FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
IO, ION VLADIMIRESCU DIN DEVESELU
Text postat de nino ionica

IO, ION VLADIMIRESCU DIN DEVESEL

In istorie am avut domnitori care au fost cumpliți pentru dusmanii țării, din afara sau dinăuntru, dar nu pentru cei care au muncit cinstit. Avem indivizi de la periferia societății care printr-o conjuctură favorabilă au fost cocoțați pe scaune mari. Si acești indivizi și proști și fuduli, cred în prostia lor că nu mai este nimeni ca ei. Asta este tragedia acestui neam: este condus de proști în anumite momente și prostul dacă îi spune cineva că este deștept, el crede.
La o scară mai mică cum este o universitate, au apărut clanuri mafiote ce controlează promovări, folosesc bani publici în scopuri personale, ucid dacă interesele le sunt puse în pericol.
Imi continui romanul prin fapte vii.

Io, Ion Vladimirescu, membru al clanului rectorilor cu activitate zero am zis:
Să moară Ion. Si cu toată smerenia cei care îi pupă tălpile (Sandu Alexandra, Popescu Dan, Bobașu Eugen, Marian Gheorghe, Iancu Eugen, Burdescu Dumitru , pomelnic mare) au zis: așa să fie măria ta, să trăiți pentru noi și pentru odraslele noastre.
Așa va începe un nou capitol dintr-o tragedie în care coordonatorul lucrăii este marele om de știință: DANIEL PETRU FUNERIU, secondat de maeștrii IOANA MIHAILA și Robert BEREZOVSKI.

CLANUL MAFIOT ION VLADIMIRESCU- POPESCU DAN ESTE COORDONAT DE IOANA MIHAILA – ROBERT BEREZOVSKI , DIRECTORI IN MINISTERUL EDUCATIEI

Cine sunt eu? Cine este ANTON HADAR? Cine este IOANA MIHAILA? Cine este POPESCU DAN? Cine este ROBERT BEREZOVSKI? Cine este Daniel FUNERIU?

ANTON HADAR este lider de sindicat care l-a data de 9 febr. 2011 la Colegiul de Onoare al MECTS si-a dovedit servilismul, slugărnicia față de clanul lui Ioana Mihăilă, care nu m-a reprezentat și nici nu mă poate reprezenta atât timp cât interesele sale personale sunt mai presus de lege. Zelul cu care acest cetățean apăra un clan mafiot, repetarea ca un papagal a ceea ce spunea IOANA MIHAILA, arată fără echivoc că anumiți lideri sunt clone imperfecte ale foștilor secretari ai PCR sau chiar foștii secretari de atunci.
IOANA MIHAILA este director al Direcției Juridic și Control MECTS, o femeie mică pe un post mare care a susținut și încurajat acțiunile criminale ale cuplului Ion Vladimirescu – Popescu Dan din Universitatea din Craiova.
ROBERT BEREZOVSKI este directorul Direcției de Control care este clona lui Ioana Mihăilă pentru că același servilism față de clanul lui Popescu Dan îi leagă și îi animă în tot ceea ce fac. Două răspunsuri poștale sub semnătura lui Berezovski arată unde am ajuns și de cine suntem conduși.

Cine sunt eu?

Numele meu este CARSTEA ION. O cautare pe Internet arată sute de citații în baze de date științifice, autor a peste 150 de lucrări, bursier Fulbright, bursier NATO, profesor invitat în străinătate ș.a. Important este RECORDUL MEU ABSOLUT :
SUNT UNICUL PROFESOR DIN ROMANIA CARUIA CLANUL MAFIOT AL LUI ION VLADIMIRESCU (rector la Universitatea din Craiova) – Popescu DAN (prorector) și IOANA MIHAILA (director al Direcției Juridic și Control în Ministerul Educației) IN DATA DE 8 DEC. 2010 MI-A DESFACUT CONTRACTUL DE MUNCA , PENTRU CA AM REFUZAT SA EXECUT UN ORDIN NELEGAL: SA PREDAU IN LIMBA ENGLEZA, în condițiile în care existau posturi vacante în limba română, inclusiv posturi cu discipline pe care m-am titularizat prin concurs.
PRIN LEGE NU AM VOIE SA PREDAU IN LIMBA ENGLEZA :
• NU AM SUSTINUT NICIODATA UN TEST TOEFL
• NU AM SUSTINUT NICIODATA UN INTERVIU PENTRU EVALUAREA COMPETENTELOR IN LIMBA ENGLEZA
• NU AM FOST ATESTAT VREODATA SI DECI NU DETIN UN ATESTAT PENTRU PREDAREA IN LIMBA ENGLEZA
• NU AM TERMINAT O FACULTATE CU PREDAREA IN LIMBA ENGLEZA

LEGISLATIA RELEVANTA:
1. CONSTITUTIA ROMANIEI ART. 32, AL. 2
(2) Învățământul de toate gradele se desfășoară în limba română. În condițiile legii, învățământul se poate desfășura și într-o limbă de circulație internațională.
2. LEGEA 128/1997 ART. 55 AL. 9
(9)Candidatul la ocuparea unui post didactic cu predare in alta limba decât cea in care si-a făcut studiile superioare susține proba practica sau, după caz, prelegerea publica in limba in care urmează sa facă predarea. Aceasta condiție ramane in vigoare si in cazul in care un cadru didactic este propus ulterior titularizării prin concurs sa desfasoare activitati didactice in alta limba decât cea in care si-a făcut studiile.

Idioții cum spunea Tutea, au o funcție pozitivă pentru că sunt referințe pentru normalitate dar când ajung să ia decizii, să fractureze destine, ei devin un pericol social și locul lor este în altă parte, dincolo de granițele acestei țări sau în lagăre de nebuni..

In fapt:
In statul de functiuni pentru anul univ. 2010/2011 al Facultății de Automatică din Craiova, catedra de ingineria calculatoarelor, sunt 50% posturi vacante, majoritatea in limba română, dar eu nu am fost lăsat să predau în limba română. DACA AS FI ACCEPTAT PREDAREA IN LIMBA ENGLEZA, AS FI FOST DECLARAT INCOMPETENT SI AS FI FOST DAT AFARA.
TOATE DEMERSURILE CATRE CONDUCERE, CATRE MINISTER AU FOST BLOCATE DE DIRECTOAREA IOANA MIHAILA.
AM SESIZAT PE 12 APR. 2011 PE D-L MINISTRU DANIEL FUNERIU. VA ATASEZ PLANGEREA. NICIUN RASPUNS PANA LA ACEASTA DATA.

Pe data de 9 febr. 2011 am fost apărat de ANTON HADAR- lider sindicat ALMA MATER. Solicit tuturor televiziunilor să nu mai dea pe post pe un asemenea cetățean pentru că interesele lui personale sunt mai presus de lege. ESTE UN FARSOR, UN MINCINOS care una spune la televiziune, alta când nu este la televiziune.

Altă cetățeană, Director Iîn MECTS, IOANA MIHAILA, care nu mă cunoaște, afirmă cu tărie că eu am competențe lingvistice deosebite în lima engleză. Sărmana femeie, și-a greșit cariera, ea are veleități de vrăjitoare, visează aiureli și apoi crede că sunt realități.

Cuplul ANTON HADAR – lider ALMA MATER, IOANA MIHAILA –director Direcția Juridic și Contecios Administrativ, Robert BEREZOVSKI – director al Corpului de Control din Ministerul Educației formează un grup organizat pentru deturnări de fonduri bugetare, pentru promovări frauduloase, pentru exterminarea fizică a celor care ating interesele clanului pe care îl coordonează și protejează în fața legii. Pe data de 9 febr. 2011 la Colegiul Central de Onoare al MECTS s-a judecat contestația mea în care deși nu sunt membru de sindicat fiind scos forțat de un alt lider local Bâzdoacă Nicu, a apărut ca apărător ANTON HADAR. Slugărnicia acestuia fată de clanul lui IOANA MIHAILA este greu de descris în cuvinte. Acest ANTON HADAR care apare pe toate posturile de televiziune erijându-se în apărător al profesorilor este de plâns. Rar mi-a fost să văd o slugă mai aplecată decât acest cetățean care repeta ca un papagal ce spunea IOANA MIHAILA, fără să fi citit contestația mea însoțită de peste 50 de documente. PLEACA DOMNULE HADAR din Sindicat și din țara asta pentru că faci de rușine calitatea de lider de sindicat și nu numai. Un om cu comportamentul de care ai dat dovadă în ședința din 9 febr. 2011 nu poate fi un profesor valoros indiferent de ce realizări înșiră pentru că valoarea unui om mai presus de toate constă în caracterul său, în verticalitatea sa și nu în comedia de prost gust la care participi prin emisiuni televizate.

Atât timp cât știi legile țării sau le știi și le încalci (ceea ce este și mai grav), nu mă reprezinți și nu ai ce căuta pe un post de televiziune d-le Anton HADAR. Anton HADAR se uita ca un cățeluș dresat la IOANA MIHAILA, îi înghițea inepțiile și aiurelile transformând o ședință care trebuia să fie conformă legii, într-o comedie degenerată, fără reguli, cu regizori fără școală.

ROBERT BEREZOVSKI – Director al Corpului de Control al MECTS prin adresa 19364 din 6 ian. 2011 la sesizarea mea că am predat la cumul în anul 2008/2009 un post în română deși era cu predare în limba engleză, scrie negru pe alb că în anul 2008:
„ nu au fost repectate prevederile art. 154 alin 5 din legea 84/1995, respectiv art. 55 al. 9 din legea 128/1997 ...”.
Si ce vrea d-l Berezovski? Să încalc în continuare legea în 2010/2011 acceptând norma de bază cu predare în engleză. Nu știe acest cetățean că norma de bază este ca urmare a titularizării prin concurs.
La sesizarea mea adresată Ministrului Daniel Funeriu privind abuzurile numitei Ioana Mihăilă că nu a soluționat contestația mea referitoare la nerespectarea celor doua hotărâri judecătorești de catre clanul mafiot al lui Popescu Dan, prin adresa 16484/03.06.2011 d-l Berezovski emite cu înțelepciune această frază:
„instanța de judecată se va pronunța asupra cererii de chemare în judecată, urmând ca părțile litigante să respecte deciziile luate de puterea judecătorească”.
Cu alte cuvinte în înțelepciunea sa dl Berezovski pentru faptul că am sesizat Corpul de Control că un clan mafiot de la Universitatea din Craiova nu respectă două hotărâri judecătorești îmi recomandă să aștept ca justiția să rezove contestația mea ca să am o altă sentință judecătorească pe care o va respecta ca pe primele două în cazul în care îi este favorabilă.

Cine sunt eu? Un OM care a muncit o viață și nu a acceptat lingăii, pupincuriștii și impostorii. Am fost bursier FULBRIGHT în SUA– 6 luni, am fost bursier NATO 4 luni în Italia și 9 luni în Portugalia, am fost invitat 2 luni ca membru în echipă de cercetare în ITALIA și am ajuns să fiu călcat de impostori sau mafioți ca IOANA MIHAILA, ANTON HADAR, POPESCU DAN, ION VLADIMIRESCU, SANDU ALEXANDRA – soția fostului general SRI ș.a. Acest grup organizat are în structura sa „personalități” marcante ale unui clan mafiot și care nu ar fi ce sunt dacă nu ar fi și fuduli și protejați de parchete și poliție:
1. Popescu Dan – prorector la Universitatea din Craiova (coordonatorul grupului)
2. Ion Vladimirescu – rector la Universitatea din Craiova
3. Sandu Alexandra- șefa resurse umane de la Universitatea din Craiova
4. Ioana Mihăila – director in Ministerul Educației cu adresa cunoscută MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI (MECTS), str. G-ral Berthelot nr. 28-30, BUCURESTI
5. Robert Berezovski – Director Corpul de Control al MECTS
6. Ioan Ciucă- funcționar în MECTS cu adresa cunoscută MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI (MECTS), str. G-ral Berthelot nr. 28-30, BUCURESTI
7. Alexandru Atanasiu – fost ministru al educației, actualmente deputat
8. Bobașu Eugen – decan al Facultății de Automatică din Craiova
9. Lungu Marin – prodecan al Facultății de Automatică din Craiova
10. Marian Gheorghe – șef de catedră la Facultatea de Automatică Craiova
11. Răsvan Vladimir- profesor la Facultatea de Automatică Craiova
12. Ivănescu Mircea - profesor la Facultatea de Automatică Craiova
13. Brojboiu Maria – profesor la Facultatea de Electrotehnică din Craiova
14. Olteanu Edmond – profesor la Facultatea de drept, secretar științific al Senatului Universității din Craiova
15. Bîzdoacă Nicu - lider de sindicat care m-a scos din rândurile membrilor de sindicat
16. Oțăt Victor – prodecan al Facultății de Mecanică din Craiova
17. Nicolae Dumitru - decan al Facultății de Mecanică din Craiova
18. Stoian Valeric㠖 fost student al Facultății de Mecanică, promoția 2010
19. Iancu Eugen – profesor la Facultatea de Automatică, rudă cu fostul general al lui Ceaușescu IULIAN VLAD
20. Burdescu Dan Dumitru – marele plagiator al Facultății de automatică
21. ș.a

Anexez la acest preambul următoarea CERERE adresată GUVERNULUI ROMANIEI

Subsemnatul Cârstea Ion cu domiciliul în Craiova, sef lucrari dr. Ing. Mat. la Facultatea de Automatică din Craiova, solicit ca Ministrul Educației Daniel Funeriu cu executanții săi Ioana Mihăilă și Robert Berezovski, să fie cercetați pentru abuz în serviciu contra intereselor persoanelor și intereseului public, asocierea la un grup mafiot organizat și comandat de către Popescu Dan – prorector la Universitatea din Craiova. Hărțuirea morală a subsemnatului pentru că am sesizat infracțiunile membrilor clanului (impostură, mită, fals în acte publice, acordarea de note unor studenți care aveau examen cu subsemnatul) mergând până la amenințări fizice la adresa mea (amenințări cu moartea, ameninți cu mutilări ș.a) a atins cote intolerabile în Universitatea din Craiova cu susțineri de către Ioana Mihăilă, director în MECTS, Anton Hadar – lider de sindicat ALMA MATER care apare pe diverse posturi de televiziune pozând într-un apărător al drepturilor sindicaliștilor.

In ziua de 9 febr. 2011 Colegiul de Onoare al MECTS, prezidat de o femeie care nu s-a prezentat dar ulterior am aflat că era IOANA MIHAILA,Director In Ministerul Educației, Direcția Juridic și Contencios administrativ, care în loc să soluționeze legal dosarul 11/2011 al Colegiului, a trecut la amenințări și acuze care dovedesc că avea alt rol decât de a afla adevărul. Si a dat Hotărârea 11/2011 prin care mi-a respins contestația. Servilismul, slugărnicia acestei cetățene față de clanul mafiot Ion Vladimirescu- Popescu Dan atinge apogeul printr-un document numit INTAMPINARE la Curtea de Apel București, unde susține că mi-a răspuns la contestațiepe data de 16 febr. 2011. Practic a mințit cu nerușinare pentru că eu am primit Hotărârea nr. 11 emisă pe 16 febr. 2011 în data de 13 apr. 2011 adică această mincinoasă a reținut-o ca să n-o pot contesta.


MOTIVE IN DREPT CARE DOVEDESC SLUGARNICIA NUMITEI IOANA MIHAILA
In anul univ.2010/2011 clanul lui Popescu Dan din Universitatea din Craiova, a trecut la execuția unui ordin dat în anul 2003 de către fostul ministru al educației prof. Alexandru Atanasiu.

AM FOST DAT AFARA DIN INVATAMANT PENTRU CA NU AM ACCEPTAT IN ANUL UNIV. 2010/2011 O NORMA DE BAZA NELEGALA, ADICA UN POST CU PREDARE IN LIMBA ENGLEZA CAND LIMBA OFICIALA A STATULUI ROMAN ESTE LIMBA ROMANA. PRIN CONSTITUTIA ROMANIEI ART. 32 AL. 2 SI LEGEA 128/1997 ART. 55 AL. 9 MI SE INTERZICE PREDAREA INTR-O LIMBA STRAINA DACA NU SUSTIN UN CONCURS ( o prelegere de predare in fața unei comisii).


Universitatea din Craiova prin rector Ion Vladimirescu și prorector Popescu Dan cu grupul lor, a încălcat:
3. CONSTITUTIA ROMANIEI ART. 32, AL. 2
(2) Învățământul de toate gradele se desfășoară în limba română. În condițiile legii, învățământul se poate desfășura și într-o limbă de circulație internațională.
4. LEGEA 128/1997 ART. 55 AL. 9
(9)Candidatul la ocuparea unui post didactic cu predare in alta limba decât cea in care si-a făcut studiile superioare susține proba practica sau, după caz, prelegerea publica in limba in care urmează sa facă predarea. Aceasta condiție ramane in vigoare si in cazul in care un cadru didactic este propus ulterior titularizării prin concurs sa desfasoare activitati didactice in alta limba decât cea in care si-a făcut studiile.
5. Două hotărâri judecătorești definitive și irevocabile:
• decizia nr. 1626 din 23 oct. 2003 din dosarul 1437/CM/2003, pusă în execuție doar 5 ani (anii 2005-2010)
• decizia 1625/23 oct. 2003 din dosar 1436/CM/2003 a Tribunalului Dolj. Nu a fost pusă în execuție niciodată pentru că nu am renunțat la o clauză generală impusă de clanul lui Popescu Dan: am solicitat ca în contractul individual de muncă să fie precizat felul muncii conform specializării pe care m-am titularizat.


CLANUL LUI POPESCU DAN – prorector, a refuzat sa pună în aplicare două hotări judecătorești definitive și irevocabile:
1. Sentința judecătorească definitivă și irevocabilă cu nr. 1626 din 23 oct. 2003 din dosarul 1437/CM/2003, Tribunalul Dolj, hotărâre pusă în execuție de pârâtă în anul 2005.
• Timp de doi ani (2003-2005) Marian Gheorghe ca șef de catedră, susținut de Popescu Dan care îndeplinea funcția de decan, nu a pus-o în execuție păstrând ore de programarea calculatoarelor pentru el și fiul său Marian Marius
• La sesizările mele continue către parchete și ministerul educatiei, Ion Vladimirescu a pus în execuție decizia nr. 1626 în anul 2005 și m-a inclus ca titular pe un post cu discipline de “Programarea calculatoarelor și limbaje de programare”.
• In anul univ. 2010/2011, clanul lui Popescu Dan a considerat că sentința a fost prescrisă și disciplinele de Programarea calculatoarelor în anul univ. 2010/2011 au fost trecute în posturi vacante (pozițiile 13 și 16 din statul de funcții pe anul univ. 2010/2011)
2. Sentința judecătorească 1625/23 oct. 2003 din dosar 1436/CM/2003 a Tribunalului Dolj. Prin sentința judecătorească definitivă și irevocabilă cu nr. 1625 din dosar 1436/CM/2003 pârâta a fost obligată să-mi încheie un nou contract individual de muncă conform legii 53/2003.
3. Clanul lui Popescu Dan nu a vrut să-mi încheie contract individual de muncă decât dacă renunț la precizarea specializării (meseriei) în cadrul contractului.
4. Scopul urmărit de clanul lui Popescu Dan a fost să scape de mine pentru a putea să-și realizeze nestingherit scopurile mafiote: promovari frauduloase, acreditarea secției de calculatoare în limba engleză unde fiica sa Popescu Elvira are ore de predare, fiul lui Marian Gheorghe are ore de predare, Ion Vladimirescu cu doi copii promovati la rang de conferentiar și profesor ș.a.
(Va urma)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE