FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
stalinismul
Text postat de nino ionica
STALINISTTUL POPESCU DAN DIN CLANUL MAFIOT CRAIOVEAN VREA RECTOR

Nu aș mai acorda atenție acestui individ POPESCU DAN, care a ajuns prorector prin mila lui Dumnezeu, dacă de la ultimele articole publicate în ziarul ATAC din lunile iulie și august 2011 nu aș fi intrat în posesia unor documente care dovedesc fără echivoc că acțiunile criminale ale clanului mafiot depășesc “făcăturile” din perioada bolșevizării României. Speciile de torționari morali nu au dispărut și vor rămâne atât timp cât legile nu se aplică, când un ministru ca PETRE FUNERIU menține în universități și în preajma sa o IOANA MIHAILA, un POPESCU DAN, o SANDU ALEXANDRA, relicve ale unei lumi care am crezut că a dispărut dar m-am înșelat. Universitățile sunt în fierbere: au loc alegeri conform noii legi. Clanurile sunt în alertă și acționează să-și poziționeze candidații in posturi cheie. POPESCU DAN este candidatul clanului mafiot la funcția de rector în Universitatea din Craiova, o universitate roșie care atunci când scrii un articol despre aceeastă instituție, trebuie să închei ca și celebrul senator Cato când se gândea la Cartagina: să fie arsă din temelii.
Reamintesc celor care n-au citit prezentările anterioare ale acestui conflict referitoare la cazul meu: în data de 8 dec. 2011, clanul mafiot al cuplului POPESCU DAN (prorector) - IOANA MIHAILA – director în Ministerul Educației a decis eliminarea mea fizică sub un pretext stalinist:
nu am efectuat sarcinile din postul 7 cu predare în limba engleză adică un post nelegal (încalcă legea 128/1997, art. 55 al.9;, legea 84/1995 art.154,al. 4; Constituția României art. 32 al. 2) :
1. predarea era în limba engleză (cursul Input/Output Systems la secția de calculatoare – engleză)
2. nu am ocupat acest post prin concurs
3. Postul în specialitatea pe care m-am titularizat a fost trecut în posturi vacante (pozițiile 13 și 16 din statul de funcțiuni pentru anul 2010/2011) – și distribuit la plata cu ora unui asistent Bărbulescu Lucian, favoritul decanului Bobașu Eugen.
Nu acest aspect nelegal vreau să-l discut ci modul stalinist în care comisia controlată de POPESCU DAN a „lucrat” pentru a fabrica un dosar pe care să-l prezinte Senatului Universității din Craiova, indivizi cărora le țâțăie fundul pentru scaunul pe care îl ocupă dar ca un Lăpușneanu nu poți decât să reamarci „ proști, dar mulți”. Reamintesc comisia stalinistă care m-a „cercetat” : președinte SANDU ALEXANDRA (șefa resurse umane, soția fostului general de securitate Sandu), POPESCU DAN (prorector, individ cu comportament simptomatic, slugă odinioară lui Rasvan Vladimir, fost decan al cărui comportament de periferie a sfidat o instituție), LUNGU MARIN (prodecan cu realizări nule dar promovat profesor), NICU BAZDOACA (lider de sindicat, pupincurist notoriu al conducerii Universității ca roți liderii de sindicat) și OLTEANU EDMONd (secretar științific, respins la titlul de profesor de către Comisia superioară în același timp cu una din odraslele rectorului Ion Vladimirescu dar în final promovat).
STALINISTUL POPESCU DAN, cel care și-a folosit funcția pentru a lovi în mine, ca orice individ și fudul a folosit un scenariu idiot „fabricând” un „raport de cercetare” care la orice analiză normală de către o instanță competentă, cade. Din nefericire avem judecători obedienți clanului mafiot, cei care văd în soluționarea unui dosar un profit direct pentru ei sau copii lor. Asupra acestor corupți și incompetenți am să revin cu dovezi irefutabile.
SANDU ALEXANDRA, șefa resursei umane din Universitatea din Craiova, cea căreia pe 24 nov. 2010 i s-a sinucis snicul fiu care s-a aruncat de la etajul 6 al blocului personal, pe 29 nov. 2010 și pe 3 dec. 2010 se ocupa de soarta mea fabricând un raport de cercetare mincinos. Dorința morbidă a acestei femei și a lui POPESCU DAN rezidă fără echivoc din documentele în a căror posesie am intrat și pe care acum nu le depun la instanță ca să obțină o sentință favorabilă lor.
Las faptele cu înscrisuri să vorbească. Doar următoarele înscrisuri sunt îndeajuns să dovedească oricărui individ normal că gruparea mafiotă comandată de POPESCU DAN mi-a luat dreptul la apărare, că locul acestui stalinist întârziat nu este într-o universitate ci undeva într-o junglă. A fabricat înscrisuri, acum le sustrage din dosare când mai înțelege din când în când cât de idiot a fost când a întocmit înscrisul care-l incriminează dar nu a reușit să șteargă toate „urmele”. Vă prezint doar câteva dintre ele dar extrem de relevante privind nelegalitățile, acțiunile criminale ale clanului lui POPESCU DAN:
1. Procesul verbal din 06.12.2010 întocmit de echipa mafiotă coordonată de POPESCU DAN
2. Raportul de cercetare înregistrat sub nr. 6214/06.12.2010
3. Declarația dața pe 6 dec. 2010 de MARIAN GHEORGHE, fost șef de catedră care a întocmit norma cu predare în limba engleză
4. Răspunsul 691/07.12.2010 al Facultății de Inginerie Electromecanică din Craiova, semnat de un fost decan Bitoleanu Alexandru, adică după întocmirea raportului de cercetare
5. Adresa 61847/28.11.2011 a Ministerului Educației în dosar 1368/54/2011
6. Situația îndeplinirii normei didactice pe luna septembrie 2011 referitor la persoana mea
7. Anexa 4 cu e-mail-ul lui MARIAN GHEORGHE din 16 sept 2010
Legislația muncii relevantă în vigoare la data de 8 dec. 2010, statutul personalului didactic și orice regulament intern legal prevede că salariatul are dreptul sa cunoasca toate actele si faptele cercetarii si sa solicite in aparare probele pe care le considera necesare.
Legea 128/1997 (Statutul personalului didactic) precizează:
Art. 119
(1)Sanctiunea disciplinara se aplica numai dupa efectuarea cercetarii faptei sesizate in scris audierea celui in cauza si verificarea sustinerilor facute de acesta, in aparare.
Art. 120
In cadrul cercetarii abaterii prezumate se stabilesc faptele si urmarile acestora, imprejurarile in care au fost savarsite, existenta sau inexistenta vinovatiei, precum si orice alte date concludente. Audierea celui cercetat si verificarea apararii acestuia sunt obligatorii.

Legea 53/2003 (Codul muncii)

Art. 268. - (2) Sub sanctiunea nulitatii absolute, in decizie se cuprind in mod obligatoriu:
b) precizarea prevederilor din statutul de personal, regulamentul intern sau contractul colectiv de munca aplicabil, care au fost incalcate de salariat;
c) motivele pentru care au fost inlaturate apararile formulate de salariat in timpul cercetarii disciplinare prealabile;

Ce se constată fără echivoc este că această grupare mafiotă a ascuns acte atât către Senatul Universității cât și la instanțele de judecată pentru că acesta era stilul grupărilor bolșevice: să mintă, să ia omului dreptul la apărare. Un lucru este de necontestat: am avut două întâlniri cu comisia mafiotă, una scurtă pe 29 nov. 2011 și una mai lungă pe 3 dec. 2010 . Raportul de cercetare pe pg. 1 menționează acest fapt real:
„In urma discuțiilor s-au încheiat două procese verbale”.
După data de 3 dec. 2010 comisia nu a vrut să se mai întâlnească cu mine și a fabricat probe. S-au întocmit peste 15 documente care nu mi-au fost prezentate iar la instanța de judecată Universitatea refuză să le depună. Judecători ca Vijloi Daniela, Gavrilă Mariana ș.a. tolerează asemenea manifestări de periferie.
Astfel:
1. Procesul verbal din 6 dec. 2010 cuprinde mențiunea:
2. „Comisia a analizat actele depuse la dosar și deliberând a stabilit conținutul Raportului pe care l-a redactat și semnat.” (pg.1).
3. In Raportul de cercetare la pg. 3 se menționează:
 „Domnul Cârstea Ion a menționat în timpul audierilor mai multe nume ale unor persoane care l-ar fi văzut în clădirea facultății. Comisia a audiat pe Petrescu Luida, Petrescu Adrtian, Păduraru Gabriela, Popa Viorel ..”
 Minciună ordinară POPESCULE. Eu am menționat numele unor profesori ca Tușaliu Petre, Duțescu Ion, Buricea Mihail – coleg de birou care n-au fost audiați. A fost audiat personal nedidactic, subalterni direcți ai lui MARIAN GHEORGHE, cel care mi-a întocmit norma didactică cu predare în engleză.
4. In același raport la pg. 4 se menționează:
5. „In momentul de față, 6 dec. 2010, comisia a constatat că și în luna noiembrie 2010 d-l s.l. Ion Cărstea nu și-a îndeplinit obligațiile , întocmai că în luna octombrie 2010”.
6. Ori minți ori ai amnezi d-le Popescu. La dosarul pe care l-ai trimis la Ministerul Educației, o anume Cristina Pomag, cea care a făcut pe secretara când s-a judecat contestația mea la Ministerul Educației, menționeazăa prin adresa 61847/08.11.2011 depusă la instanță 11 documente (note de constarare și procese verbale datate în luna noiembrie).
7. După data de 3 dec. 2010 când a avut loc ultima întâlnire a comisiei cu subsemnatul, clanul lui Popescu Dan a audiat:
 cinci persoane pe 6 dec. 2010 (chiar în ziua întocmirii raportului de cercetare): Marian Gheorghe – fost șef de catedră și 4 subalterni ai acestuia – Petrescu Luiza, Petrescu Adrian, Padurariu Gabriela, Popa Viorel
8. După întocmirea raportului care a avut loc pe 6 dec. 2010 are loc ceva greu de imaginat:
 pe 7 dec. 2010, SANDU ALEXANDRA a solicitat Facultății de Electromecanică să-mi analizeze activitatea într-un consiliu profesoral în care un fost decan și-a manifestat din amintiri apucăturile bolșevice de acum 11 ani

POPESCU DAN, care mai este și fudul, după ce a văzut formulările mele în apărare la procesele în care am contestat decizia 4340 a, de teama vreunui judecător nebun care să nu răspundă la comenzile clanului, a început să sustragă documente din dosarul de cercetare și chiar din dosarele aflate pe rol. Astfel au dispărut:
1. Situația îndeplinirii normei de către subsemnatul din luna septembrie. Motivul este simplu: eu apar în concediu de odihnă în perioada 1-24 sept. 2010 iar pe 21 sept. 2010 șeful de catedră a întocmit ștatul de funcții încadrându-mă pe un post cu predare în engleză
 Prin anexa 4 care a fost transmisă inițial la Minister, pritr-un e-mail MARIAN GHEORGHE cerea anumitor colegi dar nu și mie, că pe 21 sept. 2011 (eram în concediu) se finalizează statele de funcții.
2. Au dispărut din dosarul de cercetare sesizările mele privind întocmirea abuzivă a normei, sesizări înregistrate la Universitate sub numerele 4642/27.09.2010, 4792/01.10.2010 și 4793/01.10.2010, sesizări care dovedesc fără echivoc că am făcut toate diligențele necesare de a stopa acțiunile criminale ale clanului
3. Au dispărut din dosarul de cercetare formulările mele în apărare înregistrate sub nr. 6105/29.11.2010 și 6192/03.12.2010. Motivele:
 conțin formulările mele în apărare, formulări care nu au fost verificate
 cererea mea cu nr. 6192/03.12.2010 există chiar dacă a dispărut din dosarul de cercetare întocmit de Universitatea din Craiova și a fost menționată în: procesul verbal din 3 dec. 2010 întocmit de comisie, proces pe care nu l-a putut distruge; în nota explicativă din 29 nov. 2010 completată pe 3 dec. 2010 în fața comisiei
 în cererea 6192/03.12.2011 am solicitat o nouă întâlnire cu comisia pentru a mă apăra la posibile acuzații, fapt ce s-a întâmplat prin declarațiile unor mincinoși în 6 dec. 2010 și 7 dec. 2010. Mi s-a refuzat o nouă întâlnire ca să nu văd toate actele cercetării.
(VA URMA)
Ion Cârstea
CRAIOVA

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE