FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pace vouă europeenilor
Text postat de Emanuel Cristescu
V-ați plictisit, sunteți blazați, doriți să faceți un protest?

Ori sunteți preocupați de pregătirea sărbătorilor de iarnă?

Ori aveți alte motive?

Parafrazând un celebru poem aș putea spune, "E o tâcere de-nceput de veac, pe Europeea"

Așa să fie? Are cineva vreo explicație? Sau mă înșel eu?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Subscriu domnule Cristescu.
Stiu caz concret de interceptare a unor oameni obisnuiti. moraru se delecta cu faptul ca asculta ce e in casele oamenilor, ba chiar se folosesc de ustensilele lor nu numai pentru interceptare, ci si pentru filmarea oamenilor in casele lor. S-a ajuns pana acolo incat au fost asultati si ce vorbeau cu preotul la spovedanie. Dragi romani, aveti impresia gresita ca domiciliul vostru e numai al vostru. Se incalca siguranta cetateanului si se violeaza intimitatea oamenilor. Sunt angajati tot felul de rromi si romani ca sa intimideze oamenii pe strada. Nu vorbesc aiurea, stiu caz concret.
 
Postat de catre Mihaescu Mihai la data de 2011-12-22 12:25:17
         
 
  "as fi incerecat un raspuns mai amplu cu privire la comportamentul omului liber aflat intr-un mediu restrictiv,"

Am exclus alibiul cu nivelul.

Oare există vreun mediu fără nicio restricție? Că și la nivel planetar, de exemplu, avem restricții. Limitarea resurselor, accelerația gravitațională, etc.

Sunt curios cum veți argumenta lipsa de etică a universului restrictiv "Europeea".

PS. S-ar putea să aveți ceva dreptate. Când armele vorbesc, muzele tac. Iar idolul domniei voastre, îngerul democrației care nici regim criminal comunist n-a mâncat nici gura nu-i miroase pare a se afla într-un fel de război total cu toată lumea.

Da parcă la un topic vă pusesem întrebarea: are vreo justificare democratică faptul de a comasa alegerile? Că legală nu are. Nu se poate modifica o lege organică prin angajarea răspunderii guvernului, angajare care are statut de lege ordinară. Iar avocații vor putea ușor demonstra nulitatea de drept a actelor semnate de către primari în perioada de la expirarea mandatului până la alegerile comasate. Pentru că aici, există și CEDO! Însă regimul puritan democratic Băsescu nu se împiedică de asemenea fleacuri. Și ciuruie în permanență!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-12-22 07:06:58
         
 
  "376 pagini cu postări și 1772 pagini cu comentarii."

Dacă cele 1772 de pagini ar conține, cum ar fi normal, comentarii, mi s-ar părea un lucru firesc. Pentru că o operă, orice operă, generează ori ar trebui să genereze stări de receptare. Tăcute ori exprimate. Sub forma unor comentarii, recenzii, puncte de vedere, exegeze, critici, etc.

Rămne de cercetat. Însă oricum, proporția în sine nu are nimic rău și nu matematica este, ca să împrumut o sintagmă pe care ați utilizat-o la un alt topic, "țapul ispășitor". Ci altceva sau altcineva ori "alțicineva".
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-12-22 06:35:50
         
 
  Problema, domnule Cristescu, se află, după părerea mea, în matematică.
Pe acest site sunt 376 pagini cu postări și 1772 pagini cu comentarii.
Trag concluzia că mulți utilizatori sunt mai degrabă comentatori decât autori de încercări literare.
Fără a vrea să supăr pe nimeni, cred că mulți din cei care scriu înfășoară sarmale iar cei care comentează și-au pierdut, momentan, obiectul muncii.
Cu respect.
 
Postat de catre mihai enescu la data de 2011-12-22 01:43:12
         
 
  Domnule Cristescu, banuiesc ca dictatura lui Basescu este de vina, nenorocitul! Nici sa mai faci poezie nu se mai poate in tara asta. Lasand gluma deoparte, as fi incerecat un raspuns mai amplu cu privire la comportamentul omului liber aflat intr-un mediu restrictiv, dar nu vreau sa atac un principiu foarte drag dumneavoastra dar pe care am ales sa il respect. Daca as fi avut un nivel care sa imi permita sa postez in mod liber, as fi incercat un eseu despre libertatea de expresie.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-12-22 00:39:06
         
 
  Domnule profesor,
Furam plecati cateva saptamani si ieri, cand am intrat pe Europeea, si mie mi s-a parut ciudat vazand ca nu mai sunt comentarii ofensive, insulte, jigniri la persoana, si am crezut ca s-au taiat porcii si de-aia este asa liniste pe site si nu mai este niciunul pe-aici.
Stiti ca a fost Ignatul.
Toate cele dorite !
Nu intrati in panica ci poate la anul cam pe aceeasi vreme cand va fi sfarsitul lumii.
Vedem noi du-aiai !
Craciun fericit, va doresc !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-12-21 14:33:28
         
 
  Are cineva vreo explicație? Sau mă înșel eu?

(din dilemele bunului și blîndului Emanuel)


Una dintre explicații ar putea fi aceea că vă înșelați dumneavoastră :))))



Pax vobiscum!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-12-21 13:31:14
         
 
  după mine, e doar liniștea dinaintea următoarei furtuni. după care, supunîndu-se misterioaselor legi ale ciclurilor universale, natura tradițional conflictuală poetică a românului, momentan repliată în corporalitatea terestră a Sinelui autopenitent și atoateiertător de Sine, va sublima, firește, în spirit pur. posibil, la început cu un rîgîit, și asta doar în jur de sf. Ion, cînd fumul miilor de afumători va pogorî definitiv din ceruri, fraternizînd cu glia - dar să avem îngăduință, și răbdare. și iertare.

(părerea mea)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-12-21 13:29:25
         
 
  Cred ca suntem derutati, mai degraba! Parca nu mai exista "spiritul" Craciunului ca alta data!
Va doresc la toti sarbatori fericite, anul 2012 sa va aduca sanatate, mai multe bucurii si impliniri!
Si, ca sa mai "destind" un pic "atmosfera", va rog sa va uitati la acest filmulet.


 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-12-21 11:56:37
         
 
  Domnul profesor,
Explicatia este foarte simpla: majoritatea europeenilor sunt crestini cu frica lui Dumnezeu, care dupa an bogat in pacate s-au hotarat ca cel putin in saptamana mare dinaintea Craciunului sa renunte la o parte din ele. Cum la pacatele lumesti sau cele lichide nu se poate renunta cu una-doua s-au hotarat sa tina timp de o saptamana post negru de scris. Eu insumi eram hotarat sa nu mai mananc timp de o saptamana nici o litera daca dumneavoastra nu ma duceati in ispita cu provocarea de mai sus. Doamne, iarta-ma ca n-am vrut, dar vezi si Tu ce poate face lipsa de suflet a unui ateu dintr-un suflet nevinovat de ortodox devotat!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-12-21 04:22:23
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE