FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Andrei Petre
Oamenii sunt mandrii! Sunt atat de mandrii incat ajung sa se faleasca chiar si cu greselile lor! Doar pentru a putea spune: am experienta! Si pentru a capata in ochii celorlalti un aer profetic! Ei cred ca in momentul in care suferi, automat inveti, automat dezlusesti calea corecta!
Cat de mult se insala ei! Nu trebuie sa cunosti greseala pentru a reusi, nu trebuie sa suferi pentru a putea sa te bucuri! Trebuie pur si simplu sa intelegeti ca varsta nu este decat un alt argument! Intr-o infruntare, fie ea ideatica, fie de alta natura, toate atributele omului se reduc la avantaje si la dezavantaje! Asadar, varsta poate fi un avantaj sau un dezavantaj, insa nimic mai mult! Omul nu poate fi intelept doar pentru ca a trait un anumit numar de ani! Asadar, nu trebuie sa ramanem cu impresia falsa ca o disputa poate fi castigata fara a prezenta macar un argument logic! Nu retezi vorba celui din fata ta spunandu-i ca discutia nu are rost, pentru ca acesta nu este un argument! Atata timp cat demonstratia lui este mai buna, varsta, experienta, nimic nu mai conteaza! In fata puterii argumentelor, totul paleste! De aceea, daca vrei sa porti o discutie, trebuie sa fi puternic, nu sa renunti la primul obstacol, pretextand lipsa de “respect” a interlocutorului…
Nu aceasta este calea omului intelept… Nu traim intr-o lume de portelan unde un cuvant poate sa produca daune, asadar o persoana care “plange” pentru cateva cuvinte nu poate fi considerata decat “grav afectata”…
Toti oamenii au anumite complexe! Iar ei, resimtind din plin aceste complexe, incearca sa extrapoleze, ajungand sa ofere definitii! Sunt oameni stresati care incearca din rasputeri sa isi spuna ca problemele lor sunt probleme si pentru ceilalti!
Imi face placere sa le spun ca fiecare om are problemele lui, iar temerile lor poate ca nici nu conteaza pentru ceilalti! Iar cine nu poate sa accepte asta nu are de ce sa mai incerce, pentru ca nu va reusii niciodata sa traiasca firesc, sa urmeze cursul naturii!
Oamenii sunt animale, iar animalele au anumite impulsuri care nu pot fi suprimate! A nu manca cand iti doresti sa mananci, a nu iubi cand iti doresti sa iubesti, a nu reusii sa te “abandonezi” in bratele fericirii, iata mostre din comportamentul lor de fiinte frustrate de viata!
Normal ca marea majoritate a oamenilor nu stie ce inseamna iubirea, pentru ca sunt foarte putini oameni care vor sa o inteleaga! Vorbesc despre probleme, despre munca, despre bani, cand toate acestea nu au nici o legatura cu sentimentul! Si apoi pretind ca inteleg! Exemplele vietilor lor distruse de “goana dupa pozitie” sunt suficiente argumente pentru a demonstra lipsa lor de intelegere!
Sunt oameni slabi, oameni tristi, oameni care nu au reusit niciodata sa se ridice peste meschinaria micilor “probleme”! Astfel de oameni ne pot da noua lectii?! Eu zic ca nu, pentru ca “broasca din fantana nu cunoaste marea”!
Oamenii sunt animale, insa exista o “specie” care nu poate fi inteleasa! Degeaba incearca “melcul” care isi duce “in spate viata”, chinuindu-se sa se bucure, sa inteleaga “dragonul” care se ridica deasupra problemelor marunte (fara insa a le ignora) si intelege ce inseamna viata! Nu ai cum sa intelegi curgerea apei daca nu accepti sa curgi alaturi de ea! Deci nu mai incercati daca nu vreti sa intelegeti ca viata nu inseamna statistica! Viata este! Omul intelept este si el! Aceasta este calea fireasca, acesta este Tao!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu. Ai neles eronat.

Se poate s rmn "impetuos". i spune astfel, chiar mult mai mult. De aceea v-am atras atenia. Pentru c "imperios" este deja desuet.
Incercai s revedei ceea ce am spus. Nu v-am atras atenia ca i cnd ai fost unul care nu tie s scrie, ci tocmai pentru c acest cuvnt mi-a dat mult mai mult de gndit. Incercai i o s vedei.

Dar mai sunt i altele...
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-09 15:35:58
         
 
  Domnule Badea... Nu este vorba ca ignor pe cineva... Nu, insa mie imi place sa formulez raspunsuri complexe... De aceea, consider ca locul de sub un text nu-mi ofera destula libertate, prefer foaia alba... Tin cont sa stiti de toate comentariile pe care le primesc si incerc sa raspund la intrebari prin textele mele...

Oricum, am remarcat abia acum si va rog sa ma scuzati (am avut probleme cu mail-ul), comentariile dumneavoastra... Va multumesc pentru citirea textelor si pentru semnalarea acelei greseli... Cat despre raspunsuri... Nu raspund intotdeauna sub text deoarece imi place sa-mi expun teoria in amanunt, cu migala... Acesta este stilul meu... Sa nu o luati ca pe un afront...


Mai astept comentariile dumneavoastra si voi incerca sa raspund pe cat posbil sub text...

Cu stima

Andrei Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-02-09 15:30:08
         
 
  Oare calea omului nelept este s monologheze ?

Tot ceea ce spunei este frumos, ns prestaia dvs. este foarte defensiv. Nu c nu s-ar nelege miezul idei formulate de dvs., dar n afara unor ieiri simbolice, nu v-am vzut s rspundei la solicitrile unora care doresc s dezvoltai anumite aspecte despre care vorbii n scrierile dvs. (dovezi vei gsi suficient printre comentariile arhivate deja).

Iar dac lucrurile stau aa, adic, fie copiai ideile de undeva, fie nu putei gndi pe lng ele pentru a evidenia aspecte colaterale care merit uneori atenie, la ce v poate folosi bunvoina prin care expunei lucruri cu un miez profund dar care denot o nenelegere profund chiar de ctre dvs. ?

Stimabile, atept degrab rspunsuri lmuritoare, c dac m lai cu ochi-n soare, ca pe o femeie nesatisfcut, se cheam c nu ai putina necesar. N-aa ? Ori poate, eti vreun mascul timid care practic yoga i-i este team c este confundat cu adepii lui Bivolaru. Ei i ? Chiar dac ar fi aa, fii fr nici o team c ntotdeauna cinii latr, dar n-am vzut pn astzi s se opreasc vreo caravan. Parol !
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-09 15:18:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE