FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
URĂRI 2012
Text postat de Emanuel Cristescu
La mulți ani tutoror europeenilor!Oriunde vă veți afla. Și să sperăm că 2012 va fi un an mai bun pentru creație. Ecoliterară, firește!

Ar fi bine ca începând cu 2012 să depășim stadiul mizelor mici. Sunt atâtea teme majore din viață încât a ne hărțui unii pe alții aici mi se pare pierdere de timp. Din câteva propoziții ori fraze, o creație își relevă valoarea. Iar dacă o creație nu place poate fi ignorată.

Și mi-aș mai dori ca atacurile la persoană să dispară definitiv.

Să ne recitim sănătoși. La anul și la mulți ani!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  La multi :) sa fie !
thank you !
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2012-01-09 20:45:14
         
 
  "trebie intocmita lista, cine e la libelule si cine lei. ca sa nu se atace invers, Doamne fereste ?"

Superbă remarca. Mi-a prilejuit un zâmbet. La muți ani!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-05 12:09:26
         
 
  auu.
trebie intocmita lista, cine e la libelule si cine lei.
ca sa nu se atace invers, Doamne fereste ?

la focoase nu -i problema, stie toata lumea la cine e depozit. doua-s in subsol deja.
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2012-01-03 16:45:18
         
 
  "Un text care nu vă place ori care este minor sau sub standardele valorice, poate fi comentat civilizat spunându-i autorului ce aveți de spus și atât. Apoi, eventual, ignorați-l." (Corbu-Cristescu-E.Ștefan-Popescu = quadratura cercului vicios, adică un fel de puffy care se învîrte, apoteotic, după propria-i coadă!...)

Cred că "ignorarea" este cu mult mai dureroasă decît "ghilotinarea".
Ignorarea înseamnă agonie perpetuă, moarte de viu.
Ghilotinarea - moarte glorioasă, robiespierriană.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-03 10:52:39
         
 
  "Scriitorul e ca o privighetoare. Nu va cânta niciodată dacă este speriată."(E.C.)
Boss, aici ai nimerit-o cu arma! pe privighetoare!
Dar ce ne facem cu pupezele, ai? Le vindem la tîrg în Piatra și ele revin la cuib cum scapă de legături?
Semnează; Carmen, poetă pentru toți.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-03 07:09:01
         
 
  Mulțumiri celor care au răspuns. Mulțumiri și celorlalți.

Să încercăm să facem cu toții un efort ca Europeea să rămână ori să devină un site prietenos pentru fiecare.

Într-un spațiu de idei ideilor li se răspunde cu idei.

Aici nimeni nu deține monopolul eticii, esteticii ori literaturii însă toți avem dreptul la opinii. Exprimate civilizat, în spiritul regulamentului, adică ecoliterar.

Nu ne propunem să fim ori să devenim un "combinat de literatură" dar nici nu aspirăm să rămânem singuri.

Oricine postează aici se prezumă că postează de bună credință și în limitele maxime ale talentului de care dispune.

Un text care nu vă place ori care este minor sau sub standardele valorice, poate fi comentat civilizat spunându-i autorului ce aveți de spus și atât. Apoi, eventual, ignorați-l. Nu trebuie să-l ghilotinați. Dacă va vrea și dacă va putea, cu timpul va învăța. Oamenii scriu din cele mai felurite motive. Și, cum bine spunea regretatul Fănuș Neagu, în România mai mult se scrie decât se citește. Nu încercați să schimbați această realitate. Nu veți reuși. Luați-o ca atare. Scriitorul e ca o privighetoare. Nu va cânta niciodată dacă este speriată.

Un text valoros se relevă din primele câteva propoziții sau fraze. Așa că, pentru inițiați, nici măcar nu este nevoie să lecturați tone de steril poetic. Și este de preferat ca din tonele de steril care, eventual, se vor posta să găsim pepita ori diamantul decât să le aruncăm odată cu sterilul.

În plus, încercați să vă autonomizați textele. Adică să existe și să reziste prin ele însele și mai puțin ori de loc prin raportare la alte texte sau autori.

Dacă totuși doriți să vă războiți, adică să polemizați, faceți-o respectând regulile polemicii civilizate și răspundeți adversarilor pe măsrua dumneavoastră. Adică nu trageți cu focoase în fluturi iar libelulele să nu atace leii. Prin urmare, păstrați proporțiile.

Și, în final, respectați ca să fiți respectați.

Mult succes.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-03 02:03:14
         
 
  Telepatiegramă

Europeea îngrijorată. Smirnoff конец sau kaput? Sau Smirnov. Rugați Nina să schimbe compresa. здоровье!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2012-01-03 01:22:57
         
 
  Telegramă fulger!!!
Boss, la mulți ani, stop. Revelion pe stil nou la Ulan-Ude, stop, pe stil vechi la Bagdarin, stop. Căutat internet la sovhoz - niet, stop, vînat ierunci și lovinești, stop, Dorjo Kungarov rîvnit la Nina, stop, duel cu pușca de vînătoare de calibru mic, stop, eu streleaiet, stop, căutat internet în Baikal (slăvită mare, Baikal mult iubit!) - niet, stop. Guleai mare de Sf. Vasile Blajenîi urmează, stop, eu resuscitat, stop, jurăminte din partea Ninei, stop, ea văzut blană nurcă, io pakupaiu, stop, eu văzut blană naturală la ea, tot io paluciaiu*, stop, internet nicevo, nikagda, stop, revin Tiraspol terminare "cașmar", stop. Europeea stop.
Repetirovaiu urare LA MULȚI ANI, stop.

* - paluciati (rusă) - a profita
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-03 00:04:41
         
 
  La multi ani!

Toate urarile dv imi plac, deci ma indrept spre creatie, una care nu poate fi ignorata, cred ca am o logica perfecta... :)
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2012-01-02 22:11:42
         
 
  Domnule Dumitru Cioaca,
Va multumesc mult pentru urarile transmise cu ocazia zilei mele onomastice si a anului in care abia am intrat!
La randu-mi, va doresc un sincer si calduros "la multi ani" pe anul 2012, cu sanatate si belsug in toate!
P.S. Dumitru, sper sa nu fim asa de protocolari tot anul:))
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-01-02 20:52:32
         
 
  Doamna Vasilica,
La multi ani si numai sanatate si putere creatoare pe tot decursul anului 2012!
La multi ani cu ocazia zilei onomastice!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-02 16:05:36
         
 
  typo: boeuf...asa am postat-o si atunci, cu typo (tin minte ca mi-ai facut observatie chiar tu)acum, chiar ca nu m-am mai uitat...:)))))
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-01-02 12:04:05
         
 
  Iata, am gasit-o!!!

Am salata mea de beuf, sunt gospodină
O gătesc cu drag și cu mult umor
În loc de maioneză, îi pun margarină
C-o dau unuia bolnav și plin de amor.

În loc de mazăre, aș experimenta
Ghidușe ghiulele de tip "conflictogen"
Direct în intestine spre a-i alinta
Mai toate poftele de tip eterogen.

Cartofii îi înlocuiesc cu umbrele
Marca disidentului bulgar, Ghe. Markov
Și-n loc de morcovi, un braț de albăstrele
Să-i țină parfumat sicriul din alcov.

Ce ziceti, fiindcă scrie bine, să îl iert
Și ca supliment, sa-i pregatesc un desert?

 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-01-02 11:59:09
         
 
  Multumesc, Radu, pentru urari, asemenea si tie, alaturi de cei dragi.
Referitor la salata boeuf, am facut doua platouri sa mai imi ramana, ca eu am musafiri si pe 1 ianuarie si pe 2 ianuarie (aia care sunt lenesi in prima zi de An Nou), astazi, maine, sigur mai am...aia din 2008 era "dedicata" tie si era mortala, mai tii minte??!!:)))))
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-01-02 11:53:49
         
 
  apropos, la mulți ani, Vasilica! sper c-a mai rămas ceva din salata de boeuf, măcar aia din 2008...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-01-01 17:22:37
         
 
  Fie ca anul 2012 sa va aduca tuturor; sanatate, pace, multe bucurii si impliniri pe toate planurile! La multi ani!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-01-01 12:24:06
         
 
  La multi ani sanatosi, tuturor!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-01 06:04:42
         
 
  Un 2012 plin de sanatate si realizari pentru toata lumea.
La multi ani!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-01 04:56:43
         
 
  AA si lui Radu ii doresc sa nu mai colporteze..tine de educatie.. La Multi Ani!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-12-31 21:35:03
         
 
  LA Multi Ani, domnule profesor! Si, La Multi ani si lui Ioan Peia! Ramane ca-m seara aia, fireste... La multi ani batrane!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-12-31 21:34:04
         
 
  La multi ani!  
Postat de catre Suzana Deac la data de 2011-12-31 21:23:21
         
 
  cum (dupa) sfanta Filof -Tea
invataram "fapta ceea"
de-o facem noi p - Europeea...
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-12-31 18:48:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  cum [logic] după șase vine șapte
cum [numai] după ploaie azaleea.
cum [doar] Ideea generează Fapte,
cum după Vero îndrăznește Tea...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-12-31 18:02:20
         
 
  Merci pentru urare.

La Multi Ani!

Tea
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2011-12-31 16:26:50
         
 
  Multumim pentru urari!
La Multi Ani!!!
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-12-31 15:34:08
         
 
  LA MULȚI ANI TUTUROR, cu sănătate, fericire, succese depline și mult noroc!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-12-31 14:24:23
         
 
  La multi ani! Un An Nou fericit! Sanatate, belsug, fericire, pace si multa inspiratie.  
Postat de catre Mihaescu Mihai la data de 2011-12-31 11:57:23
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE