FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
TRISTEȚEA UNUI EMIGRANT
Text postat de Stelian Platon
Tristețea unui emigrant

Ne-mprăștiem prin goala libertate crasă,
Noi complicii ai unei vremi cu duh posomorât.
Acriți și cinici ne-am îndepărtat de casă,
Am închis în casă vânt și am pus cheia de gât.

Ne-am hotărât să fim și teribil credincioși,
Bătrâni avem și fii care se-ngrijesc de toate.
Suspină-n val oceanul sfidat de albatroși
Și drumul nostru ars de atâta libertate.

De ar avea ecou durerea mea sub umăr,
S-ar speria și-acolo, pândind zeloși din umbră
Eroii mei văzuți în filme fără număr,
Dându-mi azi prilej de muncă și o viață sumbră.

Rătăcim aici și nu mai suntem un nume.
Suntem doar idei înscrise pe listele de sclavi.
Purtăm în geamantane lacrima prin lume,
Plecați din țara flască și ruinată de gângavi.

Și cine poate ști câți mai mișunăm sub soare ?
Un Bilderberg doar, ce-a plănuit să ne omoare.
10-06-12
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  maestre Peia, lasînd la o parte faptul că www.europeea.ro nu e site-ul meu (era să zic, mai pe înțelesul domniei tale, "a lu mama"), ca să fiu în drept a-i mîzgăli una-alta pe fronti(o)spiciu, și că motto-ul (mai mult sau mai puțin mediatizat) al acestui spațiu (singurul unde ție și amicului Recheșan, cu superbă generozitate, vi se mai îngăduie zbenguiala zilnică) este "intră cine vrea, rămîne cine poate", mărturisesc că singura sintagmă care-mi pare potrivită pentru a-i descrie starea, este "beware of dog".
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-19 19:28:08
         
 
  Și totuși eu sunt
Platon



Așa. Și? Vanitate.

Ioan Peia are dreptate. E jalnic. Textul.

Totuși, Ioan Peia nu are dreptate pe deplin. E dreptul domniei voastre, domnule Platon, să vă exprimați aici.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-06-19 18:29:09
         
 
  "ceata lui pițigoi, dai într-unu' țipă doi..." din străfundurile Lumii Noi!
epigramist, pe frontispiciu scrie Atelier literar, nu "veleitar" sau de "buzunar"(cunoscuții știu de ce e valabilă precizare și la propriu și la figurat)..ție ți se pare cumva că stimabilul Platon face literatură aici?fiindcă atunci vom discuta la obiect, cu exemplificări clare, pe-nțelesul oricui.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-19 18:00:55
         
 
  Într-adevăr domnule Ioan Peia, „e o blasfemie” să vă aibă cineva în preajmă. Deși vă apreciam superioritatea literară în comparație cu altcineva, iată că vine și o zi în care constați că falsitatea iese singură la vedere.Ca și minciuna, că doar tot minciună este în fapt Acum vă simt așa cum sunteți.
Nici măcar ce scria de curând plecata dintre noi, apreciata poetă Elena Munteanu (Dumnezeu s-o odihnească, știu că tot la fel de urât vă mirosea când îi întâlneați versurile. M-aș bucura să fiți singurul care scrie ce și cum trebuie, și poate încă vreo doi prieteni.
Dacă, după cum văd răspundeți ofensat, și atunci când cutare coleg vă temperează, amintindu-vă aspecte concrete dv. luați foc atunci veți fi trecut acolo unde vă e locul în conștiința oamenilor. Într-un ateliar literar, nu au ce căuta nume consacrate decât poate numai pentru a coordona o activitate literară și nu să concureze începătorii. Iubitorii acestei arte care persistă în a-și însuși modalitatea de a crea, ar trebui să fie fericiți că în acest site pot fi se găsesc oameni luminați în domeniu și pot ajuta atât bunul gust pentru artă, cât și pacientul în cauză.
Dar e și greu să lucrezi cu oamenii atunci când, așa cum ați lăsat să se înțeleagă, singurătatea va dat satisfacția de care duceați lipsă. Iar noi vom persevera sperând că vom găsi înțelegere alături de cei mari (ca dv.). Iar când vom fi pe picioarele noastre puternic, ne vom aminti cu plăcere că nu mai existați,iar numele meu nu vă mai poate da frisoane.
Și totuși eu sunt
Platon
 
Postat de catre Stelian Platon la data de 2012-06-19 17:28:09
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Stimate domnule ioan peia, daca nu ati fi orbit de neimpliniri si de esecuri personale ati putea vedea ca in partea din dreapta sus a sitului scrie clar pentru toata lumea: Atelier Literar.
Asadar si prin urmare, la valoarea dvs. intrinseca de ce nu mergeti sa va produceti pe situl Uniunii Scriitorilor sau pe cel al laureatilor premiului Nobel pentru literatura?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-06-19 16:43:41
         
 
  mr editore,
Uite care-i problema:
Dacă, alături de acest aberant principiu, care nu are absolut nicio echivalență în penibilitatea formulărilor de gen, ei bine, dacă veți pune, drept motto al saitului - vizibil, pe frontispiciu - această drăgălașă sintagmă, sub forma aceasta: "Cei ce pledează pentru supremația valorii sunt excluși. Cei care pledează pentru prostul gust și abundența kitchoasă sunt bineveniți", eu jur pe ce-am mai sfînt că nu mai calc pe aici. Aceasta, întrucît, extrem de înjositor fiind pt mine atare discriminări, aș fi un idiot să mai persist. De ce o fac acum? Pentru că am, încă, naiva convingere că posesorul acestui sait seva trezi la realitate și va vindeca acest loc de buruienișul infest care l-a năpădit!
(Oare să fie și ultima-mi formulare un motiv de cenzură?!)

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-19 15:45:41
         
 
  da, Peia, există. acest poem a fost validat de d-l Cristescu, personal, în numele principiilor de funcționare a site-ului pe care îl conduce, și al cărui proprietar este. evident, l-aș fi validat și eu, din moment ce am aderat la valorile și principiile europeea. de cîte ori trebuie să ți se explice că aici primează dreptul la liberă exprimare? de ce citești Stelian Platon dacă tot nu-ți place?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-19 15:30:51
         
 
  balcîze
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-19 13:53:18
         
 
  Dom'le, aș vrea să știu:
Chiar există editori care lasă vederii așa enormități: șchioape, balchize și lălîi, cît privește construcția prozodică și, vai! împănate de greșeli gramaticale?
Asta nu-i în regulă!
E rușinea rușinilor, oricît de mult s-ar supune aberantului pricipiu : "contează libera expresie, nu calitatea"!
Dumnezeule, ce blasefmie!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-19 13:36:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE