FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Inițiativă
Text postat de Emanuel Cristescu
"Eu, Adrian Suciu, cetățean român, scriitor, funcționar public, tată de familie, șofer și posesor de autoturism, am decis ca, începînd de astăzi, 24.02.2012, să nu mai calc în viața mea într-o stație Petrom și să nu mai dau nici un leu din banii mei acestei companii. Cum eu mă simt suficient de bine pentru că am luat această decizie, eventuale gesturi de solidaritate am să le consider doar semne de prietenie!"

http://www.facebook.com/adrian.suciu/posts/362732230415304?notif_t=feed_comment_reply

reacții:

Robert Mihailescu xxx, la mine e decontata de firma nevestei, si e obligatoriu petrom...
acum 42 minute · Îmi place

Ionuț Popa Poți să dezvolți acest subiect? Sunt curios ce anume te-a determinat să adopți această atitudine.
acum 40 minute · Nu-mi mai place · 4

Adina Osan lukoil si rompetrol au scumpit si ei, poti face update
acum 28 minute · Îmi place
Ion Corbu Buna initiativa. Vor apărea spărgătorii de grevă. Rațiunea este simplă. dacă nimeni nu ar mai cumpăra de la o rețea, sigur ceilați vor face profit însă rețeaua de la care nu se mai cumpără va trebui să reducă prețurile. Pentru că acești monopoliști, într-un stat neputincios și ticălos, fac profituri imense.
acum 22 minute · Îmi place
Ion Corbu Nici eu nu voi mai călca în stațiile Petrom.
acum 21 minute · Îmi place

Ionuț Popa Că tot veni vorba de monopoliști, ar trebuie să ne îndreptăm atenția și către CFR.
acum 17 minute · Îmi place · 1

Petronela Popa ce bine ca am numai bicicleta.nu am hotarari de luat.wow.
acum 12 minute · Nu-mi mai place · 1
Ion Corbu Nu putem purta mai multe războaie o singură dată. Ar trebui să-l ducem pe acesta la capăt. Petromul utilizează forță de muncă românească, deci cu salarii de mizerie (o primă sursă de câștig nemeritat) apoi a preluat pe nimic resursele noast...
Vezi mai mult
acum 12 minute · Îmi place · 1

Iulian Sirbu Adrian, eu n-as mai calca in nicio statie de benzina, dar n-am ce face. Dar oricum calc din ce in ce mai rar. Problema este ca marii transportatori care cumpara masiv tot vor cumpara de la Petrom. Asa ca protestul nostru nu prea va avea efect. Eu insa sunt gata sa ma alatur!
acum 9 minute · Îmi place · 2
Ion Corbu Să-i sensibilizăm, mobilizăm și să-i convingem și pe marii transportatori. Dacă începem și fiecare distribuie link-ul nu numai aici se poate dezvolta în progresie geometrică. Și când vor vedea că le scad vânzările s-ar putea să se mai gânde...
Vezi mai mult
acum 3 minute · Îmi place

Ionuț Popa Nu putem purta mai multe războaie o singură data, într-adevăr, însă le putem lista în funcție de urgența cu care bunul-simț reclamă o acțiune imediată împotriva acestor organizații parazitare.
acum 2 minute · Îmi place

Dan Iancu nici eu n-am sa calc...
acum 2 minute · Îmi place
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  In provincia Ontario din Canada (preturile benzinei variaza de la o regiune la alta), pretul unuil litru de benzina este azi $1, 30 dolari canadieni.

Dolarul canadian este acum ceva mai puternic decat cel american, dar se poate considera aproximativ la paritate.

Anul trecut pretul benzinei era 99c, iar acum doi a ani 65c.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2012-02-25 19:43:23
         
 
  Domnule profesor,
Preturile la benzina de California variaza in momentul de fata in jurul cifrei de patru dolari pe galon care inseamna aproximativ un dolar pe litru. Pretul mediu pe Statele Unite este cam 3,5 dolari pe galon. In California benzina este mai scumpa fiindca se cere, conform unei legi din statul asta, o alta benzina care emite gaze mai putin poluante. Pretul la benzina este stabilit de libera concurenta: o firma vinde benzina cu zece centi mai putin pe galon si celelalte firme se straduiesc sa faca la fel ca sa nu le plece clientii. Nevasta-mea este o mare luptatoare impotriva speculei cu benzina, asa ca merge tot timpul si cumpara de un loc stiut de ea de mult timp ca are benzina cea mai ieftina. Economiseste, dupa calculele mele, cam trei dolari pe un plin dar arde benzina de patru dolari pana ajunge si se intoarce de la locul cu pricina. Uzura masinii nu se pune la socoteala fiindca obiectul de transport al sotiei mele a fost cumparat de mine. Eu nu-i fac nici un fel de observatie fiindca stiu ca pentru sotia mea principiile sunt mult mai importante decat banii sau timpul pierdut.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-02-24 19:35:02
         
 
  contractul de privatizare petrom a fost, probabil, cel mai mare dezastru postdecembrist, cu șanse slabe de a mai fi egalat vreodată (în afară de aur, unde RMGC e în pole position, nu prea mai avem ce vinde pe nasturi, deși ne străduim). știu că la un moment dat parlamentul României a cerut descretizarea și renegocierea lui, dar n-am mai auzit nimic.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-02-24 17:01:38
         
 
  Rog colegii de prin alte țări să ne spună care sunt prețurile la carburanți în țările lor și cum sunt reglate prețurile pe acolo. Poate aflăm câte ceva și poate facem ceva. Așa ăștia ne toacă mărunt sub masca unei concurențe de mucava, în fapt un cartel în spatele ușilor închise, în toată regula. Într-un stat care și-a dat pe nimic resursele și și-a abandonat cetățenii!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-24 16:55:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE