FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Din nou despre FORUM
Text postat de Emanuel Cristescu
Secțiunile forum-ului au fost restructurate.

La secțiunea "Diverse" veți găsi topicul "Loc de asimilație și dezasimilație" "Când sfincterele comportamentale vă creează probleme ușurați-vă acolo! În direct și non stop"

Puteți iniția, domniile voastre, noi topice.

Pentru moment, informaticianul m-a trecut, ca moderator al secțiunilor, pe mine.

Oferiți-vă să moderați diferitele topice din Forum. Aștept oferte la [email protected]
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Revenirea la meniul anterior se face cu "Return to Epigrama" iar revenirea de la Epigramă la secțiunile forumului se face apăasând butonul "Return to Board index" Le găsiți în pagină.


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-15 10:26:48
         
 
  Un exemplu găsiți în FORUM

la secțiunea EPIGRAMĂ, topicul

"Preluată de la un epigramist"

Unde imaginea, pe care domnul Adrian Mihai a vrut să o publice aici și nu a reușit, acolo a fost foarte ușor de postat. Am mai postat, tot ca exemplu, încă o imagine și, de asemenea, o sintagmă scrisă colorat.

Încercați, vă asigur, nu mușcă! Evident, îndemnul este adresat celor mai puțin familiarizați cu forumul.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-15 10:23:13
         
 
  Știu că la început este greu. Pe mulți, ergonomic vorbind, un nou spațiu, Forumu-ul, pe mulți îi sperie. Nu sunt obișnuiți, nu știu cum să-și facă un cont, nu înțeleg facilitățile, etc. Este firesc. Însă cu puțină determinare și ambiție se poate rezolva. Și după ce veți observa ce facilități vă oferă caseta de editare eu sper că vă veți îndrăgosti de ea. Dacă aici rebuie să scrieți în html ca să boldați un cuvânt, acolo doar selectați și apăsați B. La fel pt citat și altele. De exemplu în secțiunea "Politica" la topicul "Atentat la imaginea României" am postat un răspuns în care am utilizat câteva dintre facilități. În plus și Forumul în sine are facilități.

Aș dori, mi-aș dori ca pagina din atelier să fie dedicată strict literaturii și comentariilor literare iar dezbaterile și disputele mai puțin academice să fie transferate în forum.

Cele mai bune texte din atelier vor fi selectate și vom reîncepe publicarea lor în "Revista Europeea" http://www.europeea.ro/main.php?categorie=cauta Puteți intra la acest link și clic-ând pe "căutare" și apoi selectând diversele opțiuni, autori, literatură, an, ziuă, etc veți putea găsi texte publicate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-15 09:50:52
         
 
  Sigur, acesta este practica uzuală, curentă. Așa se face. Se ia un citat se pune între ghilimele și se indică sursa respectiv, autorul, titlul lucrării, editura, localitatea, anul apariției și, pentru și mai multă rigoare, se indică pagina de unde a fost preluat citatul.

Eu am vrut să subliniez, parcă însă am făcut-o la un alt topic, o modalitate rapidă de trimitere printr-un link, direct la original.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-14 13:01:52
         
 
  Internetul, totuși, nu e atotcuprinzător.
E foarte posibil - și este - ca să dau un citat dintr-o carte care nu se află în arhivele acestuia.
Atunci e suficient să dau citatul și să menționez autorul?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-14 12:54:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE