FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Andrei Petre
Oamenii simt nevoia de apropiere. Avem nevoie de ceilalti, apropierea de ei ne ofera echilibrul de care avem nevoie pentru a putea duce o viata fireasca. Este la fel de firesc sa avem nevoie de anumiti oameni precum este si respingerea fata de ceilalti. Acesta este corpul nostru, trebuie sa intelegem ca avem nevoie de prieteni. Prieteni sunt importanti, pentru ca ei reprezinta de multe ori completari ale propiei personalitati, ei sunt cei care ne ajuta de multe ori sa ne realizam visurile. Dar, sa nu se amagim, ajutoarele prietenilor nu au legatura cu ajutoarele materiale pe care le cauta cu atat ardoare oamenii de astazi. Nu, ajutoarele prietenilor sunt ajutoare mult mai importante, ele vizeaza nu atat latura materiala cat latura psihologica. Este de multe ori mai important un cuvant de lauda, o incurajare decat cea mai mare avere de pe acest pamant. De aceea sunt importanti prietenii, pentru ca ei pot sa ne ofere lucrul pe care noi il cautam cu ardoare: stabilitate, impacarea de sine. Aceste lucruri vin numai din partea prietenilor, care reusesc astfel sa completeze peisajul spiritual al unui om. Iubirea poate si ea sa fie inclusa in aceasta categorie, pentru ca, persoanele iubite, sunt de cele mai multe ori mai presus decat prietenii si iti pot oferii la randul lor sanctuarul de care ai atat de mult nevoie. Iubirea este inaltatoare, te face sa fii fericit, te ajuta sa fii firesc, iubirea este cel mai important lucru din viata unui om. Trebuie sa accepti iubirea, sa accepti prietenia, sa accepti fericirea, pentru ca aceste stari sunt firesti, aceste stari sunt cele mai frumoase posibile, aceste stari sunt tot farmecul vietii. Nu traiesti cu adevarat daca nu iubesti, deci, cand simti nevoia, iubeste, fara sa iti ridici chiar tu in fata ziduri. Darama zidurile si accepta iubirea, permite-i sa te inalte, sa iti ofere toata fericirea pe care tu si persoana iubita o puteti simti. Nu mai respinge iubirea, pentru ca iubirea este cea mai pura forma a vietii insasi. Iubeste, fii iubit si bucura-te pentru ca traiesti. Am inceput vorbind despre prietenie si iata ca terminam vorbind despre iubire. Aceasta insiruire este propice, pentru ca ea prezinta exact situatia: iubirea trece prin prietenie, iubirea se cladeste pe prietenie. Ferice de cei care se iubesc si in acelasi timp sunt si prieteni, pentru ca relatia lor este indestructibila. Iubeste, pentru ca fiinta ta vrea asta, iubeste pentru ca esti iubit. Viata este cea mai mare realizare a omului, iar viata inseamna iubire. Iubeste pentru viata, iubeste pentru tine, iubeste… Iubeste pur si simplu…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cred cã lucrurile sunt prezentate numai dintr-o singurã parte. Viaþa te obligã mereu sã îþi reconsideri criteriile de abordare, mai ales cele privitoare la acest subiect. Cãci, aºa este mereu în viaþã: cu cât te ataºezi mai mult de cineva ºi cu cât îl iubeºti mai mult, trebuie sã te pregãteºti pentru o despãrþire. Prin urmare, fericiþi trebuie sã fie acei oameni care se iubesc unul pe celãlalt, iar viaþa îi þine alãturi. Este un privilegiu ce nu se oferã oricui.

Pentru cã acest punct de vedere te obligã sã priveºti mult mai departe, la un alt nivel de decizie, unde prioritãþile sunt diferite decât cele specifice acestei dimensiuni. Iar dacã ne închipuim cã acolo existã dragoste aºa cum o vedem noi, aici, atunci am cãzut pradã unei iluzii.

Evident cã acest punct de vedere îl completeazã pe cel expus de dvs. Il completeazã în sensul cã nimic nu este întâmplãtor, chiar ºi întâlnirea cu fiinþa pe care o iubeºti. Însã, dacã nu preþuieºti clipa ºi nu eºti conºtient de bogãþia ei, nu vei putea beneficia de privilegiul acordat.

Nu trai in trecut, nu visa la viitor, concentreaza-ti toate eforturile in prezent. (Buddha).

Cu stimã
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-05 15:00:14
         
 
  Dar ce sa ne facem atunci cand iubirea se transforma, mai bine-zis revine la starea de prietenie? O simti ca pe o involutie, o pierdere a ceva unic, o durere care nu se poate descrie dar e acuta, acolo in suflet, in fiecare dimineata. Iubirea e ceva care exista sau nu. Nu e bine sa o deplangem, doar sa ne bucuram ca am fost in stare sa o simtim! Si nu e putin lucru!
Da, zici tu:"Iubeste, pentru ca fiinta ta vrea asta, iubeste pentru ca esti iubit."
Iubeste, as spune eu, iubirea, prietenia, si atunci nu vei mai plange cand una dintre ele moare.
 
Postat de catre Rada Rada la data de 2006-02-05 11:38:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE