FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Noul sport național
Text postat de adrian mihai
dacă nea ion, încalte,
saltă halbele prin halte,
mă întreb și eu, subtil:
s-o numi halterofil?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Oops!... deci peia e ciripitor la Secu? Banuiam eu. Salut colega!

(Nu cu tine vorbeam, ioane, ci cu Adrian Mihai!)

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-21 23:58:56
         
 
  Bați cîmpii, neamule!
Văd că, deși ți-am cerut să faci precizările necesare, o dai cotită și, deci, nu mai am ce discuta cu tine. Crezi că eu fac investigații dedectiviste, ca voi, să aflu cine, ce, cu cine, cu ce? Gudură-te la cine poftești, gîngurește cu cine dorești, dar fă-ți de treabă-n altă parte.
Îți recomand, adică, să mă ocolești și să nu-mi mai pomenești numele, care, cum vezi, nu e un pseudo.

PS: Eu nu avut niciodată, niciun stăpîn.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-20 02:57:22
         
 
  1. care îți este numele real?
2. am schimbat vreodată vreo vorbă, față către față?
3. nu am lucrat în masa de verificare, deci eroare.
................................
Așadar, aștept precizările necesare, mopețel, ca să știu cu cine am de-a face.


Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-19 19:13:53

mr peia, când mai anțărț îmi scriam numele complet icișa, in site, nu aveai ochi să vezi. și nici urechi să auzi, ele fiind făcute pâlnie în direcțiile ordonate de superiorii lu' tălică! ia cată matale în postări mai vechi...

da, am vorbit, chiar așa, față în față, e vina mea că memoria de care dispui șontâcăie? ia două linguri de untură de pește și o faci ca nouă...

că ai lucrat sau nu la masa de verificare emportă mai puțin, faptul că abați discuția de la un deget îndreptat spre tine (desemnat fiind drept ascultac) către presupusa pornire bahică a nu importă cui, io zâc că te demască încă o dată.

exact ca în povestea aia în care hoțul strigă "prindeți hoții!". dacă alții n-au sânge în ei să spună ce gândesc în ceea ce te privește, uite că eu îți pun oglinda în față.

încă se aburește...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-05-20 01:37:30
         
 
  p.s. de vină pentru insomnie e finala champions league, de care uitasem :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-20 01:23:22
         
 
  Nu, stimată doamnă Ștefan... timpul vieții noastre nu-i pierdut dacă îl folosim pentru restabilirea unor adevăruri. Fie ele și derizorii, în comparație cu marile enigme ale Cerului, ale Universului, ale Creației... micile adevăruri ale demnității noastre.

De altfel, mă întreb dacă, aflîndu-vă în locul meu, ați fi citit "fugitiv" astfel de dialoguri.
Ceva mă face să cred că nu.

Mă mai întreb, desigur, tot retoric, ce-ați fi răspuns în locul meu.
Ați fi spus "domnule Peia, vă rog să mă scuzați, timpul nu-mi permite să vă confirm dacă și cînd vă ascult telefonul, dacă-mi bat zilnic soțul sau doar lunar, și nici dacă, pardon, borăsc pe preșuri, noaptea, cînd mă-ntorc acasă. Săptămîna aceasta, pe lîngă cele 77 de proiecte universitare în derulare, trebuie să rezolv cîteva aspecte matematice ale teoriei superstringurilor, chestiune, ați înțeles, de-o grandoare menită parcă să scoată în evidență, prin contrast, micimea ființei umane cantonată în astfel de chestiuni... Oricum, vă mulțumesc pentru atenție, pentru vigoarea intervenției, vă mulțumesc că mă țineți trează și activă... vă mai aștept."

Oare?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-20 01:20:42
         
 
  Am citit fugitiv câteva comentarii și nu-mi vine să cred cu ce își pot pierde unii timpul! Păcat. Sunt teme importante ale vieții, sunt întrebări fundamentale care nu au încă răspuns, sunt opere care așteaptă să fie scrise, sunt fapte istorice și dezbateri care așteaptă puncul de vedere, poate al fiecăruia dintre noi, să câte și mai câte probleme majore. Nu este păcat să vă pierdeți timpul cu acuze reciproce, cu atacuri la viața personală, cu imixtiuni nepermise în această viață personală, etc? Și, probabil domnul Cristescu este de vină. Nu-i așa?  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2012-05-20 00:31:31
         
 
  Pierzi meciu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-19 23:40:05
         
 
  nu mai zic nimic, mă culc.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-19 22:50:27
         
 
  Da, o caftești cu ză făcălețu!
Zi că nu-i așa?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-19 22:44:56
         
 
  Dacă am zis, așa este!
Înseamnă că atunci am fost agil!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-19 22:38:02
         
 
  pentru chestia cu țigănia, dacă îți prezint textul, linkul, etc, o să zici că-ți fac dosare. e greu de înțeles că lucrurile astea se uită greu.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-19 22:28:48
         
 
  In taberna quando sumus,
non curamus quid sit humus,
sed ad ludum properamus,
cui semper insudamus.
quid agatur in taberna
ubi nummus est pincerna,
hoc est opus ut quaeratur;
si quid loquar, audiatur.


ok, acum să văd cum ai ajuns la concluzia că-mi bat nevasta. dacă e nevoie, o rog să te sune, și să-ți spună ea ce și cum...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-19 22:26:32
         
 
  When we are in the tavern, we do not care about what earth is
we set about gambling and over that we always sweat.
We must investigate what happens in the tavern where money is the butler; pay attention to what I say.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-19 21:43:22
         
 
  Asta cu țigănia parcă nu-mi prea amintesc să o fi zis, dar... în fine!
Pigmentații sunt în altă parte.
Și nu-i știu numai eu. I-am numit fără echivocuri.
Apoi, mai e vorba și de caracter.
Că așa se zice: ai apucături de ozeneu!
Așa se zice - ca expresie.
Și cît de simplu, pentru un ochi mai agil, să-i vadă...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-19 21:35:47
         
 
  p.s. modificare pt. care ar trebui să cer acordul părinților și bunicilor mei, chestiune ceva mai dificilă.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-19 21:10:26
         
 
  "Bibit miles, bibit clerus,
bibit ille, bibit illa,
bibut servus cum ancila.
bibit velox, bibit piger,
bibt albus, bibit niger"*

Eu tot nu văd care ar fi problema.
Transferați discursurile pe o pistă falsă, doar pentru a-mi abate atenția de la problemele vitale ale saitului.
Comitetul de criză europeic, întrunit în ședință de urgență, va rezolva și problema ascultării telefoanelor. S-a dat comandă pentru cîteva furtuni solare de lungă durată.

* - din producția medievală a goliarzilor
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-05-19 21:09:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ioane, să nu divagăm.
am băut, deci, cîteva pahare de ceva (nu contează ce), cu o anumită ocazie, undeva, unde erai și tu, la aceeași masă.
și am îndrăznit să nu mă îmbăt. de aici ai tras concluzia că sunt bolnav de ficat?
că sunt alcoolic? un alcoolic s-ar fi făcut praf imediat.
ceva nu se leagă. în fine.
bun. cu acea ocazie m-ai văzut. chiar sunt țigan? ești sigur? nu găsesc nimic rușinos în asta, dar dacă da, ar trebui să operez o modificare în buletin.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-19 21:02:36
         
 
  Nu am spus că te-am văzut beat.
Ci că bei.
Ești tare-n cerbice, tre să recunosc.
Dacă eu aș fi ingurgitat cam cît tine, la o masă - știi tu - nu doar aș fi devenit foarte vesel și vocal - dar m-ar fi adunat chelnerii de pe mozaicuri.
Bine, acum dacă e să comparăm, și tu ești un biet novice față de un lipovean, iar lipoveanul un biet copil față de un rus din fundul nu'ș cărei gubernii.
Da' asta nu este o scuză.
Bei. Chiar binișor. Nu cincizeci de cinzeci, da' o sticloanță de tărie, cam la fro cîteva ore, tot mărunțezi. Nu ai ajuns la clătinare, da' domn fiindu matale, cum să-ți permiți față de onorata asistență să te dai în fapt! Asta și-a permis numai poetul vostru preferat, cu rezonanță de căruță, care se clătina în mijlocul unai alte asistențe, ceva mai selecte, ca o trestioară gînditoare în mîngîierea catifelată a brizei de baltă (te-ai prins de metaforă, nu?)

Dacă ai vomitat pe preșuri?
Posibil. Majoritatea chercheliților nu au timp să ajungă la chiuvetă și se basculează pe itinerariul către. Nu cred că ai preșuri, fiind un nene supțire la falcă.
Dar distractiv e că, deși te dai ca avînd simțul umorului, atunci cînd e vorba de tine îți dispare brusc, nu mai sesizezi diferența dintre faptă și satiră, care, de regulă, accentuează defectele personajului, pt a le scoate mai bine în evidență.
Știi cam cum ar fi cu diferența asta? Ca aia dintre un ECHILLBRAT, ca tine, (bine, uneori, ușor dezechilibrat, da’ nu de tot, de tot!) și un „frustrat”, ca mine! Că tu, par ex, de unde știi că eu sunt un frustrat. Tot din vedere? Sau ai tu, și amicii tăi – gentelemeni sadea, ce nivelu meu de trai! – aveți voi nește radare speciale, montate-n șaua turcească, care detectează genul ăsta de tare?
De junde știți, a?
Oricum, vă stă formos în haită!
Și mi-a plăcut teribil modul cum ai reacționat, răzbunîndu-te: s-o spun cu majuscule: MI-ZE-RA-BIL!
Apropo: cum ți-ai permis să postezi o porcărie ca aia, semnată de o muiere aflată în stare de isterie acută? Nu ți-a tremurat un piculuț mînuța cremenală?
Știi ce-aș putea spune?... Fincăci sunt băiat deștept, tre să recunoști: că, intuind ce gen de caracter ai, vei ajunge să faci un astfel de gest, demn de tine.
Te-am dat în vileag, oh! Te-am prelucrat, oh! Ai aquiesat, oh!
Oh, oh, oh (suntem în plin șiekspiiir, no?, am creionat un nou tip de personagiu)
Asta-i dixtracția mea: să-i determin pe indivizi să se dea în fapppt!
Tu, voi... și ecsintescu: pe ăla l-am silit să-și vidanjeze conținutul, în plin sait.
Pe tine, să-ți dai în vileag caracterul.
De ăilalți, de peste apă, bașca spîrneii ce se tot încurcă în picioarele tale, nu mai vorbesc, că nu au fost atît de abili ca tine.

PS: Iote ce exercițiu de întreținere a vioiciunii scrisului am făcut și azi, pen’ care tre să-ți mulțumesc.
Nu, zău!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-19 20:11:54
         
 
  p.s. nu de altceva, dar mai devreme sau mai tîrziu, va citi multă lume ce scriem noi aici.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-19 19:26:38
         
 
  Ioane, ai putea preciza cu ce ocazie m-ai văzut beat?

că veni vorba, ai putea proba afirmațiile că sunt bețiv, că-mi bat nevasta și borăsc pe preșuri (aici aș vrea să-mi spui unde se mai găsesc preșuri în România, aș vrea să-mi cumpăr unul), că sunt țigan și bolnav de ficat?

ia-le ușurel.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-19 19:24:12
         
 
  Nu știu cum se face, dar toți ăștia cărora le pui întrebări directe, complet lipsite de echivoc - fie că o scaldă, fie că dispar din peisaj, pînă se așează praful! E, așa, un fel de tactică specifică...
Așadar, aștept precizările necesare, mopețel, ca să știu cu cine am de-a face.
Numele meu e în clar, nu m-am ascuns niciodată, semn că nu am avut de ce, asta-i evident și pentru un prost de duzină: nu e nici escu, nici aferel, nici adrianel, nici altea alea.
Dupe care, mai stăm de vorbă, cum să zic?... față către față, nu față către dos.

Asta-i una...
A doua:
esculică, nu e nevoie de cine știe ce bărbăție pentru a face precizarea asta, dar nu prea pricep de ce ți se ridică anteresu brusc, vizavi de atare chestiune?!
Dacă bănuiești că fac aluzie la tine, ei bine, părăsind contextul și îndreptîndu-mi lupa către matale, nu poți nega că-ți cam place beuturica. Că, negînd, înseamnă să minți cu ceva mai multă nerușinare. Asta o văzui eu, cu ochii din dotare.
Negi?
Sau te consideri calomniat?

Și care-i politețea, mă rog frumos? Că eu nu sesizez diferențe de ton în ceea ce mă privește. Altfel spus: ce mi-i în gușă și-n mănușă!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-19 19:13:53
         
 
  @ Ioane, dacă ești bărbat, fii bun și precizează cine e persoana desemnată aici cu apelativul "șeful tău", și care le "are cu halbele". ok?

dacă într-adevăr ascultai și telefoane, nu te mai întreb, desigur, e o infamie. îmi pare totuși ciudat că, brusc, ai devenit foarte, foarte politicos.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-19 18:52:22
         
 
  1. care îți este numele real?
2. am schimbat vreodată vreo vorbă, față către față?
3. nu am lucrat în masa de verificare, deci eroare.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-19 17:02:19
         
 
  ps. chiar îmi plăcu treaba cu 50 de cinzeci. e bine să faci o schemă și pt cei care încă nu înțeleg despre ce e vorba în propoziție, sunt convins ca sunt destui...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-05-19 16:43:19
         
 
  cum, dom' peia, ce învârteam pe la masa de verificare interurbană din lixărdrie? uitași așa de repede sau te faci dăcât? căz doar amândoi aveam aceeași misie, să ascultăm telefoanele altora...

acuș văz că ne veni rândul, ne ascută alții pe noi! asta-i viața, contra-mopete!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-05-19 16:41:11
         
 
  Mopete,
Te-a-ntrebat cineva cît e ceasul?
Iar te mănîncă-n dorsală?
Ai sărit în ajutorul șăfului?
Îi ești subordonat la rețele?
Dar, apropo, ce învîrteai tu, măi mopețel, prin telefonia alexandrină? Că io habar nu am cine ești tu!
Ai stat la sicret, cumva?

PS: Dacă e vorba de halbe, să știi că șăfu tău le are cu astea. Ba chiar cochetează cu ceva cinzeci! Adică linge, una după alta, fo cincizeci de cinzeci! (că tot te dai tu-n vînt după joaca de vorbe). Io nu pun strop de alcool în gură. Așa că poantele tale idioate, de ins care și-a aranjat "cultura" integramistică din revistuțe de tiraj confidențial, ei bine, pontuțele tale au taman valoarea unui găinaț de cioară, pe un par de pe hotară.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-19 14:42:48
         
 
  măi, camila, vorba ceea:
treaba este de bontón
dacă bea nenea ion
și se cherchelește peia...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-05-19 14:24:53
         
 
  Poate e un halbofob
si prefera pe uscat
sa isi faca al sau job
ca doar e...calificat.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-05-19 10:59:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE