FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sigur
Text postat de Emanuel Cristescu
Eu sunt principalul responsabil pentru aducerea dezbaterilor, exclusiv politice, în prima pagină europeică.

Îmi asum acestă responsabilitate, care nu este neregulamentară, însă care poate sufoca, oarecum, preocuparea pentru literatură a membrilor site-ului.

Avem o perioadă de tranziție, privind trecerea acestor dezbateri, pe FORUM. Acolo, fiecare membru poate POSTA DIRECT și instantaneu, adică fără să mai fie necesară validarea sau invalidarea de către cineva a textelor. Evident că și acolo sunt reguli. Însă FORUM-ul oferă mult mai multe facilități de scriere, insertare de fotografii, etc decât permite atelierul.

Sunt unii, probabil, care nu știu să utilizeze FORUM-ul. Să nu se sperie. Nu este complicat. Să ntre acolo și să vadă cum funcționează.

Prin urmare, vă sugerez să încercați, încă din această perioadă de tranziție, să mutați dezbaterile exclusiv politice pe FORUM. Eventual puteți proceda astfel: puneți aici un scurt pasaj din textul pe care doriți să-l supuneți dezbaterii, 8-10 rânduri iar dedesubt "continuarea în FORUM". Asta până ne obișnuim.

Aici să rămână doar texte literare ori cu pretenția de "literare". Sigur texte literare pot fi și acelea care tratează năravuri și moravuri politice. Care, evident, au dreptul de a fi postate, în continuare, aici.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Unde esti tu, dottore edittore Val Navara!?!?!
Sa iti vezi personajul de desene animate in plina actiune :)
Dumnezeule, cat poate sa rabde site-ul acesta in numele trandafirilor rosii :)))
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-19 19:52:47
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Săracu de tine!
Cînd nema putirința, chemi vidanja primăriei să te apere.
De-aia și miroși așa, a colportor de mahala.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-19 00:18:13
         
 
  bine, bre, o să-ți dea nen'tu ecsi o mostră de fecunditate barocă, dacă eu nu mă pricep. acum te las, succesuri, pe curînd.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-18 23:23:17
         
 
  Cînd zic bolovănos, zic fără cap și coadă, zic compot de bolbotine, zic brambureală și aglomerare de vorbe siluite, zic, în fapt: totAlă lipsă de simțire, de unde și senzație de sterilitate barocă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-18 23:08:14
         
 
  bolovănos zici? nu stîrni demonii, acuși apare ecsintescu.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-18 22:44:27
         
 
  Știi bine, văd, ce e de competența organilor!
Mai ales mersul din casă-n casă, suveran și abuziv, ca să ia la refec oamenii care au mirosit că noul stalinism e deja fapt împlinit în România.
Tu cum îi însoțești? Pe calea undelor?
Ei pe drum și tu pe cale,
Cînd în zor, cînd mai agale,
Măi, măi!
Verbiaju mieu o fi, n-o fi buruioenos, da' al tău certamente e bolovănos.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-18 22:38:01
         
 
  postac, verbiajul buruienos în fază terminală nu e dă resortul (competența, nu arcul de la sofa) procoraturii. șezi liniștit, sau dacă nu, măcar șezi.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-18 22:04:45
         
 
  ascultac,
Nu mai pînge!
Că faci riduri.
Dacă mă vrei radiat de aici - lucru pe care tu-l făceai cu maximum entuziasm pe vremea cînd erai ștab - pîrîște-mă la porcori că am jicnit idealurile băsiste și gata, se rezolvă: vin ăia, mă înhață, mă duc la secție, îmi pun biblia-n brațe... adică, stai, că dacă fac asta sunt proști de-a binele, eu pot jura la fel de bine și pe coran, avesta, vede, mahabharate și ramayane, pe crucea sf. Andrei... totuna! - ei, și, după aia mă vor pune să dau o declarație cum că recunosc că reclamantu rădulescu e ăl mai tare din parcarea europeei, sonetist șiekspirienist cum nu să mai iezistă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-18 20:44:15
         
 
  Regulamentul de pe Forum este unul internațional. Nu l-am făcut eu.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-18 18:59:13
         
 
  termenul e dur și nu l-am folosit. în orice caz, nu e sinonim cu blocarea temporară a IP-ului, prevăzută de regulamentul invocat chiar de dvs:

"Nerespectarea acestor prevederi poate duce la blocarea imediată și permanentă însoțită de notificarea Internet-Service-Provider-ului dumneavoastră dacă vom considera necesar."

deși, în ziua de azi blocarea IP-ului e o sancțiune mai mult simbolică. avem desktop, laptop, iphone, tabletă, și de ce nu, internet cafe.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-18 18:55:31
         
 
  Eutanasierea lirică este un concept rasist. Cine nu respectă regulamentul poate fi sancționat. Nu "eutanasiat" "nu MAI ARE CE CĂUTA" înseamnă eutanasiere europeică. Nu pot fi de acord cu așa ceva.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-18 18:51:05
         
 
  de acord, dar AVEȚI editori.

și nu unul ca mine, care, fiind implicat în chestiune, putea fi acuzat de partipris, de odioasă cenzură securistică, băsesciană!

am citat.

oricum, vă întreb, cîte linkuri vreți să vă dau în 24 ore, ca să constatați, după o lectură lejeră, de vreo 10 minute (fix timpul necesar să scrieți penultimul comentariu) că distinsul peia nu MAI ARE CE CĂUTA în europeea?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-18 18:46:49
         
 
  Domnule Înger Ștefănescu,

De ce îmi faceți procese de intenție?

Ați sesizat încălcarea regulamentului? La modul concret? Ați procedat regulamentar? Ori v-a apucat acum mania persecuției?

Distinși colegi, nu mai faceți sofisme. Adică, vă bălăcăriți reciproc și apoi mă acuzați pe mine că aș fi de acord cu ce zice celălalt. Eu, am mai spus-o, nu citesc, nu am timp să citesc tot ce se scrie aici!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-18 18:41:38
         
 
  d-le Cristescu, în principiu, atîta vreme cît la adresa mea (și nu numai) au apărut (și au rămas) pe acest site (ca și pe google) numeroase comentarii [atenție + comentarii, nu poezii, pamflete, epigrame, etc] aberante, calomnioase, insultătoare, și mai nou, amenințătoare, din partea colegului peia, iar acesta continuă să evolueze (zburde) liber, cu maximă vioiciune și candoare, dați-mi voie, deși cu respect, să consider nesatisfăcător răspunsul dvs, și să încalc și eu regulamentul, măcar pe ici pe colo, în părțile esențiale - dacă nu aici, atunci în forum.

sigur, nu-mi fac nicio iluzie că în cazul meu regulamentul nu va fi aplicat întocmai și la timp, dar nu-i așa, omul trebuie să-și mai îngăduie micile plăceri, măcar din cînd în cînd.

deși tare mă tem că peia, nedispunînd de abilitățile tehnice necesare pentru logarea pe forum, nu-mi va răspunde acolo, ci tot aici.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-18 18:33:54
         
 
  Softul este unul free. Iar regulile sunt cele generale, usuale.

Dacă veți apăsa, fără să fiți logat, butonul "Înregistrare" veți vedea următorul text:

"Accesând “Literatura Online”, sunteți de acord să intrați din punct de vedere legal sub incidența următorilor termeni. Dacă nu sunteți de acord cu toți acești termeni, vă rugăm să nu accesați și/sau folosiți “Literatura Online”. Putem schimba acest lucru oricând și ne vom strădui să vă informăm, deși ar fi prudent să verificați acești termeni în mod regulat în timp ce folosiți “Literatura Online” pentru că după modificări sunteți de acord să intrați sub incidența legală a acestor termeni din momentul actualizării/amendării lor.

Forumul nostru folosește phpBB, care este o soluție publicată sub incidența “Licenței Generală Public㔠(abreviat㠓GPL”) și poate fi descărcat de la www.phpbb.com. Software-ul phpBB facilitează doar discuțiile care au ca mijloc de comunicare internetul, grupul phpBB nu este responsabill în ceea ce site-ul acceptă sau nu din punct de vedere al conținutului permis și/sau a conduitei. Pentru mai multe informații despre phpBB, vă rugăm să vizitați: http://www.phpbb.com/.

Sunteți de acord să nu scrieți niciun material abuziv, obscen, vulgar, calomnios, de ură, amenințare, orientare-sexuală sau orice alt material care poate viola prevederile legale ale țării dumneavoastră, ale țării unde “Literatura Online” este găzduit sau ale legislației internaționale. Nerespectarea acestor prevederi poate duce la blocarea imediată și permanentă însoțită de notificarea Internet-Service-Provider-ului dumneavoastră dacă vom considera necesar. Adresele IP ale tuturor mesajelor sunt înregistrate pentru a ajuta la întărirea acestor condiții. Sunteți de acord ca “Literatura Online” să aibă dreptul de a șterge, modifica, muta sau închide orice subiect în orice moment în care consideră potrivit. Ca utilizator sunteți de acord ca orice informație introdusă să fie stocată în baza de date. Aceste informații nu vor fi dezvăluite niciunei terțe părți fără consimțământul dumneavoastră, iar “Literatura Online” sau phpBB nu pot fi considerați responsabili pentru vreo încercare de hacking care poate duce la compromiterea datelor."
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-18 18:09:23
         
 
  domnule Cristescu, uitați chestiunea sonetelor, în opinia domnilor peia și recheșan, doi dintre autorii (și nu numai) dvs. preferați, aceste pseudocreații sunt plagiate (sic) ba după tomozei, ba după shakespeare himself, cînd nu era pe fază.

dar să trecem.

ați scris:

"Acolo, fiecare membru poate POSTA DIRECT și instantaneu, adică fără să mai fie necesară validarea sau invalidarea de către cineva a textelor. Evident că și acolo sunt reguli."

întrebarea e următoarea:

dacă nu mai e necesară invalidarea, sunt, acolo, regulile ceva mai relaxate?
vî întreb asta, fiindcă am de regulat niște mici detalii polemice cu d-l peia - în termeni ecoliterari, desigur, dar nu tocmai academici, mai precis, într-un registru similar cu cel folosit de domnia sa în atelierul literar, de la ultima amnistie încoace.
vă mulțumesc anticipat pentru atenție și răspuns.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-18 17:58:31
         
 
  Da, doar am venit de la masă. Până pe la 19 voi fi. După care voi lipsi cca o oră și apoi revin. Așa că: întrebarea.

PS. Știți bine domnule coleg că-mi sunteți mai mult decât simpatic. Asta nu înseamnă să speculați această simpatie și să credeți că n-aș avea cumva dreptul să replic.

PS 2. Săptămâna aceasta am avut ceva mai mult timp, lucrez la rescrierea unui curs, și am căutat în bibliotecă. Am găsit Gh. Tomozei, Sonete, Junimea 78, T. Bocșa, Soneta, Dacia, 74, I. Frunzetti, Shakespeare, Sonete, Tineretului,64, Tudor George, Cartea Sonetului, Cartea Românească, 87. (Poate voi mai fi având și altceva, deocamdată, doar pe acestea le-am găsit)

Mi-am rezervat plăcerea de a le citi în paralel cu traducerea domniei voastre. Nu pe toate , că o fac printre picături. Ei bine mi-am reconfirmat părerea excelentă pe care mi-am făcut-o în legătură cu traducerea domniei voastre. Și poate o voi și demonstra.

Prin urmare, distinse coleg, alungați-vă din minte ideea vreunei antipatii. De altfel, poate părea greu de crezut, dar nu antipatizez pe nimeni de pe site. Nici măcar pe IGP care, dacă își va prezenta scuze, va putea dialoga din nou cu mine. Asta nu înseamnă că voi fi având aceleași viziuni cu fiecare și că voi avea vreun fel de rețineri ori rezerve în a-mi exprima cu sinceritate opiniile, ideile, atitudinile, etc. Evident, în situația în care este util ori oportun.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-18 17:38:08
         
 
  domnule E. Cristescu, vreau să vă pun o întrebare chiar în subsolul acestui text, în acest scop am să-i agăț 3 stele, să-mi fac întrebarea mai vizibilă.
de nu vă e cu supărare - vă rog, confirmați, dacă e posibil, că vă aflați în preajmă, și că pentru cîteva minute măcar, v-am redevenit simpatic, știți că sunt o natură timidă,

cu mulțumiri anticipate,

Radu
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-18 16:41:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE