FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ce fac editorii (redactorii)
Text postat de Emanuel Cristescu
Validează texte și comentarii. În general, validarea sau invalidarea se realizeaza în max. 24 ore de la introducerea textului, de catre unul dintre redactorii sitului. În cadrul validarii, se verifica gramatical textul si, de asemenea, se verifica daca textul contine expresii obscene, injurioase, atacuri la persoana, sau daca textul contravine legilor în vigoare. (nu în detaliu ci, la modul general) Facem apel la întelegerea membrilor cu privire la necesitatea unei astfel de validari întrucât, din experienta, s-a constatat ca pe net, sub protectia anonimatului unii uita de buna cuviinta.

Redactorul nu valideaza valoarea textelor ci, daca aceste texte se înscriu în cerintele atelierului privind gramatica, lipsa vulgaritatii si încalcarea legilor. Redactorii îsi pot manifesta opiniile valorice prin analize, comentarii etc.

Recomanda spre publicare în EUROPEEA sau volum texte sau autori. Face nominalizari pentru premiile anuale ale atelierului.

Notă[1]:
Pentru redactori-editori

„Spațiul public irascibilizează. De aceea vă sugerez să faceți cât mai puține observații și, mai ales, să nu escaladați discuțiile cu cei nemulțumiți. Unii abia așteaptă să se vadă în centrul atenției, indiferent pe ce cale, indiferent de consecințe. Orice tip de „intrare în atenția public㔠pentru ei reprezintă publicitate. Și, pozitivă ori negativă, în concepția domniilor lor, aceasta înseamnă notorietate și evident „valoare”.

Validați ce este de validat și atât. Spuneți-vă părerea, nu neapărat tranșant, aș spune dimpotrivă, apoi strângeți din dinți și nu mai răspundeți provocărilor. Din păcate unii v㠄mănânc㔠timpul antrenându-vă în discuții sterile, extraliterare. Nu-i păcat?
Cred că mai important este să semnalați și să comentați texte valoroase, când este cazul. „Când viața pământească se încheie, rămâne Alexandru în idee” scria Philippide într-un poem!

Când nemulțumirea cuiva este îndreptățită, aceasta este sublimată în creații valoroase ori și mai valoroase. Aceasta ar trebui să fie adevărata și inteligenta replică a cuiva care se simte nedreptățit literar. În rest, un fel de bârfă măruntă care nu are ce căuta aici.

Știu, îmi veți spune, concepția site-ului, etc. etc. Da, în aceste condiții de libertate de exprimare și de evoluție împreună, a celor talentați cu aceia mai puțin talentați, de fapt ca în viață, se poate scrie adevărat și valoros.”

[1]http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=36931
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  sergent Genu, ai să rîzi, dar eu sunt sigur că după 2-3 luni de activitate editorială intensă, și cîteva polemici nocturne (cu cine știu eu), urmate de loteria loviturilor de pedeapsă de a doua zi, generalul Peia va deveni mai blajin, mai echidistant, și mai înțelept decît patriarhul Liviu Bordaș...
nu glumesc.

sau se va sinucide.
(incheietorul de pluton Radu Stefanescu)

Domnul Radu,
In primul rand tin sa va multumesc pentru avansarea meteorica in grad pe care mi-ati acordat-o: nici Bonaparte, cat a fost el de Napoleon, nu a fost avansat de la gradul de soldat neinstruit la cel de sergent, asa, peste noapte!
In al doilea rand, citind anuntul ala prin care incercati sa scapati, nu cred ca e bine ce faceti. Incercat sa nu luati prea in serios toate argumentele nocturne. Daca dimineata muza arata obosita dar multumita, inseamna ca totul este inca in ordine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-02-15 18:06:43
         
 
  Da, măi buriceo, e corect!
Nu te-ai prins... deh, da' adaugă la celelalte calități pe care le posezi cu fală și pe aceea de prezență de spirit.
Că o posezi din belșug.
Oricum, te-aș face de comandă!
Te-aș vindeca defintiv de obiceiul prost de a crede că ai absolvit clasa a II-a la limba română.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-14 11:13:59
         
 
  Dar nu pot accepta un astfel de rol, întrucît uzeri precum cioacă, buricea, lazăr, mocanu sau oricare altcineva, care habar nu are de limba română, nu mai zic de o brumă de talent, vor/va dispărea instantaneu în abisuri.
Postat de catre ioan peia

Maestru al limbii române, e corect cum ați scris?
..... care habar nu are de limba română.....?!?!?
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2012-02-14 09:23:07
         
 
  sterol,
ha nu plînge nu plîngeá, că tot șăf o să rămîi, chiar dacă mimezi, destul de stîngaci, că te vrei afară.
nu se face ca taman acuș, cînd se apropie alegerile și e envoie de tras sforicele pedeliste să dezertezi din tabără...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-13 20:41:04
         
 
  îmbulzi  
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-13 20:38:10
         
 
  cioacă,
muștele alea, de care pomenești, se vor fi îngrămădind ele la rahatul turcesc, da' să vezi ce se vor înmbulzi la ăla americănesc, reprezentat de un mic eșantion trecut peste lac, acum hăt ani!
în orice caz, poți fi sigur că aș scuti europeea de odoarea lui apetizantă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-13 20:37:53
         
 
  Nea Peia, eu te susțin. Și cum este vorba de voluntariat, nu cred să fie probleme să-l obții, dacă îți dorești postul. Chiar de voi dispărea, din abis am venit... mi-e sete de abis.
Succes!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-13 20:26:48
         
 
  sergent Genu, ai să rîzi, dar eu sunt sigur că după 2-3 luni de activitate editorială intensă, și cîteva polemici nocturne (cu cine știu eu), urmate de loteria loviturilor de pedeapsă de a doua zi, generalul Peia va deveni mai blajin, mai echidistant, și mai înțelept decît patriarhul Liviu Bordaș...
nu glumesc.

sau se va sinucide.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-02-13 20:08:16
         
 
  Domnul general,
Pentru binele nu numai al patriei dar si al Europei si Europeei, eu sunt in stare sa ma sacrific daca dumneavoastra acceptati postul de editor. Sunt convins, ca sub domnia voastra ca editor sef talente similare cu al dumneavoastra se vor imbulzi spre acest site asa cum se imbulzesc mustele dornice de dulce spre renumitul rahat turcesc. Cred ca si colegii Sorin Olariu, Valeriu Cercel, Andrei Florian, Radu Stefanescu si altii vor sustine cu entuziasm candidatura dumneavoastra. Fiindca ce-i mai lipseste Europeei in momentul de fata este un editor de calibrul dumneavoastra.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-02-13 19:44:06
         
 
  Am nivel 100. Deci o condiție e respectată.
Dar nu pot accepta un astfel de rol, întrucît uzeri precum cioacă, buricea, lazăr, mocanu sau oricare altcineva, care habar nu are de limba română, nu mai zic de o brumă de talent, vor/va dispărea instantaneu în abisuri.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-13 19:32:01
         
 
  solicitarea de oferte e cel puțin binevenită...
să sperăm că se vor găsi curajoși :)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-02-13 18:05:03
         
 
  Aștept oferte de voluntari, cu nivel min 100, și ceva timp disponibil, pentru a activa ca redactor-editor pe Europeea.

Mulțumesc!

[email protected]
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-13 17:16:06
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE