna pace cu fratii nostri maghiari, atat timp cat nu au uitat ca mama noastra comuna este Romania! Am aceptat UDMR-ul la guvernare, am fost de acord cu drepturile maghiarilor la limba si obiceiuri, am facut tot ce este omeneste posibil ca maghiarii sa se simta cetateni romani si europeni.

Steagul secuimii (ale carui culori nu le stiu si nici nu ma intereseaza) poate fi arborat de oricine doreste, maghiar, roman, turc, tatar. Poate fi arborat pe case, pe masini, in baie sau in orice loc intim. El nu poate fi arborat pe cladirile institutiilor nationale ale Statului National Unitar Roman. Constiututia Romaniei, legea fundamentala, in virtutea careia UDMR este in Parlament, nu ne lasa sa ne batem joc de institutiile Romaniei.

Salut atitudinea ferma a Primului Ministru al Romaniei, domnul Victor Ponta! Trebuie sa aratam tuturor ca statul roman isi apara identitatea nationala si Constitutia!


versuri: “Juramant pentru Ardeal”, Adrian
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dar Vanghele? Vanghele ce parere are?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-02-11 02:21:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE