FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
taxa de care romanii se tem cel mai tare
Text postat de Dumitru Cioaca
"Și, în desfătarea limbii, să uităm de partea voastră"
(bardul Ioan Peia despre impozitul inventat de tradatorul Basescu pentru a-i aduce in sapa de lemn pe toti minuitorii de limba)

Ponta nu-i mai breaz, Ioane,
fiindca eu il cred in stare
de-a taxa o desfatare,
ce tine de-alte organe.

p.s.1
genu, plin de disperare:
-daca pune-acest smintit
taxe si pe copulare,
dup-o noapte-ajung falit!

p.s.2
cum n-au bani de-alte placeri,
noua taxa va lovi,
cel mai crunt, ti-o spun s-o sti,
in vadane si someri.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Peia nu este un om cazut. He's just giving a lil hug to out planet.

PS: In plus, chiar cu nivel 10 Peia poate raspunde. Singura chestie e ca ii vor fi moderate comentariile si vor aparea mai tarziu. Nu e singurul in situatia asta.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-22 17:20:50
         
 
  Nu este niciun fel de problema, dle Andrei Florian.  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-01-22 10:39:54
         
 
  Da, cred ca am facut o confuzie pe care o regret si pentru care imi cer scuze. Promit sa fiu mai atent data viitare.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-22 10:08:25
         
 
  erata: observat  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-01-22 08:21:01
         
 
  Dle Andrei Florian, nu inteleg de unde trageti concluzia ca as pune in carca lui Peia 'toata cloaca politica'?

'Dumneavoastra puteti injura orice, dar nu puteti sa va puneti insigne de merit pentru aceasta indeletnicire de mahala' Sunteti sigur ca ati citit comentariul meu? Vi se pare ca injur pe cineva sau ca imi pun insigne? :) Inseamna ca nu ati obserbat diploma si cupa pe care mi le-am acordat..:))

Nu cred ca este vorba de a fi sportiv sau crestin cand dau un raspuns pe care dvs il calificati drept 'mizerie' care loveste 'Intr-un om cazut'. Poate imi explicati si mie sintagma 'Intr-un om cazut nu se loveste.'
Va multumesc.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-01-22 08:19:26
         
 
  Domnule Pusca, cu riscul sa primesc un avertisment, imi permit sa va trag atentia ca este o mizerie ce faceti. Intr-un om cazut nu se loveste. Nu e sportiv, nu e crestineste si nici altfel decat o mizerie. Domnul Peia imi aste cel mai vasnic contestatar, injurator, denigrator sau cum doriti dumneavoastra sa ii spuneti, dar nu imi permit sa ii arunc chiftele peste gard fara sa am garantia ca le va primi domnia sa. Dumneavoastra puteti injura orice, dar nu puteti sa va puneti insigne de merit pentru aceasta indeletnicire de mahala. Nu-i puneti domnului Peia in carca toata cloaca politica. Nu domnia sa e vinovat, desi a votat-o cu patos, vinovata este toata aceasta clasa politica.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-22 01:50:21
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Doua lucruri as vrea sa-ti spun Peia:

1. 'El l-am și îl înjur pe băsescu și susținătorii lui, în primul rînd, pen' că au adus România în rahat. O liotă de nepricepuți și mafioți.'

Gresesti ca un prunc care uita urecheala primita alataieri si face aceleasi boacane!
Prima "groapa" in care am fost aruncati a fost in 1992 cand s-au dat partile sociale inapoi. Mai tii minte Peia? Nen'tu Iliescu v-a mituit pe toti dandu-va partile sociale inapoi. A fost prima lovitura data economiei romanesti.
A doua lovitura a fost cea cu certificatele si legea conform careia puteai lua marfa platind doar 10% in avans, data tot de Iliescu. Mai tii minte ce tunuri se dadeau? Tiganii au luat marfa de milioane de dolari. Numai in zona Bacau, Suceava, Piatra Neamt, Iasi, Vaslui am numarat PESTE 200 DE DOSARE cu un prejudiciu total DE PESTE 80 MILIOANE DOLARI intre 1993 1997. PREJUDICIU NERECUPERAT.
Aceste gauri au stat la baza privatizarii pe 1 leu . Cumparau si romanii si strainii pe rupte fabrici pe care mai apoi le vindeau la remat.
Am documentat in trei ani peste 20 de articole despre privatizarile "cu cantec" din Moldova si cand am scris despre cum au fost luate cele 18 ferme viticole si de animale de Porumboiiu, care intre tip "privatizase si Hotelul Racova" am fost concediat de la Adevarul. Asta era in 2001 in primavara. Basescu era un neica nimeni cand Iliescu si Constantinescu si gastile lor isi umpleau conturile.

Apoi au venit si hotii lui Basescu. Acum sunt hotii lui Ponta pusi la miscare.

Dupa cum observi, Peia, devalizarea economiei si atentatul la viata romanilor a inceput inainte de Basescu si cu siguranta se va termina(oare?) dupa ce noi vom fi oale si ulcele. Daca nu ai obosit, hai sa iti zic si al doile lucru.

2. A doua problema -pe care tu o ai de multa vreme- este ca folosesti gresit -in permanenta- cuvantul acus, acusica ACÚȘI, AC'USI adv. v. acum, imediat, îndată, nu-maidecât.

Iti recomand un film. Urmareste-l pe Feraud si o sa intelegi multe.

http://divxonline.biz/actiune/5036-the-duellists.html
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-01-21 23:41:09
         
 
 
Chiar de s-a schimbat macazul,
Taxele sunt o povara,
Numai ca, la noi in tara
Plang tot cei de freaca prazul.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-21 23:13:38
         
 
  Stimate domnule general,
Avand in vedere comentariul dumneavoastra am actualizat si eu catrenul pentru a-l pune de acord cu actualitatea politica.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-01-21 21:35:23
         
 
  Mah, eu unul am rezistat fo' 13 ani, dupa care mi-am bagat picioarele si am plecat sa aduc niste ajutoare. Esti pregatit sa te salvez, Yuane?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-21 21:07:38
         
 
  El l-am și îl înjur pe băsescu și susținătorii lui, în primul rînd, pen' că au adus România în rahat. O liotă de nepricepuți și mafioți. Nu-ș' dacă ai opppservat că asta am făcut.
În al doilea rînd, nu mi-am manifestat nicăieri adeziunea față de noii corifeii ai politicii și nici nu am de gînd să le cînt în strună. Bănuiam că atît îi duce minte. Dar ca să speli ptivata de rahați, aștepți să folosească unul mopul potrivit. după care, dacă mopul miroase, îl arunci.
Voi, repet, nu aveți nicun drept să scoteați cvreo vorbuliță. Căci ași SUSȚINUT tembelismul băsist, cu toate armeel și bagajele. Dupe cum vezi, eu am stat în expectativă, și, acum, scot artileria la interval.
Cama sta e.
Nenorocirea e că nu mai avem alternativă.
Pa, Românie, adică!
Acum e pe scape cine poate!...

Dar de ce fusei cenzurat, că n-am priceput?!




 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-21 21:00:23
         
 
  @i.p.: si cand nen'tu (jupan Epi) iti spunea inca de acum cateva luni asta incercand sa te aduca putin cu picerilii pe pamant, tu il injurai...
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-21 20:44:46
         
 
  N-ai ghicit, neică!
Acuș vorbeam de ăștia noi, care calcă pe urmele ălorlalți. Geambașii de la putere, indiferent care, nu știu altceva: cum se urcă-n vîrful grămezii, cum pun mîna pe pix și-și trag cîte-o nouă taxă pe turtă. Ei, săracii, nu au altceva în devlă decît taxe. Cred că-s presetați pe ideea asta. Au gena vizantină-n ei, pitulată-n șaua turcească: ia mai dați înc-un haraci, c-altfel vă băgăm în draci! Poate punem noi mîna, curînd, pe araci! Să li-i pe spinare, în loc de haraci. Îi pierdem de mușterii curînd și pe ăștia. Pentru mine e clar: sunt vorbiți toți să ne ducă la salcîmi, la loc cu verdeață. Păi, nu murim cu ei de gît?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-21 20:03:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE