FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
sugestie
Text postat de Dumitru Cioaca
"Intenționam să scriu o carte, cu un titlu sugestiv: "Omul ca jigodie supremă", dar grămada de material bibliografic crescînd pînă la dimensiuni apocaliptice, am renunțat finalmente, căci ar fi însemnat să-mi semnez comdamnarea la moarte prin asfixiere."
(generalul Ioan Peia)

de-o jigodie* sadea
ce provoaca-n jur mania,
multe lucruri vom afla
daca-ti scrii biografia.

* Pentru evita orice interpretari eronate: autorul nu se refera la o jigodie literara ci la una politica. Generalul Ioan Peia se lupta cu aceasta jigodie de opt ani de zile.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Inca o dovada ca sunt prea suptil pentru peia: asta nici nu intelege ce scriu.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-03 21:05:58
         
 
  "Singurii filozofi pe care ii re/cunoaste peia sunt Marx, Lenin & Engels."
Postat de catre ... Epigramist la data de 2012-08-03 18:25:28

Ai uitat de lenin, nanogramule!
Dacă nu aș ști că dai fuga-fuguța la musiu google, am face un concurs de întrebări din istoria filozofiei universale și am vedea cine, ce cunoaște!
Tu ce filozofi posezi la neuron, grămel?
Pe nichipercea cu un ochi la făină și ăl'lalt la găină, care, la viața lui, a citit cartea de telefon și prima pagină din "Levantul"?
Cred că ești "dottore" în el!
(generalul Ioan Peia)

Stimate tovarase general,
Parintele nu a uitat de marele Ilici fiindca il mentioneaza. Probabil ca dumneavoastra ati vrut sa spuneti ca a uitat de marele Djugasvili cunoscut mai ales sub numelei filosofic de Stalin.
In timp ce dumneavoastra ii studiati din scoarta-n scoarta pe cei patru mari dascali ai omenirii, despre care chinezii sustin ca au fost de fapt cinci daca luam la numaratoare si pe marele filosov Mao, Prea Sfintia Sa il studia si pe Sfantul Augustin si pe Kirkegard, care tot filosofi a fost. Si inca unii foarte buni, fiindca nu a omorat pe nimeni. Deci fiecaare cu gasca lui de filosofi: parintele cu gasca lui si dumneavoastra cu gasca dumneavostra.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-03 20:57:15
         
 
  Stimate tovarase general,
Daca va aveam pe dumneavostra prifesor de Limbarita Romna nu asi fi terminat niciodata licel fiindca sunt convins ca m-ati fi lasat permanent repetent. Din fericire eu am avut profesor de Limba Romana pe un domn care imi dadea zece la teze fiindca se uita la continut nu la forma. Din acesta cauza am ajuns eu inginer, ca daca ar fi fost dupa dumneavostra nici caprar nu ajungeam...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-03 20:43:12
         
 
  "Si eu sunt de aceiasi parere, " (cioacă)

"aceeași", cioacă, e corect.
Cînd înveți să "scri, scri, scri, cioacă scri" pe românește?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 20:34:25
         
 
  "Beton, nea Mitica! Stea... ce mai!
Postat de catre ... Epigramist la data de 2012-08-03 15:20:15"

Așa, bobocilor, întelați-vă-ntre voi, că, pe aici, s-a cam prins lumea cum e cu înstelarea.
Ce caraghioși! Nici măcar nu au minimumul de inteligență să se ascundă după boscheți! Se gratulează reciproc, ca să pară mai credibili!!
Drrriepți, coloneilor!


"Singurii filozofi pe care ii re/cunoaste peia sunt Marx, Lenin & Engels."
Postat de catre ... Epigramist la data de 2012-08-03 18:25:28

Ai uitat de lenin, nanogramule!
Dacă nu aș ști că dai fuga-fuguța la musiu google, am face un concurs de întrebări din istoria filozofiei universale și am vedea cine, ce cunoaște!
Tu ce filozofi posezi la neuron, grămel?
Pe nichipercea cu un ochi la făină și ăl'lalt la găină, care, la viața lui, a citit cartea de telefon și prima pagină din "Levantul"?
Cred că ești "dottore" în el!



Si eu sunt de aceiasi parere,
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 20:33:10
         
 
  Amice Adrian,
(era cat pe ce sa-ti zic frate, dar iar ar fi sarit pe mine generalul:
-Cum indraznesti boaita, ca tu un rrom sadea, sa te dai de frate cu cel ce se trage direct din marele inparat Hadrianus si o nepoata a marelui rege Decebal?!)
Si eu sunt de aceiasi parere, statistic vorbind ii mei sunt prezenti in proportia necesara, dar ce te faci cu un general de Limba Romana si alte discipline ortografice care ii vrea inregimentati nu unde vor ei ci unde vrea cartea de gramatica?!
Fiindca pentru un general ateu nu Biblia este cartea de capatai, ci cartea de gramatica.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-03 19:12:59
         
 
  nene mituș, șezi blând, fratili meu! ce atâta parapon pe o literă i care, pârdalnica, nu s-a prezentat, întocmai și la timp, ca afeu, la raport?

bag seama că, ]n contrapondere, sunt alte surate i care apar în exces, așa că, din punct de vedere strict statistic, stai chiar foarte bine!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-03 18:44:32
         
 
  Sorine, multumesc pentru acesta stea, care, fiind data de un prelat, m-a bucurat cel mai mult fiindca inseamna ca vine direct de la Preainaltul.
Eu am imresia ca Dumnezeu are ce are cu ateii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-03 18:30:43
         
 
  Singurii filozofi pe care ii re/cunoaste peia sunt Marx, Lenin & Engels.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-03 18:25:28
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Stimate tovarase general,
Ce atata scandal pentru un prapadit de i care nu s-a prezentat la timp la serviciu?! Acum, la insistentele dumneavoastra, e la datorie ca sa-l poata vedea toata lumea. Parerea mea insa ramane: decat sa va pierdeti timpul cu nimicuri m-ai bine v-ati scrie autobiografia din care toata lumea ar afla lucruri noi despre Feuerbach si alti filosofi universali.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-03 18:23:43
         
 
  din catren în catrenuță
zburdă hopa...zis mitică
face zîmbre către p--ă
și scrîntește-o grămătică!
(Gheorghe Rechesan)

privind nudul lui Gheorghită,
cu uimire, Miticută:
nu stiu alt boier de vită
c-o asa de mica p--ă!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-03 18:12:50
         
 
  Beton, nea Mitica! Stea... ce mai!  
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-03 15:20:15
         
 
  bine, nici aia cu mania-biografia nu e de ici de colo! :))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-03 13:12:45
         
 
  din catren în catrenuță
zburdă hopa...zis mitică
face zîmbre către p--ă
și scrîntește-o grămătică!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-03 13:11:49
         
 
  !sadea-afla! aleasă rimă, domle, cred că nici într-un secol n-aș fi dibuit-o!

cînd cu-aleasă dibăcie,
înspre taste se apleacă
iar constată mitru cioacă,
fi-ț-ar dracu dioptrie
mă-mpinseși spre rima seacă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-03 13:09:56
         
 
  Și uite cum m-am grăbit!
Voiam să spun:
"Dar nu te simți di...s-cri...minat!"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 13:07:10
         
 
  Să repetăm:

"Scri, scri, scri, cioacă, scri!
Cînd vei învăța să scrii?"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 13:05:53
         
 
  Scri, scri, scri, cioacă scri!
Cînd vei învăța să scrii?

Dar nu te simți discriminat.
Respectiva carte ar fi avut un capitol special, intitulat: "Jigodiile simpăticuțe!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 13:05:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE