FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Oaia către măicuță
Text postat de latunski criticul
măicuță bătrînă,
eu mă-ndur de tine
și-ți vorbesc cu-aldine:

- nu mai umbla lăcrimînd
și-n pustie reclamînd
la Agie, darabani, roșiori
și la „jîndari”, nu-i mai pune să
perie codrii și să dragheze prin iezere -

mîndru-ți ciobănaș
s-a folosit de mine-n singurătate
iar acum se însoară;
„și-a tras” și inel
(fi-i-ar perișorul și mustăcioara lui !)

eu știam că n-am șanse
să-ți fiu noră, nici mireasă
pentru fiul tău, dar,

tot nu pot rumega această iarbă amară -
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dacă aveți obiecțiuni, comentarii, sau treceri la nivel cu calea literaturnei, Sîmbetei, ferată, vă rog să le menționați pînă la orele 12 p.m. Mîine sînt "în probe" cu tancul T 55 din Piața Sovietelor (Tiraspol). Obiectiv și azimut: Cetatea Bender, Cetatea de Baltă, Chilia, Cetatea de Floci etc., apoi tragere cu armamentul din dotare împotriva inamicului de la orele 12 a.m., imersiune în Nistru, în podul de flori și în Dîmbovitza. Revenirea la bază cu efectivul complet, numai la timp pentru a depune semnăturile de aderare pentru unirea Moldovei cu Basarabia (și Transnistria, evident). Laszlo Tokes este pe punctul să reușească, noi de ce nu !
Voi, valahilor, rămîneți cu spoiala de pe tingirile și ceaunele voastre, că nu degeaba, în secolele cînd dacii erau prezenți în mintea lui M.Robea, hărțile prezentau Valahia prin trei capete de negri. A, nu erau africani, erau doar akingii care prindeau femeile valahe înainte de a se ascunde în codrii Vlăsiei. Și le genezau oarece prunci !
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-26 21:20:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Și-apoi, mi-e o frică teribilă, nu vreau să fiu amenințat, avertizat, mustrat, să suport consecințele războiului de guerilă, declanșat din Tiraspol; iar în final să rămîn fără nivel literar. Eu nu donez nivelul meu lui Peia, destul că trăiesc într-un spațiu foarte ne-eco, am tot felul de afecțiuni, ultima se datorează șederii îndelungate pe scaun, medicul îmi spune că am și ceva contra naturii; mai am și bube-n cap, scame-n buricul minții, ceară în urechi, bobițe de muștar în nas, iar despre paleta de culori a lenjeriei intime, nimic n-o să vă spun!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-26 19:37:07
         
 
  Imaginile sînt "mortale", le-am "dăulandat" rapid; mesajul este cabalistic, eu am votat și înstelat un text care mi-a spus ceva. Atît de plin de fler, cît să-mi dau seama că nu-i aparțin lui don'prof' Buricea, n-am fost. Cele cinci minute "de contra" se consumaseră anterior. De spus, spun multe, ultima oară ți-am făcut un compliment (chiar!), în stilul meu, dreptu-i, dacă au plîns și lădițele de roșii, asta e! În starea de embrion eram mut.
În final, ai reușit, ai cîștigat, ieri, la emisiunea aia cu bilete colorate.
Semnează: Țociu și Palade
Da-s trist, totuși! Sarcasmul se întoarce împotrivă-mi și mereu. Latunski.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-26 19:09:35
         
 
  Sa mai incerc

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-09-26 17:01:22
         
 
  Adriana, sînt într-o ceață densă. Care clip, care dar?
p.s. Rog un editor să invalideze comentariul lui A. Florian. Nu are legătură cu textul, nici cu contextul. Să-mi repete "bancul" la o bere, pe o terasă...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-26 16:33:32
         
 
  Se zice ca doua maicute mergeau cu masina, cand, deodata, apare pe parbriz un vampir foarte mare si foarte urat.
- Da-i cu eco-aghiazma! zise una dintre ele
- I-am dat, dar nu vrea sa se clinteasca
- Da-i cu eco-tamaie!
- I-am dat si, uite, degeaba.
- Incearca si cu crucea!!!
Scoate maica capul pe geam:
- Crucea ma-tii de vampir!!! Da-te jos!!!"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-26 14:55:35
         
 
  Desi, fie vorba-ntre noi, cum m-am descurcat eu sa intru si a doua oara, se puteau descurca si ei.  
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-09-26 13:01:57
         
 
  Domnule Latunski, ca sa nu ramaneti contrariat cand cititi comentariul anterior, dvs si orice om normal, va anunt ca, desi v-am crezut cand ne-ati spus, (mie si solitarei) ca sensibilitatea nu se mai poarta, tot ea, pardalnica, m-a indemnat sa va fac un dar. E un defect persistent, ce mai! Ca sa ma asigur ca ajunge la destinatie, l-am trimis de doua ori. Daca nu a ajuns si nu va ajunge niciodata la destinatie, pesemne l-a dosit Posta.
N-am sa recunosc niciodata ca nu ma descurc singura sa las un colet urias intr-o incapere ingusta astfel incat sa nu blochez usile si pe functionarii in exercitiu.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-09-26 13:00:01
         
 
  Rog un editor sa scoata al doilea clip. Primul nu era vizibil, de aceea am incercat sa-l postez in alta varianta. Intre timp, am vazut ca primul s-a deschis.
Chiar daca dl Buricea a retras textul, pentru ca am convingerea ca pe multi dintre noi i-a miscat mesajul, am tinut sa-l restitui domnului Critic ca semn de pretuire. Care nu necesita reciprocitate.

Multumesc pentru intelegere.

Un cititor
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-09-26 09:48:13
         
 
  Trebuiaiu nește ghilimete pe undeva, ca să nu mă dați de agramat, dar mi-e lene să mai corectez.
E mai auzant să mă scuz!!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-25 13:03:41
         
 
  Ai vreo porblemă juridică, și anume, contextual-legendară, cu Miorița Laie, dle Kritikos!
Renunțați la ideea că ăi doi baci vor suferi-n draci, printre carcalaci!
Eu tocmai am pierdut două procese și mă amuz foarte tare: dacă exită onor slujitori ai justiției în românica, ar fi bine să-și schimbe meseria: ăi onești să plece la căpșuni! Ăi, pe invers, să se apuce de furat! că, oricum, se pricep mai bine dcît toți hoții pe care, fie îi protejează, fie îi scote din zeghe!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-25 00:54:36
         
 
  Ai și cîțiva cititori constanți. Chiar dacă nu lasă stele, voturi și alte semne, dacă nu din discreție, măcar pentru a nu încărca programul Ninei.

Interpretare latunskiană a Mioriței. În spirit latunskian. Nicio conotație peiorativă în afirmația mea.

PS

Nu mă mai căuta la cabinet. Nu-s niciodată acolo :)



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-09-24 20:07:26
         
 
  Iată o statistică extrem de onorantă pentru mine: ținînd cont de faptul că eu am accesat această postare de trei ori (cu asta patru), rezultă că am cel puțin cinci cititori, luînd în calcul și revenirea unora asupra textului. Nici nu-mi doream mai mult, vă mulțumesc, fără stele, fără voturi, că Nina nu mai acceptă "să-mi țină" și contabilitatea primară.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-24 13:26:07
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE