FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cum vă spuneam
Text postat de Emanuel Cristescu
Cum vă spuneam:

"Mai avem o singură problemă de natură tehnică. Determinarea numărului total real al alegătorilor. Doar nu suntem handicapați să nu putem face asta. Dar este o problemă tehnică. Pe care chiar dacă o contestă președintele, oricine va fi de acord că o greșeală, indiferent când a fost sesizată, trebuie corectată."

Dacă domnul președinte suspendat, în loc să se fi ocupat de ce nu trebuie, s-ar fi ocupat de ce scria în fișa postului, în opt ani de zile, ar fi trebuit să avem o situație, a cetățenilor români, impecabilă. Pe total, pe sexe, pe vârste, pe drept de vot, etc.

Stați, nu săriți! Nu el trebuia să o facă. El, potrivit fișei postului, trebuia să vegeze ca instituțiile statului să funcționeze. Și, dacă nu funcționau, să le atragă atenția! N-a făcut-o. Românii au o vorbă care nu știu dacă mai există la alte popoare: "fiecare pasăre pre limba ei piere" Și mai au una "ulciorul nu merge de multe ori la apă"

Când te lupți cu Al Capone, chiar dâmbovițean, care nu lasă urme, trebuie să-i vezi vulnerabilitățile. Măcar una.

Conform legii 35 anual până la 31 martie trebuie să fie actualizată lista de alegători. Era interesat să fie cât mai mare ca să se securizeze. I s-a lăsăt cu bună știință acest cadou otrăvit. Altfel, dacă nu ar fi avut, credea domnia sa, acest as în mânecă, s-ar fi lamentat, ar fi țipat, ar fi acuzat: fraudă, înșelătorii, conjurații, icorectitudini, falsuri, etc. Așa, considerându-se "securizat" iar Referendumul fiind impecabil, nu a avut nimic a contesta.

Evident, asul din mânecă nu este decât o vulnerabilitate de ordin tehnic. Vă spuneam și altă dată, ușor de corectat și de necontracarat.

Păstorul unei turme de oi își numără în fiecare seară oile. Mutatis mutandis, președintele, în opt ani nu a vrut niciodată șă-și cunoască cetățenii!

Inteligent, nu-i așa?



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Luați d-ici, de la un giurgiuvean: Alin Ionescu.

http://www.catavencii.ro/Traian-basescu-isi-da-lovitura-de-stat-cu-mina-lui_0_5046.html

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-04 14:17:44
         
 
  Manopere ieftine, domnule AF.

Nu faceți decît să induceți ideea că toți opozanții președintelui suspendat sunt fie comuniști, fie nostalgici.

Un procedeu ieftin. Și, pentru persoanele mobilate, absolut jegos.

Salvați propagandistul Florian

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-04 13:47:38
         
 
  cetățeanul turmentat și suspendat băsescu - care se tot învîrte printr-o curticică de pe undeva, pe dreapta - iese la poartă, din cînd în cînd, și, ba ne "obligă" să ne uităm la televizunile care îi plac lui, ba amenință subtil : " chestore, nu e bine ce faci, eu te-am pus cestor...", ba dă indicății prețioase, despre cum se face reactualizarea listelor electorale. Păi, da, că cele actualizate de către el și gașca lui de stipendiați au fost perfecte. Dupe cum se văzu.
Cetățene susoendat și turmentat, du-te înapoi, la șnaps, și lasă, că ne-am săturat de rîgîielile tale turmentat-arbitrar-legislative!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-04 13:39:02
         
 
  Domnule Bordas, nu ma deranjeaza insistenta cu care doriti sa va decredibilizati, dar nu inteleg motivul, cauza pentru care luptati atat de inversunat sau dedicatia cu care spalati cadavrul comunismului. Pute, domnule Bordas, iar lumea care a respirat si aerul lumii civilizate are simtul olfactiv educat.
Nu aveti nicio sanasa, iar acum ma refer la strict la persoanele "mobilate".
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-04 13:35:43
         
 
  112, alo, avem un înfierbîntat p-acilea!
Se visează napoleon și vede bolșevici în oglindă!
S-aduceți și cămașa aia, căci se poartă alb în vara asta!
Sau așa s-a purtat pînă mai ieri, dar i s-a imprimat adînc pe retină și are efect sedativ, deci îl puteți vîna ușor.
Răspunde la numele de aga ritchie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-04 13:29:48
         
 
  Salvați propagandistul Florian

Voi posta apelul de mai sus pînă cînd... pînă cînd veți înceta să mai țîpuriți lozinci.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-04 13:20:03
         
 
  Din realizarile pucistilor:
Se scumpeste metroul .
La externarea din spital se va plati intre 40-80 lei ,
Pretul benzinei creste zilnic.
Din cauza devalorizarii leului , ratele sunt mai mari cu 50-80 lei
Lista ramane deschisa pana cand ... pana cand?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-04 13:14:00
         
 
  agarici,
'te-n!

Și tu, pușcălău...
Știi despre ce vorba!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-04 00:53:34
         
 
  Domnule Peia, hai, gata cu prostiile astea. Ce mai este pe la primarie? Cand ati trecut pe acolo ultima oara si cu ce scop? Aveti toate actele in regula?
Ok, atunci sunteti un cetatean de nadejde.
Somn usor, si aveti grija ca, in curand vor veni la primarie niste domni care vor intreba de niste liste fraudate. Spuneti-le ce mi-ati spus si mie :) Va vor recunoaste mai usor.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-04 00:27:05
         
 
  Ce e drept, dăștept ca tine nu sunt scllluptore!
Că tu, de-acolo, de peste gîrlă, ai un "benoclu" special, vezi și cucu de pe craci, darmite politica economică a Romîniei.
Ești dotat, ce mai!
Zi: cucu, să mă convingi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-04 00:16:07
         
 
  Da' să-mi faci ceva cu două dește nu poți?
Pe gratis!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-04 00:12:26
         
 
  Într-un cuvînt, așa cum spusei, aferici, ești sărit rău de pe axă, ai turbat, repeți întruna vorbe de drogat, parcă ai fost fătat între scaune și ai rămas acolo cu capul în jos, pînă cînd s-au prins vecinii și te-au dus la orfelinat.
Cît privește sănătatea ta nici că e treaba mea.
Ci a ălora de la Bălăceanca.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-04 00:11:46
         
 
  Domnule Peia, mai usor cu "vocabularul", ca ma supar si nu va mai platesc pensia :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-04 00:09:25
         
 
  Cu iliescu și băsescu sunt de acord!
Deși, a fost o perioadă, între 2000-2007, anume perioada năstase plus Tăriceanu, cînd i-a dat tuie lu băsescu și nu i-a permis să-și facă mendrele, lucrurile începuseră să meargă destul de promițător.
Era o fojgăială economică în Românica interesantă.
În schimb, cînd a venit ciuma portocalie s-a ales praful.
Și pulberea.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-04 00:08:47
         
 
  Cît de idioată e situația asta?

Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-04 00:00:12

Nu numai situatia este idioata, Ioane.
La noi se face economie politica, la fel ca pe timpul comunistilor, si nu se face politica economica.
Aia-i !
dar tu le stii pe toate, ce sa-ti mai spun eu, un transfug !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-04 00:04:13
         
 
  Trebuie să fii, nu bătut în cap, aferele, situație oarecum regenerabilă dpdv al redobîndirii facultăților mentale, ci de-a dreptul cipat!
Certamente.
Plătești pe dracu să te colecteze!
Eu nu sunt pensionar și mai e ceva vreme pînă atunci. Mai mult, nu am nicio așteptare de la statul român să-mi returneze nici măcar un sfanț din cît m-a vămuit pînă acum.
Dar pensia ta, agarici, cine o va plăti?
Sau tu ești etern și nu vei avea nevoie?



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-04 00:03:46
         
 
  Deci, domnule Peia, rugati-va pentru sanatatea mea si a celor ca mine.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-04 00:01:07
         
 
  Economia fost distrusă de incompetenți absoluți ai băsismului


Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 23:43:59


Economia a fost distrusa de nea Nicu, Iliescu, Iliescu, Basescu si apoi Crin-Ponta, si care or mai veni dupa ei, la fel de incompetenti.
Comparativ cu economia mondiala :

Economia mondială,
Se vaită toți cât e de rea,
La noi, în schimb, este normală,
Fiind obișnuiți cu ea.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-04 00:00:53
         
 
  Eu mă-ntreb ce s-ar fi întîmplat dacă referendumul se hotăra la diferență de un vot!
Era ca-n filmul ăla american, sau viața ar fi bătut filmul și băsescu se ducea să voteze pentru contra?

Pdap,
Situația următoare, vizavi de tîmpenia cu cvorumul, este de-a dreptul halucinantă...
Să zicem că era nevoie de 9.200.001 de voturi pentru a valida referendumul.
Ei, și dacă acesta nu era boicotat, și 4.600.000 votau împotriva demiterii, iar 4.600.001 votau pentru demitere, atunci băsescu era demis cu UN VOT!!!!
Pe cînd, acum, 7.2400.000 de voturi de DA nu pot fi contabilizate pentru demitere.
Cît de idioată e situația asta?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-04 00:00:12
         
 
  Domnule Peia, treziti-va! Sunteti dintr-un alt film.
Toata lumea stie ca toti banii cotizati de dumneavoastra sunt la Basescu. Eu va platesc pensia, daca mai vreau, desigur, adica in cazul in care mai doresc sa raman in tara :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 23:58:01
         
 
  "cvorum"  
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-03 23:54:35
         
 
  Un cvorul raportat la liste cu probleme permanente e o tampenie. Clar.

Am incheiat.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-03 23:54:18
         
 
  "În urma planificării și desfășurării pe parcursul anului 2005 a activităților de îndrumare și
control la nivelul principalelor autorități ale administrației publice care au atribuții
privind organizarea și desfășurarea alegerilor, au fost constatate probleme care afectează
procesul de actualizare a listelor electorale permanente, documente publice, înscrisuri
oficiale și unice, prin intermediul cărora este concretizată exercitarea dreptului de vot a
cetățenilor.
Astfel de situații sunt generate, printre altele, de existența anumitor categorii de persoane
cu statut juridic neclar, cum ar fi:
 Persoanele vârstnice dispărute de la domiciliu și despre care nu mai există
informații, existând o puternică prezumție că acestea nu ar mai fi în viață;
 Persoanele majore dispărute de la domiciliu și despre care nu mai există
informații, dar a căror vârstă, potrivit datelor oficiale din registrele de evidență, nu
poate duce la prezumarea decesului;
 Persoane dispărute de la domiciliu și despre care există indicii că ar fi părăsit țara
fără să aibă întocmite formele legale.
Astfel, se constată un număr apreciabil de persoane care au părăsit țara fără să aibă
întocmite documentele necesare, atât înainte de anul 1990, cât și după această dată și fără
a-și reglementa ulterior situația juridică (spre exemplu, persoanele de etnie germană -
sași, șvabi);
 Persoanele de cetățenie română care au părăsit țara cu forme legale, care au rămas
în străinătate fără forme legale și după expirarea vizei de ședere, pe o durată
îndelungată de timp, fără a-și reglementa statutul juridic, despre care nu mai
există informații.
În această situație se încadrează persoanele care au părăsit țara cu forme legale, pe baza
încheierii unui contract de muncă sau de prestări de servicii turistice și care au rămas în
străinătate fără forme legale și după expirarea vizei de ședere;
 Persoanele de cetățenie română care au părăsit țara cu forme legale, care au cerut
și obținut cetățenia unui alt stat, fără a renunța la cetățenia română, a căror deces a
intervenit pe teritoriul statului străin, a căror rude nu au mai comunicat ambasadei
sau oficiilor consulare ale României decesul persoanei respective;
 Cetățenii străini care au solicitat obținerea cetățeniei române și stabilirea
domiciliului pe teritoriul României și care au părăsit țara, fără să mai existe date și
informații despre aceștia de o perioadă îndelungată de timp;
 Persoanele care nu au întocmite actele de identitate, potrivit dispozițiilor legale în
materie de evidența persoanei (îndeosebi de etnie rromă).
Dintre categoriile de persoane sus menționate, o importanță deosebită o reprezintă
problema persoanelor dispărute sau al căror deces nu a fost declarat, pentru care nu există
proba și temeiul legal al radierii din bazele de date ale Sistemului național informatic de
evidență a persoanei, deoarece nu există acte doveditoare ale dispariției/decesului
(certificat de deces, hotărâre judecătorească de declarare a dispariției/morții etc.).
În consecință, aceste persoane nu pot fi radiate nici din listele electorale permanente,
editate tocmai prin listarea pe suport material a acestor baze de date.
Pe de altă parte, existența persoanelor cu statut juridic neclar și imposibilitatea radierii
acestora din bazele de date determină creșterea artificială a fenomenului absenteismului
electoral.
Având în vedere, atât constatările echipelor de îndrumare și control ale Autorității
Electorale Permanente, cât și semnalările venite din partea societății civile referitoare la
aceste aspecte negative, pentru asanarea bazelor de date ce alcătuiesc Sistemul național
informatic de evidență a persoanei, este necesară inițierea unor măsuri, atât la nivel local
cât și la nivel național, motiv pentru care s-a întocmit alăturatul Plan de acțiune pentru
soluționarea problemelor intervenite în actualizarea listelor electorale permanente,
cauzate de statutul juridic neclar al unor categorii de persoane.
PLAN DE ACȚIUNE
pentru soluționarea problemelor intervenite în actualizarea listelor
electorale permanente, cauzate de statutul juridic neclar al unor categorii
de persoane
Principalele măsuri necesare pentru soluționarea statutului juridic neclar al unor categorii
de persoane, care afectează procesul de actualizare a listelor electorale permanente,
constau în:
1. Identificarea categoriilor de persoane cu statut juridic neclar și a cauzelor care au
generat aceste situații;
2. Identificarea unui set de criterii care să permită împărțirea pe categorii a
persoanelor cu statut juridic neclar, care să aibă la bază aspecte precum vârsta,
etnia, cetățenia etc, în vederea adoptării soluțiilor optime de rezolvare a situațiilor
concrete;
3. Identificarea autorităților administrației publice cu atribuții în evidența persoanei,
precum și în întocmirea și păstrarea actelor de stare civilă;
4. Stabilirea unor întâlniri cu persoane din conducerea acestor autorități ale
administrației publice, pentru punerea în discuție și analizarea aspectelor constatate,
precum și identificarea soluțiilor optime de rezolvare;
5. Evaluarea realistă a ponderii persoanelor cu statut juridic neclar din totalul
cetățenilor români cu drept de vot;
6. Identificarea autorităților administrației publice ce pot contribui la soluționarea
problematicii ridicate, pentru fiecare dintre categoriile de persoane cu statut juridic
neclar;
7. Identificarea instituțiilor autorității judecătorești care au atribuții și competențe
pentru formularea unor acțiuni civile în constatare privind dispariția și/sau decesul
unei persoane fizice, în situația în care aceste persoane nu au rude, ori deși au rude
acestea nu au declarat dispariția/decesul potrivit dispozițiilor legale, iar persoanele
interesate nu au formulat asemenea acțiuni;
8. Stabilirea unor întâlniri cu persoane din conducerea instituțiilor autorităților
judecătorești, pentru punerea în discuție și analizarea aspectelor constatate, precum
și identificarea soluțiilor optime de rezolvare. Discutarea posibilității introducerii de
către procuror, la propunerea primarilor ori din oficiu, sau chiar de către primar, a
unor acțiuni civile în constatare privind dispariția și/sau decesul unei persoane fizice
și declanșarea procedurilor de declarare judecătorească a dispariției și/sau a celor de
declarare judecătorească a morții, potrivit dispozițiilor legale, în cazurile când
aceasta este posibil, precum și inițierea modificării actelor normative referitoare la
statutul juridic al persoanei fizice în cauză, acolo unde se impune aceasta;
9. Analizarea posibilității elaborării unor proiecte de modificare a legislației
electorale, în sensul adoptării unei proceduri speciale prin care să devină posibilă
radierea acestor persoane din lista electorală permanentă, cu participarea
procurorului și cu asigurarea probelor necesare (anchetă, declarații etc.);

10. Popularizarea problematicii ridicate de existența persoanelor cu statut juridic neclar,
a măsurilor necesare pentru soluționarea acestora și a acțiunilor întreprinse de către
Autoritatea Electorală Permanentă în acest sens, prin intermediul paginii web a
instituției."

Problemele existau, AEP le-a aratat, nu stiu cum tot neclara a ramas situatia. Dar pot presupune.

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-03 23:49:49
         
 
  Foarte înduioșător!
Abia mă pot abține să nu te-ntreb: tac-tu cu ce s-a ocupat?
Cu... educația ta?
Cred că nu te-a caftit la timp!
Una...
A doua: și lui îi plătești tot tu pensia?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 23:48:53
         
 
  Induiosator!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 23:45:47
         
 
  "polonicul cu care se hrănesc." (pluralitatea salvează individualitatea!)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 23:45:05
         
 
  "Fara economie si la cat de obisnuiti sunt sa fure, isi vor fura pensia unul altuia si isi vor da in cap pentru o cinzeaca" (agarici pogonici)

1. Economia fost distrusă de incompetenți absoluți ai băsismului. O spune unul care a lucrat, efectiv, 20 de nai pe zonă și a putut face evaluări. Cei ca tine, agarici, muncitori cu limba din dotare, pot da, cel mult, informații legate de gustul substanțelor maronii din polonicul cu care se hrănește.

2. Tatăl meu, sinistrule, care a muncit toată viața ca un salahor, nu stă nici la cap de pod, nici nu a ținut o cinzeacă în mîna lui, vreodată.
Ar fi putut ține, cel mult, un par cu care să strivească țestele hidrocefale ale indivizilor de teapa ta.
Jagardea ordinară! (colecteză, sclluptore, noua expresie, dar să ai grijă să nu cumva să atingi onoarea nereperată a unei jigodii turbate care gîndește astfel).


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 23:43:59
         
 
  Erata :
drept de vot
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-03 23:43:05
         
 
  deci suntem 18.292.514 de romani cu drept de vor.
Poate ca nu stiti o chestie care va da peste cap toate aceste milioane !
Am adus-o pe mama in Canada in februarie si in mai, cand a fost sa o duc inapoi acasa, in Romania, cand si-a dat seama unde va ajunge, la Londra, intre terminalul 5 si terminalul 3, de unde trebuia sa ne imbarcam catre Bucuresti, ea a murit, fericita, bineinteles. Chestia si mai haioasa a fost ca, pentru aducerea ei in tara au fost necesare o groaza de documente si aprobari pentru repatriere de la guvernul Romaniei incat am preferat sa o readuc si sa o inmormantez in Canada. Practic, doar cateva rude stie ca a murit, iar guvernul(basistii), nici nu a avut habar ca ea nu ma ie in viata.
Asa ca numarul de 18.292.514 este total eronat si cred ca trebuie facut recensamantul din nou, numai ca si asa daca ar fi, mama nu figureaza ca ar fi moarta niciunde in Romania.
ce ne facem ?
Iata o intrebare pentru avocatul L. Bordas>
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-03 23:41:38
         
 
  "cineva trebuie sa plateasca si pensiile nefericitilor astia care ma considera mort.
Pentru ca in Romania, sa fie clar, cei care sunt considerati morti de catre doctorasul Ponta, platesc pensiile revoltatilor astia aflati cu mana intinsa ca la cap de pod.
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 22:12:27


Dacă încă nu ai aflat pînă acum, aferici, NU TU PLĂTEȘTI pensiile, din foarte simplul motiv că pensionarii ăia - pe care tu i-ai dori "cofrajați", un foarte zelos nazist fiind - pensiile alea, zic, și le-au plătit singuri cîndva, de-a lungul vieții, cînd munceau din răsputeri, iar cu o parte din banii colectați la buget îți plăteau ție școlile în care ai învățat să fii un un măgar sinistru, avînd virtuți de șef de lagăr de concentrare.
Cît privește munca teribilă în care prestezi, desigur că ai transpirat abundent sub limbă și e necasar ca cineva să-ți furnizeze o hîrtie igienică, pentru a-ți absorbi balele epileptice de la gură. Amestecate cu substanțele catalitice de sinteză, maronii toate, urmare a unei reactivități fiziologice virulente, numită reflux esofagian!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 23:34:21
         
 
  Andrei, lasa-le naiba de legi. Avem instante, institutii, recensaminte... Important este sa mai credem in ele. Ne lamurim noi pana la urma.


Uite un motiv de fericire pentru tine: Cum au votat romanii in strainatate:

"NU demiterii. În Zimbabwe, Băsescu e rege

Singura țară în care toți românii care s-au prezentat la urne au votat împotriva demiterii lui Traian Băsescu este Zimbabwe, unde toți cei cinci alegători au spus NU. Probabil că au votat toți angajații de la ambasada României din Harare, capitala din statul african
.

Imediat după Zimbabwe urmează Republica Moldova, Uruguay, Senegal, Coreea de Nord, Venezuela, Turkmenistan și Angola, unde românii prezenți la vot l-au susținut pe Băsescu"

http://www.gandul.info/news/referendum-2012-in-zimbabwe-basescu-e-rege-100-la-suta-impotriva-demiterii-cum-au-votat-romanii-din-strainatate-9915667

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-03 23:19:46
         
 
  Radu, ok, in cazul asta nu se pune :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 23:11:07
         
 
  Uite un inca un indiciu, mic, dar foarte edificator "."  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 23:09:23
         
 
  floriane, eu în facultate am făcut doar matematici speciale și fizică statistică, aceste calcule nu sunt de competența mea... aici e poezie, bre!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-03 23:07:21
         
 
  e clar :) și punct atalanta!!!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-03 23:04:33
         
 
  Hai, ca e usor. Mai vrei un indiciu? Stai sa ma gandesc la unul mai edificator.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 23:04:31
         
 
  .Fiinta, fii atenta la urmatorul indiciu. E foarte important.
Legea 35/2008, referitoare la alegeri, la articolul 26, alineatul 1, spune așa: “Listele electorale permanente pentru subdiviziunile administrativ-teritoriale de pe teritoriul național se întocmesc de către primarul comunei, orașului sau municipiului ori al sectorului municipiului București, după caz, pe baza datelor și informațiilor cuprinse în Registrul electoral și comunicate primarului de către biroul teritorial al Autorității Electorale Permanente care funcționează la nivelul județului pe teritoriul căruia se află localitatea. Listele electorale permanente ce cuprind cetățeni români cu domiciliul sau reședința în străinătate se întocmesc de către Autoritatea Electorală Permanentă și vor sta la baza delimitării secțiilor de votare ce vor fi organizate în străinătate”
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 23:02:46
         
 
  M-a amuzat intrebarea. :)

A inceput recensamantul? :))

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-03 23:01:13
         
 
  ...reiau intrebarea pentru a corecta greselile de typo
Stabiliti, fiecare dintre voi, care este diferenta dintre cele doua totaluri si, tinand cont ca la unul dintre cele doua scrutinuri electorale romanii din diaspora nu au avut drept de vot, determinati unde se gaseste frauda si care este valoarea ei relativa, masurata in milioane de voturi.
Indiciu: diaspora romana cu drept de vot, conform cu declaratiile venite din directia Guvernului depaseste suma de "3 milioane de romani, dar care nu mai stim daca mai traiesc sau daca nu au renuntat la cetatenie"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 22:55:31
         
 
  http://www.rtv.net/timisorenii-au-ars-pozele-politicienilor-in-semn-de-protest-video_11876.html

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-03 22:54:06
         
 
  "Să ieși în stradă și să protestezi?
Păi, o mai făcurm astă iarnă..." (ioan peia)

Unul singur o facu. Unul singur lua atitudine asta iarna, cu cheptu' dezvelit ca Andrii Popa:

Click here
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-03 22:53:07
         
 
  Va propun un test de inteligenta:
--Aveti aici DOVADA care specifica totalul corpului electoral declarat si garantat de catre Ministerul de Interne al doctorasului Ponta. Scrie negru pe alb " 18.292.514"

--Iar aici aveti DOVADA care specifica totalul corpului electoral declarat si garantat de catre acelasi Minister de Interne al doctorasului Ponta, cu ocazia organizarii alegerilor locale. Scrie negru pe alb si de data aceasta " 18.300.592"

Stabiliti, fiecare dintre voi, care este diferenta dintre cele doua totalui si, tinand cont ca la unul dintre cele doua scrutinuri electorale romanii din diaspora nu au avut drept de vot, determinati unde se gaseste frauda si care este varoarea ei relativa masurata in milioane de voturi.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 22:47:14
         
 
  . fiinta, scuze, o întrebare scurtă și fără legătură cu restul, nu cumva tu erai pe vremuri adriana giurcă?!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-03 22:44:35
         
 
  Asa-i, Andrei. Numai purul si demnul presedinte poate salva tara asta. Eu zic sa-l punem pe viata in functie.

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-03 22:31:22
         
 
  Unii dintre asistatii social au probleme de comunicare si nu mai reusesc sa se exprime decat prin proceduri guvernamentale, de tipul Copy-Paste.
Culmea este ca tocmai acestia sunt cei mai pretentiosi.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 22:29:36
         
 
  Pentru ca in Romania, sa fie clar, cei care sunt considerati morti de catre doctorasul Ponta, platesc pensiile revoltatilor astia aflati cu mana intinsa ca la cap de pod.
AF

Salvați propagandistul Florian

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 22:25:34
         
 
  err:"Fara economie si la cat de obisnuiti sunt sa fure, isi vor fura pensia unul altuia si isi vor da in cap pentru o cinzeaca"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 22:24:25
         
 
  .Fiinta, finalul va veni mai curand decat finalizarea loviturii de stat, pentru ca pana sa finalizeze astia ceva, vai de mama lor de paraditi, motorul economiei se va gripa si se va opri. Fara economie si cat de obisnuiti sunt sa fure, isi vor pensia unul altuia si isi vor da in cap pentru o cinzeaca.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 22:23:30
         
 
  Cu alte cuvinte, a fost un demers inutil. Ca toate celelalte. :)

In ce etapa suntem cu lovitura de stat? Avem vreo sansa sa ajungem si la final in secolul asta? :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-03 22:19:15
         
 
  .Fiinta, am fost, dar numai cat sa verific daca a semnat careva in locul meu. Am intrat, am cerut sa-l vad pe observatorul opozitiei si impreuna cu el am verificat tabelul. Spre norocul lor, la ora la care am fost prima oara, nu ma semnase nimeni. Am tras de timp cat am putut, dar a trebuit sa merg la serviciu, pentru ca cineva trebuie sa plateasca si pensiile nefericitilor astia care ma considera mort.
Pentru ca in Romania, sa fie clar, cei care sunt considerati morti de catre doctorasul Ponta, platesc pensiile revoltatilor astia aflati cu mana intinsa ca la cap de pod.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 22:12:27
         
 
  Deci, Basescu poarta toata vina catastrofei romanesti !
Ha !
Taieti-i motu' si puneti-i sare si veti avea apoi numai fericire si belsug.
Simple ua that !

http://www.youtube.com/watch?v=zCvRanTH_ks
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-03 22:06:49
         
 
  Salvați propagandistul Florian

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 22:06:42
         
 
  La ce vremuri vin, mai degraba mi-as deschide o firma de cofraje funebre. Vopsea rosie am, scanduri am, ca vreau sa le schimb pe cele din gardul de la mosia de la tara, astept provincia.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 22:06:21
         
 
  Andrei, ai fost la vot? :)  
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-03 22:05:10
         
 
  Salvați propagandistul Florian

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 22:03:44
         
 
  Clubul pensionarilor bolsevici a stabilit ca fondul de pensii a fost si el jefuit de nimeni altul decat Basescu. Pensionarii bolsevici se arata foarte revoltati ca nu mai au bani de calmante :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 22:02:00
         
 
  "Păi, o mai făcurm astă iarnă, și ieșiră cu ciomăgașii, zis jandari, în stradă, și ne dădură pe cocoașă cît aîncăput, și ne rupseră picioarele, și ne asfixiară cu otrăvuri, și ne arestară, și ne umiliră, și etc" (peia)

zi să mori tu, apeiroane! eu cred că astă iarnă nu te-ai desprins de monitor decît să mai vîri un lemn în sobă... de altfel, nici n-aveai cum. o oră pînă la bucurești, o oră bătaia, o oră la colțea să-ți pună tibia-n ghips, o oră înapoi, fac 3 ore, ori matale n-ai lipsit mai mult de-o juma de oră de pe europeea :)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-03 22:01:48
         
 
  "Mai întîi, cît tupeu trebuie să aveți ca să îi învinuiți pe păgubași că nu s-au luat cu hoții la trîntă, cînd hoții sunt supercampioni olimpici la ciordeală. Unul dintre ei e - să vezi și să nu crezi!!!... marele BĂSESCU, keptăn first, care a scufundat flota, și-a dat case cu mînuța lui, a spălat bănișori, prin tranzacții imobiliare, dar mai ales și mai ales, a bătut palma cu băieții deștepți, pe care-i înfiera pe vremea când nu erau înțeleși. "

Sa nu mai vorbim ca a furat si flacara oamenilor! :)

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-03 21:55:26
         
 
  Salvați propagandistul Florian

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 21:46:54
         
 
  In marea lor majoritate, sustinatorii bolsevici sunt niste hoti ajunsi la varsta pensionarii, suparati ca nu mai au de la cine sa fure, cei hanici fiind plecati la munca in tarile civilizate.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 21:39:03
         
 
  Băi, transfugilor,
Mai întîi, cît tupeu trebuie să aveți ca să îi învinuiți pe păgubași că nu s-au luat cu hoții la trîntă, cînd hoții sunt supercampioni olimpici la ciordeală. Unul dintre ei e - să vezi și să nu crezi!!!... marele BĂSESCU, keptăn first, care a scufundat flota, și-a dat case cu mînuța lui, a spălat bănișori, prin tranzacții imobiliare, dar mai ales și mai ales, a bătut palma cu băieții deștepți, pe care-i înfiera pe vremea când nu erau înțeleși.
Să ce?
Să ieși în stradă și să protestezi?
Păi, o mai făcurm astă iarnă, și ieșiră cu ciomăgașii, zis jandari, în stradă, și ne dădură pe cocoașă cît aîncăput, și ne rupseră picioarele, și ne asfixiară cu otrăvuri, și ne arestară, și ne umiliră, și etc.
Cît tupeu trebuie să aveți ca să ajungeți a spune asta?
IN-CO-MEN-SU-RA-BIL!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 21:31:55
         
 
  Salvați propagandistul Florian

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 21:21:15
         
 
  cioplitorule în lemn sec, cu limba din același material,

1. Eu nu bat cîmpii, ci mai trec, din cînd în cînd, pe acolo, și-mi amintesc cum creșteau grîul, porumbul, floarea soarelui, soia etc, indiferent de vreme. Acum trec printre rîndurile uscate ca paiul.
Tu, în schimb, își bați limba de lemn sec, de cerul gurii, și atît. Căci... scriu mare, să-ți intre-n chestia aia de-o porți pe umeri de fantezie:
TU HABAR NU AI CE S-A PTERECUT ȘI SE PETRECE-N ROMÂNIA!
Dealtfel, e și normal: de la mama dracu, de pe partea haialaltă a lumii, pe unde ai aterizat cu căruța cu coviltir și ceaunul agățat de loitre, pe acolo prinzi numai posturi străine!
În tmp ce mîncați la două polonice, citind informațiile turnate cu pîlnia pe-o ureche de către serviciile voastre cooperative și conspirative. Și vă uitați la televiziunile voastre mincinoase, cumpărate, nerușinate.

2. "Dupa ce ati vandut toata industria si flota !"

Cum, cum???!!
Mai scrie o dată!...
Cine a vîndut flota?
Noi???!!
Ce tupeu incomensurabil aveți, băi geambașilor!
Pînă la urmă o să ne acuzați că noi suntem vinovați că i-am scos-o-n drum, lu băsescu, pe lenuța cea blondă și nesătulă!
Ioi! Incredibil!

3. "Agricultura ati abandonat-o, deasemeni, si prin sate n-au mai ramas decat pensionarii."

Cine, neică, a abandonat agricultura??
Știi cum se spune?
Ori ești prost ori intenționat, ori ești ambele amîndouă!
Ca să poți spune așa ceva, după ce ți-am explicat cum fu cu mișculațiile evropenești, făcute prin spatele nostru, înseamnă chiar să NU VREI, cu niciun preț, să-ți luminezi măcar neuronul ăla stingher, din zona fluidă a creierului.
La chestia cu pesionarii, ai dreptate!! Ce dracului și-au mai permis să iasă la pensie, după ce au plătit toată viața să ajungă acolo, chiar că au tupeu! Trebuiau să moară, dracului, de bucurie că au scăpat de muncă, taman în ziua în care le-a venit decizia de pensioanare!
Așa cum, desigur, ai făcut tu, deîndată ce te-a anunțat iubitul stat american sau ăia care ți-au încasat primele, că - siurpraiz! - ai dreptul la recuperarea sumelor investite-n viitor!
Tu, însă, ai refuzat verzișorii și i-ai donat pensionarilor din România, ca să mai ridici din greaua povară de pe umerii statului.

4. "Plus ca cei care au mai ramas prin tara, dupa vechea mentalitate, toti asteapta de la guvern sa li se dea."

Știi ce le-a datără guvernu? Mai ales, ăla al lu băsescu?
Fix, felicitări de la ma'am UE!
Ești complet pe alături, bobocule!

5. "Nu mai vorbesc de pensionarii pe caz de boala care sunt cu miile si nu produc decat sa consume."

Iar ești prost.
Informat.
Dar dacă ar fi să fie așa, te întreb: în opt ani de zile, băsiști, cine o fi îngăduit și aprobat o astfel de situație? Io?
Sau portocalii voștri, pentru a mitui electoral?

6. "Cam la cat se ridica pensia ta ?"

Cred că ți-am mai spus, dar, cum ești tare de cerbice, îți repet:
NU AM LUAT NICIODATĂ, NICIUN FRANC DE LA STATUL ROMÂN. DIMPOTRIVĂ, AM DAT BANI STATULUI ROMÂN, căci mi-a STAT tot timpul în creștet, ca un mafiot vorace. Nu a luat cu o mână, ci cla patru mîini - alelalte două de fier forjat.
TIMP DE 20 DE ANI, fiind patron și administrator de societate. Dar, după ce gușterii tăi au rămas singuri la botoane, le-am mai dat UE cu felicitări. Pentru că au făcut în așa fel încît să mă/să ne pună pe butuci.

Pînă la presupusa mea pensie mai e mult, nenică!
Nu o veșnicie, dar nici cît îți închipui tu.
Iar dacă voi ajunge acolo, e foarte probabil ca la primii bani să împuținez populația României cu încă un fraier, pentru că e știut: tipii pun ceva în pensie și, gata! te liniștești!...
Am un cumnat care, la numai un an, a întins-o-n paradais!
În timp ce tu te excursionezi prin Kuala Lumpur, cu deștetu-n... freză!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 21:20:47
         
 
  Asa e Sorine !
Vina este numai si numai a lor.
Nu au fost vigilenti. cat hotii au vandut si au furat totul, ei au stat si au privit doar.
Acum sar in sus , fac gat si dau vina pe toti si pe toate, cu injuraturile de rigoare.
Bravos !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-03 21:20:30
         
 
  Romania este acolo unde ii este locul. Atat timp cat nu scapam de bolsevici, in mod natural si firesc, desigur, totul va ramane ca pe vremea lui Ceausescu. Ma uit la domnul Bordas si la indarjirea cu care apara cuceririle comunismului si ma intreb daca in discursul sau vorbeste doar invidia fata de oamenii harnici si priceputi sau regretul ca nu l-a prins democratia in deplinatatea fortelor sale  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 21:17:11
         
 
  Nu este meritul lui Basescu sau al PDL in asta. Pur si simplu Romania a intrat in familia UE, acolo unde ii e locul si lucrurile au inceput sa se aseze pe un fagas cat de cat normal.
Epi

Asta nu e o scuză.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 21:09:07
         
 
  Ai miscat vreun deget sau numai ai dat din gura?
Epi

Da, Epi. Am dat din gură peste tot pe unde am avut ocazia. Iar cînd s-a ivit momentul, am votat.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 21:07:13
         
 
  Salvați propagandistul Florian

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 21:06:14
         
 
  Domnilor, dar voi numai despre politica puteti discuta? Aici, pe un site de literatura?
Hai, mai bine, sa discutam despre proaspata lovitura de stat data de puscariabilii din USL.
Domnule Peia, mai traieste bolsevicul ala de Iliescu?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 21:04:52
         
 
  @Liviu Bordas: cat produci tu personal si cat consumi? Te-ai gandit vreodata daca meriti salariul pe care il ai?

Cat despre banii care s-au dus in buzunarele alea largi? Cine ai fi vrut sa ii pazeasca? Sarkozy, Obama, Maica Tereza? Tu ce ai facut ca sa nu fii furat? Ai miscat vreun deget sau numai ai dat din gura?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-03 21:03:22
         
 
  Si tot CIFRE, desi unii nu le pricep:

2003 - la plecarea mea definitiva din tara: profesor, gradul didactic I, absolvent a doua facultati de prestigiu din Romania (Facultatea de Mecanica din cadrul Universitatii Politehnice din Timisoara & Facultatea de Teologie-Istorie din cadrul Universitatii Lucian Blaga din Sibiu) - salariu lunar 110 USD

2008 - dupa o vizita in tara la liceul unde am predat, salariul fostilor mei colegi cam cu aceeasi vechime ca a mea si acelasi grad didactic - $750 USD

2012 - dupa o alta vizita in tara, salariul fostilor mei colegi, mahniti ca li s-a taiat din el - $600 USD

PS: Am mai spus-o de atatea ori: Nu este meritul lui Basescu sau al PDL in asta. Pur si simplu Romania a intrat in familia UE, acolo unde ii e locul si lucrurile au inceput sa se aseze pe un fagas cat de cat normal.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-03 21:00:44
         
 
  Pai hai sa iti zic eu ceva: e normal sa faci foamea atata timp cat produci mai putin decat consumi.
Crezi ca Basescu & Boc nu se puteau imprumuta inca vreo cativa ani ca sa dea romanilor de-ale gurii, sa le umple burtile lipite de spate?

Epi

Las-o baltă. Banii ăia s-au dus în niște buzunare mai largi decît toate burțile tuturor flămînzilor României.

Corect era e normal sa faci foamea atata timp cat țí se fură mai mult decît produci.

E ușor să-ți dai cu părerea cînd nu ai habar.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 20:50:16
         
 
  Pe intelesul tutulola:

Romania e ca o familie care locuieste intr-o casa dintr-o localitate oarecare. In casa sunt mama si tata (salariati), doi copii de liceu si ai batrani, bunicul si bunica (ambii cu pensie de CAP). Lunar, in casa aia intra 2.000 RON din salarii si pensii, dar cheltuielile lunare se ridica la 3.000. Toate bune si frumoase: Tata si-a luat Logan nou in rate, fumeaza Marlborro si bea numai wisky de calitate, mama merge lunar la coafor si saptamanal face cumparaturi la mall, ala micu de 17 ani are moto scuter, iPhone 4S, fumeaza Rothmans si alearga cu baietii, aia mica de 16 ani se intoleste numai de la Victoria Secrets, fumeaza Dunhill si petrece prin cluburi de fitze, al batran bea in fiecare seara cateo sticla de rachiu la crasma din colt si fumeaza cate trei trabuce pe zi, iar baba mananca numai ciocolata elvetiana in timp ce se uita la LCD TV.
Trece un an, trec doi, trec trei... si datoriile se acumuleaza. Nimeni nu mai vrea sa ii imprumute, ba mai mult, creditorii ii ameninta ca le vor lua casa, masina, televizorul...
Atunci tata face o sedinta si le spune:
- Baaaah, tre' sa mai taiem din cheltuieli ca asa nu se mai poate! Ori ne mai luam fiecare un job, inclusiv astia micii care au gatat liceu' si n-au intrat la fo' facultate. Uite, io nu o sa mai beau o sticla de wisky pe zi, ci numai juma' de sticla si doua beri. Nu mai fumez un pachet de Marlborro pe zi, ci numai jumate. Dar si tu, nevasta, ia sa te duci mai rar pe la mall si pe la coafor, tu ala micu'... ia sa o lasi mai moale cu scuteru' ala ca bagi prea multi bani in benzina... si mai lasa si fumatu' ca nu e bun la sanatate. Tu, aia a mica, ia sa mai lasi discotecile si magazinele de moda, mergi si tu mai rar pe acolo, o data la doua saptamani. Tataie, tu mai lasa rachiul de la crasma si trabucurile. Bea zaibaru' de acasa si fumeaza mai bine o Maraseasca, iar tu, mamaie, ia sa mai mananci si ciocolata romaneasca nu numai din aia scumpa din Strainezia.
Zis si facut. Inca de a doua zi toti se apucara sa mai taie din cheltuieli. Azi asa, maine asa... pana cand a explodat bomba si cineva a inceput sa urle ca i se lipeste stomacul de foame.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-03 20:48:04
         
 
  Proasta tatii vă reprezintă.
E tipică gloatei voastre de barbugii băsiști

Postat de catre ioan peia

Lasa Ioane ca si Tonta o are pe nevasta-sa, Daciana, europarlamentara.
Ce au facut unii au facut si altii, iar voi va certati si va sictiriti pentru toti acesti excroci.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-03 20:47:01
         
 
  Ioane,
iar bati campii !
Dupa ce ati vandut toata industria si flota ! toti somerii aia tineri care doreau sa-si faca o viata frumoasa s-au carat afara si acum traiesc merci bine.
Agricultura ati abandonat-o, deasemeni, si prin sate n-au mai ramas decat pensionarii.
Plus ca cei care au mai ramas prin tara, dupa vechea mentalitate, toti asteapta de la guvern sa li se dea.
Nu mai vorbesc de pensionarii pe caz de boala care sunt cu miile si nu produc decat sa consume.
Apropos !
Cam la cat se ridica pensia ta ?

Tot dai vina pe cei din afara. Parca v-ar fi fortat ei sa va vindeti tara.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-03 20:44:00
         
 
  Nu, nu le-a invenmtat el, el le-a umflat cu pompa femeistă pînă i-a ajuns udrei la buric!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 20:42:58
         
 
  "Pai aia e europarlamentabila, musiu! Aia ne reprezinta tara la Brusel, nu ca fie-ta sau fiu-miu!
Postat de catre ... Epigramist la data de 2012-08-03 20:21:24"

Nu "ne", musiu!
Ci "vă", musiu! Că voi ați instromis-o în parlamentu ăla de baroși și merkăli, nu noi.
Proasta tatii vă reprezintă.
E tipică gloatei voastre de barbugii băsiști.
Acu o dai pe par...lamentabilă, da' cînd o alese tas-o, cu căruța de parale și forțînd mîna primarilor lui, nu 'seși nimicu, nimicuțu-cuțu!....
Adicătelea: "n-auz, n-auz, că mi-s mort în cucuruz"!
Sictir!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 20:41:35
         
 
  peio, de parca Base a inventat imprumuturile!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-03 20:22:25
         
 
  Pai aia e europarlamentabila, musiu! Aia ne reprezinta tara la Brusel, nu ca fie-ta sau fiu-miu!  
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-03 20:21:24
         
 
  picogramule,
E normal să produci mai puțin decît consumi, din următorul motiv simplu, simplu, care ție îți perforează singurul neuron disponibil, fapt pentru care emiți fel și fel de idioțenii patente pe mm pătrat.
Să lămurim...
1. Pricepuții voștrii – capitaliștii lui pește prăjit, adic㠖 ne-au devalizat economia, intenționat, evident, prin metode parșive: ce-aveți, mă, voi, la viața voastră? Irigații pe suprafețe întinse? Eeee, păi nu merge-așa! Noi nu trebuie să ne vindem producția de cereale? Ia, hai, lasați-le-n în paragină că vă dăm noi, tăticu, de papă. Iote colea, produse modificate genetic: 10 știuleți de-un metru pe strujean, crește-ntr-o săptămînă cît alții-ntr-un an; grîu cu spicul cît gîtul girafei; soia – căcălău; floarea soarelui cu pălăria cît roata carului etc etc etc.
Păi?
Ce mai produceți?
Carne? Ia desființați voi combinatele alea de creștere a porcilor și păsărilor, că avem noi destui porci și destule păsări umflați/umflate cu pompa de bicicletă și doldora de antibiotice;
Lapte? Ioi, păi aveam noi vaci care au atașate cisterne de lapte-n țîțe: pe-o parte bagi apă cu rahat, pe alta scoți calciu diluat!
Altceva?
Produceați și voi strunguri, mașini-unelte, freze, raboteze? La fier vechi, tată! Combinate de siderurgice de aluminiu, fier, titan, etc.? Dezmembrarea!
Și tot așa...
Las' că le cumpărați de la noi. De ce să vă mai chinuiți cu așa ceva?
Voi veniți la noi, în concediu prelungit, și ne culegeți căpșunile, măslinele, merele, căcărezele și ce-o mai fi. Ne spălați la cur bătrînii, ne adunați gunoaiele, iar noi vă plătim cu o mână de grăunțe.
După care, trimiteți banii la fraierii de acasă, care cumpără din marketuri produsele noastre și... hooocus-pocus-preparaaatus!... iote cum circulă bănuțu, vere, mai ceva ca tiriboma de la circ, și se-ntoarce la mămica luuui, coana evropaaa! Asta da, iconomie!
Aveți medici?
N-o să mai aveți! Las' că voi sunteți obișnuiți cu doftoroaicele – mai un descîntec, mai o dezvîrteală de buric, mai o ventuză, mai o rădăcină de clește, mai o cazma și o lopată, pe final, cînd nu se mai poate... pîn’ la urmă trece!
Aveți ingineri?
Nici pe ăștia n-o să-i mai aveți!
Vă descurcați voi cu ciocanul, cleștele și patentu!
Aveți specialiști pe diferite domenii?
Las' că au treabă pe aici.
Voi sunteți specializați în capul plecat sabia nu-l taie!

3. Păi, cine crezi că se împrumută pînă mai ieri, grămilă?
Eu? Nu ăla care susținea, sus și tare, că o” țară care se împrumută e una de mîna a doua”? Ce-a făcut? Ne-a dat pe mîna cămătarilor. Care, acum, vin și ne somează să luăm alte împrumuturi ca să le plătim dobînda la împrumuturile făcute de ai voștri ca brazii, cu mucii pe piept! De fapt, cred că banii nici nu mai ajug prin conturile noastre. Ci doar hîrtia care atestă că am plătit dobînzile. Iar cînd nici dobînzi nu vom mai avea cu ce să plătim, ne vor evacua.
Așa că lasă gărăgăreala de coadă de topor, că nu vorbești cu fraiericii!
Dacă nu te-ai prins.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 20:15:18
         
 
  teoretic așa e, cum zici tu, bade! aș înghiți treaba asta cu plută cu tot,însă între teorie și praftică e diferență...

- fie-mea să facă foamea, e corect, nu produce cât consumă! dar fata ailaltă, europarlamentara... produce mai mult decât consumă? întreb și io...
- austeritatea e pentru căței sorine... eu au dus-o bine, au muls bugetul la 4 mâini, au avut toate contractele (și nu oricum, ci atribuite direct, în disprețul legii pe care acum - ce să vezi!- o tot invocă). întreabă-mă pe mine, care sunt bugetar, am venit de acasă, la serviciu, cu coli de scris, cu toner pentru imprimantă? pentru noi, amărăștenii, n-au fosr bani, în schimb, coana lenuța, a tocat așa, la fo 4 miliarde de euroi... la ei nu s-a pus...
- aș continua cu încă 50-100 de liniuțe de la cap de rând, dar zău că n-are rost... noi, aici, simțim ce simțim iar de la voi se vede cum se vede.

fiecare cu dreptatea lui...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-03 19:51:06
         
 
  @a.m: Pai hai sa iti zic eu ceva: e normal sa faci foamea atata timp cat produci mai putin decat consumi.
Crezi ca Basescu & Boc nu se puteau imprumuta inca vreo cativa ani ca sa dea romanilor de-ale gurii, sa le umple burtile lipite de spate? Ba da. Puteau sa ii faca pe romani sa ii aleaga inca vreo cativa ani buni. Pana cand veneau aia de la banci si ne inchideau sandramaua.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-03 19:40:08
         
 
  tete sorine, uite cum stă treaba dpmdv. pe cein avem noi aicișa?

1.una bucată premier transformat de tartorul de la cotroceni în yesmen, obială, mop, zdreanță, căluț de lemn și putem continua enumerarea. a acceptat toate nenorocirile impuse de tătuca (tăieri salariale, desființări de spitale, impozitări de pensii, încălcări de legi, disponibilizări etc). s-au luptat ăștia doi cu corupția de-au umplut-o de sânge! asfaltangiii la locul lor, băieții deștepti la locul lor și tot așa...

2.de partea cealaltă pe imberbul, acneicul prim ministru. pe dottore. cât o fi de dottore chiar că nu e problema mea! și știi de ce pentru că doctoratul lui, copipastat sau nu, plagiat au ba, nu-mi ține de foame. în schimb, măsurile tartorului, trecute prin condeiul obielei, mi-au cam lipit burta de șira spinării! și... stupoare! ce să vezi se dete acneicul la băieții deștepți, le-a tăiat țâța de la care sugeau! îți dai seama că asta e de nesuportat pentru băsiști! însă pentru mine e cool!

restul.. europa, ue, democrația luminată din vest... să fim seriosi! mi-e mai aproape cămașa de piele decât haina! înțelegi de ce, între boculete și dottore îl prefer de 1000 de ori pe plagiattore?

e părerea mea și mi-o asum! s-ar prea putea ca mulți dintre noi, cei de aici, care am cam făcut foamea, să gândim și să simțim la fel. însă nu e obligatoriu, că, voba aia, de asta e democrație!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-03 19:06:31
         
 
  Daca nu au niciunul bun in tara sa aduca atunci pe cineva din diaspora!  
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-03 18:59:47
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Sorine,
mai buni nu au !
Nu pricepi ca toti au cate-o pata ?
Ba au dosare-n tribunale, ba au plagiat, ba nu au studii, ba sunt basisti, ba nu au proptele!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-03 18:55:27
         
 
  "iar pe comicul ponta îl prefer..."

How about... Plagiatorul Ponta?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-03 17:11:02
         
 
  "Pentru că, probabil, nu există o astfel de precizare în Consituție" (ioan peia)

peio, pai asta e cel mai neesential lucru. Cum au umblat la Constitutie pana acum violand-o si supunand-o la perversiuni, o pot face si in continuare. Cat dureaza sa se faca un amendament la amendament la amendament?...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-03 17:06:31
         
 
  "Numai un idiot il poate crede, iar daca este adevarat, atunci Stavarache este un infractor." (Aferel)

Ce logică de fier, ce consecvență!...
Deci, cine crede ce-a spus numitul Stavarache, este idiot.
Da', dar, mai jos, un idiot sadea admite varianta acceptabilității adevărului pus la îndoială, anterior, cu severitate absolută, și acceptă, implicit, că poate fi idiot în cazul în care Stavarache e bun de pușcărie.
E, nu-i porblem: unul se duce al mititica, alălalt la glumeți!
E bine.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 16:07:54
         
 
  Din CAȚAVENCII:

„De ani de zile auziți că Vîntu vă taie salariile prin acțiunile presei pe care o conduce.
De ani de zile, deși Vîntu este deja în pușcărie, vi se spune că oamenii lui Vîntu vă manipulează și vă fac să votați împotriva adevăraților reformatori ai patriei.
Vîntu set un soi de rău suprem, un super-erou malefic pus pe distrus țara.
Cine spune asta?
Traian Băsescu, Traian Ungureanu, Mircea Mihăieș, Vladimir Tismăneanu, Horia-Roman Patapievici, Dan Tapalagă, Robert Turcescu, Teodor Baconschi, Cătăin Avramescu, Sever Voinescu, Cristian Pătrășcănoiu și mulți alții.
Trebuie să-i credem. Ei știu cum stau lucrurile din chiar interiorul Fiarei.
TRU, de exemplu, a primit de la Vîntu în jur de 3000 de euro pe lună, ani de zile, pentru a scrie exact ceea ce vrea el.
Turcescu, de asemeni, n-a avut probleme în a fi plătit de Vîntu fără a face nimic. Unde nimicul a fost, de asemeni, evaluat în jurul a 3000 de euro lunar. Cînd a fost avansat în grad, Turcescu a trecut la un milion pe an, pe firmă. E un salt. Tot de la Vîntu.
Patapievici și-a comstruit o moșie pe care acum o întreține cu greu (oare și-o fi dat demisia, între timp, din motive de castrare bugetară? – n.m.). Cu bani de la Vîntu. Baconschi, Avramescu, Mihăieș, Voinescu, Tismăneanu, Pătrășcănoiu eteconoiu și etechescu mai sug, încă, din cheagul făcut pe vremea cînd erau plătiți de Sorin Ovidiu Vîntu.
Toți, însă, urlă că Vîntu le pune piedici în calea edificării statului de dreapta multilateral dezvoltat. De parcă Vîntu i-ar suna din pușcărie pe Pleșu sau Liiceanu și le-ar spune: „Nu uitați plicurile alea cu cîte 3000 de euro pe care vi le dădeam în fiecare lună! Blocați statul de drept!”
Ce nu vă e clar? Unde v-am pierdut pe drum?
Oamenii lui Vîntu sunteți toți cei 8 milioane care ați votat împotrivă (7 juma – n.m.), mai puțin cei plătiți, cu adevărat, de Vîntu.
Lista e mai sus, nu o reiau.”
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 16:01:01
         
 
  nu te grăbi, afeule! fă-ne să-ți simțim lipsa, măcar așa, vreo 10 ani...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-03 15:51:56
         
 
  Domnule coleg, eu am votat într-o altă localitate decât cea de domiciliu. Iar pe lista suplimentară, pe care am fost înscris, erau cca 30 de oameni înaintea mea. Și asta se întâmpla pe la 8,30. Și este o localitate mică. Prin urmare, dacă toți locuitorii acelei localități au votat înseamnă că acolo s-a votat într-un procent de peste 100%. Și nu este niciun paradox. Chiar mă surprindeți că vă este dificil de înțeles un astfel de fenomen.

Asta nu înseamnă că nu ați putea avea și dreptate. Însă avem obligația să operăm cu prezumția de nevinovăție. Înțeleg că domniei voastre vă este străină.

Oricum, nu mie îmi puteți aduce reproșuri. Eu am anticipat că aici se va ajunge, eu am anticipat astfel de posibile ilegalități și, după cum știți, am imaginat o procedură și un model de buletin de vot care să nu permită fraudarea alegerilor.

Acum sper că ați înțeles cum am fost ținuți captivi, cu aparență democratică până acum! Și, din intervențiile domnului președinte suspendat, rezultă că știe extrem de bine domeniul!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-03 15:49:27
         
 
  O zi buna tuturor! ...imi cer scuze ca trebuie sa plec, dar voi face eforturi sa revin curand printre voi.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 15:45:56
         
 
  Stavarache (primar Bacau): In judetul Bacau sunt circa 25 de mii de persone care nu pot sa isi exercite dreptul de vot pentru ca nu au carti de identitate valabile.

Come on!

Numai un idiot il poate crede, iar daca este adevarat, atunci Stavarache este un infractor.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 15:42:33
         
 
  Eu cred că i s-a-nroșit ștekărul schuko lu aferel, de cînd combate pe aici!
Normal: e nevoie de ceva parale pentru a-și exporta progenitura pe la școlile de la Îanalta Poartă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 15:40:48
         
 
  Ponta nu este comic decat pentru cei pe care ii amuza hotia si minciuna. Ponta este un palgiator ordinar, un falsificator de CV-uri si un mitoman notoriu. Cu alte cuvinte, o persoana care nu poate fi nici macar portar la Guvern.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 15:39:13
         
 
  "Repet: de ce nu se face un referendum sa vedem daca romanii il vor pe Crin la Cotroceni?
Sau pe comicul Ponta la guvern." (epigrantu)

Pentru că, probabil, nu există o astfel de precizare în Consituție, relativ al instituția președintelui interimar. Interimar fiind, este de la sine înețeles că va fi înlocuit de viitorul președinte, ales prin vot.
Simplu.
Dăăăăănnnggg!....
Parcă aveați ceva neuroni pe la purtător?
Da, dar cam presetați pe lozinci și vorbe în doi peri.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 15:37:08
         
 
  Domnule Cristescu, daca dumneavoastra considerati ca o prezenta la vot in proportie de 250% se gaseste in limitele bunelor practici electorale, este un punct de vedere care va decredibilizeaza.
E frauda in toata regula.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 15:36:49
         
 
  Repet: de ce nu se face un referendum sa vedem daca romanii il vor pe Crin la Cotroceni?
Postat de catre ... Epigramist la data de 2012-08-03 15:23:07

se va face, epi, numai că nu se cheama referendum, ci alegeri prezidențiale. iar pe comicul ponta îl prefer prefer de 1000 de ore zdrenței a la cluj. fie și numai pentru că le-a tăiat macaroana "băieților dăștepți".
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-03 15:34:06
         
 
  Da am văzut. Referendumul nu a fost recunoscut de UE, USA, etc. A fost fraudat. Tot, dar absolut tot ce nu convine oranjaliilor este fraudă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-03 15:31:08
         
 
  Puscariabilii au fraudat referendumul, iar cineva va trebui sa raspunda cu executare.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 15:28:21
         
 
  Iată cum ies la iveală metodele, pe care și eu le-am identificat și prin care am fost ținuți captivi ani de zile!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-03 15:27:41
         
 
  Epigramist, pusa aici, intrebaea ta nu poate fi decat una retorica. Banuiesc ca nu astepti vreun raspuns inteligent formulat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 15:27:08
         
 
  Problema exista, domnule Cristescu, pentru ca fraudarea listelor cu peste un milion si jumatate de persoane nu mai poate fi numita problema tehnica. E o problema, este adevarat, dar este o problema care tine mai degraba de penal.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 15:25:10
         
 
  Repet: de ce nu se face un referendum sa vedem daca romanii il vor pe Crin la Cotroceni?
Sau pe comicul Ponta la guvern.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-03 15:23:07
         
 
  Traian Basescu: "Chestorul si Ioan Rus trebuie sa stie exemplul Adrian Nastase: omul politic care a dat dispozitia a luat 2 ani de inchisoare, iar functionarul care a executat a primit 7 ani"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 15:22:41
         
 
  Somnul rațiunii sociale naște monștri. Unii intratabili!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-03 15:20:35
         
 
  Ce vă spuneam? Acum o ia cu fraudele, etc.

Însă, cum subliniam, avem o problemă tehnică. De numărare a electorilor din România.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-03 15:19:22
         
 
  Tapalaga: "Ce inteleg oficialii de la Bruxelles, FMI-ul si restul lumii civilizate dintr-o tara inchisa pentru inventar in urmatoarele 30 de zile?"
Va spun eu ce inteleg Lovitura de stat in curs de desfasurare, nu deranjati!"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 15:17:45
         
 
  Vocea Rusiei nu inceteaza sa indemne Guvernul sa apeleze la masuri de forta impotriva intereselor nationale."Evenimentele din ultimele zile au confirmat analizele pe care le-am prezentat anterior. USL a acționat într-un mod perseverent.."  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 15:12:21
         
 
  Presedintele a evidentiat in mod cat se poate de clar, indemnul la frauda al premierului catre primarii din Romania. Chestorul de la Evidenta Populatiei se gaseste si el intr-o situatie delicata, pus in situatia sa dea socoteala de gravele falsuri strecurate in listele electorale.
Nimeni nu este mai presus de lege, iar cei vinovati trebuie sa raspunde conform cu legea care priveste falsurile in acte publice.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 15:07:28
         
 
  Daca incercam sa facem comparatia cu alegerile din '46, referendumul recent fraudat de catre fortele conspirationsiste il intrece cu mult, iar hidosenia morala a pucistilor este mai bine pusa in lumina de catre presa libera.
Bravos natiune!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 14:59:15
         
 
  Domnule Peia, repet, cine considera ca poate fi indiferent la devalorizarea monedei nationale este ori dement, ori extrem de prost.
In nume propriu, dumneavoastra cum considerati?
Nu incercati sa va mai ascundeti in fundul curtilor satenilor din Giurgiu. Fiti barbat si asumati-va afirmatiile, ce naiba?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 14:53:39
         
 
  Exact!
Într-un film cu proști, în care șeful este cel suspendat!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 14:51:28
         
 
  Presedintele Romaniei face aceleasi observatii de bun simt pe care le-am facut si eu.
Sa recapitulam:

1. Ministerul de interne al USL stabileste corpul electoral
2. Se tine referendumul
3. Referendumul e invalid conform marimii corpului electoral stabilita de Ministerul de Interne
4. Ministerul de Interne revine si spune ca nu stie cat e marimea corpului electoral
5. CCR decide ca in urmatoarea luna Ministerul de Interne trebuie sa stabileasca marimea corpului electoral

Nu aveti si voi impresia ca ne gasim intr-un film cu prosti?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 14:49:54
         
 
  "cui nu-i pasa de cursul valutar ori este dement ori extrem de prost, " (aferici)

Ia să vezi ce chestie, aferel, că majoritatea celor din satul meu nici nu pot pronunța cuvîntul "euro", fără să li se încurce limba-n gură.
Mai mult, chiar dacă ai izbuti să-i faci a înțelege, nu vor ave a regreta nimic, pentru că, mai mare sau mai mic, leul autohton, pentru ei, tot un animăluț oarecare este: asta, din motiv de vînt suflînd prin buzunare.
Astfel încît, cele cîteva mii de consăteni de-ai mei, împreună cu mine - ca să vorbesc în numele nostru - "demenți și proști" - mi-au cerut, prin intermediul meu, să te trimit... ghici unde?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 14:49:24
         
 
  Cațavencii:
"Colonelul armatei române Turcesu Robert a dus o campanie furibundă la adresa rușilor (patriot, deh) și a masonilor care vor să-l răstoarne pe Băsescu. Ce-a avut cu rușii nu știm exact, în afară de un ordin verbal, căci aceștia nu prea s-au avîntat prin cartierul piteștean al copilăriei lui Turcescu, de frică să nu le dispară ceasurile și paltoanele prin corturi. Cu masonii știm, însă, ce a avut, căci aceștia fac parte dintr-o sociatate în care, i s-a explicat de mai multe ori, nu se intră "la cerere"."
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 14:44:06
         
 
  Domnule Peia, cui nu-i pasa de cursul valutar ori este dement ori extrem de prost, ceea ce ma face sa ma indoiesc de afirmatia dumneavoastra cu privire la nepasarea celor 7,4 milioane de votanti.
Incercati sa vorbiti in nume propriu, va rog, altfel se nasc confuzii regretabile.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 14:44:03
         
 
  In tot acest timp, adica in perioada in care Guvernul se inghesuie sa fraudeze listele electorale, in timp ce interimarul repetent ataca siguranta Romaniei, seceta ingenuncheaza productia agricola a Romaniei. Tara arde!
Sssst! Vorbeste presedintele legitim al tuturor romanilor de pretutindeni.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 14:41:26
         
 
  Sau, altfel spus: de la lovitura de Gostat, la lovitura de portofele!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 14:37:10
         
 
  "1 Eur = 4,6481 Lei" (aferel)

Asta-i ultim manevră care v-a mai rămas la dispoziție?
Atac la portofele?
Îți mai dau o cifră: 7,4 milioane de neposesori de valute cică nu le pasă.
Poate afereilor care sunt finanțați în moneda neaoșă și, pînă apucă să-i convertească pe la casele de schimb, pierd la procente.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 14:36:13
         
 
  Lovitura de stat atenteaza acum la siguranta nationala.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 14:34:31
         
 
  Singura ratiune logica este ca interimarul repetent doreste sa puna un robinet la teava de informatii care privesc siguranta nationala si comercializarea acestora catre cei interesati ca Romania sa nu mai fie membra a NATO.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 14:33:30
         
 
  Că hăialalți, cu misii și mai clare, să uzaseră d-atîta apărări!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 14:32:14
         
 
  Breaking News:
Presedintele repetent al Romaniei a concediat specialistii in siguranta nationala ai institutiei prezidentiale si membri in CSAT. In locul lor vor fi angajati agenti instruiti cu misiuni clare.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 14:27:02
         
 
  oaleu, ghini că ni dăschisăși tu ochii, afeule, că altfel șădeam cu ei lichiți, ca cățăii...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-03 14:20:55
         
 
  Hai, acum ca v-am mai deschis ochii, va las sa dezbateti intre voi inaintarea Romaniei pe cele mai inalte culmi ale socialismului stiintific si eliberarea ei de putregaiul civilizatiei occidentale.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 14:02:04
         
 
  Domnule Bordas, lovitura de stat se masoara in cifre care reflecta increderea: 1 Eur = 4,6481 Lei
Asta nu este propaganda, iar cursul creste ametitor cu fiecare zi a loviturii de stat data de bolsevici.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 13:59:14
         
 
  icijea o înnemeriși, afeu! chiar că vă prăbușiți! și nu oricum, ci cu tătucul băse cu tot!!!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-03 13:58:49
         
 
  Băi frate,
Ce mama dracului - doamne iartă-mă - e cu invazia asta de popi în politichie?
Și, toți, portocalii!
Unu e popa epigrantu!
Altu e bichir, zis bărbuță cu punguță, plimbat, ca sfintele moaște, cînd pe la Antene (joc de ping-pong!), cînd pe la Labe 1, unde și-a împlinit sfînta vocație.
În fine, al treiela, care-i și întrece, e românu Neamțu, înainte/întemeietorul Republicii de la Pleșcoi, dai într-unu, țipă doi!
Ăsta de la urmă fu cel mai beneficient: veni cu funia de usturoi, la inaugurarea lăcașului sfînt, ca să alerge spiritele violete din eparhie.
A uitat de funia ceva mai rezistentă, împletită-n zece, ușor mulabilă pe discurile cervicale, pentru cazurile în care Divinul suspendat va rămîne taman așa cum îi e supranumele!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 13:57:08
         
 
  o întrebare scurtă, afeu, românii ăștia harnici sunt alde videanu & co?  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-03 13:55:46
         
 
  Salvați propagandistul Florian!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 13:54:38
         
 
  Ne prabusim!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 13:54:29
         
 
  Romanii harnici isi transfera agoniseala in banci europene, iar investitorii proveniti din tarile civilizate sunt constransi sa isi retraga rapid capitalul investit in piata din Romania.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 13:53:18
         
 
  Romania trece prin cea mai neagra perioada istorica, de la cel de-al doilea razboi mondial pana astazi.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 13:50:37
         
 
  Pe modelul referendumului din Romania, Moldova doreste sa devina provincie Ruseasca printr-un iminent referendum consistent fraudat de catre bolsevici.
"La Chișinău Comisia Electorală Centrală ar urma să se pronunțe mâine asupra validității unei liste de semnături în favoarea referendumului privind intergrarea Moldovei în Uniunea Vamală Rusia-Kazahstan-Belarus și eventual într-o Uniune Euroasiatică"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 13:48:39
         
 
  Salvați propagandistul Florian!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 13:45:19
         
 
  Salvati Romania de bolsevici! Salavati viitorul copiilor nostri! Salavati bunul simt si scapati lumea academica de zdrentele plagiatoare.
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 13:27:31

afeule, vezi că întreabă unii de tine! au halate și un cămeșoi fără nasturi cu ei....
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-03 13:44:45
         
 
  Exact atunci cand toata lumea civilizata se astepta ca lovitura de stat sa fie inabusita de prevederile legale, Lovituara De Stat continua sa atace, de data aceasta populatia cu drept de vot din Romania.
LOVITURA DE STAT VA CONTINUA PANA CAND ROMANIA VA FI SCOASA DIN CLUBUL TARILOR EUROPENE SI VA DEVENI PROVINCIE RUSEASCA.

Breaking News
MAXIM ISTORIC: 1 Eur = 4,6481 Lei

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 13:44:44
         
 
  Scriem: alo, salvarea!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 13:44:01
         
 
  Scrie :))))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 13:43:11
         
 
  Salvați propagandistul Florian!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 13:42:38
         
 
  Ei, cum să fie așa?
Turiștii portughezi, prinși la Giurgiu cu mîța-n sac, că voiau să facă blatul electoral, au scăpat nevătămați.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 13:40:30
         
 
  "așa tare"... căci "arare" e complet inadvertent. Voi sunteți mai deși ca boziile din care urlați la lună!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 13:38:46
         
 
  Cei plecati in concediu in strainatate, deci plecati de la domiciliu in perioada alegerilor, vor fi scosi din drepturile lor, precum niste infractori.
Pe scurt, in conceptia Guvernului, turistii sunt infractori de drept comun.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 13:37:42
         
 
  Guvernul Ponta este un guvern profund ilegitim si trebuie sa cada pana nu cadem cu totii odata cu el, cu leul, cu economia Romaniei.
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 13:25:09


Nu te-ngrija așa rare, aferel!
Voi, oricum, veți cădea în picioare.
Aveți un exemplu strălucit: boc-hopa-mitică!

Dacă ai trecut la lozinci, înseamnă că e groasă!
Totuși.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 13:37:13
         
 
  Liviu, pot să scriu un scenariu pe tema asta?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-03 13:34:50
         
 
  Salvați propagandistul Florian!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 13:33:42
         
 
  In fapt, sacrificand Romania si stabilitatea ei economica, si asa foarte fragila, in plina criza economica, Curtea Constitutionala a dat ragazul necesar Guvernului criminal sa isi stearga urmele faradelegilor comise cu ocazia referendumului si sa stearga din listele electorale oameni vii cu drept de vot.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 13:32:59
         
 
  Afeule, caderea aceea e artificiala si este cauzata taman de cei care sunt nemultumiti de suspendarea Baselului. Dar ca sa vezi adevarul ti-ar trebui un pic de luciditate, care ti-a fost amputata la recrutare. De fapt, dupa cum se vede, a fost conditia inregimentarii. Poate esti tanar si mai mai, dracului, timp s-o virezi la timp, ca altfel, e nasol. Pana la urma se va sterge si jegul comunist de pe obrazul bietei tari si abia atunci vei intra in panica, din lipsa de pretext, caci acum bagati in fatza, ca pe sfintele moaste anti-comunismul, cand de fapt, liderul vostru e mai comunist ca toti, se vede din naravuri si din fapte. Dar nu intelegi tu chestii de genul asta.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-03 13:32:07
         
 
  Salvati Romania de bolsevici! Salavati viitorul copiilor nostri! Salavati bunul simt si scapati lumea academica de zdrentele plagiatoare.
Postat de catre Andrei Florian


Salvați propagandistul Florian!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 13:31:15
         
 
  Sunt disperati si cauta sa scoata de pe listele electorale, pe care ei insisi le-au girat si le-au semnat, peste un milion si jumatate de alegatori legitimi si, mai ales, capabili sa voteze fiind deosebit de vii si contribuabili.
Postat de catre Andrei Florian

Vedeți aici cum stăm cu viii foarte vii:

http://www.antena3.ro/romania/evidenta-populatiei-lovita-de-sindromul-mavruber-edit-o-poveste-uluitoare-a-fostului-sef-al-comisiei-nationale-de-informatica-178533.html

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 13:29:29
         
 
  Salvati Romania de bolsevici! Salavati viitorul copiilor nostri! Salavati bunul simt si scapati lumea academica de zdrentele plagiatoare.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 13:27:31
         
 
  Panseu de Gîgă:

Efectele încep să se simtă: ministrul de Interne german spune că aderarea României la Schengen nu este posibilă nici măcar parțial anul acesta.
USL și Guvernul trebuie să-și asume deplin responsabilitatea pentru această stare de fapt (Blonda de la Cotroceni)

Timp de opt ani România nu a fost aptă pentru Schengen. Aici e adevărul.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 13:27:25
         
 
  Si uite asa, Europeea ar trebui premiata pentru ca a dat dracului literatura si alte labareli artistico-liricoide si se okupa, de-abia acum, de lucruri intr-adevar serioase!  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-03 13:27:00
         
 
  Guvernul Ponta este un guvern profund ilegitim si trebuie sa cada pana nu cadem cu totii odata cu el, cu leul, cu economia Romaniei.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 13:25:09
         
 
  domnule Cristescu, inca nu v-ati saturat de cei care ne scuipa in ciorba si pretind ca, sanchi, ne-o condimenteaza? Libertate de exprimare, da, dar in ce hal, ca nu-i pot spune "fel"!  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-03 13:24:24
         
 
  uite ce punct de vedere democtatic au unii: cine nu sustine pe cel nesustinut decat de un procent infim al alegatorilor prezenti la vot, si-a pierdut uzul ratiunii sau e cel putin penal. De ce? Pentru ca nu accepta ca mortii de pe listele de vot neactualizate din interesul fostului guvern, de-aia! Halal gandire! Manipulanti din toata presa, uniti-va, dar nu va uitati manipula acasa!  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-03 13:22:44
         
 
  Sunt disperati si cauta sa scoata de pe listele electorale, pe care ei insisi le-au girat si le-au semnat, peste un milion si jumatate de alegatori legitimi si, mai ales, capabili sa voteze fiind deosebit de vii si contribuabili.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 13:18:39
         
 
  Genial! Asta da titlu de articol de presa: "Lovtura de stat...acasa!". Exprima intocmai ceea ce s-a intamplat si inca putin pe deasupra. Dar afeii si cei ejusdem farinae se prefac a nu observa cat de criminal-antidemocratic este indemnul suspendatului la abtinerea de la vot, in fapt, conform legii, boicot antidemocratic de cea mai puturoasa spetza. V-am povestit deja despre cele doua vlastare masonice care se razboiesc pe cadavrul inca neimbalsamat al politicii romanesti actuale.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-03 13:18:20
         
 
  USL transmite in teritoriu mesajul sa scoata din listele electorale pe cei care sunt plecati la munca in strainatate. E penala? ...este, desigur!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 13:16:12
         
 
  Ponta " ...facem in 20 de zile un minirecensamant, sa vedem daca mai exista sau nu vreo persoana". E clar, premierul si-a pierdut uzul ratiunii.
4,6481 si creste, iti multumim din inima Victoras!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 13:12:29
         
 
  Susținută de una de stat acasă, aș continua.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 13:02:42
         
 
  Din editorial "Cațavencii":

"Nu numai cuvinte s-au prăbușit peste români.
Fatalitatea, un fel de meteorit Tunguska, i-a izbit din înălțimea înfricoșătoare a cvorumului de 50%. Năuci, cu speranțele făcute guler, cu degetele prinse în balamaua istoriei, cei șapte milioane de învingători înfrînți au auzit, în loc de aplauze, un om silabisind rîsul unui măgar.

Dacă-i întrebi acum din ce e făcută democrația, acești dezamăgiți au răspunsurile potrivite:
Din cvorumul juristului de întreprindere Zegrean, va zice unul.
Dintr-o lovitură de Barosso în testicule, va zice altul.
Din ordinul lui Viktor Orban transmis maghiarilor din România, va fi de părere al treilea.
Al patrulea va ști că democrația e făcută din fuga alegătorilor de la vot și din îndemnul președintelui la boicot.
Al cincilea va fi convins că democrația înseamnă nemurire, adică prezența morților din 2003 pe listele din 2012.
Al șaselea, al șaptelea, al optulea și restul de șapte milioane vor avea fiecare răspunsul lui, dar nici unul dintre ei nu va mai crede că democrația e ceva care dă cîștig de cauză unui scor de 87%.
De fapt, democrația, vor înțelege ei, e o lovitură de stat."

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 13:01:18
         
 
  http://www.catavencii.ro/Bula-editiei_2_3_slide_0.html

Zombiți, vă rog!

băsescu: "Ce dacă a venit lume la vot?Eu m-am bazat pe lumea cealaltă. Hai, că v-am băgat mortu-n casă!"

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 12:51:08
         
 
  Uite, spre exemplu, chiar si Ponta isi cere scuze.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 12:38:10
         
 
  'Te-n!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 12:37:55
         
 
  Bine, domnule Peia, atunci astept scuzele pe trezie. Ar fi pacat sa refuzati pomana, ca de iertare aveti cu siguranta nevoie, si ar fi pacat sa neglijati aspecte privind mantuirea sufletului dumneavoastra chinuit.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 12:36:31
         
 
  „sunt obisnuit sa ofer credite tuturor persoanelor mai in varsta decat mine, sa fie pentru morti, astept sa imi multumiti ca nu cer sa se puna in aplicare regulamentul site-ului!” (agarică)

Dășteptule, stăi să-ți explic:
Ieri dimineață... ce zic eu „ieri diminneață?... azi dimineață... ba nu, acu vreo oră... dar dacă stau să mă gîndesc mai bine, acum vreo cîteva secunde eram și eu mai tînăr ca un leu de savană și mă credeam etern (dar nu atît de imbecil frenetic ca cei ce se cred definitiv eterni!)... și făceam și dregeam etc etc.
Nătărăule, poimîine dimineață... ce zic eu?... mîine dimineață, ba nu!... peste cîteva secunde te vei uita în oglindă și, privindu-te, te vei întreba cu uimire, belind ochii la arătarea din luciul vremii: ce s-a întîmplat cum mine?!... cum de am ajuns aici așa de repede? ... și eu care nici nu aveam în minte noțiunea de parastas!!...
Dar cum ai creierul îmbibat cu formol, cum dracului să percepi astfel de revelații?
Regulament? Păi, după un regulament adevărat, pseudonumele tău nici nu ar fi trebuit măcar să bîzîie din depărtare pe aici, darmite să mai și băloșească spațiul ăsta cu glossolalia lui hidrocefalică.

Să mă scuz eu față de tine!
Dar cam ce cantitate de tupeu ai tu, pe mm pătrat de nesimțire, insule?
Cretinule idiot (își returnez drăgălășeniile împărțite cu dărnic ie băsistă celr șapte milioane juma!)... idiotule cretin care strigi „sus băsescu”!
Dar hai să mai punem și imbecil, că întregește tabloul caracteriologic.
Dar ce? Jagardea ar fi prea mult?
Biete vorbe, care nu numai că nu reușesc a prinde esențialul, ba chiar au consistența catifelată a unor aripi de fluture, comparativ cu cloaca de individ în care te tăvălești/vă tăvăliți.
De unde vine asta?
Din faptul că undeva, în zona reformatabilă a creierului, ai/aveți un link care duce direct la saituri specializate în finanțări bugetare. Și cînd acesta este pus în pericol de spargere a codului de acces, beculețul roșu, pavlovian, începe să licăre alertant.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 12:29:25
         
 
  "peio, cand A.F. spunea ca handicapatii nu stiu altceva decat "Jos Basescu!" se referea clar la Ponta, Crin at Co. Nu inteleg de ce te dai lovit.
Tu esti prea mic ca sa influentezi cu ceva lucrurile." (microgrămuț)

grămuță,
Este că te crezi suppptil?
1. M-ai înghesuit la "at Co.", să nu mă prind nici eiu, nici alții!
2. Te-ai limitat numai la persoana mea, ca să nu pară o insultă extinsă la generalitate. Dar eu vorbeam de cele 17 milioame jumate care strigă "JOS BĂSESCU"! Alea care tocmai i-o vîrîră-n freză lu bășilă al vostru.
Și vouă.


"Interesant mi se pare ca aceleasi liste de alegatori au fost bune la alegerile locale din 10 iunie unde USL a iesit invingator, dar nu mai sunt bune in 29 iulie cand USL si-a luat-o de la Basescu." (nanogrămuț)


Da, dar și mai intresant este că, pe aceleași liste fuse ales băsescu președinte!! Ca să vezi! Iar dacă mai ținem cont de viteza de vot pariziană și de celelalte matrapazlîcuri, comise prin alte diaspore (atenție! nu vorbesc decît de agenți de influență ca voi, nu de mulțimea plecată pe la stăpîni să-și cîștige existența) ar cam trebui să reconsiderăm alegerea băsescului, care, în România, a pierdut alegerile. Ce liotă de mistificatori de profesie și mincinoși ordinari sunteți!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-03 12:26:18
         
 
  Domnule Bordas, textul era cu dedicatie si si-a atins tinta, dupa cum bine se observa :))
Domnule Cristescu, daca legea cu pricina vine in intampinarea celor care isi doresc alegeri libere de fraude specifice regimurilor criminale comuniste, desigur ca voi semna.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 11:58:10
         
 
  Brutaria sa-i manance pe cei care au fraudat la referendum, acesti criminali ai libertatilor nostre, acesti comunisti perversi, aceste taraturi bolsevice.
Cu mentiunea ca ma refer strict la infractorii referendumului, la brutarie cu voi, zdrentelor!

AF

Baba Safta, în țoale de intelectual revoltat. Absolut penibil, domnule AF.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 11:41:32
         
 
  Bateți la uși deschise domnule coleg. Proiectul de lege imaginat anul trecut chiar asta viza. Voi iniția o listă pentru a strânge 100.000 de semnături pentru a-l putea depune în Parlament.

Veți semna acestă listă?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-03 11:41:30
         
 
  Bateți la uși deschise domnule coleg. Proiectul de lege imaginat anul trecut chiar asta viza. Voi iniția o listă pentru a strânge 100.000 de semnături pentru a-l putea depune în Parlament.

Veți semna acestă listă?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-03 11:41:30
         
 
  Nu se mai găsesc lecturi ușoare, domnule AF. Au fost colectate de pretutindeni, pentru uzul mancurtizaților.

Ziceați ceva de un procuror? de ce nu și un judecător, cu sentința gata redactată, dacă s-ar putea definitivă, și un jendar cu brățările de rigoare.

Procuratura e deja pe fir. Dar pe cel greșit, după părerea mea, într-o acțiune de forță nejustificată. Și nemaiîntîlnită.

Da. Cine a furat, să plătească. Cine a măsluit, să plătească. Și, mai ales, cine a mințit, cine a înșelat așteptările, cine a acoperit jaful la nivel național, cine și-a dat casa ilegal, cine nu-și poate justifica averea decît prin tranzacții, să plătească.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 11:39:52
         
 
  Brutaria sa-i manance pe cei care au fraudat la referendum, acesti criminali ai libertatilor nostre, acesti comunisti perversi, aceste taraturi bolsevice.
Cu mentiunea ca ma refer strict la infractorii referendumului, la brutarie cu voi, zdrentelor!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 11:33:52
         
 
  Domnule Bordas, nu ati inteles mai nimic. De ce nu incepeti cu niste lecturi mai usoare?

Domnule Cristescu, eu trag nadejde ca institutiile care vor verifica listele electorale permanente sa fie insotite si de un procuror care sa intocmeasca si sa declanseze pe loc urmarirea penala a primarilor care var fi gasiti cu ocaua mica. De asemenea, in localitatile in care s-a votat multiplu, faptasii sa plateasca amenzi care sa insumeze contravaloarea sumei cheltuite cu organizarea alegerilor in localitatea respectiva si restrangerea dreptului de a vota la alegerile din toamna.
Tot in acest sens, ar fi indicat ca toate sanctiunile sa fie maxime si cu executare imediata .
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 11:29:26
         
 
  in care a ajuns Romania, bineinteles, omisiunea poate fi scuzabila sau nu.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-03 09:32:00
         
 
  A, si va asigur de cateva chestii capitale, ca sa nu va mai bateti gura de pomana: nu sunt si n-am fost fascist, anti-sionist,legionar, comunist si asa mai departe. Imi iubesc tara si poporul si ma doare starea de plans in care a ajuns din 45 incoace, cu concursul si sub influenta Europei, care se preface ca moare de grija noastra dar care planificase atent, inca de la intalnirea de la Malta, desfiintarea statului Roman. Nu le-a iesit cum planificasera, asa ca incearca economic si politic. Nu le-ar mai ajuta bunul Dumnezeu, vorba babei Safta carnatareasa.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-03 09:31:20
         
 
  Nu va spune nimic, dar chiar nimic, jocul aprecierii-deprecierii monedei nationale functie strans legata de alba-neagra demiterii? Cum au vazut baietii de peste balta si de aiurea ca referendumul indica succesul suspendatului, cum s-au calmat. Apoi, ca in filmele de prost gust, in care functioneaza mantzocarii de genul "tragi de atza, ici agatza, tragi de sarma, ici atarna" s-a trecut iar la atacul asupra bietului animal monetar romanesc, leutul cel atat de scump-ieftin! Nimic din munca romanasului nu se rasfrange asupra bunastarii sale, caci caimacul e luat de altii iar smantanirea asta va continua pana in ziua cand un adevarat sef de stat cu "cojones", nu ca bietele paiatze jalnice de pana acum, va interzice masoneria in Romania. Punct. Desi ar putea sa va para un punct de vedere straniu, acesta nu-mi apartine ci este opinia unor oameni care stau si observa. Si din cand in cand mai mscriu, altceva decat propaganda basista josnic-antiromaneasca. Sa va vad.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-03 09:06:59
         
 
  Desi s-ar putea sa va para bizar, adevarul este in alta parte! Romania este terenul de infruntare salbatica a doua factiuni masonice importante, din care una, adepta separarii Ardealului de Romania, il sustine pe suspendat si ameninta cu moartea pe oricine se opune. Pe de cealalta parte, nu mai putin vinovati de ce ni se intampla, sunt cei care se opun, care-si zic intr-un anume fel, nu detaliez. Evenimentul asa-zisei sinucideri, de fapt o incercare de executie ratata, contine cheia intregii situatii. Daca n-ar fi fost implicate forte externe cu bile multe si mari, am fi fost in stare sa numaram niste nenorocite de liste de mii de ori pana acum. Dar frica si amenintarea cu moartea dicteaza pana si celor mai limpezi constiinte din Romania, si-mi asum ce spun. Mai cititi si veti vedea de ce imi vor da dreptate evenimentele absolut incredibile care vor urma. Daca nu s-ar impiedica in prostii ritualice, chestii demente, cu nu stiu ce data din calendar care sa coincida cu cutare ucidere planificata a cuiva, aceste minti bolnave n-ar mai putea fi oprite de institutiile bulibasite ale statului Roman, aflat in ghearele unor interese suprastatale meschine. Asa, mai tine si Dumnezeu cu aceasta biata tara si cu incercatul ei popor. S-auzim de lucruri fine.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-03 08:58:19
         
 
  Uite, pentru ca esti cooperant, iti dau sa citesti un articol scris pentru indivizi care au luat BAC-ul.
Lucian Croitoru: Jaful vs. Dreptul de a nu minti.

Postat de catre Andrei Florian

Haideți să vă dau un citat, reprezentativ pentru întregul articol pe care-l invocați:

Conform acestei viziuni liberale, este de așteptat ca libertatea economică redusă să altereze, mai devreme sau mai târziu, atât nivelul de trai cât și libertatea politică.

........................

Ca rezultat, libertatea economică a oamenilor și firmelor este relativ joasă. Libertatea piețelor, de care depinde creșterea economică sustenabilă, a rămas precară. De aceea nu avem o clasă de mijloc extinsă, iar cea care există este vulnerabilă. De aceea nu suntem la fel de prosperi și nu avem o civilitate similară cu a occidentalilor. De aceea criza ne apasă mai tare decât pe cei din occident.

.........................

Cu un nivel scăzut de libertate economică, puterea politică se poate transforma ușor din democratică în nedemocratică, iar în democrație se poate ajunge ușor la tirania majorității.


Autorul evocă ultimii 22 de ani. Din cei 22, mai mult de o treime au fost păstoriți - ați ghicit - de domnul președinte jucător.

Se pare că a jucat la cacealma. Altfel, nu ar mai fi avut sens fraza cu care dl.Croitoru își încheie articolul:

Principala lecție a acestei analize este aceea că dacă nu se vor lua măsuri de creștere a libertății economice prin îmbunătățirea drepturilor de proprietate, prin reducerea corupției și prin reducerea dependenței de redistribuiri, libertatea politică s-ar putea deteriora.

Au fost prea puțini cei din urmă opt ani pentru astfel de măsuri, sau domnul președinte-reformator ar mai avea nevoie de alți opt?

Sau întrebarea mea ar trebui să fie alta?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-03 08:37:42
         
 
  Ce ziceti de un referendum pentru demiterea lui Crin de la Cotroceni? Pe asta nu l-a votat absolut nimeni, s-a votat singur. Fac pariu ca daca bunica-mea candideaza la prezidentiale cu repetentul asta, mamaia va fi noul presedinte. Macar ea se trezeste pe la 9:30-10:00 dimineata.
Cand Crin se culca.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-03 06:02:58
         
 
  "La numai câteva ore de la decizia Curții Constituționale de amânare a pronunțării validării sau invalidării referendumului de demitere a președintelui suspendat, Traian Băsescu, Parchetul general s-a pus în mișcare și a descins la Autoritatea Electorală Permanentă" Problema este aveau voie să facă asta? Și, presupun,vor fi existând copii ale acestor liste că altfel am putea avea surprize!

Sper să nu fie procurorii care au făcut "flagrantul" cu dolarii imprimați după flagrant. Că aaceștia pot modifica listele ca să apară voturi multiple și să poată fi realizat pretextul de invoca fraudarea Referendumului! Referendum care nu a fost contestat!

Acum, practic, mai există o simplă problemă de natură tehnică. Stabilirea numărului real de alegători. Personal, într-o localitate cu 6000 de locuitori, împreună cu primarul, pentru un proiect de dezvoltare locală care presupunea adeziunea cetățenilor, în trei zile, cu ajutorul consilierilor, am făcut practic un fel de recensământ al cetățenilor și am luat semnătura fiecărui cetățean. Prin urmare, cu o bună coordonare și implicare a autorităților locale, în 40 de zile se pot verifica de mai multe ori listele electorale.

Aveau voie să o facă? Dacă se coroborează listele electorale cu rezultatul votului, în multe localități secretul votului dispare. Iar oamenii pot fi intimidați ori li se poate induce un sentiment de teamă. Adică se duce și libertatea de exprimare a votului.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-03 05:15:35
         
 
  Bun asa, acum citeste-o si pe asta:
Capital Economics : Deprecierea leului va continua cel putin pana la decizia Curtii Constitutionale
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 01:02:24
         
 
  Te-ai calmat? OK!
Uite, pentru ca esti cooperant, iti dau sa citesti un articol scris pentru indivizi care au luat BAC-ul.
Lucian Croitoru: Jaful vs. Dreptul de a nu minti.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 00:41:05
         
 
  Adrian, calmeaza-te! Basescu a fost supendat, Voiculescu este liber, totul este pe gustul tau. Ce te supara?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 00:28:29
         
 
  ...dar nu mai sunt bune in 29 iulie cand USL si-a luat-o de la Basescu.
Postat de catre ... Epigramist la data de 2012-08-02 23:45:09

cum o fi asta, doar prea-bunul din ceruri poate să înțeleagă! încasezi 7 milioane și jumătate de castane în scăfârlie, o furi crâncen și pe urmă ai tupeul să ieși pe sticlă și, agitând o feștilă, să stigi cât te țin bojocii: "am înfrââââânt!"

doamne, apără și păzește!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-03 00:22:29
         
 
  Epigramist, am eu impresia sau ne pierdem timpul in mod inutil? :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 00:13:40
         
 
  Domnule Peia, astept scuzele dumneavoastra, sau macar sa spuneti un sincer "bogdaproste". Ma indoiesc ca scuzele vor veni, dar cum sunt obisnuit sa ofer credite tuturor persoanelor mai in varsta decat mine, sa fie pentru morti, astept sa imi multumiti ca nu cer sa se puna in aplicare regulamentul site-ului!
Poate ca as fi cerut, daca as fi avut credinta ca exista si persoana care sa il aplice, asa ca ma multumesc cu un sincer "bogdaproste".
Hai, stiu ca puteti!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-03 00:11:28
         
 
  A mai vorbi acum de lovitură de stat, bolșevism etc. în condițiile în care 7,5 milioane de români au votat pentru demiterea președintelui suspendat, în fapt, președintele demis, avant la lettre, nu mi ține de polemică sau opinie. Ci, din păcate, de patologie. Chiar și numai socială!
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-02 21:31:04

Dle Cristescu, SUNTEM 18,5 mil de votanti, dintre ei 7,4 mil au ota contra lui Basescu dar mai sunt inca 11,1 MILIOANE DE ROMANI CU DREPT DE VOT ce facem cu ei? EI AU ALES SA SANCTIONEZE GRABA USL ului de a-l debarca pe Basescu.

Ceea ce se intampal in acest moment si ILOGEALA USL-ului tradusa prin 'sa demisioneze Basescu pentru a incheia criza politica' i se pare de cel mai prost gust. Cine a inceput criza politica trebuie sa o opreasca!
Cum poti ii considera bine intentionati pe unii care procedeaza ca USL ul? Ei dau legile, lor nu le iese pasenta si tot ei ontesta acum legile pe care le-au dat. Asta este chiar leapsa cu iata a 20 de milioane de romani. Inclusiv a orbilor care au votat pentru USL.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-08-02 23:59:00
         
 
  Interesant mi se pare ca aceleasi liste de alegatori au fost bune la alegerile locale din 10 iunie unde USL a iesit invingator, dar nu mai sunt bune in 29 iulie cand USL si-a luat-o de la Basescu.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-02 23:45:09
         
 
  Idiotule,
Ești multe pre cretin ca să sesizezi cît ești de idiot și mult prea idiot ca să se sesizezi cît ești de cretin. Și mult prea constipat în gîtlej ca să sesizezi că-ți miroase gura cale de-o poștă.
A cele odoare cunoscute!

(Postat de catre ioan peia)

Vezi, peio, asta e diferenta dintre tine si AF. Tipul de baga in buzunar si tu faci clabuci. Lupta dintre voi doi e ca ca in desenul ala animat cand unul inalt si solid ii propteste aluilat mic si pricajit o palma in frunte si il tine asa razand, in vreme ce pricajitul se agita si da din maini ca un ventilator de tavan.


 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-02 23:21:06
         
 
  peio, cand A.F. spunea ca handicapatii nu stiu altceva decat "Jos Basescu!" se referea clar la Ponta, Crin at Co. Nu inteleg de ce te dai lovit.
Tu esti prea mic ca sa influentezi cu ceva lucrurile.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-02 23:18:08
         
 
  Idiotule,
Ești multe pre cretin ca să sesizezi cît ești de idiot și mult prea idiot ca să se sesizezi cît ești de cretin. Și mult prea constipat în gîtlej ca să sesizezi că-ți miroase gura cale de-o poștă.
A cele odoare cunoscute!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-02 23:11:15
         
 
  Domnule Bordas, eu pot sa citesc din limba moldoveneasca fara sa-mi traduca nimeni. Dumneavoastra?
AF

Eu? Aici e diferența dintre noi. Eu înțeleg, nu doar citesc.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-02 23:10:36
         
 
  http://www.jurnalul.ro/editorial/nu-suntem-rudele-inhibate-din-provincie-care-si-framanta-caciula-in-maini-in-antreul-bogatilor-620019.htm



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-02 23:07:45
         
 
  Nu te mai stradui. Nu ai nicio sansa.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 23:07:05
         
 
  Domnule Peia, esti prea constipat ca sa sesizezi ironia, si mult prea putin rafinat ca sa poti raspunde inteligent.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 23:06:25
         
 
  Bă, da tare e idiotu și handicapatu!
Se crede mai jmeker decît bomba atomică!
Pune el la cale planuri, aranjează el mersul planetelor, corectează traiectoriile super-novelor, te pui cu gigilă din Sălcați!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-02 23:04:04
         
 
  Hai, gata, traiesc senzatia ca traim intr-un film ecranizat dupa un scenariu scris dupa "procesul" lui Kafka. Mai bine ies sa beau o bere si sa pun la cale o strategie de daramare a acestui tandem, Lolek si Bolek, doctorul si pacientul.
Cand ma voi intoarce, voi publica pasii ce trebuiesc urmati.
Seara buna!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 23:00:46
         
 
  "Iulia Motoc, judecator CCR: "Continui, ca și tatăl meu, să urăsc lașitatea"

băsescu suspendat: "Eu chem toată lumea la vot. Ar fi un gest de președunte laș să cîștig la masa verde"!!!!

iulica, vezi că nu te văd prea bine!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-02 22:58:26
         
 
  " Cum va spuneam:
Suntem in rahat iar handicapatii astia nu stiu sa faca nimic altceva decat "Jos Basescu!"
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 21:57:00 "


Editorule sau ce vei fi fiind!
Un mare NESIMȚIT, ca insul care semnează comul de mai sus, ne tot face idioți (prin alt com) și handicapați.
Eu strig "jos băsescu"! DEci, sunt ținta cretinismelor lui patente.
La riposta mea legitimă, mi-ai radiat comul.
În schimb, ai lăsat, în continuare, la vedere, comul acestui spălat pe creier, fanatic, idiot și handicapat (am plusat, căci cred că e normal!), care latră pe aici mai ceva ka kățeua Laika, aia trimisă în cosmos!
Eu cred că nu vei repeta același gest de inechilibrare evidentă a situației, deci de parti-pris evident.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-02 22:53:42
         
 
  Domnule Bordas, eu pot sa citesc din limba moldoveneasca fara sa-mi traduca nimeni. Dumneavoastra?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 22:53:22
         
 
  Și totuși nu mai avem decât o banală problemă de natură tehnică. Un fel de neplata taxelor la fisc de către Al Capone.

Magistral.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-02 22:52:38
         
 
  Cum am iteles eu, din cei 18 milioane de romani cu drept de vot au votat 46 si ceva la suta dintre care 10% pentru Base si 36% pentru destituirea lui Base. deci, numai o treime din cei cu drept de vot si-au dorit destituirea lui Basescu.
Pentru ca votul sa iasa in favoarea USL-lui, din listele de alegatori ar trebui sa dispara peste un milion de persoane, lucru care ar influenta multe alte chestii, cum ar fi :

-numarul de parlamentari
-fondurile de la buget primite de consilile judetene
-numarul de consilier locali
-numarul de europarlamentari
-votul Romaniei la UE
-fondurile primite de la UE

poate ca va iesi o alta dandana din asta si o sa vedem noi apoi !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-02 22:52:12
         
 
  Epigramist, atunci cand vorbim despre o lovitura de stat, primul lucru siluit este legea. In cazul nostru, cei care o calca in picioare sunt atat legiuitorii dar mai ales executivul. Orice om de buna credinta poate avea discernamantul sa observe. Nu trebuie sa fii doctor in drept.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 22:52:02
         
 
  Puțintică răbdare. (L.S.B.)


De ce nu au avut putintica rabdare Ponta & Crin pana dupa alegerile din toamna? L-ar fi dat atunci jos pe Basescu numai sufland catre el.



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-02 22:51:36
         
 
  In traducere libera, Acneicul si Repetentul doresc sa ne desprinda din clubul select al tarilor europene si sa ne inscrie pe orbita intereselor sovietice
Postat de catre Andrei Florian

Așa se întîmplă cînd traduci ci Google Translate.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-02 22:51:10
         
 
  Mugur Isarescu: O parte din titlurile de stat romanesti aflate in posesia strainilor au fost vandute. E vorba de cateva miliarde de lei. O detensionare a situatiei politice interne ne-ar ajuta foarte mult
Postat de catre Andrei Florian

Puțintică răbdare.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-02 22:49:08
         
 
  Iulia Motoc, judecator CCR: "Continui, ca și tatăl meu, să urăsc lașitatea"


Dar o practic cu fervoare, trebuia să fie continuarea.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-02 22:47:12
         
 
  Ce facem atunci? Anulam si alegerile locale?
(Epi)

Nu. Acolo, numărul de alegători înscriși pe liste a contat prea puțin.
(Liviu)

E de rasul curcilor, domnule! Adica legea e lege numai pentru catei?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-02 22:46:45
         
 
  Suntem absolut ridcoli ca natie, o adunatura de bolsevici pensionati, o treime care isi prigoneste intelectualii si nepotii iubitori de libertate si civilizatie, o treime incapatanata sa demita presedintele ales in mod liber si democratic.
AF


Absolut penibil. Argumente de doi bani. De altfel, nici nu mă așteptam la mai mult.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-02 22:45:45
         
 
  Domnule Cercel, :), detest telenovelele dar trebuie sa recunosc ca Jose Armando ar putea fi un personaj mai generos decat Ponta si Antonel, la un loc.
Deocamdata incerc sa imi stavilesc revolta.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 22:45:45
         
 
  Ce facem atunci? Anulam si alegerile locale?
Epi


Nu. Acolo, numărul de alegători înscriși pe liste a contat prea puțin.
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-02 22:42:42
         
 
  Breaking News:

Iulia Motoc, judecator CCR: "Continui, ca și tatăl meu, să urăsc lașitatea"

http://www.realitatea.net/mesajul-misterios-postat-de-un-judecator-ccr-pe-facebook_980880.html#ixzz22Q3vqRCt


http://www.realitatea.net/mesajul-misterios-postat-de-un-judecator-ccr-pe-facebook_980880.html
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 22:40:22
         
 
  Cred ca s-ar putea face o telenovela umoristica din toata tiganiada asta de la noi !  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-02 22:34:25
         
 
  Andrei, draga,
Ministrul Ioan Rus, poate ca a inceput , pe cont propriu, sa-i inumere pe romani, de la est la vest !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-02 22:32:07
         
 
  Premierul Romaniei este proaspatul detinator al titlului frauda cum laude!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 22:30:15
         
 
  Sorine,
Asta e in Alemannia sau Estados Unidos.
In Romania, inca nu se cunoaste numarul real al populatiei cu drept de vot !
Asteapta sa vedem cam cati mai suntem si pariez ca nu va demisiona nimeni din cauza asta, nici bucatarese, nici macar gradinari !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-02 22:28:37
         
 
  BREAKING NEWS: Filmul cu prosti este semnat de figuranti, actorii principali fiind la plaja, la mare.
Ministrul Rus nu a semnat adresa catre CCRComunicatul de astăzi al Ministerului de Interne transmis CCR, în care se arăta că nu-și poate asuma numărul de alegători, nu a fost semnat de ministrul Ioan Rus. Documentul a fost semnat de un secretar de stat, deși poartă numele și ștampila de ministru

http://www.nasul.tv/2012/08/02/breaking-news-ministrul-rus-nu-a-semnat-adresa-catre-ccr/
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 22:27:55
         
 
  Nu aveti si voi impresia ca ne gasim intr-un film cu prosti? (A. F.)

Eu de ce crezi ca spun "Nu se pune ca m-a chemat mama acasa!"?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-02 22:22:34
         
 
  Val, daca Frau Angela ar fi dovedita de plagiat pe langa ea si-ar mai da demisia si gradinarul ei si bucatareasa...

La yankei un senator a demisionat numai pentru ca nu a fost atent atunci cand a angajat un gradinar mexican iar ala nu mai avea acte de sedere si drept de munca in SUA pentru ca ii expirasera!!!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-02 22:21:06
         
 
  Sa recapitulam:

1. Ministerul de interne al USL stabileste corpul electoral
2. Se tine referendumul
3. Referendumul e invalid conform marimii corpului electoral stabilita de Ministerul de Interne
4. Ministerul de Interne revine si spune ca nu stie cat e marimea corpului electoral
5. CCR decide ca in urmatoarea luna Ministerul de Interne trebuie sa stabileasca marimea corpului electoral


Nu aveti si voi impresia ca ne gasim intr-un film cu prosti?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 22:17:45
         
 
  In sfarsit, ca o reactie relativ umoristica in presa, editorialul de azi din cotidianul german Süddeutsche Zeitung propune un exercițiu de imaginație. Sã ne închipuim cã Angela Merkel, care este doctor în fizică, ar fi doveditã de plagiat, iar la auzul reproșurilor ar declara doar că e vorba de intrigi politice si ar continua sa-si vadã de treabă, s-ar duce la Bruxelles, ar da interviuri, ar inaugura autostrăzi. De neconceput în Germania, conchide ziarul... în România însã se poate.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-02 22:10:38
         
 
  Ce n-au reusit Basescu si acolitii lui in 8 ani, uite ca au reusit Ponta $ Crin in doar doua luni. Se misca repede baietii astia, nu gluma!...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-02 22:03:50
         
 
  Măi clănțăilor,
Voi nu mai aveți și altceva de făcut pe la cășili voastre?
O fredonarăți cu lovitura de Gostat, cît o fredonarăți, pînă speriarăți toți investitorii care au tuns-o, una-două, de pe aici, și urcarăți euroiul pîn' la tavan.
După aia o prelungirăți cu frauda.
Cînd nu mai fu fraudă, o dedurăți pe număr de votanți, pe care l-ați fi dorit de vreo 25 de milioane, după calculele procentuale ale unor matematicieni de clasă - de clasa întîia - de pe aici.
În fine, acum o dați pe înțelegeri și tratate secrete.
Hai că, deocamdată, ați luat-o-n barbă!
Da', lasă, că e destul timp s-o răsuciți, voi, că la d-astea vă pricepeți de minune. Nasol că aveți în spate cam vreo 7,5 miioane de românași care o să vă cam ia de craci, să vă arunce-n Dunăre, pînă la urmă.
Pițigăilor!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-02 22:01:58
         
 
  Mugur Isarescu: O parte din titlurile de stat romanesti aflate in posesia strainilor au fost vandute. E vorba de cateva miliarde de lei. O detensionare a situatiei politice interne ne-ar ajuta foarte mult  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 21:59:15
         
 
  Cum va spuneam:
Suntem in rahat iar handicapatii astia nu stiu sa faca nimic altceva decat "Jos Basescu!"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 21:57:00
         
 
  Mugur Isarescu, joi, 2 august:

Mentinerea angajamentelor facute in fata FMI, CE si BM este cruciala
Vom continua sa monitorizam evolutiile interne
Vorbim de o suprapunere a unor evenimente globale si din Europa, cu tensiunile interne. Aceasta suprapunere a generat iesiri de capital. Ele se manifesta pe mai multe canale: o parte din titlurile de stat romanesti aflate in posesia nerezidentilor a fost vandute. Miscarea a aviut proportii pentru economia Romaniei- cateva miliarde de lei- influenteaza piata valutara si cotatiile leului
Nu se mai reinnoiesc la scadenta liniile de credit ale bancilor comerciale. Observam o inclinatie mai scazuta pentru a le reinnoi, sub diverse motivatii
Asta aduce probleme in finantarea deficitului de cont curent
Iesirile de capital nu sunt contrabalansate de intrari de fonduri europene, ci au fost contrabalansate de BNR
Nu intrevedem o calmare a situatiei europene. Situatiile se vor pastra la fel. Probabilitatea este mare ca tensiunile sa continue
O detensionare a situatiei politice interne ne-ar ajuta foarte mult
Situatia din agricultura sustine o prognoza partial diminuata privind cresterea economica
Rezerva BNR e formata din rezervele minime obligatorii in valuta ale bancilor comerciale, care nu au obligatia sa tina o anumita suma in fiecare zi. Pot tine timp de 5 zile 100 de milioane si apoi alte 7 zile cate un miliard. Nu orice scadere a rezervei inseamna interventie a BNR pe piata valutara
Rezerva valutara a unei tari se stabileste nu in cifre absolute ci in cifre relative- de pilda legat de lunile de import. Optim e intre 4-6 luni. Noi avem echivalentul a 8 luni. Spatiu de manevra al BNR mai exista, prin urmare.
Interventiile noastre pot fi considerate fie vanzare de valuta- regland lichiditatile in lei, fie nici nu trebuie sa intervenim. O banca centrala are si alte tehnici de a influenta cursul. Daca le punem pe toate la socoteala, avem ceva spatiu de manevra, nu suntm intr-un colt. Dar trebuie sa administram acest spatiu cu intelepciune si flexibilitate
In conditii de volatilitate cursul trebuie sa isi faca datoria, de aceea pastram un curs flotant. BNR nu comenteaza nivelul de curs si nu certifica nivelul de interventie. Cursul de schimb si-a facut datoria in mare masura pana acum.
Rezerva este la nivel adecvat si avem maimult decat o simpla speranta ca lucrurile se vor clarifica in plan intern. Suntem in acord cu FMI si cu CE si negocierile vor fi duse la bun sfarsit.
In plus, stiti o regula: rezerva este tinuta nu ca sa o folosesti, ci ca sa o demonstrezi. Ca sa descurajezi operatiuni speculative. Faptul ca ea e disponibila in conturile noastre aflate la FMi este un lucru care merita notat
Fructificarea eficienta a rezervei este tot mai dificila. Sunt conturi ale BNR unde fructificarea este zero sau dobanda este chiar negativa. Populatia ar fi bine sa stie
Cursul a devenit un fel de indicator bursier. Daca se apreciaza e bine, daca se depreciaza e rau. Cursul si-a facut datoria pentru ca ne-a dat posibilitatea pentru ca ne-a permis sa mentinem o anumita stabilitate
Sursa: HotNews
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 21:54:14
         
 
  In traducere libera, Acneicul si Repetentul doresc sa ne desprinda din clubul select al tarilor europene si sa ne inscrie pe orbita intereselor sovietice (AF)

Iti dai seama ce s-ar mai bucura peia! Si reche!...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-02 21:47:51
         
 
  In traducere libera, Acneicul si Repetentul doresc sa ne desprinda din clubul select al tarilor europene si sa ne inscrie pe orbita intereselor sovietice  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 21:43:21
         
 
  Iata si scopul vizitei acneicului la Chisinau.
Cu trei zile înainte ca Comisia Electorală Centrală să ia decizia privind inițierea Referendumului republican legislativ privind aderarea Republicii Moldova la tratatele de constituire a Comunității Economice Euroasiatice, de formare a teritoriului vamal unic și de constituire a Uniunii Vamale, mai multe organizații neguvernamentale din țară, proiectele cărora sunt finanțate de donatori europeni și americani, au început să desfășoare un șir de activități cu scopul de a influența decizia membrilor CEC.

În acest sens, se organizează conferințe de presă, la care se prezintă informații precum că Grupul de inițiativă ar fi încălcat legislația în vigoare în timpul colectării semnăturilor susținătorilor referendumului, precum și că acesta contravine normelor constituționale.

Drept urmare, la 31 iulie 2012, Sergiu Ostaf – reprezentantul organizației neguvernamentale CReDo, a prezentat opiniei publice așa zisele dovezi, din două primării: or. Vatra mun. Chișinău și s. Cîrnățeni r-nul Căușeni – localități din care membrii Grupului de inițiativă nu au prezentat Comisiei Electorale Centrale liste de subscripție cu semnături.

La 02 august 2012, mai mulți reprezentanți ai organizațiilor neguvernamentale, printre care: Sergiu Ostaf, Arcadie Barbaroșie, Victor Catan, Eugen Revenco, Valeriu Prohnițchi, Lilia Carașciuc, în cadrul unei conferințe de presă, din nou au adus învinuiri nefondate în adresa Grupului de inițiativă și tensiuni către membrii CEC. În acest sens, Lilia Carașciuc, reprezentant al Transparency International Moldova, a confirmat că personal l-a sunat pe dl Iurie Ciocan, Președintele Comisiei Electorale Centrale pentru a afla detalii privind procedura de verificare a listelor de subscripție și a-i expune viziunile și cerințele sale, pe care le-a reiterat și in cadrul conferinței de presă.

Biroul Executiv al Grupului de inițiativă califică toate acțiunile reprezentanților unor organizații neguvernamentale, inclusiv Consiliul Național pentru Participare drept intimidare a membrilor Comisiei Electorale Centrale și intenție de a influența decizia CEC, unica instituție abilitată cu dreptul de aprobare a hotărîrii privind inițierea Referendumului.


http://www.psdm.md/?lang=md&menu_id=1&info_item_id=651
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 21:40:54
         
 
  Sigur se poate divaga, pot fi lamentări, etc. Se uită însă esențialul: avem de rezolvat o problemă tehnică. Determinarea numărului real de cetățeni cu drept de vot la referendum. Punct.(E. C.)

De ce acum, dupe?...

Ehhe, pai daca baba avea doi boi/Era misnistru de razboi!

PS: Cuplul de avortoni Ponta-Crin ne-a dovedit ca nu stie sa piarda. Si cine nu stie sa piarda, nu stie nici sa castige.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-02 21:40:00
         
 
  Andrei,
Esti sigur ca-i scris de Ponta ?
Sa nu fie un plagiat.
Parca Ioan Peia a scris asa ceva !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-02 21:39:56
         
 
  "Blestemul tarii tunand sa cada
Pe capul vostru nelegiuit!
Blestem si ura!... Lumea sa vada
Cat rau in lume ati faptuit!
Fie-va viata neagra, amara!
Copii sa n-aveti de sarutat!
Sa n-aveti nume, sa n-aveti tara,
Aici sa n-aveti loc de-ngropat!
Si cand pe calea de vecinicie
Veti pleca sarbezi, tremuratori,
Pe fruntea voastra moartea sa scrie:
Dusmani ai tarii! Cruzi vanzatori! "
de Victor Ponta
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 21:36:30
         
 
  O tiganie de tip bolsevic.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 21:34:42
         
 
  Sigur se poate divaga, pot fi lamentări, etc. Se uită însă esențialul: avem de rezolvat o problemă tehnică. Determinarea numărului real de cetățeni cu drept de vot la referendum. Punct.

Evident, cu această ocazie, apar și alte erori. Colaterale. Care trebuie și acestea lămurite ori corectate.

Însă, cu acest prilej, s-a demontat mecanismul diabolic, prin intermediul căruia România a fost ținută captivă, dându-se aparența democrației. De aceea m-am zbătut anul trecut cu acel proiect de lege pentru alegeri corecte. Toate elementele esențiale ale proiectului au fost, practic, "validate" cu ocazia acestui referendum. Deși am avut mai multe discuții cu lideri politici importanți mergând până la un vicepreședinte al Senatului, nu am reușit să conving pe nimeni să-l depună în Parlament. Mai rămâne soluția de a strânge 100.000 de semnături. Probabil de săptămâna aceasta voi începe strângerea acestor semnături. Și voi invita și membrii Europeea să mi se alăture.

Până atunci, suspendare ușoară! Demiterea este aproape. Un bob zăbăvă.

PS. A mai vorbi acum de lovitură de stat, bolșevism etc. în condițiile în care 7,5 milioane de români au votat pentru demiterea președintelui suspendat, în fapt, președintele demis, avant la lettre, nu mi ține de polemică sau opinie. Ci, din păcate, de patologie. Chiar și numai socială!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-02 21:31:04
         
 
  Toate astea se rezuma la un singur cuvant: TZIGANIE!...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-02 21:29:47
         
 
  Corect, domnule Cercel, corect! 4. 63 este euro azi pe interbancar!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-08-02 21:23:35
         
 
  Domnule profesor,
Io cred ca Ponta si cu acolitii lui ar trebui sa-si dea demisia pentru ca nu au fost in stare sa organizeze acest referendum asa cum scrie la carte.
De la inceput s-a umblat cu cioara vopsite, ba ca va fi 50+1 din cati voteaza, ba ca 50+1 din cei care au dreptul la vot. Chestia e ca USL-istii n-au fost concentrati, daca, asa cum spun ei, au facut aceasta coalitie pentru binele poporului si al tarii, la organizarea referendumului, fiind convinsi ca toti vor vota ca Base sa fie destituit.
Iata ca lucrurile nu s-au petrecut dupa socoteala lor si acum cauta orice mijloace, de a nu pierde trenul.
Lucrurile vor fi mai complicate, pentru ca in septembrie, dupa ce CCR va da alt verdict, va fi randul PDL-ului de a face contestatii.
V-ati gandit la asta ?
Nu mai conteaza acum ca ne-am facut de ras in fata tarilor civilizate si nici de faptul ca economa e la pamant, leul cade, si, cel mai important, bani, ioc.

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-02 21:21:02
         
 
  Am ajuns de rasul lumii, asta e clar. Avem doi handicapati, unul premier si altul interimar de profesie, care au dat o lovitura de stat, dar nici macar aia cu finalizare. Europa ne-a oferit ocazia sa ne clarificam pozitia, iar dupa ce s-a votat in procente de pana 250%, furand asa cum bine va spuneam, cu urna vesela si mobila, foarte mobila si foarte vesela, ei bine, pentru ca nu le-a iesit socoteala cu finalizarea, acum vor sa se renumere pana le iese.
Suntem absolut ridcoli ca natie, o adunatura de bolsevici pensionati, o treime care isi prigoneste intelectualii si nepotii iubitori de libertate si civilizatie, o treime incapatanata sa demita presedintele ales in mod liber si democratic.
La ora aceasta, avem un premier fara credibilitate si fara demnitate secondat de un presedinte repetent si labil
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-02 21:15:06
         
 
  Este o schimbare a regulilor jocului dupa ce jocul s-a incheiat. Chiar daca o numarare facuta a la Pristanda de Crin si Ponta ar fi facut in termen ( baietii sunt la mare si isi pregatesc retragerea) nimic nu se va schimba semnificativ. Ramane graba dementa a puscariabililor de a scapa de Basescu. Daca Basescu era chiar un dictator si ei, vremelnicii, ar fi avut girul populatiei, atunci poporul roman ar fi iesit la vot in proportie uriasa.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-08-02 21:14:28
         
 
  Ce facem atunci? Anulam si alegerile locale? Doar si acolo s-a mers pe acelasi numar de alegatori.
Facem referendumuri pana pica Basescu?
Si hai sa zicem ca pica dupa 5-6 incercari... Ce au sa faca atunci Ponta si Crin? Ca altceva decat "Jos Basecu!" nu stiu. Vor fi expirati sii ii vom inlocui cu altii?
Sunt curios doar.

PS; Imi inchipui ce rade lumea civilizata de noi acuma cu renumararea asta de oua... :)


 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-02 20:47:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE