FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
MOMENTUL T ZERO
Text postat de Emanuel Cristescu
Acesta va fi momentul de referință, fața de care, încălcarea Regulamentului Europeea va fi sancționată. Invocarea de texte sau comentarii anterioare acestui moment nu va fi luată în considerație.

Știu, poate unii se vor simți nedreptățiți, știu, am depășit cu o oră momentul cuprins în Atenționare Însă nu putem merge înapoi. Că am ajunge la Adam și Eva. Iar membrii noștri nu duc lipsă de inteligență în a-și crea argumente și anteriorități care mai de care mai ingenioase.

Însă trebuie să inițiem un astfel de moment ZERO (pacea se face între dușmani!) Altfel site-ul se destructurează și își abandonează rațiune de a fi,

Prin urmare, față de acest moment voi analiza încălcarea Regulamentului Europeea. Așadar, mare atenție! Să nu invocați necunoașterea Regulamentului, să nu imaginați situații care mai de care mai sofisticate pentru a folosi cuvinte vulgare și pentru atac la persoană.

Sigur, singur nu voi putea avea succes. Așa că, vă rog să mă susțineți și să semnalați aici, ori pe e-mail, [email protected] situațiile de încălcare a Regulamentului. Celor care vor reclama o astfel de încălcare, însă, ei înșiși au escaladat potențiale conflicte și l-au încălcat, le aduc la cunoștință că, simpla reclamare nu înseamnă că au și dreptate și că vor suporta și ei sancțiunile prevăzute de Regulament.

Textele grobiene, care vor conține insulte calomnii, chiar dacă vor fi precedate ori urmate de mențiunea "Pamflet" vor fi invalidate. În plus, insist să postați texte și comentarii ecoliterare și mai puțin ori deloc să consideraț că aici vă puteți scoate biografia turistică la autolăudat ori lăudat. Vă invit la mai multă decență comportamentală. Faptul că se vor afla postate anumite texte ori comentarii care încalcă prevederile regulamentare, nu înseamnă că eu aș fi de acord cu ele. Ci că nu am luat cunoștință, personal, de ele sau că nimeni nu le-a semnalat.

Vă doresc succes și vă aștept cu texte valoroase.

Precizare. Cum sensul acestor sancțiuni nu îl reprezintă sancțiunea în sine ci, păstrarea unei atmosfere corecte și respirabile pe site și "Avertismentul" trebuie să aibă o durată. Așa ca punctele de la circulație. Prin urmare, dacă în decurs de o lună, membrul avertizat nu mai încalcă regulamentul, sancțiunea se șterge.

Evidența sancțiunilor pentru încălcarea regulamentului

1. Ioan Peia - reducere nivel în perioada 21 ianuarie - 21 februarie 2013 Utilizare limbaj neecoliterar, com. antisemit și com. rasist.

2. Gheorghe Recheșan, Avertisment, pentru denigrare repetată a site-ului. până în 21 feb.

3. Florentin Sorescu Avertisment, denigrarea site-ului. până în 21 feb.

4. Radu Ștefănescu Avrtisment, atac la persoană prin adresare injurioasă. până în 28 feb.

5. ecsintescu Avertisment, atac la persoană prin calificarea injurioasă a unui membru al site-ului. până în 28 februarie. Pentru că în perioada în care primise deja un avertisment, a încălcat din nou regulamentul, i se reduce până la 2 martie 2013 nivelul la 10.

6. Vasile Iftime Averisment pentru o lună 14 februarie -14 martie. Libaj neecoliterar.

Domnilor, Ioan Peia, Gheorghe Recheșan,, Florentin Sorescu le-au fost ridicate sancțiunile astăzi 21 februareie 2013.

A fost sancționat cu reducerea până la 21 martie a nivelului domnului Gheorghe Recheșan la 10. pentru limbaj incalificabil.

2. Se sancționează domnul Sorin Olariu cu Avertisment, pentru o lună de zile, adică până în 21 martie 2013 pentru provocare și atac la persoană prin invocarea într-un com a "tatălui" domnului Recheșan și adresare neregulamentară, "Pătrunjel". Încălcarea regulamentului în această perioadă se va solda cu reducerea nivelului.

01 martie 2013

1. A fost ridicat avertismentul domnului Radu Ștefănescu.

2. Se sancționeză cu Avertisment domnii:

1. Ioan Peia-pentru:
a) adresarea ireverentioasa cu formule de tipul bai, nea, bre si altele de acest tip. (soresculăm, jupân,)

b) Escaladarea eventualelor conflicte în sensul ca userul lezat raspunde, lezând la rândul sau, atrage aceleasi sanctiuni. (mitocan. "fugitiv care-și vine neamul?"

2. Florentin Sorescu pentru:

a) "atacul la persoana, (viata personala a membrilor site-ului, convingerile religioase, familia si profesiunea acestora.)"S-o resculezi pe mă-ta, că ți-e tare drag, după cum văd."

b) "Escaladarea eventualelor conflicte în sensul ca userul lezat raspunde, lezând la rândul sau,atrage aceleasi sanctiuni. "

Perioada avertismentului: 1 martie 2013-1 aprilie 2013. Încălcarea regulamentului în această perioadă conduce, automat, la reducerea nivelului.

02.03.2013.

Se ridică sancțiunea domnului ecsintescu virtual

20 martie 2013
Se sancționează domnul Florentin Sorescu pentru "Bou mai ești, mistăr ...... Dobitoc." Și, fiindcă avea avertisment, sancțiunea este reducerea nivelului la 10 între 20 martie - 20 aprilie 2013.

21 martie 2013

Se ridică sancțiunea domnului Recheșan.

Se sancționează domnul Ioan Peia, cu reducerea nivelului la 10 pentru perioada 21 martie - 21 aprilie. (avea avertisment și a încălcat, incredibil regulamentul! A se vedea mai jos!)

Se sancționează ecsintescu virtual cu avertisment 21 martie - 21 aprilie, pentru provocare și generare conflict, escaladare conflict și atac la persoană.

Notă pentru domnul Recheșan: în perioada cât a fost sancționat a postat mai multe comentarii care au fost invalidate pentru că încălcau regulamentul. Dacă va proceda în continuare la fel nu voi ezita să-i reduc nivelul.

Europeea trebue să rămână un spațiu ecoliterar.

24 aprile 2013

Cu o ușoară întârziere se ridică sancțiunile pentru:

Florentin Sorescu
Ioan Peia
ecsintescu virtual
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Pentru păstrarea unei atmosfere salubre pe site trebuie, cu toții, să facem un efort comun. Mai întâi de a ne tempera ieșirile publice și de a respecta regulamentul.

Știți cu toții că spațiul public irascibilizează. De unde și reacțiile uneori disproporționate. Este suficient să te adresezi cuiva cu "nea caisă" ori celebrul "pătrunjel" și gata scânteia de scandal.

Nu trebuie să satați tot timpul cu sabia la brâu. Însă, psihologic vorbind, știți cu toții, agresivitatea este expresia slăbiciunii, a frustrării, nemulțumirii și lipsei de încredere în sine! Vă sugerez să vă protejați mai mult propria personalitate și să nu o mai devoalați orcând și oricui. Nevoia de afectivitate conduce clar la gresivitate. Prin urmare, doar trebuie lecturate comentariile domniilor voastre și oglinda stării în care vă aflați iese la iveală. Fiți, și nu mă refer aici la toți, mai circumspecți în reacții. Psihologia a făcut progrese uimitoare. Asta nu înseamnă că vă îndemn să fiți nesinceri. Nu. Vă îndemn însă la rațiune și o anumită rezervare. Nimeni nu este perfect. Cu toții avem puncte vulnerabile. La ce ne-ar folosi să le expunem public?

Cum vă spuneam și altă dată, nu pot să citesc tot ce se scrie pe site. Ca atre nici nu pot să constat încălcarea regulamentului. Și, presupun eu, cum cu toții suntem interesați să avem o atmosferă elevată pe site, vă rog să semnalați încălcarea regulamentului. Însă nu așa, îmi dați un link și eu ar trebui să citesc nu știu câte pagini să mă lămuresc și să înțeleg despre ce este vorba.

Sesizarea ar fi bine să o faceți pe e-mail, (ca să nu mai reluați încălcarea regulamentului ) să conțină pasajul care credeți că încalcă regulamentul și menționată prevederea regulamentară încălcată. Simpla trimitere la un link sau o chestionare de tipul "ce părere aveți domnule Cristescu despre....?" nu le iau în considerație.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-04-24 09:42:11
         
 
  Se ridică sancțiunile pentru domnii:

Florentin Sorescu
Ioan Peia
ecsintescu virtual
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-04-24 09:12:58
         
 
  Are dreptate Ioan Peia, domnule Cristescu. Nu puteți transforma niște useri cinstiți în delatori, pârâcioși.
Adică să-i pârască pe ceilalți, trimițându-vă misive de amor în secret.
Atenționarea fățișă este una mai rezobabilă.
Asta întrucât pârâtul poate să se apere, iar chibiții, să chibițeze.
Pe de altă parte, în "polemicile" avute cu Ecsintescul cel Virtual, este evident că acesta a căutat tot timpul să-l instige, știind că numitul Ioan Peia nu se poate abține.
Pentru că - de ce să nu recunoaștem - uneori este de-a dreptul terapeutic să îl porcăiești pe ăl de te enervează. Sănătos.
Revenind, este evident că Virtualul s-a folosit de buna dvs credință, pentru a-l scoate pe userul Peia să dispară în neantul internautic.
Or - o spun și teoriile în drept - instigatorul este autorul moral al faptei, vina lui fiind chiar mai mare decât a autorului.
Cred că drept ar fi ori să-i redați nivelul lui Peia, ori să-l trimiteți
și pe Ecsintescu la bungalău.
Dacă vreți să fiți cu adevărat drept, lucru de care nu mă îndoiesc. Și ceva mai realist.
Cât despre mine, sunt bine, sănătos, lucru pe care cu-l urez și vouă.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-27 12:32:41
         
 
  eu zic să-ți păstrezi lacrimile de crocodil pentru evenimente mai nefericte, esculabe, că nu se știe. cei ce se cred pe veci apărați de una-alta, o cam iau în freză, așa, ca lecție de viață.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-26 16:52:22
         
 
  Ce-ți pasă ție, Radule. Nici nu știi cum e să fii în bolgiile întunecate ale d-lui Corbu. În timp ce alți infractori umblă liniștiți pe stradă.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-26 15:44:38
         
 
  typo nemiloasa. e de la taste...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-03-26 15:37:02
         
 
  am plans toata dimineata gandindu-ma la soarta nemioasa a bardului retezat de cap, si la cele 26 zile ramase de ispasit. chiar si-acum cand scriu, lacrimile-mi curg pe tastatura placa video si procesor, pe monitor imaginea e neclara, ochii mi se-mpaienjenesc, nu stiu, nu stiu... ioane, daca mi se arde placa de baza, te pun sa-mi cumperi alta.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-03-26 15:36:25
         
 
  Aici + cu - nu dau acelasi rezultat ca la Mate.
Ti le baga pe amandoua la belele.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-26 14:08:16
         
 
  Și-apoi, cinstit vorbind, am fost de mai multe ori jignit decât am jignit. Trebuie să scădeți una din alta.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-26 01:24:05
         
 
  Domnule Cristescu, chiar așa de rău sunteți?!
Că ce-am făcut...
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-25 23:01:43
         
 
  Regret teribil scaderea nivelului bunului meu prieten Ioan Peia. Ioane...  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-21 12:09:13
         
 
  21 martie 2013

Se ridică sancțiunea domnului Recheșan.

Se sancționează domnul Ioan Peia, cu reducerea nivelului la 10 pentru perioada 21 martie - 21 aprilie. (avea avertisment și a încălcat, incredibil regulamentul! A se vedea mai jos!)

Se sancționează ecsintescu virtual cu avertisment 21 martie - 21 aprilie, pentru provocare și generare conflict, escaladare conflict și atac la persoană.

Notă pentru domnul Recheșan: în perioada cât a fost sancționat a postat mai multe comentarii care au fost invalidate pentru că încălcau regulamentul. Dacă va proceda în continuare la fel nu voi ezita să-i reduc nivelul.

Europeea trebue să rămână un spațiu ecoliterar.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-21 08:40:02
         
 
  epitet, metafora, parabola, simbolistica, ermetism, un adevarat regal stilistic... cu siguranta academia romana se va autosesiza.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-03-21 07:41:31
         
 
  "Mi-a fost sesizat astăzi și un catren ca încălcând regulamentul. L-am văzut. Nici vorbă de așa ceva." (E.C.)

Iar a inceput sa dea cu ciocul sifonarul de serviciu? Lol!!!



 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-21 01:02:30
         
 
  Ioane, hai ma se ne-mpacam, zaludule!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-20 22:40:09
         
 
  of of...  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-20 22:37:59
         
 
  fă-i-o tu lu mă-ta, singur-singurel, că ai fi în stare!
dacă vei, cumva, fi avut cuib obstretic, și nu, precum zis-am, ai fost conceput în trompa unei muște, după ce ți-a cărat sămînța din toaleta comunală - unde tocmai se relaxase, manual, un june încins de băutură - pe o faianță din wc-ul de la gară.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-20 22:25:28
         
 
  ioane, iti injuri mama? urat batrane. Eu am vorbit cu tata si a zis ca e bine ce ti-am zis cu seara aia. Vorbeste si tu cu mama ta si poate e de acord. Ce zici?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-20 22:20:53
         
 
  Într-un proces - am văzut asta cu ochii mei -, fiind audiată una din părți -inculpat sau parte vătămată, nu mai rețin-, aceasta s-a apucat să aducă o serie de injurii la adresa celeilalte părți.
Instanța a tot încercat să-l tempereze, dar, ce să-i faci, nu se mai putea omul abține, așa era de supărat.
"Vă amendez" dacă mai scoateții un singur cuvânt injurios, strigă instanța exasperată, lăsând să i se citească hotărârea în priviri.
În acel moment, omul nostru stă câteva momente în cumpănă, se uită atent în ochii d-nei judecător, după care duce mâna în buzunarul de la pantaloni, scoate un teanc de bani și spune:
"Cât spuneți, onorată instanță, că e amenda?".
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-20 22:19:41
         
 
  "seara aia" pe mă-ta! tot așa cam cum tu pe mama. care-i moartă, nemernicule!
e bine?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-20 22:18:30
         
 
  ioane, vezi cum vb de tata...  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-20 22:18:02
         
 
  ioane, "seara aia" e o romanta, dragule!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-20 22:16:41
         
 
  iar tu, băi jeg, ești ioane cu tac-tu, nu cu mine!
scîrbă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-20 22:16:06
         
 
  Poftim, domnule di-dact!
Imediat, în vecinătatea dv., un gunoi oemenesc, pe care, chipurile, l-ați admonestat cu avertisment, pentru ceea ce repetă mai jos, se produce fără ca să vă irite cîtuși de puțin înaltele-vă principii de mo-ra-li-ta-te!
Dar, apropo: dacă nu vă deranjează conținutul celor deversate "în seara aia" de către ratatul de care pomensc, numai pt că eu am fost destinataru acelor mîrșăvii, ce-ar fi să schimbăm, totuși, ținta: și anume către domnia voastră! Ce ziceți: vă coafează?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-20 22:13:39
         
 
  Ioane, cere-ti scuze! ACUUUM!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-20 22:10:59
         
 
  Domnule di-dact!
Orice ați spune și orice ați face, procedeul dv. se numește instigare la delațiune.
Tot astfel, sub diferite motivații cinice, regimurile dictatoriale și-au recrutat turnătorii nemernici, cu ajutorul cărora au indus în societate sentimentul suspiciunii absolute.
Rept: jenant, domnule didact, dacă, în plus, vă drapați gestul cu motivații ipocrite.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-20 22:09:01
         
 
  Domnule Corbu, observati ca domnul Ioan Peia a scapat de sub control. Imi da mesaje de pe [email protected], sa-l las in pace. Eu nu sunt homosexual si nu-i raspund. I-am replicat asta si se deverseaza aici in acest spatiu eco-literar! Eu pot sa zic si de... dar si de...( tigori tembele care nu au crescut individul) dar tac. Va rog a se lua masuri! Altfel aplic seara aia all inclus!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-20 22:07:57
         
 
  tu ești un jeg patent spirtulescule, oricum. deci, întocmai ca viermii, care nu au nevoie de niciun studiu special spre a fi clasificați, nici tu nu mai ai nevoie de niciun calificativ în plus. ești superlativul absolut al abjecției umane.
dar ce s-a-ntîmplat? iar ai rămas pe sponci? nu ți-a mai strecurat mizileanca nicio firfirică-n palmă? de unde, dacă a fost prinsă cu mîța-n sac. acum tragi tu mîța aia de coadă!
îți dau o soluție: ieși la cerșit cu mîța-n brațe!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-20 22:03:36
         
 
  Nu. Și nu este "jegosul turnător" Ce faceți dumneavoastră mai jos este jegos. Pentru că o dată îmi reproșați că nu aș aplica regulamentul. Și eu vă spun că îl aplic și solicit ajutorul. Pe e-mail sau aici (cum ați făcut-o dumneavoastră, adică, aici) Și, dacă membrii au atitudine civică și mă ajută, veniți cu acuzații.

Eu cred că toți aceia care se implică pentru păstrarea unei atmosfere de igienă comportamentală, trebuie apreciați. Altfel, Europeea ar deveni un maidan lingvistic. Știți cam câte postări invalidez zilnic?

Dar, domnia voastră, aveți imunitate europeică. Puteți, în limita regulamentului, spune orice. Puteți contrazice, vă puteți contrazice, puteți acuza, răstălmăci, tălmăci, puteți face tumbe, etc. Mult succes.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-03-20 21:54:20
         
 
  Peia, tu vorbesti ma baiete de delatiune, tu care dadeai in gat orice tinea de seara aia in care te bucurai ca o tigore? sa fim joviali..  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-20 21:53:20
         
 
  Peia, eu am fost! Eu l-am dat in gat..ce te faci?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-20 21:49:18
         
 
  Da, dar și când se numea Cassius Clay și când senumea Muhamad Ali, când urca în ring știa ce-l așteaptră.  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-03-20 21:46:22
         
 
  "încălcarea cu ostentație a regulamentului de către domnul Florentin Sorescu mi-a fost semnalată pe e-mail."

Putem afla care-i jegosul turnător care a făcut asta?
Și putem ști de ce încurajați delațiunea?
Doar așa, ca să vă dați rotund că vă caută lumulițili priste tot, prin lumea asta, ca să beneficieze de gratulațiunile Voastre Ilustrissime?
Jenant!
Mai ales că erați prin preajmă fix și taman atunci cînd se produceau oarece lucruri mai grave decît cele comise de Sorescu. Și asta cu atît mai mult cu cît, întîmplător, chiar avea dreptate!
Să nu îmi cereți să vă dau exemple de vizavi, că eu nu sunt un turnător abject.
Rușine javrelor care fac asta pe dindos, dovedind un caracater de rahat!!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-20 21:45:30
         
 
  "Cassius Clay" si-a schimbat si numele si religia...domnule ..Ali!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-20 21:44:33
         
 
  Domnule Peia ce faceti? Seara..chestii?? Va multumesc!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-20 21:43:21
         
 
  Sesizați încălcarea regulamentului. Unde și când l-a încălcat. Și, dacă se confirmă, evident voi aplica sancțiunea. Cu neplăcere, ba chiar cu durere, cum o fac de fiecare dată când sunt obligat să aplic vreo sancțiune.

Pentru că, orice sncțiune, o percep și ca pe un eșec personal. Probabil că nu am reușit să-i conving pe aceia care încalcă regulamentul să-și țină angajamentul de a respecta regulile minime de conviețuire aici. Luate o dată când și-au făcut cont. Și când au citit regulamentul și l-au acceptat. Și, a doua oară, când le-am mărit nivelul. Și când, cu cea mai mare parte dintre membrii Europeea am vorbit personal la telefon și mi-au promis că nu vor folosi limbaj vulgar și nu vor face atac la persoană! Și, cu toate aste, iată, mă aduc în situația neplăcută de a aplica sancțiuni.

Dar, asta este! Cassius Clay, când a intrat în ring, știa cel așteaptă! Însă, evident, nu voi renunța. Dar, cum v-am mai spus, nu am timp și nu pot citi tot ce se scrie pe site. De aceea, ajutorul celorlalți membri, îmi este indispensabil. De exemplu, încălcarea cu ostentație a regulamentului de către domnul Florentin Sorescu mi-a fost semnalată pe e-mail. Am constatat și am aplicat sancțiunea. Cu toată simpatia pe care o am pentru distinsul coleg.

Însă, nu orice reclamație se și justifică. Mi-a fost sesizat astăzi și un catren ca încălcând regulamentul. L-am văzut. Nici vorbă de așa ceva.

Prin urmare, domnule Peia, nu-mi mai faceți procese de intenție. Aplic regulamentul sine ira est studio. Dacă nu o fac fie nu m-a sesizat nimeni, fie nu am constatat personal, fie am greșit. Că sunt și eu om. Și Europeea are mulți membri. Și, din păcate, de multe ori, sunt lăsat singur.

Pentru mine toți membrii Euroeea îmi sunt apropiați. Ba, la modul frumos și literar, eu vă iubesc pe toți. Absolut pe toți! Însă, uneori, nu am ce face. Unii mă obligă să fac lucruri care nu-mi plac.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-20 21:26:27
         
 
  doar mister cioacă nu este sancționat pentru eternele tîmpenii pe care le îndrugă pe aici!
el este veșnicul nesancționat!
de ce?
din empatie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-20 20:53:21
         
 
  20 martie 2013
Se sancționează domnul Florentin Sorescu pentru "Bou mai ești, mistăr ...... Dobitoc." Și, fiindcă avea avertisment, sancțiunea este reducerea nivelului la 10 între 20 martie - 20 aprilie 2013.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-20 17:22:28
         
 
  Se ridică sancțiunea pentru domnul ecsintescu virtual. Cu recomandarea de a reciti regulamentul. Pentru că, așa cum am subliniat de nenumărate ori, pentru a păstra o atmosferă corectă pe site, orice încălcare a regulamentului va avea consecințe...regulamentare. Sine ira et studio!

Reamintesc aici doar amendamentele la regulament:

"Amendamente

1. Sunt interzise în cadrul site-ului:
1.1. atacul la persoana, (viata personala a membrilor site-ului, convingerile religioase, familia si profesiunea acestora.)
1.2. adresarea ireverentioasa cu formule de tipul bai, nea, bre si altele de acest tip.
1.3. utilizarea cuvintelor si expresiilor vulgare.
1.4. publicarea de texte sau comentarii vulgare prin continutul lor.

2. Membrii site-ului, lezati de catre alti membri, nu-si vor face dreptate singuri ci vor semnala lezarea suferita, redactiei care va analiza sesizarea si si va decide sanctionarea vinovatului prin aplicarea urmatoarelor sanctiuni:
2.1. Avertisment
2.2. Reducerea nivelului la 10 pentru o perioada de:
2.2.1. o luna
2.2.2. trei luni
2.2.3. sase luni
2.2.4. un an

3. Escaladarea eventualelor conflicte în sensul ca userul lezat raspunde, lezând la rândul sau, atrage aceleasi sanctiuni.

4. Redactia si editorii pot fi sesizati ori se pot sesiza din oficiu. Nesesizarea din oficiu nu înseamna în nici un fel acordul redactiei sau editorilor pentru vreun fel de lezare.

5. Pentru abateri repetate de la regulament ca si pentru defaimarea site-ului membrii vinovati pot fi exclusi de pe site.

6. Persoanele nemultumite se pot adresa Comisiei de etica. Aceasta urmeaza a fi înfiintata în termen de doua luni de la data intrarii în vigoare a prezentelor amendamente.

7. Membrilor site-ului li se recomanda sesizarea încalcarii regulamentului si luarea de pozitii publice privind încalcarea regulamentului.

8. Membrilor site-ului li se recomanda promovarea în mediile în care evolueaza a site-ului Europeea.

9. Anual, regulamentul de functionare, va fi analizat si dupa caz revizuit, completat sau adaptat.

10. Prezentele amendamente completeaza regulamentul în vigoare."
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-02 08:30:11
         
 
  Eu cred că scăpat-am mai ușor dat fiind că am exprimat ceea ce era pe buzele tuturor. Vina mea s-a împărțit la mai mulți.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-01 16:47:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ioane-Cel-Cu-Tara-Lipsa, daca eu am fost sanctionat pentru apelativul "patrunjelu' tatii", atunci cine se adreseaza cu "bre" ar trebui impuscat la zid. Asa ca zi mersi ca te-ai ales doar cu o mica sanctiune.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-01 16:35:02
         
 
  "știu că vă oftic, mr. Cristescu," Deloc, domnule Peia. Dar absolut deloc. Știu că v-ați dori și constat că faceți totul să mă enervați ori să mă ofticați. Inutil. Mă amuzați doar. Și vă privesc cu duioșie și cu o oarecare compasiune. Atât. Dacă m-ați enerva ori oftica, mi-ar fi simplu: v-aș reduce nivelul și nu v-aș mai permite să publicați aici.

Domnia voastră nu vreți sau nu puteți să înțelegeți acest proiect. Este treaba dumneavoastră.

Cât privește sancțiunea, ea este corectă. Și doar orbirea vă face să nu înțelegeți. Că folosind, primul, expresia "soresculăm" ca adresare, încercați să duceți în derizoriu și să ridiculizați un membru europeic. (Eu trebuie să fiu onest și imparțial cu toți membrii!) Greșeala domnului Sorescu a fost că nu a făcut el sesizarea. Ba, mai mult, a încercat să-și facă dreptate singur și v-a și răspuns, este adevărat, cu, aproape, o înjurătură. Formularea este la limită. Încercați să înțelegeți că a vrut o continuare la "soresculăm pe..." Apoi ați intervenit cu "mitocan" Prin urmare ați escaladat conflictul.

De aceea ați fost avertizați amândoi. Iar dacă veți continua vi se va reduce nivelul. Sine ira et studio.

Prin urmare, distinse domn, ați încălcat regulamentul. Iar eu, pentru a putea păstra o atmosferă salubră, aici, nu am altă soluție decât să veghez la respectarea regulamentului. Altfel atmosfera de aici devine una de mahala iar oamenii nu vor mai posta. Ori eu am investit, inteligență timp și bani în acest site și nu mi-ar plăcea să-l văd ducându-se de râpă. Domnia voastră? Prin comportament, de ani de zile, nu faceți altceva decât să sabotați acest site. Am pierdut prea mult timp cu domnia voastră și cu alții care, în loc să contribuie la întărirea site-ului, a valorii sale, nu fac altceva decât să tulbure apele. Este și acesta un mod de a-și face notorietate.

Cât privește modul de adresare, colocvial, sunt de acord că el se practică în anumite colectivități. Eu însumi provind dintr-o localitate de câmpie din zona Buzăului unde se utilizează expresii, ca "nea", bre, măi, tanti, țață, tușă, etc. Și care nu au nimic ireverențios în ele. (Când eram mic l-am auzit pe celebrul Graur, cu care am și corespondat cândva, spunând că "bre" ar veni din turcă și că ar însemna "mă, prostule" (însă, în română, nu a intrat cu acest sens. chiar domnia voastră ați arătat la ce exagerări a ajuns celebrul academician)

Însă, domnule Peia, aici ne aflăm într-un alt spațiu. Unul de creație, literar, elevat de alt nivel. Nu putem aduce colocvialitatea argotică, decât, eventual ca literatură, și nu putem alunga limbajul specializat "elucubrațiile matale tautologico-hermeneutice." cum înțelege domnia voastră să-l denumească. Pentru că, pornind de la asemenea formule de adresare, se degradează atmosfera aici. Se sugerează plasarea personajelor în derizoriu, într-o ruralitate primitivă. Cu o conotație a derizoriului, a neinstruitului, etc. Prin urmare, neavând altă soluție, am procedat la interzicerea unui astfel de limbaj. Și nu voi ceda. Și nu voi negocia. Cine dorește să publice aici, respectă regulamentul. Cine nu-l respectă NU PUBLICĂ AICI. Din păcate, acest proiect, Europeea, care își dorește să îmbine un drept fundamental al omului, dreptul la liberă exprimare, în condițiile unei reale democrații, iată, pune în evidență limitele dintotdeauna ale omului și, în special, ale omului social. Adică, ale omului "funcționând" în structuri asociative. Om care își excede drepturile și afectează drepturile altor oameni. De aceea, apare necesitatea regulii! Prin urmare, experimental, am putut constata și demonstra că libertatea absolută este ori devine utopică, în practică. Pentru că, din gena umană, rezultă că oamenii vor abuza de acestă libertate absolută în loc să uzeze, doar, de ea. Pentru că, rapid, se instaurează un fel de darwinism social, un fel de "care pe care". Și atunci, pentru evitarea unui astfel de mod de "coexistență" de război permanent și generalizat, fiecare cu fiecare, trebuie adoptate, la limită, impuse, REGULI. Și trebuie vegheată respectarea lor.

PS. Cât privește spunerea "elucubrațiile matale tautologico-hermeneutice." nu credeți că vă excede instruirea, capacitatea de înțelegere și puterile? Ce vă face să vă considerați unitate de măsură a universului? Ce competențe ați demonstrat în materie să faceți asemenea aprecieri? Am în biblioteca mea peste 6 ml de literatură critică. În toate lucrările, în funcție de epocă, trend, curent literar, zonă geografică, literatura despre literatură sau discursul despre discurs, s-a utilizat un limbaj specializat. Care, așa cum limbajul colocvial, limbajul argotic, limbajul curent, limbajul neecoliterar, limbajul ecoliterar, etc. au un natural drept de existență, așa și limbajul critic specializat are dreptul la existență. Că domniei voastre și, poate, și altora le este străin un astfel de limbaj, poate fi înțeles ca un drept. Dar nu ca un drept de maculare. Ori de agresare, invectivă sau ca în cazul de față de încercare de axiologizare impertinentă. Prin urmare, închei cu un celebru dicton: Ne sutor ultra crepidam!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-01 11:33:03
         
 
  mr. Cristescu (așa sunt ok cu adresarea?)

a) a spune că "nea" și "bre" sunt "adresări ireverențioase" e mai de rîs decît elucubrațiile matale tautologico-hermeneutice. cînd lui nea Marin i se adresează vecinul său, mai tînăr, cu apelativul "nea" este o dovadă de respect.
"bre" este aceeași dovadă de respect între parteneri de aceeași vîrstă.
abia "bă" poate fi socotită o formulă cam ofuscantă. mai puțin formula "băi" care înmoaie oarecum caracterul de ireverențiozitate.
deci a mă sancționa pentru asta e ca și cum m-ai condamna că nu sunt politicos precum scorbiții de salon, mr. Cristescu. la urma uremi ce înseamnă adresarea: "domnule"? o formulă ipocrită, folosită otova, pentru orice individ pe care-l ai în față și despre care numai că e "domn" nu ai cum să știi.

b) sancționarea pe motiv că, "lezat" fiind, "răspund", la rîndul meu, e de un ridicol înspăimântător. păi, înseamnă ca și mata să fii aspru sancționat că "ai escaladat conflicte", întrucît ai răspuns comportamentului băsesciano-pedelist, ieșind în stradă și protestînd față de nemerniciile acestuia. simplu. de ce nu ai stat liniștit la cabinetu lu matale? ar trebui să ți se interzică a mai preda hermenutica după ureche la facultățili alea.
pdap, în felul acesta mai și infirmați principiul acțiunii și reacțiunii, mr. Cristescu? ("mister" e o formul mai credibilă decît "domnule", întrucît prezumă ideea că ai în față un ins misterios, despre care nu știi mai nimic, în afara a ceea ce pare)

absurd, mr. Cristescu, absurd.
pasta asta de tomate în care vreți să mă vîrîți și pe mine, nu mă coafează.

apoi, nu pot să nu observ cum operați cu două unități de măsură: pe mine m-ați sancționat pt un cuvînt - dealtfel, absolut firesc, prezent și în DEX - care, cuvînt nu leza pe nimeni, iar, în cazul de față, tot pe mine m-ați găsit vinovat, întîi și-ntîi. așa, de kikirez, îl pomenirăți și pe soresculatu, care înjură de mamă, ca un mujic de izbă, tranchilizat de samahoancă.
păi, atunci să-l înjur și eu de mă-sa, măcar să știu de ce am fost sancționat.

știu că vă oftic, mr. Cristescu, da' e prea pe față șucăru pe care-l nutriți for mi, fiți oleacă mai discret.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-01 10:24:08
         
 
  1. A fost ridicat avertismentul domnului Radu Ștefănescu.

2. Se sancționeză cu Avertisment domnii:

1. Ioan Peia-pentru:
a) adresarea ireverentioasa cu formule de tipul bai, nea, bre si altele de acest tip. (soresculăm, jupân,)

b) Escaladarea eventualelor conflicte în sensul ca userul lezat raspunde, lezând la rândul sau, atrage aceleasi sanctiuni. (mitocan. "fugitiv care-și vine neamul?"

2. Florentin Sorescu pentru:

a) "atacul la persoana, (viata personala a membrilor site-ului, convingerile religioase, familia si profesiunea acestora.)"S-o resculezi pe mă-ta, că ți-e tare drag, după cum văd."

b) "Escaladarea eventualelor conflicte în sensul ca userul lezat raspunde, lezând la rândul sau,atrage aceleasi sanctiuni. "

Perioada avertismentului: 1 martie 2013-1 aprilie 2013. Încălcarea regulamentului în această perioadă conduce, automat, la reducerea nivelului.

Dacă un user încalcă regulamentul și vă lezează, semnalați, cu decență, încălcarea respectivă, aici sau pe e-mail. De preferat pe e-mail. Aici există riscul să nu citesc. Mai ales, joia când sunt blocat de la 8 la 18. Dacă am vreo fereastră pot intra pe site dacă nu, nu! (nu faceți sesizarea ofuscați, nu imputați, în subtext, lezarea suferită, site-ului sau mie, nu-mi faceți procese de intenție. Faptul că un user încalcă regulamentul nu înseamnă în niciun fel că eu aș fi de acord, că aș fi partinic, etc. Nu mă responsabilizați pe mine. Sesizarea făcută de către domnul Peia întrunește toate aceste calități și reprezintă adresare ireverențioasă.) Odată sesizarea făcută așteptați. Nu escaladați în niciun fel conflictul pentru că aceasta atrage aceeași sancțiune cu acela care a lezat primul.

PS. Domnule Peia, nu sunteți cu mine "Cristescu"!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-01 04:28:32
         
 
  "se spune ca ar conduce... "

La fel cum si despre Basescu se spune ca ar conduce Romania.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-24 05:58:15
         
 
  "Pai daca ma iei cu masoneria, cu sionismul si cu noua ordine mondiala sa stii ca m-ai pierdut pe drum." (epigramatu)

Mi se pare mie sau stai cu fundulețu-n două luntrii?
Mi se pare mie sau ești plătit de unu care are numele terminat în "berg"?

Mai ai de colea:

"http://stirileprotv.ro/stiri/financiar/doua-organizatii-despre-care-se-spune-ca-ar-conduce-din-umbra-lumea-vin-astazi-la-bnr.html"

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-23 22:27:27
         
 
  Vezi, Ioane, tocmai de-aia te iubesc eu pe tine. Pentru naivitiatea ta induiosatoare. Fiindca pana la varsta asta nu ai aflat ca ca lumea in care traim este supusa legilor evolutiei, in care cel mai puternic si mai inteligent il domina pe cel slab si neputincios.
Ce nu imi place la tine este ca mereu te auctovictimizezi, ca te plangi peste tot cum ca toti te fura, toti te-njura... ca mereu altii sunt de vina pentru ratarile tale. Ce-o sa te faci cand Basescu nu va mai fi presedinte sau va da coltul? Ca vad ca asta ti-e ca un cui in talpa. Pe cine o sa il mai arati cu degetul?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-22 19:32:11
         
 
  Zici ca "să moară proștii și să trăiască ai noștri"?

Tu in ce categorie te consideri?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-22 17:43:10
         
 
  "lumea moderna se bazeaza pe aliante."

Nu mai spune! Păi, ce, neamule, Papa vorbi-n doi peri? De la balconu ăla... al universalității?
Io, aș zice altfel: lumea aia modernă, obișnuită să colonizeze, are următorul gînd, pur eugenic: "să moară proștii și să trăiască ai noștri"!
Neică, ori ești vîndut cu totul, ori ești... inteligent! (Nu, nu e atack!)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-22 15:36:19
         
 
  "5. Mâine și sâmbătă, iar nu știu dacă voi avea timp să intru pe site. Prin urmare, dacă vor mai fi încălcări ale regulamentului semnalați-le și așteptați." (E. Cristescu)

Hai, turnătorii, lingăii, emailiștii, hai, înghesuiți-vă cu toții la "atitudine civică"!
Ia, neamule, atitudină civică de bîrfitor și turnător!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-22 15:31:52
         
 
  Pai daca ma iei cu masoneria, cu sionismul si cu noua ordine mondiala sa stii ca m-ai pierdut pe drum. Asta explica si de ce la parlamentare ai votat impotriva lui Basescu, care nici nu era pe liste. Ramai in lumea povestilor si lasa-i pe cei din lumea reala sa isi traiasca vietile reale.
Ti-as zice "patrunjelule", cum ii spun nepotului meu de 3 ani, dar cica e ne-eco. Desi patrunjelul e organic, de la mama lui, din natura.

Pentru ca numai un copil de trei ani poate crede ca un alt presedinte, sa zicem Antonescu, nu va fi un apropiat al Bruxellesului sau al Moscovei. Fiindca independenta nu tine de foame (a se vedea independenta inutila pe care ne-o trambita Ceausescu), iar lumea moderna se bazeaza pe aliante. N-ai prieteni si aliati, te calca toti in picioare. De ce crezi ca ungurii ne-au batut mai intotdeauna in decursul isoriei? De viteji ce au fost? Ia intreaba-te ce cauta "ungurul" Carol Robert de Anjou la Posada sa ii pedepseasca pe valahii despre care nici nu stia cum arata si cine sunt.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-22 15:30:11
         
 
  Uite care-i treaba, neică: ca să nu ne mai aburești așa, cu lecțiile mataled e politikie de doi bani, învățate la școala de propagandiști globaliști. Și ca să nu ne mai iei de fraieri, ia colea un link:

http://www.youtube.com/watch?v=R8tagCbytoQ

Lucruri pe care le miroseam și noi. Astfel încît, uimirea mea personală (dar nu numai a mea) în timpul anilor ăștia, cînd lucrurile erau parcă intenționat să meargă pe dos, capătă explicație abia acum. NOUA ORDINE MONDIALĂ, pusă la cale încă din anii '89-'90, capătă din ce în ce mai mult contur. Așa se explică de ce geambașii europeni, de la brusel, au făcut tot ce se putea pt a le salva sluga de la București de mazilire.
Noi, "inepții mahalalelor", nu mai contăm nici cît negru sub unghie. România nu va mai fi pe hartă. Asta-i clar. Așa că las-o-n corcoduș că face: "crau"!
Ești agent, pregătit special pt asta.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-22 14:30:40
         
 
  Cei din Uniunea Europeana ar fi procedat exact la fel daca in locul lui Basescu si Boc s-ar fi aflat Crin si Ponta. Pentru ei acestia nu sunt decat niste nume, nu exista prietenii politice.
O sa vezi asta cu proprii ochi peste cativa ani, cand Basescu, Udrea, Blaga et Co vor proceda la fel, adica vor scoate in strada oamenii nemultumiti si ii vor intarata asupra actualilor conducatori. Fiindca dupa cum se vede, Ponta deja face copy-paste dupa Boc.
De ce crezi ca Mercaleasa nu a guitzat nimic dupa alegerile parlamentare sau dupa acceptarea lui Ponta ca prim-ministru? Totul a fost legal, asta a fost optiunea poporului, Auf Wiedersehen!
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-22 02:10:22
         
 
  Hai sa revin putin la comparatia ta dintre regimul Ceausescu si regimul Basescu:
Spui ca da, in 2012 lumea trebuia sa iasa in strada si sa se bata cu politia si jandarmeria, altfel nu era nicio sansa de a da jos puterea politica. Ti se pare ca ca in 2012 PDL-ul era partid unic de guvernamant? Ca Basescu era unicul candidat la presedentie? Oare nu era mai frumos si mai inteligent sa fie dati jos prin vot democratic (ceea ce s-a si intamplat pana la urma)?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-22 01:50:37
         
 
  Hai sa revin putin la comparatia ta dintre regimul Ceausescu si regimul Basescu:
Spui ca da, in 2012 lumea trebuia sa iasa in strada si sa se bata cu politia si jandarmeria, altfel nu era nicio sansa de a da jos puterea politica. Ti se pare ca ca in 2012 PDL-ul era partid unic de guvernamant? Ca Basescu era unicul candidat la presedentie? Oare nu era mai frumos si mai inteligent sa fie dati jos prin vot democratic (ceea ce s-a si intamplat pana la urma)?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-22 01:49:25
         
 
  România nu-i a lui băsescu, neică.
Nu vă iese deloc, din cap, prostia asta!
Lor, nici atît. Că alde macaveica, unguent și nemțălău, strigau cît îi țineai bojocii, de la ferestruica privatei, cînd cu referendumul, că-și "iau țara înapoi"! Ca să vezi ce tupeu de șmenari!
Te pomenni că se gîndeau deja cum să ne gonească din "țara lor", pe noi, ăștia care-i făcusem să le tremure slipii-n tur, cu cele 7,4 milioane de voturi date fix în botul mentorului!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-22 01:42:13
         
 
  Boala voastră: Crin!
băsescu nu. El e luceafărul politichiei mafiote.
Cum vă place vouă.
Cît privește pe Timoșenko, păi potrivești Ukraina cu România? Dacă-și vîră nasul acolo, merkăleasa rămîne fără fustă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-22 00:13:01
         
 
  Pe surse: Apropo de bataile cu jandarmii, hai sa iti spun eu de ce l-a premiat Crin pe Becali cu un post de senator. O sa zici ca pentru bani. Ntzzzt! Mai cauta.

Iar a compara Romania dea azi, a lui Basescu cu cea a lui Ceusescu e o dovada de infantilism.

Si Iulia Timosenko e prietena cu Mercaleasa si e bine-mersi la parnaie.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-22 00:00:41
         
 
  Mă uit pe la ăia de la Labe 1, să mă distrez, în frunte cu colonelu rom Turcescu (român sadea, și după nume și după culoare!) partizanii înfocați ai băseștilor. Sunt fierți rău, ofiliți, fleșcăiți. Lu andripora îi fîlfîie buza aia "de sus", ca o meduză eșuată. Lu turturică (gealații ăștia sunt adunați și după nume: băsești, boci, ungureni, nemți, udre, cocoși - toți o apă și-un pămînt) lu turturel ,zic, îi tremură bărbia ca gelatina balbotată.
Ce mai, sărindar mare!
Alde preșu, licheleanu și castrapievici mai rîgîie, din cînd în cînd, a sătulie post-băsistă. Da' li s-au pleoștit de tot steagurile. Cărtărescu, săracu, a cam abjurat.
O atmosferă de doliu general pe gelații care au făcut mișto de România. Desigur, doliul a ajuns și pe la voi, susținătorii cu steluțe de prin străinătățuri. Cum s-o mai întoarceți? Sunteți, vorba aia, pîn'-n gît!
Iar bătaia cu jandarmi a fost scenariu pur băsist, pus la cale în laboratoarele lui mafiote, îndreptată împotriva protestatarilor, pentru a putea păstra frîiele puterii în mînă. Scenariul ăla de anul trecut, din Piața Universității, a fost copiat după cel de la Revoluție, cînd, la Timișoara, golani erau cei care distrugeau vitrinele magazinelor și dădeau foc, manevrați de "agenturi"! Ai uitat, se pare.
Cît privește înlăturarea unei guvernări de la putere, după viziunea ta, regimul ceaușescu a fost înlăturat abuziv de la putere.
Regimul băsesc s-a asemănat cu ăl ceaușist, diferența fiind că opresiunea și manipularea au fost mult mai subtile, folosind, perfid, mijloace "democratice".
În fine, cum să ajungă băsescu la pîrnaie, dacă mercăleasa e pe felie cu el?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-21 23:26:12
         
 
  In timp ce Steaua conduce la Bucuresti, voi inca va mai certati pe tema cine fura mai mult? Come on!
Basescu ii va baga pe toti acesti hoti in puscarie si vom scapade discutii inutile. Dupa toate acestea, se va autosuspenda si se va autodemite, pentru ca idiotii astia nu sunt in stare sa faca nimic. Nici macar sa guverneze.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-02-21 23:24:49
         
 
  Nu mi-a pretins nimeni sa il usuiesc pe Basescu? Ba da, chiar tu mi-ai pretins sa vin si sa fac foamea ca tine si ies in strada si sa protestez. Daca nu, cica nu sunt roman.
Si nu, nu am fost parizanul nimanui. Doar ca am o alta viziune asupra protestelor impotriva unei guvernari. Inlaturarea unei puteri sa se faca prin vot, nu prin distrugere, incendiere si bataie cu jandarmii.

Cat despre ce zice Cotidianul, daca e adevarat, la racoare cu ei! Dar tare mi-e teama ca nu o sa intample nimic.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-21 22:11:57
         
 
  Las-o-n păpușoi, că e supppțire rău!
Nu ți-a pretins nimeni să vii să-l ușuiești pe băsescu.
Doar că fusăși un ditai partizanu! De ce?

Citiși ce spune Cotidianul despre Baaklini, Ali Danfash, Ahmed Kadum și Omar Feisal, Coldea, Blejnar, Udrea, Cocoș, Boureanu, Oprea, Borcea, etc, ofițeri superiori din poliția de frontieră și SRI, of course, nu în ultimul rînd, frații băsescu? Prejudiciu de 260.000.000 euro!!!
Ce zici dacă e adevărat?
De unde mai papi mălăiaș?



 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-21 21:41:38
         
 
  Cat despre povestea cu Basescu si faptul ca nu am putut sa vin din America sa protestez impotriva lui in fata palatului Cotroceni, te intreb pe tine: tu ai fi venit?
Ce le-ai fi spus sefilor tai? Bah amerecanilor, dat-mi un supliment de concediu, barem inca vreo o luna. Plus un bonus la salariu. Cum de ce? Sa ma duc in Romania sa protestez impotriva regimului Boc. Ah? Nu se poate acum?a Data viitoare? Cand au sa fie proteste anti-Ponta? Bine, mai astept atunci...
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-21 21:31:39
         
 
  Buuun. Deci sa intelegem ca de-aia nu vrei sa participi cu texte pentru antologie fiindca ti se pare ca scrii prost? Ca n-ai avut sansa sa te formezi ca scriitor intre 5-25 de ani?
Pai hai sa iti spun ceva: nici Herta Muller nu a debutat literar prea devreme. Si ea a fost nevoita sa isi ia un job banal.
Asa ca lasa vrajeala si da-i texte domnului Corbu pentru antologie!
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-21 21:25:11
         
 
  Asta-i bună!
Argumentele-s frivole.
Să le iau pe rînd, cu toate că am mai spus-o o dată și nu am fost înțeles. Ba, mai mult, cred că am fost considerat un infatuat, un fițos cu aere de majoretă literară.

Ei, de mult, de cînd mi s-a părut mie că mi se pare cum că aș putea să scrijelesc cîteva litere care să exprime cum gîndesc eu lumea și, de ce nu? să mă exprime, mi-am zis: "Omule, te uiți la cărțile alea scrise de oameni cu doxă, monumentali, care-ți strivesc cugetul numai cînd le rostești numele? Ei bine, nu poți avea pretenția și tupeul de a te considera măcar un umil slujitor al uneltelor pe care ei le folosesc, cu forță covîrșitoare, dacă nu-i parcurgi. Dacă nu îi cunoști, literă cu literă. Dacă nu-i rumegi.”
Și nu era vorba numai de literatură. O, nu. Era și este vorba de tot ceea ce a cucerit spiritul uman de-a lungul vremurilor. Eu am înțeles că, fără cunoaștere, nu poți să faci un singur pas în teritoriul, greu de curprins cu vederea, al Mai-Marilor-Minții. Și chiar dacă prăpădita de existență nu mi-a permis să fac ce-mi propusesem – căci nu am fost deloc un privilegiat al sorții – mi-a rămas, cel puțin, aspirația către perfecțiune, către lucrul bine întocmit. Chiar dacă eu, din păcate – chiar aș avea îngăduința să spun asta: din păcate! – nu am și nu voi mai reuși vreodată. Căci, desigur, e prea tîrziu. Perioada formării – între 5 și 25 de ani – am ratat-o, silit fiind să-mi cîștig existența, în condiții pe care alții le-ar considera mizere. Dar să trecem peste asta...

Ei, atîta vreme cît eu nu am reușit, măcar o dată, să fiu mulțumit de ceea ce am expus vederii mele – și, regretabil, altora, căci ăsta-i omul: nerăbdător să se facă de rîs! – cum crezi că aș accepta să devin penibil în condiții în care... „scripta manent”? La mine nu poate să vină nici Papa de la Avignon, fie-i catolicismul ușor!, să mă lămurească de contrariu. Am acel miros special, congenital, aș îndrăzni a zice și, bineînțeles – în parte, cîștigat și prin lecturi serioase, cu care nu mi-e rușine și care mă orientează rapid către plusvaloare, ca să spun așa.
Ei, îndreptat către mine, becul expunerii, nu este mai indulgent. Că m-am expus pe ici, pe colo, prin saiturile astea, am avut varianta reparatorie a auto/radierii. Mofturi, mi-am zis, și le-am aruncat la coș!
Am, deci, cel puțin în fața mea, o scuză. Dar să mă apuc a mă ceda tiparului, ca și cum aș fi cine știe ce sculă de basculă literară, apoi aiasta nu se poate, majestate! Că o pot face alții? Treaba lor. Nu-i judec. Doar, cînd îi prind la-nghesuială, le frec ridichea. Poate-poate realizează că responsabilitatea față de litera scrisă începe, la modul serios, abia cînd pretinzi să fii tipărit. Nu. Stricătorii de hîrtie nu trebuie să fie încurajați în a răpune arborii pt nazurile lor de genii în pempărși.
Deci, dacă am reușit, în fugă, desigur, să lămuresc problema, bine. Dacă nu, nu.

Cît privește povestea cu băsescu, pe cine vrei să păcălești?
Poate pe vreun naiv de la peluză.
Pe mine, nu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-21 21:03:40
         
 
  Barosane, iti spune unul din Banat: daca nu ti-e cu banat grabeste-te pana nu vei fi banat!  
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-21 20:43:17
         
 
  un bob zăbavă!
mai am cîte ceva de făcut.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-21 20:34:40
         
 
  @ioan peia: ti-am pus cateva intrebari mai jos. Poate iti faci timp sa si raspunzi.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-21 20:28:04
         
 
  Batrane, tu te opui editarii unei antologii tocmai prin neparticipare.
La un moment dat mi-ai reprosat ca de ce nu ies in strada cu tine sa il dam jos pe Basescu si de ce nu fac si eu foamea ca toti romanii din tara. Mi-am facut mea culpa, desi:

- Nu puteam protesta pe strazile din Michigan impotriva marinarului fiindca ar fi fost inutil. Aici nu il cunoaste nimeni.
- Nu puteam veni nici in tara sa protestez fiindca nu aveam concediu. M-a pus naiba sa imi stric zilele de concediu pe o vacanta in Caraibe.
- Iar de facut foamea mi-este imposibil fiindca am diabet (pot sa iti aduc adeverinta medicala).

Si uite, a venit momentul sa iti reprosez ca de ce nu faci si tu ceva constructiv pentru saitul care te-a gazduit atata timp, de ce nu participi la editarea unei antologii a lui? Poti veni cu o explicatie plauzibila, cu vreo adeverinta de la medic, ceva? Citeste explicatiile mele de mai sus, poate te ajuta cu ceva.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-21 19:32:10
         
 
  Și încă, apropo, de "oponența" aia, la aparițiunea capodoperii: cum să mă opun? Dau din mîini și fac din craci, ca un milion de draci?
Aș fi putu eu să zic "ba" de-un milion de ori, dacă mr. Cristescu socotea că e musai necesar să fericească literatura română cu așa creațiuni, apăi o fericea. Cum aș fi putut eu sta de-acurmezișul?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-21 19:07:29
         
 
 
Da.
Profit de acest, probabil, foarte scurt moment de libertate, pentru a putea spune ceea ce mi s-a interzis, sub false motive. Căci, pînă la această dată, am fost cenzurat de 55 de ori.
Și pînă sunt din nou scurtat de cap, vreau să apuc a glăsui ceea ce mi s-a interzis prin cenzură repetată, chiar dacă numai pt 5 minute.

1. Mai întîi, că nu m-am opus nici apariției, nici dispariției faimoasei comete pseudoliterare "Antologia Europeea", așa cum, calomnios, a afirmat mr. Cristescu.
N-are decît să vină sau să nu cometa aia.
Cu sau fără coadă.
Mi-e perfect egal!
Consider, deci, afirmația lui mr. Crstescu a fi, pe scurt, o minciună. Cum se te opui unui fapt care nu-ți stîrnește nici cel mai vag interes? Să-mi arate citatul din care să reiasă, explicit, cele închipuite afirmații ale mele. Sau să-și ceară scuze.

2. Absurditatea care interzice folosirea unor cuvinte, existente în vocabularul limbii române, nu numai că atinge limitele absolute ale ridicolului, dar dă o măsură clară a felului în care concepe cineva ideea de exprimare: adică, fix pe dos – exprimați-vă, primesc, dar numai cum eu concep și doresc! Ceea ce amintește, clar, de abuzurile anilor ’50. Pretextul ecoliterar e pueril. Eu, spre ex., în afara atît de ostracizatului c...r, nu am folosit alt termen de aceeași factură licențioasă, să zicem. (absurd, iarăși!... ce e atît de licențios în noțiunea asta?)

3. Din pricina mea au plecat nu-ș’ ce „valori” inestimabile?
Iarăși, o afirmație gratuită!
În primul rînd că nu-mi amintesc ca, pe aici, să fi activat așa valori de n-a văzut Parisu’!
În al doilea rînd, dacă cineva ar considera că este, realmente, o valoare, iar metoda mea pur satirică (dar și legitimă) de a le evalua „capodoperele” ar fi un bluf, acele valori exponențiale și-ar vedea în continuare de treabă, și nu ar lua-o la sănătoasa deîndat’ ce se ivește bau-baul la orizont. Căci, dacă fac asta, înseamnă că-s debili și nu au curajul și puterea de a rămîne în picioare cînd li se clatină oleacă edificiul. Vai, păpădiile sensibilității lirice, vai, care nu suportează a fi atinse nici cu o floare!
Știu, fiecare are o slăbiciune, un amor pentru x sau y. Moment în care spiritul critic se cam fleșcăie. Și dacă un spirit critic se, pardon de expresie, la vederea unor ciorăpei de plasă, atunci nu-s eu vinovat de amorul destrămat al entuziaștilor susținători de dresuri lirice. (Citiți cuvîntul „dresuri”, cu ambele accente!)

Și, da, acesta-i un sait de socializare. Un fel de poezii.biz, cu aere de mare curent neo/eco/intertextualisto/hermeneutic!

Acu, poți să mă cenzurezi din nou, mr. Cristescu! Rămîi cu mălăieții care nu au curajul nici să strănute în încăpere, de teamă să nu cumva să rămînă fără coledzi și fără șansa de a deveni geniali cu dispensă de la comenduire. Mălăieții care scriu la fel de mălăieț.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-21 19:01:38
         
 
  DEX ROMAN:

PURÍU s. v. părinte, tată.
GAGÍU, gagii, s. m. (Arg.) 1. Om, persoană, tip, individ. 2. Iubit, amant. – Gag[ic] + suf. -iu.
PĂTRUNJÉL ~i m. Plantă erbacee legumicolă cultivată pentru frunzele și rădăcinile ei mirositoare și nutritive, folosite, de regulă, drept condiment. [Sil. -trun-] /

Daca si pentru cuvintele astea se primeste sanctiune, cred ca mai bine ar fi sa publicati dvs. un numar de, sa zicem 1000-2000 de cuvinte din limba romana pe care avem voie sa le folosim si sa le invartim intre ele pe aici. E mult mai simplu si mai usor decat sa le publicati pe restul de 95% pe care nu avem voie sa le folosim.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-21 16:43:24
         
 
  Nu l-am provocat deloc. El este un "provocat" prin definitie. Nu ii convine nimic. In primul rand nu ii convine ideea unei antologii Europeea si face tot posibilul sa impiedice aparitia ei.
Asta o vede oricine.
I-am rugat frumos (pe rechesan si pe kosta) daca tot nu dau texte pentru carte si daca tot nu vor sa vina cu idei bune, constructive, macar sa nu mai bage strambe. Dar ei tot nu se lasa.
Si stiti de ce?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-21 16:34:02
         
 
  Au fost mai multe. Vedeți comentariile pe care vi le-am invalidat.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-02-21 15:48:46
         
 
  Nu mai insistati domnule Olariu. L-ați provocat și v-a căzut în plasă. Nu este onest ce ați făcut. Și nu uitați: aveți avertisment. De ce tulburați apele?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-02-21 15:48:07
         
 
  Gagiu, puriu si patrunjel nu sunt ne-ecoliterare. Cum nu este nici: "asta nu-i saitul lui tac'tu", care e doar o vorba romaneasca ce vrea sa exprime ca ceva nu iti apartine, nu e o mostenire de a ta.
Daca puneti in balanta "patrunjelul tatii" (cum il alint eu pe rechesan , dar si pe nepotelul meu de trei ani) cu "dobitocule, idiotule, muhaiao", cum mi se adreseaza rechesan, atunci avem o problema, d-le Corbu.

Am sustinut deasemena ca rechesan si kosta vianu pun bete in roate aparitiei antologiei. Demonstrati-mi ca nu e asa. Demonstrati-mi ca acestia sunt trup si suflet alaturi de dvs. in aparitia cartii.

Daca nu, va rog sa retrageti sanctiunea, ca ne rad si curcile: auzi, adresare neregulamentară, "Pătrunjel". :)
Va rog sa imi aratati paragraful unde zice sa nu ii spui cuiva patrunjel.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-21 15:46:14
         
 
  1. Asaăzi am ore până la 18.00. Nu am putut intra pe site decât f. puțin. Însă trei useri, și le mulțumesc tuturor pentru atitudinea civică și implicarea în menținerea unui standard ridicat privind ținuta comentariilor și textelor care se postează aici mi-au semnalat încălcarea grosolană a regulamentului de către domnul Gheorghe Recheșan și utilizarea unui limbaj incalificabil și inacceptabil.
Tocmai ce îi ridicasem sancțiunea. Însă nu văzusem această încălcare fără precedent aș spune a regulamentului. Cum postarea fost făcută ieri, când avea avertisment, am trecut la reducerea până la 21 martie a nivelului domnului Gheorghe Recheșan la 10.

2. Se sancționează domnul Sorin Olariu cu Avertisment, pentru o lună de zile, adică până în 21 martie 2013 pentru provocare și atac la persoană prin invocarea într-un com a "tatălui" domnului Recheșan și adresare neregulamentară, "Pătrunjel". Încălcarea regulamentului în această perioadă se va solda cu reducerea nivelului.

3. Îmi displace total să pierd timpul scriind asemenea comentarii. Vă rog, puțin respect față de mine și față de acest site.

4. Încă o dată mulțumiri membrilor care au semnalat încălcarea grosolană a regulamentului.

5. Mâine și sâmbătă, iar nu știu dacă voi avea timp să intru pe site. Prin urmare, dacă vor mai fi încălcări ale regulamentului semnalați-le și așteptați.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-02-21 15:10:47
         
 
  de ex. epitetele ”gagiu” și ”puriu” adresate cuiva pot fi considerate rasiste?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-21 10:27:35
         
 
  e totuși inacceptabil, ca după toată avalanșa de mizerii postate de epigramist de la avertismentul din decembrie 2012, după tot valul de injurii să nu primească nici măcar un avertisment.așa, formal, ca să-și tempereze pornirile colerice.și nu numai. :))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-21 10:26:06
         
 
  aștept cu răbdare aplicarea regulamentului, privind ”ieșirea la ramp㔠a userului epigramist.
nu știu cît de injurioase pot fi catalogate opiniile exprimate mai jos, dar e clar, insul își face singur dreptate:
”rechesane, dl. Cristescu doreste sa promoveze literartura, dar nu are cu cine. Atata timp cat indivizi de teapa ta ameninta ca nu dau texte pentru antologie daca in carte apare ala si ala sau daca antologia va fi sponsorizata sau tehnoredactata de cutare sau cutare, te rog sa te abtii de la orice comentariu.
Ca si kosta vianu esti hotul care striga: Hotii!
Cine te crezi tu ca sa il poti conditiona pe ownerul site-ului ce autori intra in carte si cine sa se ocupe de redactarea ei? Esti si tu vreo marca de blugi straina sau ce?”

”Domnule kosta v-ati facut un foarte bun autoportret. Ca si rechesan sau peia, ati venit pe Europeea numai sa balacariti si sa distrugeti ce vor sa construiasca altii. Jigniti pe toata lumea, injurati si faceti pe chetii de duba si atunci cand vine unul ca mine si va pune cu botul pe labe va dati loviti. Majoritatea celor care au plecat de aici au facut-o din cauza voastra. Domnul Corbu incearca sa uneasca site-ul, voi faceti pe dracu-n patru sa il dezbinati.
Nu dati doi bani pe site-ul Europeea si l-ati dori distrus tocmai pentru ca unuii ca mine si AF va pun la colt si nu va lasa sa va dati lebede in chiuvete. Pentru ca voi trei sunteti singurii care cersesc sa fie dati afara de aici.”
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-21 10:15:58
         
 
  Au fost ridicate sancțiunile care au expirat în data de 21 februarie 2013.

Cum am mai spus, detest acest tip de activitate însă este necesară, ca un fel de anticorpi, pentru păstrarea unei atmosfere respirabile pe site.

Nu se negociază limbajul vulgar oricâte argumente ar aduce în acest sens cineva.

Insist să recitiți regulamentul și să-l respectați. Altfel nu voi avea nicio ezitare în a aplica prevederile regulamentului. Indiferent cine ar fi. Eu însumi, dacă îl voi încălca, voi fi sancționat.

Succes și vă rog să nu mă puneți în situația de a vă reduce iar nivelul.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-02-21 09:07:34
         
 
  mai am o săptămîîînă
și mă scapi din mîîînă!
doamna-doamna, dă-mi voie să fac o previziune futurologică (dă-l încolo dă pleonasm!)
deci: vertisment pentru (...) pînă la 21 martie!
iu-huuu, sunt mai liber ca niciodată!
de unde, să deduce că fieru călăilor, pălălaiele inchizitorilor, diatribele procurorilor nici că mă pișcă!
sunt in-tan-gibil, breeeee!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-14 22:49:21
         
 
  Am invalidat un text al domnului Vasile Iftitme pentru limbaj neecoliterar. Pentru postarea acestui text a primit un Avertisment pentru o lună: 14 februarie-14 martie. Dacă în perioada avertismentuli va recidiva următoarea sancțiune este scăderea nivelului.

Îmi este greu să înțeleg! Domnul Iftime știe și înțelege regulamentul Europeea. De ce îl încalcă? Și asta cu bună știință? Dumnezeu știe! Ori antinomicul!

Reamintesc.
"Amendamente

1. Sunt interzise în cadrul site-ului:
1.1. atacul la persoana, (viata personala a membrilor site-ului, convingerile religioase, familia si profesiunea acestora.)
1.2. adresarea ireverentioasa cu formule de tipul bai, nea, bre si altele de acest tip.
1.3. utilizarea cuvintelor si expresiilor vulgare.
1.4. publicarea de texte sau comentarii vulgare prin continutul lor.

2. Membrii site-ului, lezati de catre alti membri, nu-si vor face dreptate singuri ci vor semnala lezarea suferita, redactiei care va analiza sesizarea si si va decide sanctionarea vinovatului prin aplicarea urmatoarelor sanctiuni:
2.1. Avertisment
2.2. Reducerea nivelului la 10 pentru o perioada de:
2.2.1. o luna
2.2.2. trei luni
2.2.3. sase luni
2.2.4. un an

3. Escaladarea eventualelor conflicte în sensul ca userul lezat raspunde, lezând la rândul sau, atrage aceleasi sanctiuni.

4. Redactia si editorii pot fi sesizati ori se pot sesiza din oficiu. Nesesizarea din oficiu nu înseamna în nici un fel acordul redactiei sau editorilor pentru vreun fel de lezare.

5. Pentru abateri repetate de la regulament ca si pentru defaimarea site-ului membrii vinovati pot fi exclusi de pe site.

6. Persoanele nemultumite se pot adresa Comisiei de etica. Aceasta urmeaza a fi înfiintata în termen de doua luni de la data intrarii în vigoare a prezentelor amendamente.

7. Membrilor site-ului li se recomanda sesizarea încalcarii regulamentului si luarea de pozitii publice privind încalcarea regulamentului.

8. Membrilor site-ului li se recomanda promovarea în mediile în care evolueaza a site-ului Europeea.

9. Anual, regulamentul de functionare, va fi analizat si dupa caz revizuit, completat sau adaptat.

10. Prezentele amendamente completeaza regulamentul în vigoare."


Link: http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?aproba_conditii=1
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-02-14 05:02:31
         
 
  "micu vibrocil, cum se zbenguie el vesel în boștină. cloacal, nu shakesperian!" (Gh. Rechesan)

"Cui v-ați adresat? Însă indiferent cui vă fi fost adresat nu ați procedat corect. Se cuvin scuze!" (Elena Stefan)

"depinde cui te adresezi" (Radu Stefanescu)

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-02-02 14:13:52
         
 
  e amuzant cum îți tremură vibrochenu 9și mîna din buzunarul stîng)cînd adie un miros de votcă pe sait, fane! face ecsintescu cîrpă de degresat pistoanele cu tine!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-02 01:12:42
         
 
  gheorghita, hai sa fim prieteni, da-mi mana.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-02-01 18:25:16
         
 
  PS diferența esențială între muc și vibrion...doamne ferește de mai rău, vb marcsistului reșapat.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-01 15:26:44
         
 
  ”membru” e avrtizat dar cui folosește...raitingu crește, crește într-o exponențială comedie a ero(r)ilor, jucători ori marionete în brînca unui zevs abulic dar neapolitic!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-01 15:22:39
         
 
  micu vibrocil, cum se zbenguie el vesel în boștină. cloacal, nu shakesperian!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-02-01 15:19:58
         
 
  uitasem, tin sa-i multumesc pe aceasta cale colegului gh rechesan pentru ca l-a informat intocmai si la timp pe d-l Cristescu (ca de-obicei) in ce priveste faptul ca am incalcat regulamentul, oferindu-mi astfel o sansa sa ma indrept, si sa aflu ca antropomorf e una, iar antropoid, cu totul alta mancare de peste.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-02-01 12:13:25
         
 
  d-le Cristescu, in calitate de securist, eu nu ma consider jignit de apelativul d-lui ecsintescu, ba chiar dimpotriva. va rog eu frumos, nu-l sanctionati. onoare muncii.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-02-01 07:06:42
         
 
  va rog sa-mi stergeti dumneavoastra comentariul! In textul scris imi fac mea culpa, dar....  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-02-01 06:24:59
         
 
  Pentru ecsintescu și nu numai însă în mod special pentru distinsul domn ecsintescu. Acesta a lipsit mult de pe site și ar face bine să citească textul postat ]n topicul de mai sus. Cu atenție, cu multă atenție.

Europeea este și rămâne un site ecoliterar. În plus atacul la persoană este interzis. Prin urmare expresia "colportorule" este un început de atac la persoană și încalcă regulamentul. Cum și expresia "babuin bătrân" care mi-a fost reclamataă, încalcă regulamentul.

Așadar, distinșii emitenți ai acestor expresii au încălcat regulamentul și primesc , fiecare, câte un Avertismrnt. Menționat în textul de mai sus, în care ținem evidența sancțiunilor. Următoarea încălcare a regulamentului se va solda cu fireasca reducere a nivelului.

Vă rog să relecturați ori să lecturați regulamentul de la link:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?aproba_conditii=1

Ori clik "Nu am cont" prima pagină dreapta sus secțiunea "Opțiuni"

Scrieți și comentați texte valoroase. Dați replici spumoase. Însă ecoliterar și fără atacuri la persoană.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-02-01 05:52:59
         
 
  @Radu: Sic ca eu am aparut de 4 ori! :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-28 23:14:28
         
 
  gheorghita dragule, citeam, citeam si ma-nroseam de furie, cum frate, zic, sa nu apar si eu pe-aici? sa ma fi uitat taman gheorghita? abia-n final mi-a venit inima la loc, dovada ca, dincolo de capriciile soartei si meandrele concretului, sangele apa nu se face. multam frumos, zi buna si inspirata, maestre!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-28 12:14:05
         
 
  Domnule Rechesan,

1.Cum scrie mai sus nu voi da curs niciunei sesizari care invoca texte postate anterior datei de 17 ianuarie. Nici nu le voi citi.

2. V-am tratat și vă tratez cu simpatie și chiar m-am bătut pentru dumneavoastra. Fie și pentru acestea nu ar trebui să denigrați site-ul și să mă ofensați și să-mi faceți procese de intenție. "că saitul pe care îl gestionați nu mai este un spațiu literar. Inversarea valorilor, promovarea mediocrităților" "Înfara unor texte mediocre" "și pe care nu l-ați pus niciodată în aplicare," "sunt scîrbit de tot ce se întîmplă pe sait, mi-e silă de avalanșa de injurii care continuă chiar după ultimul avertisment pe" Nu v-am ofensat niciodată și nu m-am exprimat niciodată în termeni incorecți față de munca dumeavoastră.

3. Spuneți "O curiozitate umană mă îmboldește să vă întreb ce ați simți și cum ați reacționa la asemenea murdării" le-aș privi cu detașare și serenitate și/sau aș da replici ecoliterare usturătoare. Dar atenție , ecoliterare și în respectul regulamentului. Am fost de nenumărate ori acuzat (cazul ecsintescu, etc). mi s-au făcut procese de intenție. etc. Eu știu că adevărul așteaptă și că numai minciuna se grăbește. Și am mai invățat din adolescență: când se aruncă în tine cu noroi, tu luminează și el se va preface în praf pe care îl va spulbera vântul. Dacă vă folosește experiența mea m-aș bucura.

4 "Aici intră cine vrea și rămîne cine poate" Nu o luați la propriu. Nu este vorba despre vreun darwinism al forței. Este vorba de rămâne cine poate în plan literar ca urmare a valorii sale. De fapt dictonul nu l-am inventat ci l-am preluat de la Junimea.

5. Detașați-vă un pic și apoi meditați. Și reveniți la sentimente mai bune față de Europeea. Scrieți în stilul și direcțiile care v-au consacrat și evitați mizele mărunte. Și nu mai intrați în clinciuri. Și nu vă mai necăjiți. Ceea ce era de spus s-a spus. Invocați un text în care aparent sunteți denigrat. Am demonstrat că tot ceea ce vi se reproșează se găsește ca un bumerang în acel text. Numai că autorul este la fel de încrâncenat ca și domnia voastră. Lăsați să mai treacă o vreme și, sigur va realiza și-l va șterge singur.

6. Aș dori un domn Recheșan reinventat în 2013 cu mușcătura sa voteriană cu texte valoroase și cu o serenitate care să-i facă invidioși pe neprieteni.

Succes și vă aștept cu texte valoroase. Aceasta este esența, scopul, misiunea. Fugit irreparabile tempus și de la o vreme parcă o face cu viteza luminii. Este păcat să vă pierdeți în nimicuri. Cât privește valorile europeice ele se decantează. Și sunt destule. Și, eler, valorile sunt percepute așa cum percepem fericirea: antitetic și cuantificat. O lume numai de capodopere ar fi plictisitoare. Sunt necesare și tonele de steril pe care să plasăm capodoperele. Curaj și succes.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-28 12:07:08
         
 
  Din motive evidente, adrisantul emailului nu a catadicsit să îmi răspundă postez aici ca o concluzie la toată tevatura momentului:

D-le Corbu,
Sper ca această misivă să fie ultima din lungul șir al mesajelor pe care vi le-am adresat și cărora, din motive care vă privesc personal nu le-ați dat niciun răspuns. Pentru mine este fără echivoc faptul că saitul pe care îl gestionați nu mai este un spațiu literar. Inversarea valorilor, promovarea mediocrităților, bălăcăreala continuă, atacurile la persoană marchează și acest început de an și nu sunt semne evidente că situația ar putea să se schimbe. Faceți un efort de imaginație și puneți-vă în situația unui vizitator atras de frontispiciul paginii bleu. Înfara unor texte mediocre, unele la limita agramatismului și grafomaniei cvasiliterare, ce poate citi el aici: sudalme, calomnii, gesturi vindicative, toate în nota unei conversații de subsol grobian nu intelectual. Nu vă fac răspunzător de nimic, deși e evident că aplicarea drastică fără partispriuri ori slăbiciuni a prevederilor unui regulament pe care l-ați redactat singur și pe care nu l-ați pus niciodată în aplicare, ar mai fi domolit ”verva” unor europeici.
Nu vă ascund faptul că sunt scîrbit de tot ce se întîmplă pe sait, mi-e silă de avalanșa de injurii care continuă chiar după ultimul avertisment pe care l-ați făcut și după armistițiul pe care l-ați propus și pe care l-am acceptat doar eu.
Evaluați rapid răspunsurile celor implicați în scandalul iscat de epi gramistulu patriot:

Sunt convins că veți rămîne indiferent la aceste semnalări de încălcare flagrantă nu doar a amendamentelor din regulament ci și a normelor de comportament civilizat, dar totuși
vi le pun sub ochi, spre edificare:

”Epigramist, n-am crezut ca esti intr-atat de naiv incat sa poti crede ca demersul tau poate afecta in vreun fel statutul turnatorului pe acest site. Come on! Ca doar nu traiesti cu impresia ca Gheorghe este tinut in brate pentru talentul sau.
Misiunea lui Gheorghe este cu totul alta decat productia de compuneri naive.




Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-31 10:59:40







Sorin, acum pe bune, parerea, insultele si calomniile turnatorului te afecteaza chiar atat de tare? Pe Gheo nu-l crede nimeni pe cuvant nici daca ar spune adevarul. Poate numai domnul Cristescu, dar nici pentru domnia sa nu as baga mana in foc. Este un personaj auxiliar, dar care are meritul sa puna in valoare, prin contrast, talentul si inspiratia celorlalti. E nevoie de el ca sa ne aducem aminte in permanenta de Regimul Criminal Comunist si de pretul pe care riscam sa-l platim daca uitam cine au fost calaii.
Pentru ca, fara sa exagerez, Gheorghe este calaul oricarui user care isi permite luxul sa aiba si pareri sau opinii proprii.
Da, dar este atat de singur. Nicio persoana cu demnitatea intacta nu si-ar asocia numele cu al unui turnator decat, poate, daca la randul lui ar face parte din aceasta categorie de caractere. Mai precis, din categoria celor fara caracter.




Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-31 17:50:12







@Andrei Florian: Ei, ash! Mi se falfaie ratusca de femeiusti din astea ca el.
Daca e sa ma deranjeze ceva este atitudinea ownerului care a transformat atelierul literar intr-un instrument de propaganda USL, iar oricine isi permite sa fie neutru sau sa ii critice si pe unii si pe altii este etichetat imediat drept spion, portocaliu, basist, tradator de neam si de tara, etc. (vezi ultima epigrama postata de owner sub pseudonimul Aleodor Covrig).
Nu l-am auzit inca pe domnul profesor sa recunoasca macar atat: ca Ponta are o mica scama pe rever.




Postat de catre Epi gramist la data de 2012-12-31 21:40:08








Bozgo, ai venit cumva cu vreun argument pentru care UDMR ar trebui sa conduca din nou treburile tarii si nu am fost eu pe faza?




Postat de catre Epi gramist la data de 2012-12-31 01:45:28
















Si care ar fi soaldele, bozgorashule?
Ca esti:

- MINCINOS
- TURNATOR
- DEZINFORMATOR
- OFTICAT
- LOSER?




Postat de catre Epi gramist la data de 2012-12-31 01:43:46


Surprinzătoare nu e reacția celor atinși de pamfletele mele ci faptul că bălăcăreala continuă chiar în absența mea din paginile europeice, iar ”distinșii polemiști” sut taman cei atenționați cu sancționarea care se conversează denigrînd, jignind și maculînd dezinhibat, fără a fi provocați de vreo replică de a mea.

”observai ca atributul "flescait" revine cu o frecventa suspecta in scrierile domniei tale, de la o vreme-ncoace - precum "ofuscat", la epigonul gheorghitza, momentan sub perfuzii - in detrimentul lui "par", "maciuca", "ciomag", "retevei", etc. oare de ce?




Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-02 13:53:17

Radule,
Gheorghitza va apare maine, poate poimaine caci, dupa cum vezi, cei doi lucreaza in ture si cum Ghe a fost de serviciu facand munca de creatie pana in noaptea de revelion, si cum nu sunt platiti overtime, primesc zile libere, quality time. Le e greu si lor sa-nvarta aceeasi placa.




Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-02 17:30:38












.
Sorine,
poate veni si reche, si tac'su.
Poezia asta e "the best", indiferent ce-ar zice necajitu'.
P.S.
Radu a venit cu informatia ca acum, sarmanul, ar face perfuzii.
Nu stiu daca e oficiala chestia, dar se pare, dupa cata liniste e pe site, ca asa-i.




Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-01-04 00:16:55
















Pe aici s-a laudat ca o sa se duca undeva la o cabana sa faca perfuzii cu tuica si vin.
Sa speram ca nu e nimic grav.




Postat de catre Epi gramist la data de 2013-01-04 03:35:48




























O curiozitate umană mă îmboldește să vă întreb ce ați simți și cum ați reacționa la asemenea murdării. Nu o fac, dumneavoastră ați propus mereu ca motto al europeii sloganul ” Aici intră cine vrea și rămîne cine poate. Ei bine, eu nu mai pot. Cred că e inutil de asemenea să vă explic motivele pentru care sunt scîrbit de aceste ”replici” și în general de atmosfera ”literar㔠de pe europeea. Ba chiar mi-e jenă că am postat aici, că m-am lăsat dus de valul replicilor injurioase și aș dori ca numele meu să nu fie niciodată asociat cu cel al nișei pe care o gestionați atît de dezastruos. De aceea, ultima mea rugăminte este să nu includeți numele meu în niciun proiect prezent sau viitor și vă interzic din calitatea de autor reproducerea, citarea sau includerea textelor mele în vreo antologie.

PS. Nici că s-ar putea mai potrivită exemplificare la cele de mai sus decît mostra asta de socializare vioaie:

"inainte de-a da cu piatra, riguros de mioapa dihanie, incearca sa pricepi taman ironia din vorbele alea. cu ocazia asta, in context, ai sa-l descoperi si pe "decat virtuti". dupa umila mea parere, si chiar a multora, bunghesc binisor romana, si chiar pe dedesubt. ca nu e si parerea matale, ca te sculasi cu fatza la cearsaf, mi se falfaie...
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-27 16:45:17 "
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-28 11:15:42
         
 
  Fara Bolek si Lolek viata nu mai are rost. Ma duc sa ma autosinucid singur de buna voie si nesilit de nimeni cu mana mea proprie si personala. Care a fost.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-24 18:44:44
         
 
  gheorghe, eu unul m-as simti onorat ca se vorbeste de mine pe unul dintre cele mai tari saituri literare din Romania, mi-ar creste sansele sa apar pe google in prima pagina la cautari, peste ani si ani as zice nepotilor, ete, taica, cine-am fost :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-24 16:31:46
         
 
  er. să mînce și gurița te:erect, bleu

dați-i, domle, nivel să sporovăiască în voie, c-are multe de pălăvrăgit!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-24 10:20:37
         
 
  sile, pelticule, ție ce să-ți reteze nenicule? caii-putere de la cotigă, rînjetul de strigă...rămîi ercet cu rădăcinile în sol belu, înflorește, înfrunzește sănătos, postează cît poți, dar mucles în privința mea, nu îmi pomeni, tu, buruiană liternautică numele pe aici că te dau de porțile instanțelor bunului simț, ca-n rîndul trecut.am plecat, v-am salutat, baftă și-un praz verde!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-24 10:19:22
         
 
  D-le Ștefănecu, d-l Sorescu a recunoscut voluntar că a înfăptuit unul din cele mai grave delicte posibile: și-a expus opiniile acolo unde dreptul la liberă exprimare este pe depltn garantat.
Nu există instantă de apel. L ‘Etat c’est moi!
Vive le roi!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2013-01-23 20:18:37
         
 
  radu, dl profesor, vorba hronicariului, a devenit degraba varsatoriu de sange nevinovat...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-01-23 16:20:38
         
 
  d-le Cristescu, din pacate am ratat evenimentele diminetii, din pura curiozitate, cu ce-a pacatuit d-l Sorescu de l-ati descapatanat cu asa grabire?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-23 14:21:24
         
 
  Domnule adrian mihai, reducerea nivelului nu este un drept. Ci, o cosecință. Atâta timp cât nu veți încăca regulamentul, și vă rog să nu o faceți, nu am de ce să vă reduc nivelul.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-23 13:17:18
         
 
  Da, domnule Sorescu, dura lex...  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-23 13:02:01
         
 
  @ recheșan

Păi... urzica-i sănătoasă pentru rațe cu frenție!
Știm că umbli, lasă fala, pe șosele surogat...
,, don basilio" te salută cu puțină alifie
De limbariță puțină și puțin cuvânt spurcat!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2013-01-23 12:00:00
         
 
  dom profesor, vaz ca ultimu loc al podiumului e inca free.

rog, in calitate da zluga a lu peia (in viziunea chioamba a unora da p'aicisa) sami taiati si mie nivelu (care, s-asa, e pe la genuchele broastii).

insa atentie pa ce boton apesati, nu care cunva, din gresala da ieroare sal mariti, aracan da mine si da viata mea...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-01-23 11:26:03
         
 
  Po-to-li-ți-vă! Frână!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-01-23 11:20:51
         
 
  nea urzică, io crez că matale ai sfrenție la limbă, iar dacă te hierb cu mălai ești bun de alimentat rațele. ceea ce firește ar fi foarte folositor!
în rest, rămîne cum am stabilit de anu' trecut, dacă te plimbi cumva pe corso, nu te mira c-am să trec pe trotuarul de la surogat cînd îți văd mecla de don basilio!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-23 11:11:01
         
 
  Domnu' Rechesan, se pae ca te mananca pielea. Vrei sa te lipsi de o reducere?  
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-23 07:42:33
         
 
  Să mă bată D-zeu dacă pricep ceva din toată povestea asta. Domnilor, chiar nu putem fi rezonabili?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-01-23 00:53:29
         
 
  aș fi fost suprins dacă tupeul epigramistico-bălăcăritor nu ar fi intervenit usualy.gunoiul și nesimírea din curtea unora tind, se pare, spre momentul infinit.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-22 23:38:19
         
 
  PS: Au fost capul rautatilor, acuma vad ca s-au mai cumintit...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-22 17:30:01
         
 
  Sanctiunile mi se par corecte, logice si necesare. Cei doi sunt capul rautatilor pe Europeea, un fel de Basescu & Boc ai site-ului.
Bine, bine... unul din ei poate sa mai fie asemuit si cu Ponta (prietenii stiu de ce), iar celalalt cu teroristul Crin Laden care le-ar lua gatul la toti.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-22 17:29:09
         
 
  Poate un pic mai multă înțelegere nu-i strică nimănui.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-01-22 16:29:41
         
 
  er. coada, deși "coda" la o sonată deformată de subiectivism precum intervenția de mai sus pare potrivită.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-22 14:11:11
         
 
  PS: trecînd peste animozitățile avute, dumneavoastră în calitate de administrator(incompetent sau dezinteresat al saitului, în opinia mea)iar eu user, liber de constrîngeri sau angajamente, nu pot să nu remarc că lăsați impresia că ați tăiat coda cîinelui lui Alcibiade, dar de fapt fluturați spre mine un ciot bleu, diform și deloc sugestiv!
Vă doresc succes în viitoarele acțiuni de "pacificare" a saitului, toate cele bune în profesie și viața personală!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-22 14:10:05
         
 
  dle profesor Corbu,
Dincolo de orice slogan, europeea prin prezența comentariilor suburbane(nesancționate chiar după avertizare) și "articole" de genul INfoEuropeea, postate în virtutea dreptului la liberă exprimare în dauna unei minime valori literare, a "polemicilor" extraliterare se autocompromite,din puncutul meu de vedere, ireversibil.Ciudat e doar cum găsiți explicații și capride ispășitoare pentru o maladie care nu are nimic comun cu frontispiciul saitului.
În rest, nu am dubii că-n lipsa unor greutăți etalon va urma și sancțiunea următoare.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-22 09:40:05
         
 
  care se extinde cu o viteză colosală în spațiul infinit.

(sorry pentru trunchierea mesajului, de somn, am apăsat greșit)

călare pe un asteroid fierbinte alimentat cu deuteriu Petrom euro 5, gheorghiță recheșan străbate galaxiile în formare, cu o reclamație-n mînă, zbierînd:

"dom profesor, dom profesor, radu a-ncălcat regulamentul"!!!

Profesorul, sub duș, calculează constanta lui Plank.

pe aragaz, fierbe liniștit cafeaua.

soarele răsare.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-22 06:46:32
         
 
  MOMENTUL T ZERO a trecut. ce zic eu trecut! trecut, prezent și viitor se află încă îngemănate în materie,  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-22 06:36:24
         
 
  Ma propun sa fac parte din comisia de etica. Asa e firesc, ca opozitia sa fie reprezentata macar de un exponent al sau. Cine este de acord, cine se opune! multumesc!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-22 02:05:36
         
 
  Și aștept și oferte ori propuneri pentru Comisia de Etică. 3-5 persoane. Pentru că om sunt și pot greși. Să existe psibilitatea de recurs. Pentru eventuale erori.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-22 01:52:56
         
 
  În topicul de mai sus, aveți evidența sancțiunilor.

Aștept, domnule Recheșan, link-urile pentru aspectele sesizate.

Și ceilalți membri, dacă ați constatat încălcarea regulamentului, vă rog să semnalați: topicul sau comentariul incriminat și link-ul la acesta!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-22 01:50:34
         
 
  Nu domnule Sorescu, nu acela este comentariul antisemit, care mi-a fost reclamat. Însă iată, și acela semnalat de către dumneavoastră contează!

Cu greu, însă cu implicarea și ajutorul tuturor membrilor, putem institui pe site o atmosferă regulamentară. Sunt atâtea teme majore de dezbătut că a ne piede în astfel de fleacuri reprezintă o pierdere de timp.

Prin urmare, când constatați, oricare dintre domniile voastre, încălcarea regulamentului, nu ripostați, nu vă faceți dreptate singuri, nu escaladați conflictul ci sesizați corect și onest pe site. Și așteptați, în cazul în care sesizarea este îndreptățită, măsurile.

Vă mulțumesc, tuturor!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-22 01:41:06
         
 
  Domnule Recheșan,

Faceți ce faceți și tot în ironisme, acuze și denigrări la adresa Europeii ajungeți.

Faceți sesizarea încălcării regulamentului și lăsați Europeea în pace, nu o mai acuzați de dublu standard, nu escaladați conflictele și respectați domnia voastră regulamentul!

Puneți link-urile la comentariile pe care le sesizați a fi încălcat regulamentul. Știți că dintr-o nesincronizare de dată, parcă semnalată chiar de către dumneavoastră, am postat Momentul T ZERO cu vreo 23 de ore mai devreme. Eu nu sunt Ciclop și nu pot lectura totul.

Aștept link-urile iar pentru acuzarea nefondată și denigrarea site-ului primiți, conform regulamentului, un AVERTISMENT.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-22 01:35:29
         
 
  bine mai e ”o opinie” denigratoare în bloc, mi se pare chiar la adresa celor care frecventează saitul, asta e la momentul T plus vreo 100 de ore

copile, tot ce spui e valabil daca te afli intr-o comunitate de oameni 100% zdraveni la cap, dar cum sanatatea extremitatii superioare a trunchiului e un concept insuficient studiat si foarte fluid, eu zic sa-ti vezi de treaba, si sa ignori aprecierile tembelissimului. chestia cu adevarul care iese la suprafata ca uleiul de la bunica e vrajeala. lasa-l in durerea lui sa creada ce-o vrea, posteaza, comenteaza, si o data pe saptamana trage-i-o peste bot, sa nu creada ca ai adormit.
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-21 15:02:32

ori spirituasa ”mijtocăreal㔠care începe cu BRE, expresie clar sancționabilă după amendamentele din ytoamna trecută la mult încercatyul regulament al europeii.

”Kosta, nu te dujmănesc, bre!!! și, mai ales, de ce? pentru că ai zis ce-ai zis de gheorghe?! mă doare-n cursul săptămînii vitoare de opera lui compilici. eu am părerile mele, tu pe ale tale, treaba ta. o repet pe-a mea, omu pute de talent, dar n-are nici idee. punct.
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-21 16:00:53 ”

Pînă la urmă, senzația folosirii dublului standard și persistența unei animozități maladive(manifestată obsesiv chiar în absența-mi)persistă...deh, ingerințele și pretențiile ecoliteraturii merită sacrificii!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-22 00:24:58
         
 
  PS.scuze, între timp s-a schimbat momentu T mare zero barat după fusul orar al Budapestei, nu-i așa?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-22 00:15:09
         
 
  Momentul T O plus 26 secunde*dupa ora de iarna a europeei)

Ai cumva Alzheimer, Rechesane? Pai atunci sa iti amintesc:

“ești și bănuit de plagiat.da, dudă, erai acolo barat cu specificarea check for plagiarism.”

“numele tău acolo prea bine ”situat”. era barat... de ce, ai dat cumva cu jula?”

In concluzie, INFORMATORULE-DEZINFORMATOR, de ce inca mai minti ca sunt barat pe Egophobia cu specificarea check for plagiarism cand nu scrie nici unde asta pe site? Ba mai mult, cand oricine poate sa intre pe site si sa vada ca sunt vreo 100 de autori cu textele barate datorita unui virus informatic.

E ca si cand eu as sustine ca l-am vazut pe dezinformatorul Rechesan impaiat la Muzeul Antipa. Oricine poate sa se duca si sa vada ca nu e impaiat acolo si nici macar nu e prin borcanele cu formol ca Terente ala micu'.


Postat de catre Epi gramist la data de 2013-01-17 00:00:26

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-22 00:12:55
         
 
  "Cît cîștigi, tzigane, pt propaganda asta?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-20 23:11:20".
Acesta este com-ul de care se face vorbire.
Și cred că singurul lucru care mai lipsește, este scuipatul.
Cine-ncepe primul?

 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-01-22 00:00:24
         
 
  L-am invalidat chiar discret. Fără tam tam. Și am postat com-ul general.

Însă nu am a mă explica. Scurt. Momentul T Zero a fost, sper, o adevărată cotitură. Care trebuie să asigure respectarea regulamentului. Am spus că am epuizat resursele de înțelegere și toleranță și nu vreau destructurarea site-ului. Din respect pentru membrii Europeea.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-21 23:13:18
         
 
  Aveti grija cu ce va doriti ca s-ar putea sa vi se indeplineasca :) mai devreme decat scrie in regulament. Sanctionarea Bardului era previzibila si chiar ma intrebam cand va sari coarda suficient de mult incat sa sparga cristalele din vitrina site-ului. Trebuie sa recunoastem ca turul de forta al celui fara de pereche a fost unul impresionant. N-ar fi rezistat in ritmul asta nici macar doua saptamani  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-21 23:01:40
         
 
  drept e, n-am recitit filipica, o știam. dar n-ar fi fost de ajuns s-o invalidați? sper s-o găsesc pe cache.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-21 22:50:35
         
 
  ... si asta tocmai cand eram pe punctul de a-l convinge sa ne dea texte pentru antologie!

Il vrem pe Peia inapoi! Fara el site-ul nu mai are niciun haz.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-21 22:42:09
         
 
  Domnule coleg, sunteți nedrept, prezumțios și îmi faceți procese de intenție.

Domnul Peia a postat un text, de fapt o repostare, pentru care a mai primit o sancțiune, care conținea un cuvânt neecoliterar. I l-am invalidat discret și am postat un com generic, chiar mai jos: 2013-01-21 19:13:40. Când a constatat invalidarea, în loc să corecteze a început ca de obicei: cenzură, etc. În plus, acum câteva zile a postat un com care mi-a fost reclamat ca mesaj antisemit.

Pentru aceste motive i-am redus nivelul. Prin urmare, nu-mi mai facețși procese de intenție că i-aș fi redus nivelul pentru că m-ar fi contrazis. Știți bine că nu evit contrazicerile și mai știți, sper, că nu mi-este teamă de argumente!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-21 22:41:39
         
 
  p.s. am dat click pe textele lui, și le-a șters deja pe toate. eu mi le ștersesem, preventiv, de alaltăieri, în caz că aveți vreun gînd...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-21 22:33:19
         
 
  domnule Cristescu, în opinia mea, cartonașul roșu arătat pentru 30 zile (trec repede) distinsului nostru viitor fost coleg ioan peia, e justificat, dar momentul e foarte prost ales, chiar și după bing-bang-ul te zero; onorabilul a spus năzbîtii mult mai mari decît cele din seara asta, cînd, dacă mă gîndesc bine, a fost chiar agreabil. acum, serios, ce-a comis în seara asta maestrul peia, în afara faptului că v-a contrazis? să fie oare nevoie a trece crima de lezmajestate în regulament, alături de celelalte atentate la bunele moravuri? martor mi-e bunul Dumnezeu, peia e inamicul meu de-o viață, dar măsura dvs, să-mi fie iertat, mi se pare complet aiurea. cu speranța că nu veți analiza demersul meu cu aceeași bunăvoință ca cea manifestată adineauri,

doamne-ajută

Radu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-21 22:24:34
         
 
  "Primul care a încălcat regulamentul după Momentul T ZERO Ioan Peia." (Emanuel Cristescu)

Asta se stie. Intrebarea e: de cate ori?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-21 22:09:54
         
 
  Primul care a încălcat regulamentul după Momentul T ZERO Ioan Peia. Evidența o voi ține în comul de mai sus.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-21 21:38:21
         
 
  Cum v-am mai spus, spațiul public irascibilizează. Și nu acesta este scopul intervențiilor mele pentru respectarea regulamentului.

Prin urmare, dacă vă veți găsi texte ori comentarii invalidate, să știți că invalidarea s-a făcut ca urmare a încălcării regulamentului. Corectați textele și repostați-le.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-21 19:13:40
         
 
  Nu am nimic de semnalat. Toate sunt asa cum le-ati lasat la momentul TZ :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-18 01:27:59
         
 
  Uneori, întâmplarea face bine. Dintr-o nesincronizare de dată, "Mometul T ZERO" a fost postat cu aproape 23 de ore mai devreme decât fusese prevăzut în ATENȚIONARE.

Însă această întâmplare, a avut un efect benefic. Lucrurile păreau să o ia razna însă, constat cu plăcere, că situația pe site pare a se fi normalizat. Și, sper, încetul cu încetul, pe site va domni o atmosferă de dezbateri serioase, polemice, în spiritul regulilor polemicii civilizate și cu respectarea Regulamentului Europeea.

Nu am primit sesizări semnificative privind încălcarea Regulamentului iar eu însumi, din cele câteva lecturi, nu am constatat încălcarea sa. Prin urmare se poate. Acesta este cel mai important lucru: se poate.

Vă mulțumesc și insist să păstrăm o astfel de direcție.

Dacă sunt totuși încălcări vă rog să le semnalați.

PS. Comentariile în care, sub orice formă, va fi defăimată, denigrată Europeea vor fi invalidate. Sigur, semnalarea decentă a unor observații critice ori aspectelor incorecte sau deficiențelor este binevenită. Însă a declara așa netam nesam, cu alura că ești deținătorul adevărului absolut, "Europeea este un site superficial", "superficialitatea este caracteristica site-ului", "aici nu există autori serioși",etc. nu poate fi tolerată. Cu toată toleranța de care Europeea dă dovadă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-18 00:53:01
         
 
  dle Kosta,
Eu sunt sigur,cum în mod cert nu voi candida de pildă la foncția de episcop al Rădăuților)că doar nici manevre ori manere de seminarist școlit în utilități teologice n-am învățat)că după fics tri zile cît durează un miracol pe plaiurile CDP, bălăcărelile,calomnia, observațiile buruienoase, miștocăreala vor înflori cu putere sporită.
Și-atunci ce e de întreprins? Ori de cîte ori veneam cu nevinovata observația " prin alte lavre, lăvruțe, schitulețe și mitocuri nu-i așa, mitocănia e reprimată!"(cel mult admisă în forumuri)mi se închidea poteca scurt, cu replica " nu vă/te obligă nimeni să rămîi aici, dacă-s alte saituri,carele, frecventează, umflă rîndurile acolo, pupă a lor poală,etc..."
Io cred că inși cu oareșce talent ar fi, dar (vorba lui Arghezi,care vizitînd noile studiouri din Buftea, dinainte toate sculelor tehnico-cinematografice pe care le aveau ăia ar fi conchis)"n-avem nemți!"
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-17 11:58:32
         
 
  Daca aceste comentarii nu vi se par indestul de obraznice, imi pare rau. Nici chiar eu nu ma pot cobori sub acest standard de decenta. Dar, vorba psalmistului, este timp pentru toate. Trebuie numai rabdare, vorba blondei care incerca sa-si produca o bucurie cu o banana prea coapta...  
Postat de catre sters sters la data de 2013-01-17 11:28:58
         
 
  Astept cu nerabdare momentul in care marile mele magarii, tolerate destul pana acum, de complicitatea vinovata a editorilor si a proprietarului ( cu care am avut adesea dispute serioase) sa fie sanctionata cu reducerea nivelului. In acel moment zero ma voi retrage definitiv de pe site, spre deliciul bunilor mei oponenti, care se vede ca m-ar iubi, daca le-as da voie. Asadar, pentru mine, puteti considera ca ma aflu deja in stare de incompatibilitate cu inaltele principii morale ale paginii si in consecinta sa-mi reduceti nivelul de postare. Alt nivel, cu tot regretul, nu puteti dumneavoastra sa-mi reduceti, dupa cum mi se pare ca am precizat deja. Evident, eu am alte pareri despre metodele de asanare morala a europeei, metode fascistoide, stalinistoide, comunistoide, cu care stiu pozitiv ca nu puteti rezona, la care nu aderati si in consecinta le puteti ignora. S-auzim de, vorba ceea, pace pe Europeea...!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-01-17 11:24:50
         
 
  Pe principiul deja consacratului sfert academic, ridic doua degete si spun: t zero - t zero si un pic..., adica exact in momentul "delta T de la start"!
Nu intentionez in niciun caz sa ridiculizez initiativa, dar aici invectiva - sudalma cat de groasa - e la ea acasa! Plus partizanatul politic grosier, evident, saritor in ochi. Plus reclama nedorita la felurite injghebari inchipuit culturale. Plus batjocura fatisa, disimulata in mistocareala ieftina. Plus aluziile la pretinse boli ale preopinentului, in lipsa altor argumente necontondente. Plus aluziile la batranete, la starea aparatului reproductiv (sau excretor, dupa caz!) al postatorilor, la diversele lor apucaturi sexuale etcaetera. Acestea, cand vor fi (daca vor fi vreodata) sanctionate?
 
Postat de catre sters sters la data de 2013-01-17 11:17:22
         
 
  er. în loc de "tipologia"-psihologia...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-17 09:42:24
         
 
  er. termenul limită a fost negociat după fusurile orare din Emisfera vestică sau după Greenwich sau ora Bucureștiului, sau dacă...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-17 09:06:27
         
 
  dle Cristescu,
Sincer, încep să cred că vă amuză ultimatumurile europeice, cînd de fapt ar trebui să fiți indignat sau dezamăgit.Oricum pentru comunitatea de aici rămîneți un patron extrem de îngăduitor. Bine, ca umorist taciturn, acuzat fără probe de lipsa de umor ar trebui să mă amuze și pe mine efortul comentatorilor de mai jos de a-și etala toleranța sau umorul superficial; dacă aș fi nou venit pe europeea, aș da credit acestei inițiative, absolut normale pe un sait literar, dar să fim serioși, rănile polemicilor personale nu se lecuiesc cu pansamentele unui acord formal.
Mă întreb dacă termenul limită a fost negociat după fusurile orare din Emisfera vestică sau după Greenwich, sau dacă măsurile administrative firești și nu teama de represalii au temperat zelul adversităților, fiindcă este evident că toleranta decizie va fi exploatată tot "adversativ" și nu tocmai civilizat.
Firesc mi s-ar părea ca unul dintre cei mai zgomotoși, agresivi și orgolioși polemiști să-și tempereze reacțiile calomnioase abia acum după ce nu a reacționat calm și civilizat nici la ultimul avertisment din decembrie anul trecut, cînd sancțiunea în grup a fost ridicată.
Pentru mine un prim pas spre armistițiu sau ignorarea reciprocă ar fi ca autorul "articolului"InfoEuropeeasă să-și șteargă calomniile evidente, nu doar fiindcă mă vizează personal sau denigrează saitul care responsabil al unor fapte reprobabile aprobate de dumneavoastră, dar induce în continuare senzația că ne aflăm pe un blog suburban, lipsit de conexiuni și impact cultural.Sunt convins că nu o va face,cunosc bine tipologia orgolioșilor supradimensionați de pe saiturile literare, nu prin opera la vedere, ci prin egocentrismul promovării publice.
În rest, sper să pot posta doar texte literare și comentarii amicale, fără a relaționa adversativ cu așa-zișii adversari; bineînțeles, depinde de modul în care vor înțelege să respecte ei regulamentul europeic.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-17 09:05:01
         
 
  Stimate domnule Andrei Florian,
Orice speranta de a-l putea iubi vartos pe omuletul de stiinta Ponta este iluzorie, fiindca asta de cand este prim-ministru are foarte multa grije de fundul lui.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-01-17 06:29:12
         
 
  Iar eu promit sa-l iubesc si pe Ponta. De oricate ori se iveste ocazia. Sorine, te-am luat la capitolul asta :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-17 02:21:50
         
 
  Sigur, nu mă voi spăla pe mâini în legătură cu evoluția Europeii. Însă va trebui să mă culc din nou. Mâine am ore. Așa că insist și vă rog amical: aveți cu toții discernământul necesar ca să înțelegeți ce înseamnă acest MOMENT ZERO și, de aceea, insist, faceți fiecare pasul întru întronarea unei atmosfere de creație literară.

Putem, puteți!

Vă mulțumesc! Noapte bună!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-17 02:16:03
         
 
  Promit sa nu mai zic nimic de clasa politica de tip mafiot care conduce acuma tara daca Ioan Peia ne da texte pentru Antologie.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-17 02:08:26
         
 
  Eu sunt dispus sa-l iert pe domnul Peia si sa-l iubesc. Mult!
Nu ca mi-ar fi fost vreodata dusman sau ca l-as fi iubit vreodata mai putin, dimpotriva, l-am considerat intotdeauna egalul meu si l-am iubit de cate ori am avut ocazia.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-01-17 02:06:42
         
 
  BĂ SE SCU fundă țara și noi anti-băsiștii ne certăm între noi! Nu-i bineee!...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-17 02:06:25
         
 
  Domnule Peia, vă rog să meditați un pic. Pacea nu poate fi făcută decât ca urmare a unui război, conflict, etc. Păi cum se numesc, "generic" cei care se află pe astfel de poziții adverse? Se numesc dușmani sau aversari. Prin urmare, pacea nu se poate încheia între prieteni pentru că ei sunt...priteni. Adică, trăiesc în pace.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-17 02:05:47
         
 
  Pace-ntre dușmani?!!
E ca și cum, și unii, și alții dintre cei aflați în conflict ar fi puși pe același picior de egalitate, cît privește cauzele pe care le servesc. Ei bine, în istorie, în afara situației în care combatanții se cafteau pentru putere, prin urmare puteau fi categorisiți drept dușmani de scop comun, în schimb, de cele mai multe ori, conflictele au fost iscate între cei care susțineau o idee justă și cei care urmăreau să-și adjudece libertatea și capitalul fizic și sufletesc al celorlalți. Dacă dv., dle Cristescu, susțineți că băsiștii, care-și fac mendrele pe aici - și-i numesc, generic, cei mai mari bandiți ai României - dacă dv. credeți că, văzîndu-i pe aici cum își furișează urmele mișelnice, făcînd aluzii perverse, dar bine mascate, la situația de fapt a ceea ce se petrece în politic, iar eu o să tac, atunci cer să-mi reduceți nivelul de pe acum, ca măcar să am conștiința împăcată că nu pot protesta!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 01:59:47
         
 
  Până voi (vom) avea altă idee evidența sancțiunilor o vom ține aici.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-17 01:58:44
         
 
  Momentul T ZERO pentru comentarii. Vor fi luate în calcul comentariile care vor fi publicate după acest comentariu.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-01-17 01:42:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE