FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
intrebare
Text postat de nicolae tudor
Cititorule, daca ai fi tu Dumnezeu, cum ai schimba viata de pe planeta albastra, daca-ai vedea si-ai vedea ca oamenii nu-si leapada pielea de animal si, dupa oricate experiente traiesc, nu se pot dezbara de a face mult rau altor fiinte, pentru-a avea, nesatui, cat mai mult? Te intreb in ziua aceasta de miercuri. Si, de vei gasi raspuns potrivit, prea sfanta va deveni.

Nu-mi spune ca i-ai omori, ca ai veni cu zguduiri de pamant si mingii de foc, ori cu ape involburate sau vant. Acestea-s doar semne menite sa ii puna numai pe gand! Ti-ai infometa muritorii? Ai dori sa omori cat mai multi? Ai trimite cumva intelepti sa-i ingenunche si-n voia Ta sa se predea intr-un tot?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Altcum, nu înețeleg de ce mi s-a invalidat comul cu "două dește"?!! Îl considerați ne-eco? Dacă da, de ce? Pînă și "deștele" sunt prohibite în concepția dv.?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-02 23:16:45
         
 
  Se joacă cu mine, ziceți?
Dom'le, poate cu saitul domniei voastre se joacă, pentru că pe aici își face mendrele, cînd are chef. Cu mine nu se poate juca el, că nu-mi ajunge nici la ou.
Al piciorului.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-02 23:14:18
         
 
  Bine. Așa să fie. Nu am motive să vă pun la îndoială cuvîntul. Măcar atît.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-02 23:12:14
         
 
  da, oaia dă vamă lupului și turcul...plătește!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-02 23:04:19
         
 
  Ași. Se joacă doar cu domnia voastră. Nu observați? Vine pe aici doar din an în Paște, să tulbure apele și să mai provoace niște descărcări de catecolamină întru frăgezire intertextuală...

Eu cred că este mai mult decât editor. Este mare blogger: însă nu aici. Aici vine așa din sentiment. Știți, lupul unde a mâncat o oaie se tot întoarce.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-02 23:01:30
         
 
  Rădulescule-Cristescule, aveți tupeul să-mi răspundeți la întrebarea de mai jos?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-02 23:00:31
         
 
  Pe de altă parte, aș dori să știu dacă egzematescu doar bate cîmpii sau chiar este ceea ce pretinde.
Are cineva bunul simț să-mi confirme sau infirme acest lucru?
Nu de alta, dar dacă lucrurile stau așa, va trebui să iau în considere partea a doua a genialei maxime corbiste, anume aia care spune că pe-aci stă cine poate. Sau vrea - nu ma țin minte. Prin urmare, eu nu am cum sta pe aici în timp ce haznaua egzematescu mă poate controla la icre.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-02 22:34:38
         
 
  Peia, putina decenta. Te rog! Altfel iti invalidez comentariul!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-09-02 21:31:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ce dracului mai bateți cîmpiile pe aici, măi tudorilor, cu bazaconiile voastre religioase? Pe cine vreți să convingeți, în afară de voi doi, care aveți mințile plecate cu sorcova la Stanbul?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-02 14:20:52
         
 
  Dumnezeu ne conduce prin moarte si ne da sansa sa conjugam verbul "a face", in scurtul timp cat vietuim, ne incearca dandu-ne sansa sa devenim ca El. Numai ca spiritul omului este in faza de germene, i-ar trebui viata de baobab sau de piatra pentru a invata din greseli. Tatal Ceresc vrea o improspatare permanenta a sevei creatoare a vietii, este grabit (firesc, munceste cu ravna) si da sansa noilor nascuti (sa-l fi dezamagit... batranii?) sa contribuie cu altfelul personal la spectacolul vietuirii. Avem sansa mostenirilor genetice si de posibilitati, dar oamenii au restrans la un inel pe deget ciclul rostogolirilor, din cauza imperecherilor nepotrivite prin liber-alegeri, incat mai mereu apare un mostenitor si distruge iresponsabil tot ce a primit, obligandu-i astfel pe urmatorii s-o ia de la zero!
Primul semn al ratiunii este ca omul alege sa se organizeze si sa se conduca. Machedon, Hitler, Ceausescu si oricati inscrisi in cartile de istorie, au inteles sa duca razboaie (transformand omul-viu in om-mort, manipulabil) pentru atingerea unor obiective care satisfaceau interesele lor meschine. Numai astfel este explicabil cum de se extinde plansul planetar. In numele libertatii s-a inteles gresit ca este drept sa se ingenuncheze aproapele.
Cei care au ridicat popoarele au facut-o infierbantandu-se cu idei prin care-si satisfaceau orgoliile ranite.

Plansul lumii poate fi oprit doar de cineva trimis de foarte de jos care sa iubeasca toata fiinta umana, sa gandeasca cosmic si sa nu poata fi corupt.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-09-02 12:18:01
         
 
  Departe de mine gandul de a va da lectii de limba romana. Este adevarat, am gresit. Consideram ca exista un folclor popular si unul academic, in privinta a ceea ce spune Biblia si simteam nevoia sa le delimitez. Dvs mi-ati demonstrat ca ma insel. Si graba m-a facut sa mai fac o greseala: am vrut sa scriu Bula si am scris Pacala. Ma iertati.
Cat priveste "congruenta" celor trei entitati, daca, intr-o companie, directorul, paznicul si femeia de serviciu au acelasi interes, sa mearga compania si sa-si ia salariul, inseamna ca cele trei entitati sunt congruente?
Puteti sa-mi dati un exemplu din Biblie in care Satan a indemnat pe cineva sa faca rau, sau a reusit sa determine pe cineva sa faca rau?
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-09-01 21:37:33
         
 
  Nu doresc să mergem mai departe pănă nu ne luminăm cu mostra de mai jos:

""doar in folclorul popular Satan este cel care le suceste mintile oamenilor si ii indeamna sa faca rau."

Per a contrario, înseamnă că Biblia spune că Satan nu le sucește mințile oamenilor și îi îndeamnă să facă bine! Asta face Fiul și Tatăl! Ori domnia voastră înseamnă că faceți aproape congruente cele trei entități. Dacă v-ar lua cineva în serios, adio religie. Nu sunt ceea ce se cheamă un om religios așa că mă opresc aici.

Cât privește aspirația domniei voastre la statutul de Păcală....mai va. Acela avea miez, spirit și-și punea adversarul în situația de autocontradicție. Numai dacă vă reamintesc situația cu supăratul și tăiatul nasului și este suficient. Dumneavoastră? Vă aduceți singur în starea de autocontradicție. Personajul acela francez, Jean, pare mult mai aproape.

PS. Nu v-ați delimitat de "folclorul popular" și nu ați simțit măcar atenționarea. Așa că mai bine mergem la TV ori bem o bere. Câștigăm mai mult!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-01 18:56:58
         
 
  Distinse domn Cristesc,
credeti cumva ca discutia despre ce inseamna ispita in Biblie este una atat de simpla incat poate fi transata cu citarea unui simplu verset? Conform Bibliei, Dumnezeu "toate le-a facut perechi-perechi". Se subintelege ca se refera atat la obiecte cat si la notiuni. Deci, daca doriti sa mergem mai departe, trebuie sa gasiti si versetul in care se explica exact ce inseamna ispita si doar apoi putem spune daca este sau nu vorba de o sucire a mintii. Dar chiar si strict omeneste daca vorbim, cand o curva "ma ispiteste" face apel nu la tarele logicii mele ci la tarele sentimentelor si instinctelor mele si mai ales a modului cum am invatat sa mi le controlez.
Cat priveste modul cum intelegeti sa conduceti disputa noastra, puteti continua sa va credeti Nastratin Hogea si pe mine Pacala. Insa, vorba dvs, cui prodest?
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-09-01 18:31:12
         
 
  Domnule Lazăr,

Dacă vă pricepeți și la Biblie ca și la Logică și argumentație s-a dus cu religia.
Vă dau doar un exemplu:

"SfântaEvanghelie după Marcu

Cap. 1

13. Și a fost în pustie patruzeci de zile, fiind ispitit de satana. Și era împreună cu fiarele și îngerii Îi slujeau."

Așadar "doar in folclorul popular Satan este cel care le suceste mintile oamenilor si ii indeamna sa faca rau."

Să înțeleg că Biblia o fi un fel de "folclor popular" sic! Ori că Marcu nu vă va fi citit opera? Ori "a ispiti" nu are de-a face cu "sucirea minților"? Ori că a fost o excepție cu Iisus și că dracul e, în fapt, prietenul omului în accepțiune biblică. Iar moliftele Sfântului Vasile cel Mare sunt așa niște blasfemii? Ori că în calitate de hermeneut biblic reevaluați religia creștină? Ori șamd?

De ce scrieți, distinse domn, mai mult, mult mai mult decât ați citit sau citiți? Și evident, extrem de mult în raport cu ceea ce înțelegeți?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-01 17:03:15
         
 
  Ca razi de mine, mister Peia, inteleg, dar de ce razi de Isus si de Biblie? Cunosti vreun neadevar pe care l-a spus Isus? Cunosti vreun "bla-bla" in Biblie?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-09-01 14:33:57
         
 
  Domnule Cristescu, doar in folclorul popular Satan este cel care le suceste mintile oamenilor si ii indeamna sa faca rau. In Biblie, Satan este un inger si un fiu al lui Dumnezeu, iar singura greseala care i se imputa este ca ii paraste pe oameni in fata lui Dumnezeu. El este doar un "paras", un acuzator adica si, daca recurge la chinuri, o face doar in demonstrarea acuzatiilor sale fata de un om. In nici un caz nu este descris ca o fiinta ce intra in mintea omului sa i-o tulbure si sa-l indemne sa greseasca. Cand apostolul Petru greseste cu vorba fata de Isus, indemnandu-l sa nu-si duca la bun sfarsit misiunea, acesta din urma nu incearca sa-l scoata pe Satan din Petru ci il face, direct, pe Petru drac. Pe de alta parte, cei care intra in demonizati, in Biblie, nu sunt nici Satan si nici ingerii lui, ci sunt simple duhuri necurate iar duhul nu este o fiinta (desi se poate comunica cu ea), de vreme ce Ilie, cand a fost ridicat la cer, a lasat ucenicului sau, proorocul Elisei, o masura dubla din duhul sau. Se pare deci ca duhul este un fel de soft ce se poate transmite, se poate multiplica, dar are nevoie de un trup ca sa se manifeste, asa cum softul are nevoie de un hard ca sa afli ce este in stare sa faca.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-09-01 14:27:36
         
 
  Stăi, că au dat buzna predicatorii pe pajiște, să ne lămurească ei cum e cu treaba cu Isus! Și cu alte mii de bal-bla-uri biblice. Ce distractiv! Mai ales că vorbesc singuri și se aud separat.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-01 14:09:18
         
 
  Daca am avut capitalism si l-am aruncat, daca am avut regalism si l-am aruncat, daca am avut comunism si l-am aruncat, ce dracu am "perceput" noi pana la urma, domn'e!?  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-09-01 10:56:46
         
 
  La momentul final l-aș convoca pe Satan și i-aș zice: măi dacă nu ai fi fost tu ar fi fost o mare plictiseală în creația mea. Așa și numai așa pot fi percepute frumusețea, binele și răul. De multe ori am vrut să te distrug. M-am răzgândit. Așa că îți mulțumesc și te iau asociat. Și, probabil m-aș trezi. Căci numai în vis se poate întâmpla așa ceva.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-01 10:45:36
         
 
  Domnule Tudor,
Intrucat faceti afirmatii neadevarate despre Isus, ma simt obligat sa intervin: niciodata, dar absolut niciodata acesta nu a afirmat ca trebuie sa ne oferim obrazul agresorilor! Poate ca asa pare la prima vedere dar, atunci cand a afirmat "intrati pe poarta stramta, care duce la viata, nu pe cea larga care duce la pieire", se referea nu la porti de case ci tocmai la intelesul vorbelor sale. Astfel: indemnul exact al lui Isus este "daca te loveste cineva peste obrazul stang, INTOARCE-I si pe cel drept". Daca intentia lui Isus ar fi fost sa se refere la o lovitura fizica peste obrazul oricui, cred ca recunoasteti faptul ca nu-si mai avea rostul indicarea vreunui obraz, ca nu ar conta ca este dreptul sau stangul, trebuia doar sa spuna "daca te loveste cineva peste UN OBRAZ". Ori, daca a indicat obrazul in cazul unei actiuni in care indicarea obrazului nu ar avea nici o importanta, a facut-o tocmai pentru ca nu se referea la un obraz fizic, ci la "obraz" in sensul de fata pe care o aratam lumii fiecare dintre noi. Si cred ca nu trebuie sa explic cuiva de aici ca fiecare dintre noi se arata lumii asa cum vrea sa se arate, nu cum este in realitate. In plus, fiecare dintre noi are atat "un obraz" de om bun, corect, cinstit, DREPT cat si un "obraz" de om rau, "obrazul stang" aratat in cazul cand considera ca este nevoie sa-si arate "cealalta fata", cel mai adesea in cazul unui conflict direct, fata in fata cu un agresor. Cu alte cuvinte, Hristos a indemnat taman invers de cum afirmati, ca in cazul unei agresiuni asupra ta nu trebuie sa stai senin, nu trebuie sa mai zambesti si sa-i arati agresorului "obrazul" de om drept ci sa-i arati "obrazul stang", cealalta fata a ta! Mai fac totusi o observatie: daca Isus ne indeamna sa ne aratam "celalalt obraz" este clar ca acest obraz trebuie sa ne apartina, sa ne reprezinte, adica sa nu ma arat mai rau decat sunt si pot fi in realitate, ca s-ar putea sa o iau urat pe cocoasa. Dealtminteri, inca de la inceputul acestui raspuns, cand am amintit de versetul cu poarta stramta si poarta larga, am aratat ca o intelegere si o aplicare gresita a indemnurilor lui Isus poate sa insemne diferenta dintre viata si moarte, dintre rai si iad pentru un om.
Asa ca, daca doriti sa intoarceti in continuare obrazul oricarui agresor, faceti-o dar nu faceti dupa voia lui Isus si veti avea doar de pierdut. Ca sa fiu si mai clar, reproduc aici versetul la care v-ati referit si va mai evidentiez ceva:

"Matei 5
39 Dar Eu vă spun: Să nu vă împotriviți celui ce vă face rău. Ci, oricui te lovește peste obrazul drept, întoarce-i și pe celălalt. "

Spune cumva Isus aici sa oferi vreun obraz cuiva? Nu, ci spune doar sa-l intorci! Ori, sunteti un iubitor de cuvinte si ne aflam pe un site al iubitorilor de cuvinte. Nu cred ca mai trebuie sa explic diferenta subtila dintre "a oferi un obraz" si "a intoarce un obraz", dar fara a-l si oferi (spre lovire, bineinteles).
Deocamdata nu mai am de spus nimic in privinta aceasta, dar inca o data fac o atentionare catre toti ce s-au lasat sedusi vreodata de indemnurile lui Isus, ca aceste versete au o mare putere, dar nu pe post de "sesam deschide-te", ci au puterea de a-ti transforma viata intr-un chin continuu, daca nu le intelegi cum trebuie. Dovada sunt miile de morti si martiri care au murit sau au fost schingiuiti pentru ca "au intors obrazul" la modul fizic, convinsi ca se afla pe calea cea buna, dar au aflat doar moartea si chinul. Si va asigur eu ca cine a murit, mort ramane pana cand inviaza. Cerul acela idilic plin de morti care viseaza, nu exista, Biblia il neaga. Biblia vorbeste doar de o inviere a mortilor cand acestia isi vor recapata trupul de carne si doar atunci vor fi din nou vii! In nici un caz nu accepta posibilitatea unui trup aici si un suflet petrecand si traind intr-o alta dimensiune. Viata adevarata este doar intr-un trup de carne si nu altcum.
Sa fiti iubit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-09-01 10:44:52
         
 
  Un mare raspuns l-a da Iisus indemnand oamenii sa nu se sperie de suferinta. Sa traiasca oferindu-si agresorilor obrazul celalalt, spre umilire, intrucat conteaza doar ce gandesti si simti. Cine poate asa, urca doua trepte deodata, cel putin. Logic ar fi sa urcam cu totii prima treapta: aceea cand devenim incapabili sa producem rau fiintelor vii. Dupa care sa urcam spre abstract. Dar "evoluatii" care ne inconjoara propovaduiesc necesitatea raului considerandu-l incercarea de capatai prin care ne putem salva unul cate unul. De pacatuim, zice biblia, este omenesc si suntem iertati daca invatam din pacat si nu-l mai repetam. Totusi sunt miliarde de feluri de pacate incat nu ne ajunge viata sa le experimentam! Ba mai mult, existe cateva si le experimentam incontinuu fara sa invatam nimic! Avem batrani si intelepti care ne invata, si tot nu invatam.
Budha ne cere sa nu avem dorinte pentru a fi fericiti. Cei care ma inconjoara spun ca a fi fericit inseamna deja o dorinta, deci nici fericit nu e bine sa fii. Totusi unii se retrag in pustie si-si chinuie trupul dezbracandu-l de pacate, si sunt fericiti, zic ei, in timp ce acei de pe margine, ca-n europeea, rad de acuzandu-i ca e usor sa nu pacatuiesti in izolare, ca e mai greu in multime sa lupti cu tine insuti, inconjurat fiind de tentatii.
Daca nu conteaza viata si moartea, atunci conteaza doar jocul/cantecul?
Totusi oamenii si-au organizat viata, au trecut de la "eu" la "noi", constiinta eului si-a extins granitele cuprinzand aproapele si a ajuns repede de la dimensiunea planetara la cea cosmica. Iar Dumnezeu ramane tot timpul central, un orizont de atins, model de iubire si competenta.
A te lasa in voia Lui este tautologic, se intelege ca ne nastem, iubim si murim. Intre cele doua margini, viata-moarte, priviti "liniuta", este iubirea, si-i capabila sa ne desparta sau sa ne uneasca. Probabil trebuie sa iubim, dar nu ca o dorinta ci ca un firesc, asa cum respiram aerul.
Ar putea sa nu-i pese lui Dumnezeu de Creatiile sale? Raspunsul poate fi in noi insine: dupa ce le creem, ne abandonam creatiile? Bineinteles ca da, odata ce devin trecutul nostru, le abandonam punandu-le deoparte (in volum, expozitii, parcuri etc) si ne ocupam de altele. Dar Omul nu este o creatie oarecare, este una speciala fiindca este inzestrata cu ratiune, singura! si nu o poti abandona fiindca ea este vie, se misca incontinuu, chiar daca in albia viata-moarte, odata ce i-ai dat libertatea, deci puterea de a alege. Nu poti s-o uiti si nici sa nu-ti pese fiindca esti macar curios sa vezi ce nazbatii mai face, te-ntorci la ea dupa orele de munca si te distrezi privind-o!
Permiteti-mi acum sa-mi inchipui ce vede Dumnezeu la noi si daca el poate sta impasibil la infinit. Este stiut ca zgomotul planetar este un plans. Asadar Dumnezeu aude si vede miliarde de oameni plangand si asta se-ntampla de cel putin 9000 de ani. Si-si zice: ce la place micutilor sa planga!
Credeti ca un Maestru al jocului/creatiei este un tampit incat nu cerceteaza si expresia plangaretilor sa vada daca trairea lor este bucurie sau nu? daca plansul este asumat, deci o alegere libera a celui ce se naste sa moara? Si cum ar putea Dumnezeu schimba asta?

Va las sa continuati joi:))), daca cele spuse de mine au si o noima.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-09-01 09:49:24
         
 
  coadădemaimuță coadădemaimuță coadădemaimuță (=antet)
Ultradistinse Naganescu, (oh, unde ești tu, Corbule, să ne vezi cum ne lustruim eco-diplomatic, pe la colțuri?!)
Deci,
Mie nu-mi plac perifrazele, așa că, în loc de
//in nopțile înstelate cu perseide și greieri cobzari de malu, mă ispitește gîndul unui shift+delete peste marea majoritate a fișierelor umane, dar dimineața îmi trece...//, aș fi preferat să formulezi cinstit așa: "în nopțile înstelate, cu scîrțîit de scripcă personală și interferențe hertziene înnebunitoare, în căștile audio, adesea mă ispitește gîndul unui brudersh(i)ft țapăn, care te dilește și din care te trezești abia dimineața, cu pofta de a-i sugruma pe dujjjmanii părintelui patriei - și el cam diliu, tot din cauză de budershafturi zilnice. Dar, curînd, mă potolesc, căci misia mea e să fiu discret, nu să fac valuri."


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-01 08:28:03
         
 
  @ amice și distins coleg părinte (sic) al revoluției che guevarra, dacă mă gîndesc bine, n-am făcut eu lumea asta (în care de fapt, n-am habar cum am aterizat) în consecință, nu cred că am dreptul, cu atît mai puțin datoria s-o schimb. cu atît mai mult cu cît ideea de a mă schimba pe mine (alternativă care pare nu numai ceva mai rezonabilă, ci și mai la îndemînă) vezi bine, nu-mi (ne) iese...
adevărat, uneori, in nopțile înstelate cu perseide și greieri cobzari de malu, mă ispitește gîndul unui shift+delete peste marea majoritate a fișierelor umane, dar dimineața îmi trece...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-08-31 22:46:25
         
 
  Domnule Nicolae Tudor, Dumnezeu nu poate schimba nimic. și nici nu se amestecă. Ba mai mult de atât, a întors de mult spatele lumii acesteia. Cel puțin, așa reiese din chiar ultimul text postat de domnia voastră.
Și totuși, nu prea înțeleg rostul întrebării dumneavoastră, nici pe cine vizează. Păi, dacă tot ați postat acest text, de ce nu vă asumați responsabilitatea până la capăt și nu le spuneți numele celor „oameni ce nu-și leapădă pielea de animal”. Nu de alta, dar ne-ați face un bine tuturor, cel puțin vom ști cu toții de cine trebuie să ne ferim. O seară bună, Eugen.
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2011-08-31 22:05:10
         
 
  Vruși să te scapi de o ironie și îmi aduseși, fără să vrei, un elogiu, naganescule!
Ce înseamnă asta? Adicătelea faptul că EU aș da, indubitabil, un răspuns, plasat fiind în ipotetica-ți variantă? Păi înseamnă că nu sunt inert, că nu stau cu căpățîna-n nisip, așteptînd ca lumea să meargă de la sine, încotro o apuca, dracului! În concluzie: că nu sunt o plantă, un tăntălău conformist, un laș. Că nu sunt unul dintre cei pe care-i doare-n glandă de ceea ce se-ntîmplă în jurul lui. Am eu ploile aranjate? Ok! Dă-i în născătoarea mă-sii pe restul. Se poartă pramatiile de guvernanții ca niște hiene, ei și?... la mine nu ajung. Sunt la adăpost. Am trebșoara mea, lefșoara mea, coana Joițșica mea! Toate-mi merg ca unse. Uikendu mi-l petrec la pescuit fîțe - iaca viață!
Nu sunt eu deloc responsabil de destinul ...ulimii!

Iată de ce tu, naganescule, și în postura de dumnezeu fiind, adică avînd puterea de a schimba rahatul ăsta de lume, nu o faci, nu-ți asumi, ci îi întrebi chiar pe cei pe care i-ai făcut din toporișcă (!!!), de ce sunt așa de anapoda! Asta-i culmea inerției absolute! Pînă și Sfinxul ar pune nește întrebări, cît de cît, acolo-șa. Așa cum a mai și pus, dealtfel. Dar vietatea care umblă dimineața în patru picioare cred că așa rămâne pînă o mierlește!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-08-31 21:56:44
         
 
  dacă aș fi Dumnezeu, probabil i-aș întreba pe oameni ce-ar face dacă ar fi în locul meu, sau ce-ar fi de făcut, în general. cu siguranță, cel puțin unul ar răspunde (Peia).  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-08-31 12:55:36
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE