FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Rusine pentru mass-media manelizata din Romania !
Text postat de Emanuel Cristescu
Iată ce am primit în imbox, cu invitația de "a da mai departe" Ceea ce mă și grăbesc să fac.

"Presa din Franta a inceput sa ne catalogheze tigani acum 15 ani.
Presa din Italia nu ne scoate din tigani, iar elvetienii ne spun ciori si corbi.
Norvegienii se plang ca sunt victime ale inselaciunilor din partea tiganilor romani care le vand cupru pe post de aur.
Toate aceste natiuni au insa un numitor comun: presa locala, ziaristii din aceste tari, isi apara conationalii, aratand cu degetul Romania, natiune care in proportie de 70 % ajunge in Europa sa se identifice cu sintagma de "Tzigania" sau tara tiganilor europeni.

Cum s-a ajuns aici ? Nu discutam despre impotenta diplomatiei romanesti care, si-a facut o traditie din a fi una din cele mai, nu slabe, ci fricoase, lipsite de reactie diplomatii europene, care nu face mai nimic sa apere pozitia romanilor in lume [ in Elvetia ciorile de romani sunt striviti in presa de o saptamana si nu exista inca nici o reactie oficiala a MAE, ca doar de aia platim taxe si impozite, ci discutam despre faptul ca, in Romania, este poate singura situatie in care mass-media, nu numai ca nu ia apararea romanilor care tind sa fie identificati cu etnia rroma, insa promoveaza o Romanie manelista.

Discutam cu un prieten, manager la o companie elvetiana din Romania, care, pe marginea atacurilor la adresa romanilor din Elvetia, mi-a transmis aceste lucruri :
"Draga Iulian,
Vad si remarc, pe buna dreptate, ca romanii sunt supusi unui tir de acuzatii ingrijoratoare in Elvetia. Sincer este prima oara cand in tara mea, conationalii mei se pronunta cu asemenea agresivitate la adresa unei natiuni europene, insa, hai sa vedem cum s-a ajuns aici. Eu, stii bine, lucrez si locuiesc in Romania de 5 ani.

Dragule, sunt socat de faptul ca, in presa romana, nici macar un singur ziar nu a scris editoriale de atitudine fata de linsajul mediatic la care sunteti supusi in Elvetia.
Sunt surprins sa vad ca oficialii din politica voastra externa se fac ca nu vad si ca nu aud, si nu se declara, oficial, macar ingrijorati de escaladarea acestor lucruri la adresa romanilor in presa elvetiana.

Pai daca voi nu va aparati, cine sa va apere ? Stii de exemplu faptul ca, au existat luari de pozitie din partea presei germane, adica au ajuns ziaristii nemti sa-i apere pe romani, in vreme ce ziaristii vostrii nu spun nimic ? Pentru un elvetian este o chestiune ciudata, pe care o poate elucida doar traind in tara voastra.
Pentru ca, sa ma ierti insa, programele voastre TV abunda de productii centrate pe imaginea tiganilor.
De Revelion am vazut o chestiune groteasca, am vazut cum niste valori istorice ale romanilor, erau jucate de catre niste celebritati locale carora voi le spuneti manelisti.
Fetita mea, invata la scoala germana din Bucuresti, iar colegii ei, discuta in pauze despre aventurile unei printese in filmul Inima de Tigan.

In ziarele voastre, nuntile, divorturile si viata tiganilor fac cap de afis, astfel incat intreaga imagine a tarii este construita in jurul lor, astfel incat, cum vreti sa nu fiti identificati cu ei, adica, cultura voastra ca popor deja este asimilata de cultura tiganilor romani, si cred ca este un eveniment unic, in care o etnie fara civilizatie sa domine un intreg popor si aici ma refer la faptul ca, vina o poarta mass-media care este centrata si preocupata sa faca audienta, exacerband la maximum imaginea tiganilor, astfel incat, in mod firesc tara voastra a ajuns sa fie asimilata cu locul de bastina al tiganilor europeni."

Sinuosul drum al lebedei din Austria catre gratarele faraoancelor si magraonilor a trecut invariabil prin presa romana. Iata ca aceasta goana dupa audienta, care implica scoaterea in prim-plan al non-valorilor, al manelistilor, au adus Romania la stadiul de cultura facuta sub coviltirul carutei.

Mega-productii gen Inima de Tigan sau Regina, nu trebuie sa uitam ca au avut audienta maxima de exemplu in ziua alegerilor, atunci cand ROMANII [nu rromii] nu fost mai preocupati sa nu rateze episodul respectiv, decat sa isi exercite dreptul la vot.
Am facut aceasta paralela pentru ca, in cursul acestei dimineti am discutat telefonic cu Ambasadorul Romaniei la Berna.

Domnul Sava, s-a declarat incantat de faptul ca sunt preocupat de imaginea romanilor in Elvetia, si sincer mi s-a parut a fi un diplomat, care este plin de intentii bune, insa este cam legat de maini si de picioare. Asta pentru ca, dansul mi-a spus ca a informat MAE despre ceea ce se intampla in presa elvetiana la adresa romanilor s-au lipit ostentativ afise infatisand ciorile de romani inclusiv pe strazile oraselor elvetiene si asteapta o reactie a oficialilor romani. Insa, interesante sunt cifrele avansate de domnia sa, care ne demonstreaza faptul ca, Elvetia chiar era ultima tara din Europa care avea dreptul sa ne catalogheze drept ciori, si sa discute, despre un referendum care sa interzica cetatenilor romani, dreptul la libera circulatie pe teritoriul tarii lor.

Astfel pe piata muncii din Elvetia exista circa 750000 de muncitori straini, in aceasta tara posibilitatea de a muncii la negru fiind redusa. Din acesti 750000 de muncitori straini din Elvetia, doar putin peste 3900 sunt romani, adica sub un procent, astfel incat prezenta romanilor este extrem de redusa.
Insa, din acesti 3900 de romani care muncesc in Elvetia, si din cauza carora nu mai au loc sa respire elvetienii, in proportie de 90 % sunt oameni de o inalta probitate profesionala si morala: manageri MBA, profesori, medici adica romani care reprezinta cu cinste tara noastra. Este evident astfel faptul ca, cel putin in cazul acestor atacuri xenofobe din presa elvetia, MAE trebuia sa intervina, pentru ca romanii se simt efectiv abandonati de toata lumea, adevarati fii ai ploii.

Un profesor roman care preda la catedra unei universtitatii din Berna imi spunea: " Am invatat la Oxford, predau de peste 20 de ani, insa nu am crezut ca o sa apuc ziua in care, la curs, studentii sa ma intrebe daca nu cumva si eu am rude tigani in familie! Nimeni nu ne apara, nici presa romana, nici autoritatile romane, nimeni, astfel incat nu ne mai ramane decat sa ne punem cenusa in cap, sau sa renuntam pur si simplu sa mai declaram ca suntem romani ! Inainte de '89 eram priviti cu simpatie aici, noi romanii, eram considerati oameni eminenti, insa in numai 20 de ani, am ajuns sa primim in bloc eticheta de tigani.

Si cum sa nu o faca, daca in presa romana nimeni nu vorbeste de romanii de succes, de romanii inteligenti, si asta pentru ca ziarul se vinde numai daca il are pe prima pagina pe Guta, Minune, etc. Eu refuz sa ma las manelizat, insa asta se pare ca este echivalent cu a renunta sa ma mai consider roman.
Tara mea se cheama Romania, nu RRomania!"

Dati mai departe !

Asa poate ajunge si la un ilustru oficial, care sa ne apere CA DOAR DE ACEEA II PLATIM NU ?????????"
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Andrei Florian, excluzi complet ideea unei monarhii în România? Eu înclin să cred că nu ar fi deloc o idee rea și abia atunci am scăpa definitiv de comunism. Oricum, ținând cont de faptul că oricum abdicarea a fost silită, mă aștept la un referendum în viitor pe această temă.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-15 13:30:03
         
 
  Pe surse:
Inalta Curte de Casație și Justiție a dat câștig de cauză prințului Paul de Romaânia, în procesul în care acesta cere, în numele tatălui său, recunoașterea în România a hotărârii din 1955 a unei instanțe din Lisabona, prin care Carol Mircea a fost recunoscut ca fiu legitim al Regelui Carol al ll-lea și succesor al acestuia, cu toate drepturile ce decurg din aceasta.
Astăzi avem doi regi, Cioabă și Hohenzolern, avem doi prinți, Paul și Duda(Alteța Sa Regală Radu, Principe al României, fost Principe de Hohenzollern-Veringen), dar avem un singur Castel Peleș, o singură moștenire, etc. Va accepta, oare, Mihai de Iliescu să își împartă prada cu rudele sale?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-15 01:11:25
         
 
  Știu că-i simplu să aflați, dar, totuși, întreb: cui aparțin următoarele afirmații și la cine se referă?

“Ce sunt acești oameni ? Țărani ? Nu sunt. Proprietari, nu ; învățați, nici cît negrul sub unghie; fabricanți, numai de palavre; meseriași nu, breaslă cinstită n-au, ce sunt dar? Uzurpatori, demagogi, capete deșarte, leneși care trăiesc din sudoarea poporului fără a o compensa prin nimic, ciocoi boieroși și fudui, mult mai înfumurați decît coborîtorii din neamurile cele mai vechi ale țării”.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 20:44:20
         
 
  mai ia una:

http://www.youtube.com/watch?v=qrPT0jNRLfI&feature=fvwrel
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 20:27:37
         
 
  ia de la băsescu:

http://www.youtube.com/watch?v=ORkWMt5iR6k
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 20:25:04
         
 
  sterol,
Mai sunt pe lumea asta și oameni care nu se masturbează pe ritmuri de iambi și trohei, făcînd pe tălmacii șecspirieni; care nu se ascund în șifonier și emit morse de acolo; care nu se pupă-n poponeață cu camarazii de grupă diversionistă; și care nu se fac că ninge cu îngeri cadaverizați cînd nu se află de partea aialaltă a cimitirului polar.
Pe scurt: care nu sunt josnici și jegoși, cu trese în izmene.
Și eu voi posta, ca reacție, exact același com.
E bine?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 19:52:52
         
 
  epigrantule,
ai omis un amănunt important: doi adulți securiști.
două mîndrețe de adulți securiști. sau doi mîndruți, mă rog.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 19:52:43
         
 
  Epigramist, dar cum altfel? Spre exemplu, dupa atatea dueluri de opereta purtate precum muschetarii de camin cultural, cu sabii de lemn, intre dimneavoastra si domnul Peia nu mai exista nicio diferenta. De fiecar data cand va citesc comentariile, ca sa va pot deosebi citesc rubrica Postat de catre...
De altfel, pana cand m-am edificat cum sta treaba cu clonele, multa vreme l-am considerat pe domnul Peia o clona a dumneavoastra. Acelasi talent, acelasi discurs, aceeasi abordare.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-14 19:38:59
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  * Peia, mai sunt și lucruri frumoase în viață. de exemplu, copiii noștri, prietenii noștri, primăvara, amintirile, visele noastre. scuză-mă, dar ultima ta filipică îmi evocă doar mizantropie, egocentrism paranoic, delir. un suflet torturat de propriile fantasme. nu știu în ce măsură noi, plebea, cretinii, vînduții, spionii, avem nevoie de tine, aici sau aiurea, dar cu siguranță tu ai nevoie de noi. paradoxal sau nu, de-aia și vorbești atît. vorbește.

*d-le Corbu, în semn de protest, am să repostez acest comentariu în fiecare seară, pînă cînd, fie nu voi mai fi user www.europeea.ro, fie nu va mai fi nevoie.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-02-14 19:37:29
         
 
  @Andrei Florian: ganditi exact la fel.
@peia: aici discuta doi adulti.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-14 19:25:34
         
 
  Ba e legătură: ăsta, aferici, e mîndruța lu ăla.
Sau invers, ce mai contează.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 19:19:42
         
 
  http://www.youtube.com/watch?v=3oX57Th7Idg&feature=related  
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 19:18:34
         
 
  http://www.youtube.com/watch?v=A4I9Qrf17Pc&feature=related

Cam tîrziu, da' merse!
Așteptăm și o curentare prezidențială ceva ai serioasă. Un 380, AC, ceva!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 19:18:21
         
 
  Epigramist, cu exceptia faptului ca am fost colegi de serviciu in perioada 1995 - 2000, niciuna.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-14 19:16:02
         
 
  @Andrei Florian: e vreo legatura intre tine si Lucian Mindruta?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-14 19:12:06
         
 
  Da, mă, știm: kamikaze ăsta este al securistului mircea toma, care a spart fosta Academia Cațavencu în actuala academie cațavencu și Cațavencii.
Și umblă cu manipulațiuni prin Piața Universității.
Altceva?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 19:10:13
         
 
  Dar hai să ne batem în linkuri, dară!

http://www.youtube.com/watch?v=h2AAhD8x2tw&feature=related
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 19:06:17
         
 
  Trei articole de pus in rama, un singur autor si Restauratia Comunismului.
Alexandru Hâncu - Restaurația comunistă
"Comunismul l-au vîndut ca pe o chestie cool, trendy, umanistă, socială. Egalitate, libertate, democrație populară. Viață, tată! Totul pentru om! Așa a fost. Îți spun și cum îl chema și unde stătea omul. Banc clasic, da. Ca și ăla cu întrebarea fundamentală: „În comunism, există viață înainte de moarte?“. Ce-am mai rîs… Da, ai înțeles: răspunsul la întrebarea cu Restaurația comunistă rămîne pe data viitoare. Regret, dar nu încape într-o pagină și-un pic. Pînă atunci, încă o temă de gîndire. Orice-ar zice ei, democrația socială e tot socialism. Socialismul e etapa obligatorie spre comunism. Comunismul n-a fost inventat de brute analfabete, bestii inculte, casapi rudimentari. Ci de intelectuali proveniți din prospere familii burgheze, ba chiar din mica nobilime. Gînditori remarcabili. Oameni străluciți. Au vrut numai binele poporului. Cu de-a sila, dacă altfel nu mergea. Siberia, Gulag, Katyń. Pitești, Aiud, Canal. Și așa mai departe."
Sursa: http://www.kamikazeonline.ro/2012/02/restauratia-comunista/

"Eșecul României postdecembriste nu e întîmplător. Cu o grijă remarcabilă, alternativa nu a fost oferită niciodată. Și anume, alternativa politică. Prin eforturi susținute, formatorii de opinie n-au impus-o în dezbaterea publică, spre informarea cetățeanului, iar politicienii, cu rarisime excepții, n-au trecut de la vorbă la faptă. Ba, de regulă, și-au contrazis flagrant vorba cu fapta. De aceea, dreapta românească nu există. De ce-ar exista? Cine are chef să-și rupă gîtul, atacat în haită, zilnic, de stînga, cu răcnete, insulte, populisme, calomnii? Cum pățesc, metodic, cei care încearcă? Rezistența la schimbare e feroce. Explicabil. Feudalii moderni, tehnologizați, își apără, normal, moșia, în blana mielului iubitor de popor. Așteptînd revenirea la sclavagismul modern. Neolibertate, neocomunism. Adică tot comunism. Visul lor"

Sursa: http://www.kamikazeonline.ro/2012/02/restauratia-comunista-2/

Omul care a scapat Europa de comunism

"Daca sunteti liberi sa cititi acest ziar e pentru ca acum multi ani un fost reporter sportiv, ajuns apoi actor si in cele din urma politician, s-a gandit sa va faca acest dar. Din America. N-ati avea astazi in maini 22 daca la putere ar fi Nicolae Ceausescu (ori Fiul), tara in care locuiti s-ar chema Republica Socialista Romania, iar de la Kremlin ar sta cu laba pe noi vreun cumatru de-al lui Leonid Brejnev. Dar uite ca asa a fost sa fie: in 1980, un fost reporter sportiv si actor a fost ales presedintele Statelor Unite ale Americii. Si a schimbat lumea din temelii."

Sursa: http://www.revista22.ro/omul-care-a-scapat-europa-de-comunism-951.html
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-14 19:00:51
         
 
  Da. Sunt foarte rupt de realitate.
Mai vizionează o dată:

http://www.youtube.com/watch?v=6eJPk810QVw

Recomand tuturor celor care mai au îndoieli în privința a ceea ce s-a hotărît cu România.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 18:46:50
         
 
  peia, am umblat mult prin lumea asta, am pasit pe aproape toate continentele, dar nu am vazut inca un om mai rupt de realitate decat tine.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-14 17:33:04
         
 
  Păi, la manevrele voastre, secureilor și vînzătorilor (http://www.youtube.com/watch?v=6eJPk810QVw) - vezi debutul manifestațiilor, cînd ați infiltrat "ultrași" de-ai voștri ca să compromită ideea de protestatari - nu m-ar mira să se întîmple și asta.
Așa că nu te mai strofoca să ne convingi cît de jjjmekări sunteți voi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 17:23:01
         
 
  peia, ce te faci daca ies in piata cateva mii de manelisti si ii cer lui Basescu sa schimbe imnul national in "Dujmani'm poarta pica, mancatzash'?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-14 17:14:25
         
 
  Nenea Peia, iar folosești diminutive, chiar dacă încerci să le îmbraci în alte haine. Chiar nu poți să te adresezi normal unei persoane?! Cred că avea mare dreptate d-l Cristescu atunci când spunea că în cazul celor ca domnia ta este vorba de o obsesie.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-14 17:05:58
         
 
  meteleel,
Nu mai preciza nimic, că numai în capul tău ras pe dinlăuntru se pot face astfel de legături.
Și, da, eu pot face destule de multe lucruri.
Tu ce știi să faci altceva decît să-ți erodezi dentiția, dînd din clanță ca o moară stricată?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 16:51:11
         
 
  Nea Peia, am observat că ești când buldozerist, când profesor de română. Com-ul meu cred că l-ai citit în calitate de buldozerist. Ideea era că, dacă tot ne supunem voinței populare în materie de politică, pe raționamentul că voința populară nu poate greși, atunci ar trebui să apreciem și manelele, pentru că tot de voința populară sunt cerute. Și sunt cerute la modul ultra, extra majoritar! Și invers, dacă desconsiderăm voința populară în materie de muzică, deoarece cere exagerat manele și "Inimă de țigancă", atunci de ce am aprecia-o atunci când vine vorba de politică?!
Deci, ceea ce cer eu este o poziție consecventă față de această voință a națiunii: ori o apreciem și atunci apreciem tot ce apreciază ea, inclusib manelele, ori o dezapreciem și atunci nimic din ceea ce spune nu are valoare de judecată supremă, caz în care nici o mișcare politică nu mai poate apela la mișcarile de masă pentru a-și justifica acțiunile și politica.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-14 14:27:46
         
 
  care-și cer drepturile
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 13:51:14
         
 
  Prin urmare, după mintea cafenie a lu ăsta, oamenii care-s cer drepturile și să li e respecte demnitatea sunt și maneliști.
Brava, gigione meteloi!
Mă, da' voi ăștia, cafenii, ce dracu credeí că ați fi?
Supra/oameni, cultură de gene androide, marafeți cu moț?
Cafeniu...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 13:50:49
         
 
  Nu cred că manelele sunt promovate de dragul țiganilor, ci invers, pentru că sunt cerute. Și este ciudat să acuzi poporul român că cere manele, dar să-l apreciezi că iese în piață. Ori este de apreciat vocea populară, caz în care supuneți-vă și ascultați manele, ori nu-i de apreciat, caz în care ieșitul în piață nu reprezintă nimic. Chiar așa, cum se poate ca un popor care nu știe să aprecieze corect cultura muzicală, ascultând în mod exagerat o "non-cultură" să știe să aprecieze la modul corect cultura politică, mult mai complexă și cu nuanțe mai subtile?!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-14 12:08:53
         
 
  As vrea din tot sufletul ca la TV sa vad si sa aud de un tigan ajuns mare inventator, mare binefacator al omenirii, mare om sau mare caracter si nu m-as sfii sa il laud. Asta ca sa nu intelegeti, cim ma astept la mintile inguste cu neuroni singuratici si plictisiti, ca as avea ceva impotriva tiganilor ca oameni. Nu. Dar discutia e infinit mai ampla si mai nuantata iar diavolul in amanunte se ascunde, vorba ecleziastului. S-auzim de lucruri fine, de tractoare si combine, ca freze avem numai in fruntile de parlamentar si mai stiu eu unde, da' nu spui, ca e ne-ecoliterar.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-02-14 10:26:15
         
 
  "pe post de", scuze pentru eroarea de dactilografiere  
Postat de catre sters sters la data de 2012-02-14 10:21:13
         
 
  Europa aculturala, adica aceea care se va definitiva dupa ce toate statele ei vor fi "o apa si un pamant", adica atunci cand se va definitiva facatura numita Europa unita, habar nu are astazi unde este capitala Romaniei, deoarece Institutul aCultural Roman a preferat sa faca in America si aiurea o expozitie de vangi goale, pe post ce promovare a culturii romane, in loc sa publice harta Romaniei. Nu este o gluma! Eu cred ca un mare, un imens rau a fost facut cand un adevarat anti-roman a denumit tiganii "romi" si a impus aceasta denumire a etniei. Si fac, desigur, destul rau Romaniei cei care, in goana dupa audienta, mediatizeaza excesiv manelele, ca surogat de cultura si muzica autohtona. Nu ma vait, nu protestez, nu infierez, ma vad silit sa constat. Una e sa asculti manele daca te simti tigan, alta e sa umpli televiziunile cu manelisti, in timp ce profesorii universitari si cercetatorii romani, inventatorii, zac in uitare lipsind cu adevarat din constiinta publica. Ne-o facem cu mana noastra, as zice, desi expresia e urata de tot. S-auzim de lucruri fine.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-02-14 10:20:16
         
 
  Ce chestie cu trestie!
Făcură și propagandiștii voștri una pe invers. Că era pe net varianta aia care făcea mișto de voi și, de! rămăseserăți proști, vă plăteau "serviciile" dijaba.
Ce-aș rîde ca, în pofida scremetelor voastre disperate și cu toate tehnicile voastre de manipulare să nu mai vă calce piciorușele nici în parlamnet. Și să mai aud de voi cînd o zbura porcu!
Cică a primit și a fost rugat să dea mai departe...
Colportori de canale... vidanjabile!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-13 22:21:08
         
 
  Iata ce am primit eu pe mail, rugat fiind, desigur, sa il distribui mai departe.



 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-12 20:33:54
         
 
  Domnule Cioacă,

Mi-a plăcut comentariul dumneavoastră. Cu umor, ironie și trimiteri subtile.

Textul, așa cum l-am primit, l-am pus pe topic. Dacă pe mine autorul anonim mă va fi înșelat, sper ca fie, cerberii europeici să-i surprindă limitele ori încercarea de manipulare, fie dacă vor considera că este în regulă, să ne îndemne la făcut ceva.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-12 20:18:55
         
 
  Domnule Andrei Florian, a-ți exprima sentimentele prin muzică și versuri, după nivelul tău de cultură, cu scopul de a obține aprecierea și, de ce nu, banii celorlalți, mi se pare un lucru demn de laudă și pe care numai un ipocrit sau un sfânt îl pot contesta. Nu faceți parte din niciuna din aceste categorii. Tocmai de aceea, mi se pare cel puțin lipsit de fair-play să ironizezi manelele și maneliștii. Sunt de acord însă că, pe lângă extrem de mediatizata manea, ar trebui să fie la fel de mediatizată și criminalitatea, cu mult peste medie, din sânul acestei minorități. Oricum ar fi, părerea mea este că o masă rotundă pe tema țiganilor români, nu ar strica, nici în țara noastră, nici la nivel de foruri UE. O masă rotundă nu neapărat în privința măsurilor de integrare a lor în lumea civilizată, că aceste măsuri este clar că au fost și sunt luate, cât mai ales în privința rezultatelor și a reevaluării strategiei. Pentru aceasta însă, lumea politică ar trebui să pună pe primul plan interesul țării și pe următorul campania electorală. Însă două mâini nu se pot uni, dacă cel puțin una dintre ele refuză dialogul. Din acest punct de vedere, nu am cum să știu poziția Puterii în privința dialogului, dacă este doar declarativă sau reală, pentru simplul motiv că Opoziția este total refractară la această idee. Și cum eu sunt convins că, în ciuda tuturor bubelor rele, românii sunt deștepți, nu mă voi mira deloc daca această atitudine va fi amendată corespunzător în cabina de vot. Dar în privința aceasta știu că împărtășim păreri comune. Revenind la fondul probelemei, să nu vă așteptați niciodată, din partea mea, să folosesc cuvântul manea într-un sens peiorativ, nici să înțeleg acest sens vreodată, pentru simplul motiv că nu vreau să-l înțeleg.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-12 19:45:35
         
 
  Domnule Marian Tudorel Lazar, daca ai fi fost mai atent la ce s-a scris despre diaspora romaneasca, aici, exact pe acest site, ai fi inteles cine sunt manelistii despre care se vorbeste in scrisoarea pierduta si deschisa.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-12 18:51:14
         
 
  Stimate domnule profesor,
Articolul primit si repostat de dumneavoastra este e foarte interesant, insa are un mic defect: autorul este anonim! Ori eu de cand m-a facut atent marele Caragiale ma cam tem de scrisorile anonime cu care unii sau altii fac "pac cu ea la Razboiul". Si eu primesc astfel de scrisori anonime care ma ameninta ca daca nu le dau mai departe o sa aiba grije de mine Dumnezeu. Insa mie nu-mi mai e teama nici de Atotputernic, de cand am aflat de la Sfintia Sa parintele Sorin Olariu ca de victimele generalului Peia pana si lui Dumnezeu ii este mila, indiferent de ce pacate au. Dar sa zicem ca scrisorica anonima este autentica, adica scrisa nu de un anti-rrom si de un bun roman. O fi el bun roman dar minte nu are nici de doua parale. Pai cine e mai bun, un rrom care reuseste sa vinda cuprul romanesc la pret de aur danezilor sau un ministru roman al comertului exterior care reuseste sa vanda americanilor si canadienilor aurul dacic de la Rosia Montana la pret de cupru? Eu, daca asi presdintele Romaniei, l-as cauta cu lumanarea pe acest rrom pentru a-l pune ministru comertului exterior. O astfel de capacitate care a reusit sa vanda danezilor cuprul la pret de aur fara sa vorbeasca o boaba de daneza, daca este supusa unui curs intensiv de spalare si limba daneza, va reusi sa vanda danezilor pana si renumitele noastre margele romanesti la pret de diamante. Tara ar scapa astfel de datorii, fiindca in Romania inca se mai gaseste nisip de cea mai inalta calitate din care se fabrica sticla pentru margele. Ca ministru de externe asi pune tot un rrom si asta fara sa-mi fie rusine, fiindca si Statele Unite au avut, sub Bush al Doilea, doi secretari de stat negri, pe Colin Powell si pe Condoleza Rice. A ras cine de chestia asta? Un astfel de ministru de externe i-ar pune imediat cu botul pe labe pe elvetieni numai zicandu-le:
-Ba, daca nu va bagati mintile in cap trimit imediat o echipa de rromi ultraspecializati si praful si pulberea se alege de bancile voastre!
Fiindca domnule profesor, in lumea de astazi inca se mai vorbeste limbajul fortei, cu jelanii in presa nu-i vom putea noi convinge pe elvetieni sa se lase de porcarii. Astia sunt atat de miopi incat nu reusesc sa vada nici gaurile din propiul lor cascaval. In sfarsit, eu asi mai avea si alte idei de cum ar trebuii folosita minoritatea rroma pentru deszapezirea economica a Romaniei dar ma opresc deocamdata aici.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-02-12 18:31:50
         
 
  Hai să ghicim: tot vaca portocalie este de vină! Știm deja domnule Cristescu, că nu este nenorocire din țara această pentru care să nu fie de vină oranjada politică! Aferim!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-12 17:00:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE